je, punionica ima ali je možda 1% pristojne snage. Skoro sve su samo 11kW(!). Također cijena punjenja je u 99% slučajeva oko 1€*, nekad čak i više. Ako promatramo samo gorivo ispada da je u Beču jeftinije voziti velikog benzinca nego Smart na struju.
* - 1€/kWh
Na svakih 400 metara u Beču po jedna e-punionica
- poruka: 5
- |
- čitano: 2.189
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A upravo to i govori ovaj članak.
U prosjeku su punili na javnom punjaču samo par puta godišnje (jer je preskupo), a punionice budu skupe dok ne ostvare ROI, a onda budu bliže tržišnoj cijeni struje.
Zapravo je sve super, ipak ljudi zapravo logično razmišljaju i pametno organiziraju punjenje, i bojkotiraju javne punionice.
A kad se ROI ostvari, onda je jedini logični korak dalje upgrade punionica, a onda ne mogu više opravdati povećanje cijene jer budu ljudi punili još više planski doma.
A to je još jedna velika snaga EV-a - ljudi mogu formirati cijenu "goriva" kod prodavača, ne ovise samo o državi.
Naravno, država se bude naplatila (još više nego prije), ali bar postoji pristojniji utjecaj na tržište.
Ev je super divno krasno na papiru teorija je nesto drugo.hibridi da cista ev da zadovolje raju tesko
A upravo to i govori ovaj članak.
U prosjeku su punili na javnom punjaču samo par puta godišnje (jer je preskupo), a punionice budu skupe dok ne ostvare ROI, a onda budu bliže tržišnoj cijeni struje.
Zapravo je sve super, ipak ljudi zapravo logično razmišljaju i pametno organiziraju punjenje, i bojkotiraju javne punionice.
A kad se ROI ostvari, onda je jedini logični korak dalje upgrade punionica, a onda ne mogu više opravdati povećanje cijene jer budu ljudi punili još više planski doma.
A to je još jedna velika snaga EV-a - ljudi mogu formirati cijenu "goriva" kod prodavača, ne ovise samo o državi.
Naravno, država se bude naplatila (još više nego prije), ali bar postoji pristojniji utjecaj na tržište.
država je k'o kockarnica: samo kuća dobiva.