zašto se toj tesli i tom šarlatanu koji na isti način prodaje aute kao što je nekada steve jobs prodavao svoje iuređaje,zar nema niti jedna ostala firma koja proizvodi električne aute osim tesle,ionako apple i tesla uređaje kupuju uglavnom isti ljudi ili isti tip kupca
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Treba Rimcu javit, bude ih on sve zaposlio
zašto se toj tesli i tom šarlatanu koji na isti način prodaje aute kao što je nekada steve jobs prodavao svoje iuređaje,zar nema niti jedna ostala firma koja proizvodi električne aute osim tesle,ionako apple i tesla uređaje kupuju uglavnom isti ljudi ili isti tip kupca
Ljudi, trebam savjet od vas. Imam dvije opcije:
1) Da mu pošteno odgovorim šta mislim o njegovoj pismenosti, inteligenciji, znanju materije i njegovim predrasudama sa osvtom na njegov "My PC" kao referencu.
2) Da se zadovoljim činjenicom da je majka priroda rekla svoje i zahvalim Bogu da je prirodna selekcija divna stvar i budem na miru.
Gotov je.
Toliko dobro posluje, pa mora otpuštati radnike na sve strane.
Manje radnika automatski znači i bržu/veću/efikasniju proizvodnju svegaaaaa.
Pa da, obično ide tako. Zapoliš ljude da ti naprave proizvodnu traku, oni neko vrijeme rade dok se ta traka ne automatizira i osigura da roboti rade unutar određenih tolerancija i standarda. Kad se to dogodi višak tih radnika koji ti ne koriste u daljnoj proizvodnji otpustiš. I pritom smanjiš troškove.
Prije ovog otpuštanja porastao je broj zaposlenih tokom godine za 30% a sada ide otpuštanje 7%. Do the math ekonomski stručnjaci.
Za nesposobne:
This year, Tesla added 8,000 employees to bring its total to 46,000 according to various reports. At 9%, it's cutting a little over 4,000 employees — half as many as it hired in 2018.
Svi znamo zašto otpušta radnike i to je sam napisao, ali sljedbenici gurua to ignoriraju.
Sve je divno i danas sunce sja.
Ne trebaš biti fan bez mozga da zaključiš da je Tesla završio 2018 godinu u plusu za 4000 radnika u odnosu na 2017. Treba ti zrno logike i malo moći povezivanja činjenica.
Teslina propast je očita:
Ukupno Tesla je u 2018. prodala 245.240 vozila što je gotovo kao svih prethodnih godina zajedno.
Za to vrijeme drugim proizvođačima cvjetaju ruže:
General Motors is poised to end production at five plants in the U.S. and Canada, kill off several passenger cars – including the Chevrolet Impala – and slash 15 percent of its salaried workforce in a sweeping cost-cutting plan designed to boost profits and adjust to America's changing tastes in vehicles.
Pri čemu 'changing tastes' ima vjerojatno neke veze s ovime:
Teslin Model 3 je uspio ne samo nadmašiti sve druge premium limuzine, već je na svom domaćem, američkom tržištu po prodajnim rezultatima nadmašio čak i SUV-ove.
Svi znamo zašto otpušta radnike i to je sam napisao, ali sljedbenici gurua to ignoriraju.
Sve je divno i danas sunce sja.
A zašto? Reci meni jer ja ne znam, a nisam ni sljedbenik ni guru. Pa normalno da sja sunce kad trenutno Tesla generira stotine milijuna pozitivnog cash flowa i vraćaju dugove. To će u idućih par kvartala vjerojatno pasti za određen iznos zbog opremanja i izgradnje tvornice u Kini. Također biznis s energijom cvjeta i Tesla je tu vodeća firma, a uskoro će izbaciti i Megapack za još veće projekte i tu će cijena po kwh pasti dodatno zbog veće skale. U današnje vrijeme firma ne mora biti profitabilna da bi rasla i napredovala. Koliko je samo Amazon potrošio milijardi prije nego je postao pozitivan.
Isto tako ne znam čemu vrijeđaš Muska, jel ti možda uzeo nešto? Opljačkao te za tvoj novac? Dok neki trpaju milijarde u Kajmanske otoke i slično on je stvorio tvrtke koje za njega nisu cilj već sredstvo kako doći do cilja. No, s tobom se nema smisla raspravljati jer je tvoja logika otprilike da su ljudi trebali stati s razvojem tehnologije kad su otkrili vatru jer je bezveze trošiti resurse na otkrivanje kružnog rotacionog kamena za brži prijevoz dobara kad svi žive u jednoj pećini
Evo vam službena izjava od druga Elona:
https://www.tesla.com/blog/tesla-company-update
Profit/cash ide prema dole, a nema subvencija.
A za one što misle da radi nekakva čuda i u energetici:
Prošlo ljeto se i tamo malo popiknuo uz prigodno otpuštanje 9% radnika i zatvaranje pogona. Solarni krovovi su još uvijek pusta obećanja.
Evo vam službena izjava od druga Elona:
https://www.tesla.com/blog/tesla-company-update
Profit/cash ide prema dole, a nema subvencija.
A za one što misle da radi nekakva čuda i u energetici:
Prošlo ljeto se i tamo malo popiknuo uz prigodno otpuštanje 9% radnika i zatvaranje pogona. Solarni krovovi su još uvijek pusta obećanja.
Daj, prvo malo nauci formatirati postove, jedan zauzima cijeli ekran, a napisao si 5 prosto proširenih rečenica. Normalno da profit ide prema dolje kad grade novu tvornicu u Kini za 3 milijarde dolara. Subvencija ima, samo ce sad biti pola postojećeg iznosa.
Tko je spomenuo solarne krovove? Nitko. Solarni krovovi imaju preko 10 000 narudžbi i u tvornici u Buffalu radi 24/7. To je još uvijek nešto premium. Spomenute su baterije koje rastu drastičnom brzinom. Trenutno rade na nekoliko projekata, a samo jedan ima kapacitet od 1100MWh, što je otprilike sat i pol Krškog u punom pogonu. U Australiji je krenula prava energetska revolucija nakon što je Tesla postavio svoje baterije uz vjetroelektranu.
Ne znam što tebe taj Musk i Tesla i Solar City muče. Jel oni troše tvoj novac ili šta? Stvarno si nevjerojatan, tu kenjaš po ljudima koji su stvorili firme vrijedne milijarde dolara, u potpunosti disruptali tržište.
Ma znam ja šta je problem, tebe muči kaj je Tesla u razvoju litij baterija prvi, a za tebe je razvoj novih baterija glupost kad imamo Bogom dane olovne akumulatore kakve Bog zapovijeda.
Do kraj godine ostaje u potpunosti bez subvencija, a mora početi masovno proizvoditi prednaručene jeftinije modele uz plaćanje razlike iz svog džepa. Nema to veze sa tvornicom u Kini, a koja bi ga mogla i finacijski dokrajčiti.
To je još uvijek nešto premium.
Sve oko njega je premium i to tržište je vrlo skučeno, pa ulazak jakih igrača poput VW na taj teren znači i još manje profite. Profit 1-2% nije nešto čudno u auto industriji, ali to za Elona znači sporu smrt i on je toga svjestan i poduzima očajničke poteze.
Daj, prvo malo nauci formatirati postove, jedan zauzima cijeli ekran, a napisao si 5 prosto proširenih rečenica. .
Oprosti što ponekad zaboravim koliko je BUG forum rudimentaran. Malo sam razmažen drugim forumima i njihovim opcijama.
(1) Do kraj godine ostaje u potpunosti bez subvencija, a mora početi masovno proizvoditi prednaručene jeftinije modele uz plaćanje razlike iz svog džepa. Nema to veze sa tvornicom u Kini, a koja bi ga mogla i finacijski dokrajčiti.
(2) Sve oko njega je premium i to tržište je vrlo skučeno, pa ulazak jakih igrača poput VW na taj teren znači i još manje profite. Profit 1-2% nije nešto čudno u auto industriji, ali to za Elona znači sporu smrt i on je toga svjestan i poduzima očajničke poteze.
(3) Oprosti što ponekad zaboravim koliko je BUG forum rudimentaran. Malo sam razmažen drugim forumima i njihovim opcijama.
(1) Marža na Model 3 je procijenjena na 25% od neovisnih stručnjaka i veća je nego za bilo kojeg drugog proizvođača. Također i najveći skeptici govore kako je Model 3 nevjerojatno dizajniran auto da bude jednostavan i jeftin za proizvodnju. Za standardni Model 3 je procjena oko 17%. To su velike marže i velika prednost za Teslu. Upravo su povučeni 75kwh packovi za Model S jer će se predstaviti novi refreshani modeli auto ove godine i tu se mogu očekivati veće promjene u smislu da će auto biti jednostavniji, troškovi proizvodnje manje i svi modeli će imati 2170 ćelije što će u potpunosti streamlineati proizvodnju i output Gigafactorya. Panasonic trenutno ulaže stotine milijuna u proširivanje Gigafactorya i udvostručavanje kapaciteta s 20 na 35GWh. To sigurno ne rade bez analize tržišta i Tesline prodaje.
(2) Čovječe, taj VW već od 2012. najavljuje da će 2020 prodavati 300.000 električnih vozila godišnje i di su? Ajde mi ih pokaži kad je taj VW tako uspješan. Proizvodnja električnog auta je sasvim drugi proces od proizvodnje običnog auta. Tesla ima već godine iskustva s problemima i oni se dalje muče kako riješeiti sve probleme, a gdje će ih riješiti VW koji nema jedan pošten električni auto ni proizvodnu traku. Porsche je priznao da imaju ogromne probleme i odgodili su lansiranje el. auta za nekoliko mjeseci jer ne mogu riješiti proizvodne trake. Mi ćemo biti tu na forumu i raspavljati 2020. i dam k*tu u košnicu da VW neće imati još ni jednu tvornicu električnih auta niti da će proizvoditi značajan broj el. auta. Ako to bude 5000 komada na mjesec, puno sam rekao.
(3) Nije to do tehnologije koja se koristi već do korisnika koji ne koristi ono što je na raspolaganju onako kako treba.