trust mozgova fikret abdić "the babo" + ivica (po kojeg je došla marica) todorić, uz zbor rvackog drža(v)nog sabora očas bi mu riješili (sve) probleme jer, kao što znamo - nema para, nema ni problema.
Tesla ponovno bilježi velike financijske gubitke
- poruka: 24
- |
- čitano: 6.449
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ma ne berite brigu, stvari će se poboljšati, samo da stignu one revolucionarne baterije koje su najavljene u horoskopu!
Jebote Tesla kao Uljanik.
Zanimljiva mi je koincidencija valova niže i više proizvodnje, izvještaja o nagomilanim Teslama na parkingu i dospijećima financijskih obveza...
Kulike mi je poznato da bi gospon Musk na Mars prešel. Sam tak nekak 'mel čuti. Bormeš mi nije poznato, kaj bi zotimi autima tam delal.
Jebote Tesla kao Uljanik.
Propada, a nikako u stečaj.
Prima narudžbe, a isporuke skoro nikad.
Prima poticaje (i) od Hrvatske (80000 kn po prodanom vozilu).
Ma ne berite brigu, stvari će se poboljšati, samo da stignu one revolucionarne baterije koje su najavljene u horoskopu!
Jel' ti to spominješ neke nove revolucionarne ba(k)terije? Na sunce s detaljima, znaš da Ajar i ja živimo za svakodnevno nove super-duper baterije koje se nikada ne pojave. A što se tiče Tesle i negativnog poslovanja - ništa novoga, tek tu i tamo mu se slučajno omakne pozitivan kvartal, pa ipak još uvijek žive, rade i šire se, što podržavam.
Ma ne berite brigu, stvari će se poboljšati, samo da stignu one revolucionarne baterije koje su najavljene u horoskopu!
A što se tiče Tesle i negativnog poslovanja - ništa novoga, tek tu i tamo mu se slučajno omakne pozitivan kvartal, pa ipak još uvijek žive, rade i šire se, što podržavam.
I Konzum je tako poslovao.
A što se tiče Tesle i negativnog poslovanja - ništa novoga, tek tu i tamo mu se slučajno omakne pozitivan kvartal, pa ipak još uvijek žive, rade i šire se, što podržavam.
Nije ovo toliko pitanje ni kvalitete, vec samo koliko mogu drzati trend jer svi veliki igraci od slijedece godine imaju svoje automobile - i daleko luksuznije i daleko jeftinije.
Zadnji kvartal 2018 je bio ogroman dobitak sa visokim isporukama, pa ce tek drugi ili treci kvartal dati do znanja postoji li trend stabilizacije i povecanja isporuka ili ce zbog kasnjenja opadati i trenutni hype.
Imas tri izjave:
VW - kazu da ce prodavati jednako ili vise EV slijedece godine.
Tesla - kazu da ce imati mrezu od milijun robotaxija do 2020.
Pobornici Tesle - kazu kako drugi nemaju kapacitete proizvodnje baterija kako bi dostigli njihovu prodaju.
Sve tri izjave ne mogu biti tocne.
Musk to dodatno otezava. Osobni osjecaji tu nemaju utjecaja.
Ako CEO kompanije kaze da ce isporuciti 500 000 vozila do kraja godine, ta izjava ima utjecaj na dionice.
Mislim da je ovo treće točno.
Baš sam čitao da LG masovno kasni s proizvodnjom baterija i da Audi (VW) proizvodi samo 5 e-trona dnevno i da smanjuju radni tjedan na 4 dana zbog toga, jer nema smisla da radnici zuje na poslu čekajući baterije.
Tak da očito u VW-u budu sretni i ako ovoliku proizvodnju EV-a zadrže uopće, čak bi vjerovatno bili sretni i s pola, kak je krenulo....
A Tesla bar nema tih problema, njih više brine brzina proizvodnje i isporuke, a to im nikako ne polazi za rukom.
Dobit ce baterije onaj ko plati vise. Tesla tu sigurno nije u prednosti - nije da ih oni rade.
Kak ih ne rade?
Pa Gigafactory je njihov i Panasonicov, a ne samo Panasonicov.
Sami su sebi OEM, bez obzira kaj je Panasonicov know how, postrojenje je zajedničko.
Panasonic je tu glavni - a lova je lova, ko da vise. Tesla je ocito rupa bez dna i mogla bi zavrsit ko Nokia.
pa i tesla je izdržao do 86. a onda umro siromašan i sam. musk ovo svoje mrcvari već 16 godina pa može još 70.
A što se tiče Tesle i negativnog poslovanja - ništa novoga, tek tu i tamo mu se slučajno omakne pozitivan kvartal, pa ipak još uvijek žive, rade i šire se, što podržavam.
Nije ovo toliko pitanje ni kvalitete, vec samo koliko mogu drzati trend jer svi veliki igraci od slijedece godine imaju svoje automobile - i daleko luksuznije i daleko jeftinije.
Zadnji kvartal 2018 je bio ogroman dobitak sa visokim isporukama, pa ce tek drugi ili treci kvartal dati do znanja postoji li trend stabilizacije i povecanja isporuka ili ce zbog kasnjenja opadati i trenutni hype.
Imas tri izjave:
VW - kazu da ce prodavati jednako ili vise EV slijedece godine.
Tesla - kazu da ce imati mrezu od milijun robotaxija do 2020.
Pobornici Tesle - kazu kako drugi nemaju kapacitete proizvodnje baterija kako bi dostigli njihovu prodaju.
Sve tri izjave ne mogu biti tocne.
Musk to dodatno otezava. Osobni osjecaji tu nemaju utjecaja.
Ako CEO kompanije kaze da ce isporuciti 500 000 vozila do kraja godine, ta izjava ima utjecaj na dionice.
Jesam pobornik Tesle, ali ako mi VW ili neki drugi europljanin napravi električni auto koji ide 500-600km na jednom punjenju baterija, a taj auto bude i u ostalim karakteristikama O.K. ali jeftiniji od Tesla, uzeti ću rađe njega. Nažalost VW a ni ostali još nisu stigli Teslu, a ni dobavljivost europskih električnih vozila nije neka velika, a i cijena je poprilično visoka tako da mi je za sada Tesla nekako najprimamljivija opcija.
Hyundai Kona ?
Hyundai Kona ?
Ni Konu nemreš kupit ni da hoćeš...
https://insideevs.com/news/343420/hyundai-kona-electric-production-down-but-why/amp/?espv=1
Hyundai Kona ?
Upravo sam malo prokopao po internetu i da, Hyundai Kona bi mogla biti interesantna. Ionako već vozim Hyundaija (i30), koji mi se pokazao jako dobar, pa vjerujem da ni Kona ne bi bila loša, još ako je stvarni domet oko 500 km, to bi bilo manje više O.K., ali vidiš li da i oni imaju problema sa dostatnom količinom baterija, tako da je i ona jedna od teško dobavljivih e-auta.
Ni Konu nemreš kupit ni da hoćeš...
https://insideevs.com/news/343420/hyundai-kona-electric-production-down-but-why/amp/?espv=1
kak ne?! ja bih odmah maznul ovu 1,6 T-GDI a struje se odričem u dobrotvorne svrhe. sva sreća da nema love za auto.
@Ajar
Istina, lapsus calami....
Mislio sam na Konu električnu
A kaj se struje tiče, definitivno je bliža budućnost, a baterije nisu, nego prekretnica bude spremanje energije u plazmi.
Premda, to je znatno kompliciranije od bilo koje tehnologije do sad, tak da neće skoro, a do tad nam baterije budu dobro služile za sve potrebe.
Jebote Tesla kao Uljanik.
Realno, puno veče sranje od uljanika samo ljudi to još nisu skužili.Opet realno pet godina u budučnost, Tesla pa bit još jedna firma koje eto više nema ili ne proizvodi munjina autiče.
https://www.bug.hr/forum/topic/komentari-clanaka-bughr/svakih-10-minuta-europi-se-proda-jedan-novi-niss/263307.aspx?page=1&jumpto=5757965&sort=asc&view=flat
Američku auto industriju dotukla je "prokleta Toyota koja se eto ne kvari" fučkaj ga.Honda isto ima dobar dio kolača, a Nissan slabo i to radi kvalitete koja nema nikakve veza sa onim starim znatno kvalitetnijim Nissan-om od prije dvadeset godina.
Tesli za vratom visi nekoliko konkurenata, i realno nije uopče bitno koji je konkurent najbitniji ili najopasniji.
veli švapski AMS da Kona napravi 539 km uobičajene vožnje jer da je jedan od rijetkih auta koji troši manje od specificiranog..
umjesto 14,4 KWh/100 km, troši 13,9