Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvrdili

poruka: 37
|
čitano: 12.435
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvrdili".
16 godina
offline
Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvrdili

Moj iphone nakon 1 godine kaže 88%

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvrdili

Pa dobro, nije neočekivano: te baterije vuku tradicijsku liniju od neprikoslovenog sanyovog eneloopa. Nakon što je Sanya kupio Panasonic, i nakon što je tehnologiju sa novim materijalima i postupcima usavršio i prolagodio autoindustriji, vjerujem da je riječ o dobrom proizvodu. Ipak ovdje Tesla samo kelji svoj logo na japanski knowhow. Osobno, mislim da bi imali i više brand recognitiona, barem kad su baterije u pitanju, da gore stave ime pravog proizvođača u gigafactoryju. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Moj PC  
7 0 hvala 4
15 godina
offline
Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvrdili

Zar nije da imaju i nekih 10% skrivenog kapaciteta.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
zdgrunf kaže...

Moj iphone nakon 1 godine kaže 88%

 

znači prošao je jedno 300tkm 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
8 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
overhaul kaže...

Pa dobro, nije neočekivano: te baterije vuku tradicijsku liniju od neprikoslovenog sanyovog eneloopa. Nakon što je Sanya kupio Panasonic, i nakon što je tehnologiju sa novim materijalima i postupcima usavršio i prolagodio autoindustriji, vjerujem da je riječ o dobrom proizvodu. Ipak ovdje Tesla samo kelji svoj logo na japanski knowhow. Osobno, mislim da bi imali i više brand recognitiona, barem kad su baterije u pitanju, da gore stave ime pravog proizvođača u gigafactoryju. 

 Slažem se, ali ipak da nadodam na ono "neprikosnovena": Imao je i Eneloop problema, pogotovo sa originalnim (dedicated) punjačima. U stvari, imam jedan originalan Sanyov, uredno uništava (potkapacitira) Eneloop baterije - ako ih ne rekalibriraš negdje drugdje nakon desetak punjenja, sprčka ti ih trajno. Ne sjećam se točno detalja, ali zato je i šerana ta tehnologija naokolo i dorađivana - čini mi se da su one neke Lidlove u biti Eneloop i navodno čak i kvalitetnije (licencirana novija generacija ili tako nešto).

8 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
zdgrunf kaže...

Moj iphone nakon 1 godine kaže 88%

 Pokaži ti nama skrinšot pedometra s tolikom kilometražom inače ti ne vjerujemo.

16 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
Lidl, ne, Ikea, da! Lidlove su kinesko smeće, Ikeine bijele su po krivulji pražnjenja iste kao Eneloop.

Valjda uzima u obzir kilometražu bicikliranja iz strave, pomnoži sa 100 i eto me na po miliona
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.4.2018 0:18 (zdgrunf).
15 godina
offline
Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvrdili

zanima me metodologija, kilometraža.. nije li 300.000 za nulu više od očekivane kilometraže? Dnevno 100-1000 km? Koliko godina/period?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
2 0 hvala 2
7 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

Nije uopće puno.

Najstariji su modeli iz 2013. (ti i imaju malo lošije baterije).

U tih cca. skoro 5 godina ako je čovjek radio prosječno 30000 km godišnje nakupilo mu se blizu 150000.

U dokumentu se fino vidi da najveći dio njih radi ispod 100 km dnevno, a jako malo preko 200, pa je tih unosa i znatno manje, ali i dalje pašu skoro savršeno u eksponencijalnu krivulju kad se usrednje.

Naravno, kak vrijeme prolazi bit će sve više unosa s većom kilometražom, ali i sad se jasno vide neki trendovi.

Vidim da je trenutačno vodeći po kilometraži na 361500 trenutno, tj. 280 km dnevno, tak da će taj brzo do pola milijuna.

Sigurno neki Norvežanin, baš ću pogledat jel piše od kud je, njima je normalno vozit se na posao svaki dan 200 km u jednom smjeru (totalni specijalci).

Uglavnom, ukoliko se ne pretjeruje s pražnjenjem baterije (izbjegavati trip mod), baterija bude upotrebljiva i nakon 1000000 km.

A onda je nekome čudo tehnologije 1.0 turbobenzinac od 160 konja koji bude imao dvije generalke unutar 100 tisuća....

 

 

Kruha i igala...
7 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
Renesis kaže...

Zar nije da imaju i nekih 10% skrivenog kapaciteta.

 

Nemaju, nego u normalnoj upotrebi auto ne dopušta potpuno pražnjenje i punjenje baterija, nije to skriveni kapacitet.

Jedino ako aktiviraš trip mode, onda dobiješ puni kapacitet, ali tu opciju treba čim manje koristiti ako želiš da baterija čim duže poživi.

Kao rezerva na Otto autu :)

To je jedino kaj brzo dotuče bateriju, a supercharging (suprotno popularnom mišljenju) nema neki vidljivi utjecaj na bržu degradaciju baterije (čak joj produljuje život u hladnim krajevima).

 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.4.2018 7:07 (fer-de-lance).
9 godina
offline
Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvrdili

zasto nigdje nitko ne spominje cijenu tih bakterija?

Moj PC  
0 2 hvala 0
7 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

Zato jer se nigdje ne prodaju po komadu, nego samo kao dio packa.

Tesla je trenutačno s cijenom negdje na 100-150 $/kWh na razini packa.

A ako netko kupi bateriju zasebno (izvan garancije) onda za to postoji cjenik, treba potražiti.

 

 

Kruha i igala...
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
fer-de-lance kaže...

Nije uopće puno.

Najstariji su modeli iz 2013. (ti i imaju malo lošije baterije).

U tih cca. skoro 5 godina ako je čovjek radio prosječno 30000 km godišnje nakupilo mu se blizu 150000.

U dokumentu se fino vidi da najveći dio njih radi ispod 100 km dnevno, a jako malo preko 200, pa je tih unosa i znatno manje, ali i dalje pašu skoro savršeno u eksponencijalnu krivulju kad se usrednje.

Naravno, kak vrijeme prolazi bit će sve više unosa s većom kilometražom, ali i sad se jasno vide neki trendovi.

Vidim da je trenutačno vodeći po kilometraži na 361500 trenutno, tj. 280 km dnevno, tak da će taj brzo do pola milijuna.

Sigurno neki Norvežanin, baš ću pogledat jel piše od kud je, njima je normalno vozit se na posao svaki dan 200 km u jednom smjeru (totalni specijalci).

Uglavnom, ukoliko se ne pretjeruje s pražnjenjem baterije (izbjegavati trip mod), baterija bude upotrebljiva i nakon 1000000 km.

A onda je nekome čudo tehnologije 1.0 turbobenzinac od 160 konja koji bude imao dvije generalke unutar 100 tisuća....

 

 

Nadji mi norvezanina koji vozi 200km na posao svaki dan a da nije neki prevoznik, kamiondzija ili slicno, ja cu ti kupiti Teslu :) 

Zivio sam u Norveskoj 15 godina, ti ljudi ako moraju vozariti vise od pola sata u jednom pravcu, mjenjaju posao. Mimo 3-4 grada koji su preko 100k stanovnika, sve ostalo su selendre bukvalno gdje mozes hodati na posao.

 

U americi naprotiv, sasvim je normalno voziti ogrome distance do posla. Znam da ljudi lagano voze po 200km dnevno, jer ih krace dodje preseliti se u neku suburbiu, ili sto cak vise drugu drzavu ako je blizu granice radi poreza i prije svega rush houra. 50km u rushu lagano izadje na 2 sata.

ccna, ccda, ccnp, ccdp, ccie written, eci peci pec ti si mali zec, a ja mala vjeverica, eci peci pec
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
digitall kaže...

zasto nigdje nitko ne spominje cijenu tih bakterija?

 https://www.tesla.com/sv_SE/blog/2013-model-s-price-increase?redirect=no

 

We have received many requests for a Battery Replacement Option. We are happy to now offer this option for all three battery variants. This option will provide you a new battery anytime after the end of the eighth year at a fixed price. Prices are as follows: $8,000 for the 40 kWh battery, $10,000 for the 60 kWh battery, and $12,000 for the 85 kWh battery. You will be able to purchase this additional option through your MyTesla page in the near future.

ccna, ccda, ccnp, ccdp, ccie written, eci peci pec ti si mali zec, a ja mala vjeverica, eci peci pec
15 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
fer-de-lance kaže...

Nije uopće puno.

Najstariji su modeli iz 2013. (ti i imaju malo lošije baterije).

U tih cca. skoro 5 godina ako je čovjek radio prosječno 30000 km godišnje nakupilo mu se blizu 150000.

U dokumentu se fino vidi da najveći dio njih radi ispod 100 km dnevno, a jako malo preko 200,..

 

 

 -khm.. i dalje mi nije jasna cifra, 300.000km.. ako je najstariji 2013ta godišnje 30.000 nakupio 150.000 .. najstarije, dakle ostali su noviji, manje vremena-godina

npr da bi to nakupio u godini, moraš dnevno voziti cca 1.000km (recimo da ipak neke dane ne voziš..), to je čak više nego što prosječno može nakupiti šleper-prijevoznik (8h ograničenje vožnje..)

-da bi nešto bilo statistički relevantno, predvidljivo.. mora postojati više od jednog, prosjek. itd.. a prosječan vozač 300.000 skupi u 5-10 godina (naš prosjek 12.000).

od kud brojka 300.000km kao nešto matematički provjerljivo, vjerodostojno..? Nije li ta brojka bliža recimo .. 100.000?

100xdan.. cca 30-35.000 godina. Koliko godina do 300.000 .. i kakva je tad statistika, koja čudotvorna formula koja objašnjava text..

Praćenje podataka izravno od vozača Teslinih vozila pokazalo je da baterije u ovim automobilima nakon 300.000 kilometara gube tek 10% kapaciteta

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
ihush kaže...
fer-de-lance kaže...

Nije uopće puno.

Najstariji su modeli iz 2013. (ti i imaju malo lošije baterije).

U tih cca. skoro 5 godina ako je čovjek radio prosječno 30000 km godišnje nakupilo mu se blizu 150000.

U dokumentu se fino vidi da najveći dio njih radi ispod 100 km dnevno, a jako malo preko 200,..

 

 

 -khm.. i dalje mi nije jasna cifra, 300.000km.. ako je najstariji 2013ta godišnje 30.000 nakupio 150.000 .. najstarije, dakle ostali su noviji, manje vremena-godina

npr da bi to nakupio u godini, moraš dnevno voziti cca 1.000km (recimo da ipak neke dane ne voziš..), to je čak više nego što prosječno može nakupiti šleper-prijevoznik (8h ograničenje vožnje..)

-da bi nešto bilo statistički relevantno, predvidljivo.. mora postojati više od jednog, prosjek. itd.. a prosječan vozač 300.000 skupi u 5-10 godina (naš prosjek 12.000).

od kud brojka 300.000km kao nešto matematički provjerljivo, vjerodostojno..? Nije li ta brojka bliža recimo .. 100.000?

100xdan.. cca 30-35.000 godina. Koliko godina do 300.000 .. i kakva je tad statistika, koja čudotvorna formula koja objašnjava text..

Praćenje podataka izravno od vozača Teslinih vozila pokazalo je da baterije u ovim automobilima nakon 300.000 kilometara gube tek 10% kapaciteta

 

 Schipol u Amsterdamu ima skoro 200 taxi tesli.

Itd, itd.

ccna, ccda, ccnp, ccdp, ccie written, eci peci pec ti si mali zec, a ja mala vjeverica, eci peci pec
15 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

-i što s tim.. ili čemu kvotanje plahte za jednu rečenicu? :))

-ok, taxi.. radi dnevno koliko? podatak, ne neka ofrlje brojka.. lako ćemo se složiti da taxi vjerojatno (prosjčeno, ne pojedinačno kao izuzetak-ekstrem) radi najveću kilometražu.. jesu li taxisti napravili 300.000 km u kojem vremenu, količina-brojke za izračun koji bi držao konkretnu rečenicu podnaslova..

 

edit, btw, konkretna slika je dokaz čega? auta koji stoji u salonu, napravio 300.000km? .. jedan ili dva komada..? itd. itd. :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.4.2018 12:22 (ihush).
15 godina
offline
Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvrdili

Zašto misliš da je u godini dana napravio 300.000 km?

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

Evo necu te citirati. Jedan od dobrih prijatelja mi je taxista, u prcvarnici kao Sarajevo, pa godisnje napravi 150.000 km.

Od aerodroma u Sthlmu do grada je 50km. Tu turu bez ikakvih problema mozes napraviti 6-7 puta u toku radog dana. eto ti 600km dnevno. 

Svako taxi auto u Stockholmu je hot seat, znaci vozi se cijeli dan, vozaci se mjenjaju 2-3 puta dnevno, zavisi od dijela grada itd itd.

 

Na kraju, imam prijatelja u norveskoj sa p85d, 2013 model, 220.000 km, 95% baterije jos uvijek. 

Drugi je zamjenio svoj model S sa X, tako da njega ne mogu racunati.

 

Evo ti video o problemima sa model x, poslje 120.000km za 15 mjeseci.

 

Inace, odlican izvor informacije od dugogodisnjeg vozaca tesle.

https://www.youtube.com/user/bjornnyland/videos

ccna, ccda, ccnp, ccdp, ccie written, eci peci pec ti si mali zec, a ja mala vjeverica, eci peci pec
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.4.2018 13:04 (zeleni).
15 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
boxer kaže...

Zašto misliš da je u godini dana napravio 300.000 km?

 -zašto misliš da ja to mislim? Pitam za izračun.. može u godini 100.000, kroz tri godine imaš 300.000, kao što se navodi u podnaslovu.

-pitam ''samo'' koja matematika, brojke, izvori .. koji bi stajali iza tih cifri. + kako vidimo iz prijašnjeg posta, najstaije vozilo je iz 2013te.. 4god, sad peta.. i to vozilo je napravilo 150.000.

-pa opet, izbjeći nesporazume.. samo pitam, kako su došli do cifre.. nit sumnjam, nit osporavam.. -pitam. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
zeleni kaže...
digitall kaže...

zasto nigdje nitko ne spominje cijenu tih bakterija?

 https://www.tesla.com/sv_SE/blog/2013-model-s-price-increase?redirect=no

 

We have received many requests for a Battery Replacement Option. We are happy to now offer this option for all three battery variants. This option will provide you a new battery anytime after the end of the eighth year at a fixed price. Prices are as follows: $8,000 for the 40 kWh battery, $10,000 for the 60 kWh battery, and $12,000 for the 85 kWh battery. You will be able to purchase this additional option through your MyTesla page in the near future.

 bas sam se ponadao da su mozda jeftinije od kuca u slavoniji.. al zajeb

15 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
ihush kaže...
boxer kaže...

Zašto misliš da je u godini dana napravio 300.000 km?

 -zašto misliš da ja to mislim? Pitam za izračun.. može u godini 100.000, kroz tri godine imaš 300.000, kao što se navodi u podnaslovu.

-pitam ''samo'' koja matematika, brojke, izvori .. koji bi stajali iza tih cifri. + kako vidimo iz prijašnjeg posta, najstaije vozilo je iz 2013te.. 4god, sad peta.. i to vozilo je napravilo 150.000.

-pa opet, izbjeći nesporazume.. samo pitam, kako su došli do cifre.. nit sumnjam, nit osporavam.. -pitam. :)

 Pa radiš takav izračun pa je logično za pretpostaviti da misliš da je za godinu dana napravio 300.000 km.

 

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
15 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

ok, piše npr.. uz ostatak pitanja.

pa ako je u godini, tad je 1000 dnevno, zar ne?

ako je u dvije godine, u tri.. u koliko godina? 4? ako je u tri tad je godišnje 100.000, to je 5-10 puta više od prosječnog vozila. .. to pitam, brojke-formulu i objašnjenje koje iz tog proizlazi za cifru od 300.000 km kao dokaz trajnosti baterije tj njenog kapaciteta-degradacije.

-ako je u 3 godine, tad je dnevno cca 300km. i to je puno ali realnije.. no jel to prosjek, prosječan vozač ili pojedini.. što tad statistika-brojevi dokazuju?

 

+najstarije vozilo u 4 godine 150.000.. koji je tad prosjek?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 17.4.2018 13:24 (ihush).
15 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

Evo ti tablica pa prostudiraj koliko ljudi dnevno prelaze sa Teslama.

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/t024bMoRiDPIDialGnuKPsg/edit#gid=1669966328

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
7 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
ihush kaže...

ok, piše npr.. uz ostatak pitanja.

pa ako je u godini, tad je 1000 dnevno, zar ne?

ako je u dvije godine, u tri.. u koliko godina? 4? ako je u tri tad je godišnje 100.000, to je 5-10 puta više od prosječnog vozila. .. to pitam, brojke-formulu i objašnjenje koje iz tog proizlazi za cifru od 300.000 km kao dokaz trajnosti baterije tj njenog kapaciteta-degradacije.

-ako je u 3 godine, tad je dnevno cca 300km. i to je puno ali realnije.. no jel to prosjek, prosječan vozač ili pojedini.. što tad statistika-brojevi dokazuju?

 

+najstarije vozilo u 4 godine 150.000.. koji je tad prosjek?

 Ne, krivo si me skužio.

Trenutno najviše kilometara na listi ima taj, i ima ih još dosta iznad 200000, redom sve stariji modeli, svi su skoro od 2013. a, logično, noviji modeli imaju manju kilometražu.

I premda nema puno tih s velikom kilometražom, ali između 100-200 tisuća ih ima puno i onda se po eksponencijalnoj funkciji izračuna koliku bi degradaciju trebali imati na 300 tisuća i ispada da su ovi koji su blizu te brojke zaista tu negdje (ta slika je i u članku).

Znači, krivulja degradacije je onakva kakva se i očekivala, i za očekivati je da će se i u budućnosti svi usrednjivati oko očekivane vrijednosti po toj krivulji.

A ovo kaj si se ti zbunio, nitko ne kaže da je netko napravio 300 tisuća u godini, zapravo najveći dnevni prosjek ima jedan vozač s cca. 300 km, bar od tih koji sudjeluju u toj tablici.

Uglavnom, većina ih vozi neku prosječnu kilometražu od 50-100 km dnevno, tak da bude trebalo još dosta vremena da dostignu te brojke, ali ispada da su za sad sve baterije izvrsne i nakon 300 tisuća, što je i očekivano, jer one koje nisu ispravne ionak zakažu unutar 50 tisuća (u tablici samo par primjeraka, i to isključivo na starim modelima, nisam vidio da je ijedan novi unutar 50 tisuća imao reklamaciju, baterija, osim ako nisam previdio).

Uglavnom, očekivano je da će praktički skoro svaka baterija izdržati i više od milijun kilometara, uz još uvijek upotrebljiv kapacitet.

 

 

Kruha i igala...
7 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr
zeleni kaže...

Nadji mi norvezanina koji vozi 200km na posao svaki dan a da nije neki prevoznik, kamiondzija ili slicno, ja cu ti kupiti Teslu :) 

Zivio sam u Norveskoj 15 godina, ti ljudi ako moraju vozariti vise od pola sata u jednom pravcu, mjenjaju posao. Mimo 3-4 grada koji su preko 100k stanovnika, sve ostalo su selendre bukvalno gdje mozes hodati na posao.

 

U americi naprotiv, sasvim je normalno voziti ogrome distance do posla. Znam da ljudi lagano voze po 200km dnevno, jer ih krace dodje preseliti se u neku suburbiu, ili sto cak vise drugu drzavu ako je blizu granice radi poreza i prije svega rush houra. 50km u rushu lagano izadje na 2 sata.

 Moguće, očito sam nekaj pobrkao.

Bilo je na nekom dokumentarcu da u nekoj bogatoj europskoj zemlji ljudi putuju pod normalno 200 km na posao.

Valjda sam automatski povezao s norveškom jer su najbogatiji.

 

 

Kruha i igala...
15 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

-aha exponencijalne jednadžbe.. kul :)

-ili, nabacivanje statističkih umnožaka.. umjesto npr činjenica. To me zanimalo (ne za-protiv..) nit komentiram/osporavam npr trajnost baterija.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

A čuj, nema baš puno ljudi koji rade više od 50000 km godišnje, tak da uzoraka za sad ima malo, ali nisu ni potrebni jer su litijske baterije dobrano ispitana tehnologija i zna se kak se ponašaju, tj. koliko ciklusa izdrže uz kakve cikluse punjenja-pražnjenja.

Ovo je samo potvrda znane činjenice u koju chemtrail-alu folija- masoni teoretičari zavjera ljudi ne vjeruju.

Zato i je to sad toliko velika medijska bomba, jer ljudi ne vjeruju bazičnoj matematici i znanstvenim istraživanjima sve dok im to mediji njihove agende/orijentacije ne prezentiraju...

Ko moja stara, ako 'Adeze ne potvrdi, nije istina.

 

 

 

 

Kruha i igala...
15 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

pa .. parafrazirajući.. umjesto adeze, stavi znanost-činjenice.. tad sam ko tvoja stara, .. za sad ne vidim činjenice nego 300.000km dobiveno nekom čudnovatom formulom, koja je dokaz čemu, da je jedna baterija izdžala i da nije pala ispod 80%.. ili dvije? Dok se sve one koje su na npr 100-150.000 indexiranjem množe? ili karikirano .. Nova baterija, 1km, ostalo je umnožak i to je ok-činjenica? Čemu služe RL testovi, autotestovi? Upravo tome da se eliminira linearna matematika koja je samo pretpostavka-statistika.

pa ostajem ortodoxni tvrdolinijaš :)) dok me (adeze-činjenice) ne uvjere, skeptičan prema PRovskim pamfletima ili lijepim željama..

 

-ne osporavam, samo podignem obrvu, skeptično.. ok? i čudim se kako to prolazi pored inače znanstveno potkovanih članova, nešto ko nova teistička fora.. muskizam? :))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Tesline baterije vrlo sporo degradiraju, potvr

Pa gledaj to ovako, unutra su Panasonicove 18650 ćelije.

Koje imaju deklariarano pri režimu punjenja 10-90% cca. par ttisuća punjenja bez drastičnog pada kapaciteta (potražit ću datasheet).

Računaj npr. 3000 punjenja (pesimistično), a npr. sa 100 kWh baterijom Tesla drži oko 300 km i ako se ganjaš ko manijak (cca. 350Wh/km je maksimalni prosjek potrošnje ako se dobro sjećam).

Znači, 3000 punjenja od 10-90% x 300 km= 900000 km prijeđenih.

A same Panasonicove 18650 s punjenjem, pražnjenjem i balansiranjem kak spada dokazano su upotrebljive i puno više punjenja.

Tak da je milijun km zapravo ništa za takve baterije.

Btw, jedna tvrtka u kojoj imam puno poznanika koristi skoro iste ćelije kao u Tesli (isto Panasonic) za napajanje uređaja na terenu, i trenutno su na puno više od 2000 punjenja (2000. je bilo još prošle godine) i koliko čujem baterije im imaju oko 90% nazivnog kapaciteta (tj. imale su kad sam bio tamo u siječnju).

 

 

 

 

Kruha i igala...
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice