A ostaje li dosadasnja pretplata ako je bila aktivirana?
Vazi li ovo samo za nove pretplatnike ili cu morati nakon isteka perioda otici preko sluzbene stranice ?
A ostaje li dosadasnja pretplata ako je bila aktivirana?
Vazi li ovo samo za nove pretplatnike ili cu morati nakon isteka perioda otici preko sluzbene stranice ?
Razlozi su i vise no opravdani i razumljivi. Ne vjerujem da ce radi toga izgubiti korisnike.
A ostaje li dosadasnja pretplata ako je bila aktivirana?
Vazi li ovo samo za nove pretplatnike ili cu morati nakon isteka perioda otici preko sluzbene stranice ?
Ne vidim zašto ne bi ostala dosadašnja pretplata..
Sve ostaje isto samo će se produživanje pretplate obavljati preko službene stranice
A ostaje li dosadasnja pretplata ako je bila aktivirana?
Vazi li ovo samo za nove pretplatnike ili cu morati nakon isteka perioda otici preko sluzbene stranice ?
Ne vidim zašto ne bi ostala dosadašnja pretplata..
Sve ostaje isto samo će se produživanje pretplate obavljati preko službene stranice
Obzirom da vec koristim njihovu pretplatu preko iOS-a mislio sam da li ce ostati paket ili cu sada nakon sto mi istekne tekuci mjesec morati se pretplatit putem web stranice
korisnici se mogu premlatiti.
Kako bi mogao gledati Netflix usa ili Hulu i Hbo now,molim vas pomoč?Homebox