... i onda te onaj desni satre.
Nije cudno kakve se sve debilane desavaju u prometu kad pol ljudi ne zna prometna pravila.
Kao i na svakom drugom raskrižju.
Kružni tok je obično raskrižje bez posebnih "pravila", ne postoji nikakva "prednost kružnog toka". Ne moraš imati znak u kružnom toku, moraš gledati koje znakove imaju ovi s tvoje desne strane.
A kako da gledam unutar kružnog?
Isto kao i na svakom drugom raskrižju. Nije mi jasno zašto se stvara razlika.
Kao i na svakom drugom raskrižju.
Kružni tok je obično raskrižje bez posebnih "pravila", ne postoji nikakva "prednost kružnog toka". Ne moraš imati znak u kružnom toku, moraš gledati koje znakove imaju ovi s tvoje desne strane.
Koliko me pamćenje služi iz auto škole, kad prilaziš raskrižju i nemaš nikakav znak ispred sebe onda si na glavnoj cesti. Ne znam na koji način ču vidjeti koji su znakovi na drugim prilaznim cestama sa lijeve i desne strane.
Krivo te pamćenje služi, ponovno prouči pravila. Posebno ono o pravilu desne strane.
Kako ćeš znati? Pogledaš. Zato trokut i stop imaju drugačiji oblik od ostalih znakova kako bi ih se prepoznalo i sa stražnje strane.
. Zato trokut i stop imaju drugačiji oblik od ostalih znakova kako bi ih se prepoznalo i sa stražnje strane.
WTF? Ti staješ na svakom raskrižju i zaviruješ iza kuća i ostalih prepreka da znaš da li si na glavnoj cesti?
. Zato trokut i stop imaju drugačiji oblik od ostalih znakova kako bi ih se prepoznalo i sa stražnje strane.
WTF? Ti staješ na svakom raskrižju i zaviruješ iza kuća i ostalih prepreka da znaš da li si na glavnoj cesti?
Ako ne znaš i/ili ne vidiš što te čeka, naravno da moraš stati / usporiti i provjeriti.
I tako na svakom raskrižju, svaki put.
Nije ni cudo sto sam svaki dan putem na posao u ZG skoro poginuo.