25 tisuća Tesli u tri mjeseca

poruka: 22
|
čitano: 4.035
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "25 tisuća Tesli u tri mjeseca".
15 godina
offline
25 tisuća Tesli u tri mjeseca

Kupio bi, samo da imaju nesto manje, prevelika mi limuzina/sedan/suv/kajvec, nesto velicine puta/pola s puno manje snage, a sto vecim kapacitetom baterije i to bi trebalo biti za mase super stvar.

Linux, Arch Linux.
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Ante kaže...

Kupio bi, samo da imaju nesto manje, prevelika mi limuzina/sedan/suv/kajvec, nesto velicine puta/pola s puno manje snage, a sto vecim kapacitetom baterije i to bi trebalo biti za mase super stvar.

 doci ce ti to,ali takvi nebi dizali prasinu sad dok treba.. 

 

nesto ala i3 bi bilo super, to malo govno potegne da je strasno a ima 170 konja. 

9 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Imaju model 3.koji jos nije u proizvodnji.
Ali i on ce biti preveliku zalogaj za nase place.tj socijalnu pomoc
Believe Those Who Are Seeking the Truth doubt Those Who Find It!
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Hrvoje.RH kaže...
Imaju model 3.koji jos nije u proizvodnji.
Ali i on ce biti preveliku zalogaj za nase place.tj socijalnu pomoc

 hebiga, nisu oni htjeli pridobit nas balkance već imućne amere i tako dalje...

Vi ste programer? Da. Amater? A mater? Ne, ona doma kuha ručak.
15 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca

Ja imam A3(8p1 šasija) 170ks koj čupa cestu, glavni razlog je 350NM a ne konjaža! Opčenito moderni auti imaju veći zakretni moment nego nekad. Električni još imaju manje mase niži centar gravitacije i niži kvocijent otpora zraka, a mislim da kod dino testa se ništa od toga ne računa,možda griješim! A tu je i silna elektronika u modernim autima koja pomaže prenjeti tu snagu na cestu u stvarnim uvijetima što je po meni najbitnije ustvari, zato konjaža po meni više nije realna reprezentacija snage auta.

Dyslexic!
8 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Abon kaže...

Ja imam A3(8p1 šasija) 170ks koj čupa cestu, glavni razlog je 350NM a ne konjaža! 

 Razlog je u momentu, ali ne u apsolutnom iznosu već u obliku krivulje. Naime, tvoj turbo ima  maks moment na cca 2500 okretaja koji pada prema visim okretajima a efektivno zapravo ima svih 170 ks već na 2500 okretaja pa sve do 4000. Motor bez turba posebno benzinac ima maks moment još vise na krivulji, maks snagu na 5500, 6000 ili vise okretaja. I zato se čini da tvoj jede cestu a zapravo ti samo lakše dolaziš do maksimalne snage uz nekoliko kompromisa: motor je zbog turbine sporiji u reakcijama, mali raspon okretaja traži češću promjenu brzina, teži je i centar mase podiže previsoko. Na kraju krajeva, jednako snažan ne turbo benzinac će te pojesti u bilo kakvim trkaćim uvjetima. Ne za puno ali dovoljno da te konzistentno, iz trke u trku, ostavi koju sekundu ili stotinku iza bržim prolascima kroz zavoje. 

Ja rekoh
15 godina
neaktivan
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Abon kaže...

Ja imam A3(8p1 šasija) 170ks koj čupa cestu, glavni razlog je 350NM a ne konjaža! Opčenito moderni auti imaju veći zakretni moment nego nekad. Električni još imaju manje mase niži centar gravitacije i niži kvocijent otpora zraka, a mislim da kod dino testa se ništa od toga ne računa,možda griješim! A tu je i silna elektronika u modernim autima koja pomaže prenjeti tu snagu na cestu u stvarnim uvijetima što je po meni najbitnije ustvari, zato konjaža po meni više nije realna reprezentacija snage auta.

 Razlog je taj što je to "traktorski" motor ako govorimo o dizelu. Velika zapremina a malo konja. Zato svi tenkovi imaju dizel motore.

12 godina
neaktivan
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
hakintosrh kaže...
Hrvoje.RH kaže...
Imaju model 3.koji jos nije u proizvodnji.
Ali i on ce biti preveliku zalogaj za nase place.tj socijalnu pomoc

 hebiga, nisu oni htjeli pridobit nas balkance već imućne amere i tako dalje...

 

@Hrvoje.RH - model 3 release candidate je u proizvodnji - maloserijskoj. Sve što proizvedu od modela 3 ove godine će se dostavljati zaposlenicima Space X-a i Tesle jer imaju prioritetnu dostavu.

@hakintosrh - da bi financirao mass-market električno vozilo morali su početi sa skupim verzijama ispočetka. Roadster, Model S, Model X.

8 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Ne postoji novi i stari konj. Konj je konj.
16 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Terenac????
Koji fakin terenac to oni imaju u ponudi?
8 godina
odjavljen
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca

Dobro da nisu napisali džip ;) Svi 4x4 su kod nas terenci iako to nema veze sa mozgom ;)

11 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
zeroname kaže...

 Razlog je taj što je to "traktorski" motor ako govorimo o dizelu. Velika zapremina a malo konja. Zato svi tenkovi imaju dizel motore.

Nemaju svi. M1 Abrams ima plinsku turbinu. A ona ima, nakon raketnog motora, najbolji omjer snaga/težina. Usput električni motori imaju daleko bolji omjer snaga/težina od otto ili diesel motora i kad se rješi problem skladištenja goriva onda se nitko više neće vozit u autima sa SUS motorima.

 

A što će bit sa tenkovima? To je malo kompleksniji problem.

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.4.2017 15:43 (markoBT).
8 godina
odjavljen
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca

Pa nije toliko problem skaldistenje koliko brzina punjenja.... I sad tesla ima vrlo pristojan range malo manji od SUS motora ali sporo punjenje....

11 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca

Složio bih se. A brzina punjenja bi se mogla rješit zamjenom kompletne baterije. Dakle svoju ostaviš na punjenju a ti uzmeš novu napunjenu. No to bi zahtjevalo standardiziranje baterije, i organizaciju zamjene, što nije mali problem, a zbog količine električnih automobila mislim da je to za sada neisplativo.

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.4.2017 16:20 (markoBT).
8 godina
odjavljen
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Ili kako pony expres :) Vozis jedan pa kad se isprazni sjedes u drugi a svoj ostaviš na punjenju :)
15 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Feudalac kaže...
Abon kaže...

Ja imam A3(8p1 šasija) 170ks koj čupa cestu, glavni razlog je 350NM a ne konjaža! 

 Razlog je u momentu, ali ne u apsolutnom iznosu već u obliku krivulje. Naime, tvoj turbo ima  maks moment na cca 2500 okretaja koji pada prema visim okretajima a efektivno zapravo ima svih 170 ks već na 2500 okretaja pa sve do 4000. Motor bez turba posebno benzinac ima maks moment još vise na krivulji, maks snagu na 5500, 6000 ili vise okretaja. I zato se čini da tvoj jede cestu a zapravo ti samo lakše dolaziš do maksimalne snage uz nekoliko kompromisa: motor je zbog turbine sporiji u reakcijama, mali raspon okretaja traži češću promjenu brzina, teži je i centar mase podiže previsoko. Na kraju krajeva, jednako snažan ne turbo benzinac će te pojesti u bilo kakvim trkaćim uvjetima. Ne za puno ali dovoljno da te konzistentno, iz trke u trku, ostavi koju sekundu ili stotinku iza bržim prolascima kroz zavoje. 

 A3 8p serija sa 170ks je sline,to je klasicni audi 2.0 tdi dignut,zato sam napiso da se radi o cca 2005 do neznam kad.Novi su sigurno i bolji. Znaći govorim da več neko vrijeme parametri mijenjaju osim konjaže. 350NM ima od 1700 do 2550 što je popriličan raspon za dizel motor a maksimalna konjaža je deklarirana na 4500 okretaja,zar nije cijela poanta doći što prije do maksimalne snage? Uparen sa dsg mijenaćem,tako da šaltanje je daleka prednost a ne mana u usporedbi sa manualnim mijenanjem brzine.Motor je težak istina pogotovo dsg ima oko 100kg,opet sa druge strane ima 18" kola niži je i tvrd,čak i pri najgrubljem mijenjanju vektora kretanja ne odaje dojam da ima tešku provu.2005 kad je tek izašao popularni golf V gti benz 200ks je izašao i gtd sa dotičnim motorom tdi 170ks.Na testovima su im karakteristike šarale ali u marginama,ima na youtube sigurno ako je teško za povijerovat.Večina modernih motora koji imaju barem 100ks ima turbo.Nije mi jasno dali potvrđuješ moju tezu ili osporavaš? Električni mislim da ni nemaju mijenjač što znači da torque igra još veču ulogu u postizanju max snaga,snage opčenito.Znam da cocept one nema,sad dali ovi cestovni namjenjeni za masovnu proizvodnju sljede slićan princip neznam,zna google.  Nisam htio još i tu variablu spominjat,tu je još razlika pogona prednji,zadnji i 4x4, posijedujem sve varijacije i iz prakse! govorim da konjaža malo govori,i trebalo bi je uzeti sa velikom rezervom. sa obzirom na toliku modularnost modernih automobila. A kamoli ne električni koji mogu imati ko zna kakva svojstva iz karajnosti u krajnost.Fleksibilnost između električnih automobila teoretiziram sa obzirom na razumjevanje fizike iz rc hobija. To je moje mišljenje,iz mog iskustva, o konjskim snagama kao mijernoj jedinici za performase modernih automobila.

Dyslexic!
8 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Abon kaže...

 A3 8p serija sa 170ks je sline,to je klasicni audi 2.0 tdi dignut,zato sam napiso da se radi o cca 2005 do neznam kad.Novi su sigurno i bolji. Znaći govorim da več neko vrijeme parametri mijenjaju osim konjaže. 350NM ima od 1700 do 2550 što je popriličan raspon za dizel motor a maksimalna konjaža je deklarirana na 4500 okretaja,zar nije cijela poanta doći što prije do maksimalne snage? Uparen sa dsg mijenaćem,tako da šaltanje je daleka prednost a ne mana u usporedbi sa manualnim mijenanjem brzine.Motor je težak istina pogotovo dsg ima oko 100kg,opet sa druge strane ima 18" kola niži je i tvrd,čak i pri najgrubljem mijenjanju vektora kretanja ne odaje dojam da ima tešku provu.2005 kad je tek izašao popularni golf V gti benz 200ks je izašao i gtd sa dotičnim motorom tdi 170ks.Na testovima su im karakteristike šarale ali u marginama,ima na youtube sigurno ako je teško za povijerovat.Večina modernih motora koji imaju barem 100ks ima turbo.Nije mi jasno dali potvrđuješ moju tezu ili osporavaš? Električni mislim da ni nemaju mijenjač što znači da torque igra još veču ulogu u postizanju max snaga,snage opčenito.Znam da cocept one nema,sad dali ovi cestovni namjenjeni za masovnu proizvodnju sljede slićan princip neznam,zna google.  Nisam htio još i tu variablu spominjat,tu je još razlika pogona prednji,zadnji i 4x4, posijedujem sve varijacije i iz prakse! govorim da konjaža malo govori,i trebalo bi je uzeti sa velikom rezervom. sa obzirom na toliku modularnost modernih automobila. A kamoli ne električni koji mogu imati ko zna kakva svojstva iz karajnosti u krajnost.Fleksibilnost između električnih automobila teoretiziram sa obzirom na razumjevanje fizike iz rc hobija. To je moje mišljenje,iz mog iskustva, o konjskim snagama kao mijernoj jedinici za performase modernih automobila.

 Uglavnom osporavam, hehe.

Moment je sila, a snaga je rad ostvaren tom silom u jedinici vremena. Hoću reći, moment, sam za sebe ne govori ama baš ništa, općenito govoreći. Kad je riječ o automobilima, tu je sve slično pa se malo izgube pojmovi, govorim općenito.

U čemu se motori razlikuju? U obliku krivulje, odnosno površini ispod krivulje - što je veća, motor može više isporučiti, dakako umanjeno za mjenjač, turbo rupu i sve drugo.

 

Električni motori su nešto drugo - u pravilu imaju konstantnu snagu, odnosno moment je najveći na nula okretaja i kontinuirano opada do limita što je idealno

Ja rekoh
8 godina
odjavljen
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Feudalac kaže...
Abon kaže...

 A3 8p serija sa 170ks je sline,to je klasicni audi 2.0 tdi dignut,zato sam napiso da se radi o cca 2005 do neznam kad.Novi su sigurno i bolji. Znaći govorim da več neko vrijeme parametri mijenjaju osim konjaže. 350NM ima od 1700 do 2550 što je popriličan raspon za dizel motor a maksimalna konjaža je deklarirana na 4500 okretaja,zar nije cijela poanta doći što prije do maksimalne snage? Uparen sa dsg mijenaćem,tako da šaltanje je daleka prednost a ne mana u usporedbi sa manualnim mijenanjem brzine.Motor je težak istina pogotovo dsg ima oko 100kg,opet sa druge strane ima 18" kola niži je i tvrd,čak i pri najgrubljem mijenjanju vektora kretanja ne odaje dojam da ima tešku provu.2005 kad je tek izašao popularni golf V gti benz 200ks je izašao i gtd sa dotičnim motorom tdi 170ks.Na testovima su im karakteristike šarale ali u marginama,ima na youtube sigurno ako je teško za povijerovat.Večina modernih motora koji imaju barem 100ks ima turbo.Nije mi jasno dali potvrđuješ moju tezu ili osporavaš? Električni mislim da ni nemaju mijenjač što znači da torque igra još veču ulogu u postizanju max snaga,snage opčenito.Znam da cocept one nema,sad dali ovi cestovni namjenjeni za masovnu proizvodnju sljede slićan princip neznam,zna google.  Nisam htio još i tu variablu spominjat,tu je još razlika pogona prednji,zadnji i 4x4, posijedujem sve varijacije i iz prakse! govorim da konjaža malo govori,i trebalo bi je uzeti sa velikom rezervom. sa obzirom na toliku modularnost modernih automobila. A kamoli ne električni koji mogu imati ko zna kakva svojstva iz karajnosti u krajnost.Fleksibilnost između električnih automobila teoretiziram sa obzirom na razumjevanje fizike iz rc hobija. To je moje mišljenje,iz mog iskustva, o konjskim snagama kao mijernoj jedinici za performase modernih automobila.

 Uglavnom osporavam, hehe.

Moment je sila, a snaga je rad ostvaren tom silom u jedinici vremena. Hoću reći, moment, sam za sebe ne govori ama baš ništa, općenito govoreći. Kad je riječ o automobilima, tu je sve slično pa se malo izgube pojmovi, govorim općenito.

U čemu se motori razlikuju? U obliku krivulje, odnosno površini ispod krivulje - što je veća, motor može više isporučiti, dakako umanjeno za mjenjač, turbo rupu i sve drugo.

 

Električni motori su nešto drugo - u pravilu imaju konstantnu snagu, odnosno moment je najveći na nula okretaja i kontinuirano opada do limita što je idealno

1.momenat sile nije sila. Momeant je sila puta krak sile

2. oblik krivulje. O tome ljudi i govore. najveca snaga motora se uvijek iskazuje zajedno sa podatkom na kojem broju obrtaja se isporuci ta snaga. Dizel ima najvecu snagu na nizim brojem obrtaja nego benzinac i puno cesce ce se ta max snaga koristiti u relanosti nego kod benzinca. 

3. Snaga motora se ne umanjenje za turbo rupu jer je ona vec uracunata da tako kazem u podatku o snazi motora na odredjenom broju obrtaja....

4. Kako mislis momenat je najveci na nula broju obrtaja? 

8 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Torent kaže...

Moment je sila, a snaga je rad ostvaren tom silom u jedinici vremena. Hoću reći, moment, sam za sebe ne govori ama baš ništa, općenito govoreći. Kad je riječ o automobilima, tu je sve slično pa se malo izgube pojmovi, govorim općenito.

U čemu se motori razlikuju? U obliku krivulje, odnosno površini ispod krivulje - što je veća, motor može više isporučiti, dakako umanjeno za mjenjač, turbo rupu i sve drugo.

 

Električni motori su nešto drugo - u pravilu imaju konstantnu snagu, odnosno moment je najveći na nula okretaja i kontinuirano opada do limita što je idealno

1.momenat sile nije sila. Momeant je sila puta krak sile

2. oblik krivulje. O tome ljudi i govore. najveca snaga motora se uvijek iskazuje zajedno sa podatkom na kojem broju obrtaja se isporuci ta snaga. Dizel ima najvecu snagu na nizim brojem obrtaja nego benzinac i puno cesce ce se ta max snaga koristiti u relanosti nego kod benzinca. 

3. Snaga motora se ne umanjenje za turbo rupu jer je ona vec uracunata da tako kazem u podatku o snazi motora na odredjenom broju obrtaja....

4. Kako mislis momenat je najveci na nula broju obrtaja? 

 1. da, ok, točnije

2. da, svi pričamo o tome

3. ne, snaga se mjeri pri kontinuiranom radu, a ne prosječno između 2., 3. i 19. stupnja prijenosa.

4. Recimo ovako, prva slika s googleta. https://www.geotab.com/blog/why-hybrid-electric-vehicles-are-more-efficient-than-conventional-ones/

Ja rekoh
8 godina
odjavljen
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Feudalac kaže...
...

1.momenat sile nije sila. Momeant je sila puta krak sile

2. oblik krivulje. O tome ljudi i govore. najveca snaga motora se uvijek iskazuje zajedno sa podatkom na kojem broju obrtaja se isporuci ta snaga. Dizel ima najvecu snagu na nizim brojem obrtaja nego benzinac i puno cesce ce se ta max snaga koristiti u relanosti nego kod benzinca. 

3. Snaga motora se ne umanjenje za turbo rupu jer je ona vec uracunata da tako kazem u podatku o snazi motora na odredjenom broju obrtaja....

4. Kako mislis momenat je najveci na nula broju obrtaja? 

 1. da, ok, točnije

2. da, svi pričamo o tome

3. ne, snaga se mjeri pri kontinuiranom radu, a ne prosječno između 2., 3. i 19. stupnja prijenosa.

4. Recimo ovako, prva slika s googleta. https://www.geotab.com/blog/why-hybrid-electric-vehicles-are-more-efficient-than-conventional-ones/

 3. Snaga motora se uvijek iskazuje kao maksimalna snaga isporucena na zamajcu. Na dijagramu je prikazana snaga na zamajcu znaci sa uracunatom turbo rupom i svim gubicima unutar motora.....

4. "They have an almost flat (constant) torque profile from 0 RPM up to their maximum rated speed, beyond that point torque starts to drop off".

Na slici tako izgleda ali govori se o konstantnoj snazi na bilo kojem broju obrtaja od 0. Na tacno 0 nema momenta ;)

8 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Torent kaže...

 3. Snaga motora se uvijek iskazuje kao maksimalna snaga isporucena na zamajcu. Na dijagramu je prikazana snaga na zamajcu znaci sa uracunatom turbo rupom i svim gubicima unutar motora.....

4. "They have an almost flat (constant) torque profile from 0 RPM up to their maximum rated speed, beyond that point torque starts to drop off".

Na slici tako izgleda ali govori se o konstantnoj snazi na bilo kojem broju obrtaja od 0. Na tacno 0 nema momenta ;)

 3. Da ti pojasnim, turbo rupa je ono što nastane kad ga izbaciš iz brzine, okretaji motora i turbine padnu, stisneš gas i njemu treba pola sekunde ili više da pojačanim gorivom zavrti turbinu. Turbo rupa je i vrijeme potrebno da se u momentu minimalnog opterećenja, a kod naglog dodavanja gasa turbina zavrti. To u krivulji i na dynu ne vidiš.

4. Ima. zove se stall torque i to je najveći moment koji el. motor može dati.

https://en.wikipedia.org/wiki/Stall_torque

Ja rekoh
14 godina
offline
Re: 25 tisuća Tesli u tri mjeseca
Abon kaže...
Feudalac kaže...
Abon kaže...

Ja imam A3(8p1 šasija) 170ks koj čupa cestu, glavni razlog je 350NM a ne konjaža! 

 Razlog je u momentu, ali ne u apsolutnom iznosu već u obliku krivulje. Naime, tvoj turbo ima  maks moment na cca 2500 okretaja koji pada prema visim okretajima a efektivno zapravo ima svih 170 ks već na 2500 okretaja pa sve do 4000. Motor bez turba posebno benzinac ima maks moment još vise na krivulji, maks snagu na 5500, 6000 ili vise okretaja. I zato se čini da tvoj jede cestu a zapravo ti samo lakše dolaziš do maksimalne snage uz nekoliko kompromisa: motor je zbog turbine sporiji u reakcijama, mali raspon okretaja traži češću promjenu brzina, teži je i centar mase podiže previsoko. Na kraju krajeva, jednako snažan ne turbo benzinac će te pojesti u bilo kakvim trkaćim uvjetima. Ne za puno ali dovoljno da te konzistentno, iz trke u trku, ostavi koju sekundu ili stotinku iza bržim prolascima kroz zavoje. 

 A3 8p serija sa 170ks je sline,to je klasicni audi 2.0 tdi dignut,zato sam napiso da se radi o cca 2005 do neznam kad.Novi su sigurno i bolji. Znaći govorim da več neko vrijeme parametri mijenjaju osim konjaže. 350NM ima od 1700 do 2550 što je popriličan raspon za dizel motor a maksimalna konjaža je deklarirana na 4500 okretaja,zar nije cijela poanta doći što prije do maksimalne snage? Uparen sa dsg mijenaćem,tako da šaltanje je daleka prednost a ne mana u usporedbi sa manualnim mijenanjem brzine.Motor je težak istina pogotovo dsg ima oko 100kg,opet sa druge strane ima 18" kola niži je i tvrd,čak i pri najgrubljem mijenjanju vektora kretanja ne odaje dojam da ima tešku provu.2005 kad je tek izašao popularni golf V gti benz 200ks je izašao i gtd sa dotičnim motorom tdi 170ks.Na testovima su im karakteristike šarale ali u marginama,ima na youtube sigurno ako je teško za povijerovat.Večina modernih motora koji imaju barem 100ks ima turbo.Nije mi jasno dali potvrđuješ moju tezu ili osporavaš? Električni mislim da ni nemaju mijenjač što znači da torque igra još veču ulogu u postizanju max snaga,snage opčenito.Znam da cocept one nema,sad dali ovi cestovni namjenjeni za masovnu proizvodnju sljede slićan princip neznam,zna google.  Nisam htio još i tu variablu spominjat,tu je još razlika pogona prednji,zadnji i 4x4, posijedujem sve varijacije i iz prakse! govorim da konjaža malo govori,i trebalo bi je uzeti sa velikom rezervom. sa obzirom na toliku modularnost modernih automobila. A kamoli ne električni koji mogu imati ko zna kakva svojstva iz karajnosti u krajnost.Fleksibilnost između električnih automobila teoretiziram sa obzirom na razumjevanje fizike iz rc hobija. To je moje mišljenje,iz mog iskustva, o konjskim snagama kao mijernoj jedinici za performase modernih automobila.

 Htio sam te malo zezati zbog pravopisa (č, ć, je, ije, ne pravljenje razmaka iza zareza i točke), ali kada sam vidio što ti piše u potpisu profila, odlučio sam da neću ;). On topic - kada krene proizvodnja trojke, sa predviđenih 400 000 komada godišnje, vidjeti će se sve prednosti elektromotora sa velikim zakretnim momentom praktički od nule, i niskim centrom gravitacije zbog teške baterije.

dolazim odmah - Godo
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice