Znacajno povecanje sigurnosti my ass...
Aston Martin prvi dobiva središnji retrovizor s tr
- poruka: 10
- |
- čitano: 2.847
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Gledati "mrtvi kut" u retrovizoru, gluplje ne moze. Ako je nekom tesko zabacit glavu prije promjene trake ili smjera,
sam si je kriv za svoju (ne)sigurnost, i zivote drugih.
Ja sam jedan od onih koji niti zabacuju niti ce ikada zabacivati glavu. Jednostavnije mi je gledati u retrovizor vise manje stalno i znati sto se dogadja u prometu oko mene. Imam problema sa vratom pa je to i razlog.
Na raskrizjima to, naravno radim jer je potrebno okrenuti glavu ispod 45 stupnjeva sto mi ne predstavlja problem.
Retrovizore je trebalo odavno maknuti i zamjeniti slicnim rjesenjem, samo bi po meni to trebalo biti uz pokazivace okretaja i brzine...
Nisam baš pobornik trpanja previše elektronike u automobile. Ne smatram je potpuno pouzdanom, barem u onim aspektima gdje jednostavnija i provjerena rješenja još uvijek odlično odrađuju svoj posao. Primjer za to je sveprisutna zamjena svega i svačega ekranima osjetljivim na dodir, koji vozaču otežavaju jednostavno upravljanje čestim komandama, koje su do sada bile odlično izvedene kroz točkiće, sklopke ili gumbe.
Sličnog sam mišljenja i o kombinaciji kamera/ekran umjesto retrovizora.
Što se tiče tzv. mrvog ugla, tip sam vozača koji je u svakom trenutku svjestan retrovizora, te ga perifernim ili direktnim pogledom tokom cijele vožnje koristim (naročito centralni), tako da pri prebacivanju iz trake u traku nikad nisam bio u situaciji da me neko iznenadi u "mrtvom uglu". Bočni retrovizor nije dovoljno pogledati trenutak prije prelaska u susjednu traku, on je samo krajnja mjera, nakon što je vozač tokom vožnje stekao uvid o kretanju ustalih učesnika u saobraćaju. Ne okrećem glavu, jer kontinuirano praćenje situacije u saobraćaju pomoću retrovizora daje dovoljno informacija.
Još jedna glupost, ima se može se
Nisam baš pobornik trpanja previše elektronike u automobile. Ne smatram je potpuno pouzdanom, barem u onim aspektima gdje jednostavnija i provjerena rješenja još uvijek odlično odrađuju svoj posao. Primjer za to je sveprisutna zamjena svega i svačega ekranima osjetljivim na dodir, koji vozaču otežavaju jednostavno upravljanje čestim komandama, koje su do sada bile odlično izvedene kroz točkiće, sklopke ili gumbe.
Sličnog sam mišljenja i o kombinaciji kamera/ekran umjesto retrovizora.
Što se tiče tzv. mrvog ugla, tip sam vozača koji je u svakom trenutku svjestan retrovizora, te ga perifernim ili direktnim pogledom tokom cijele vožnje koristim (naročito centralni), tako da pri prebacivanju iz trake u traku nikad nisam bio u situaciji da me neko iznenadi u "mrtvom uglu". Bočni retrovizor nije dovoljno pogledati trenutak prije prelaska u susjednu traku, on je samo krajnja mjera, nakon što je vozač tokom vožnje stekao uvid o kretanju ustalih učesnika u saobraćaju. Ne okrećem glavu, jer kontinuirano praćenje situacije u saobraćaju pomoću retrovizora daje dovoljno informacija.
Bome brzi vozaci znaju iznenaditi na centralnom retrovizoru. Pogotovo oni koji rade slalom po gradu. Pogledam na centralni i 4 sekunde ne gledam a lik vec na guzici hoce me zgurati da se maknem jer mu se žuri.
Svatko tko ovdje piše da ne gleda mrtvi kut nije nikada vozio u Splitu
Svatko tko ovdje piše da ne gleda mrtvi kut nije nikada vozio
Malo sam ti prepravio post :)
A ako vozite naprijed stalno buljeci u retrovizore, imam savjet za vas - naucite se voziti. I gledajte mrtvi kut.
Prestrasno kakvi sebe smatraju dobrim vozacima.
A ako vozite naprijed stalno buljeci u retrovizore, imam savjet za vas - naucite se voziti. I gledajte mrtvi kut.
Prestrasno kakvi sebe smatraju dobrim vozacima.
Ja stalno skeniram sve retrovizore ali to ne znaci da cu skrenuti ne pogledavsi u retrovizor jer mi nije na redu da ga pogledam.....Nisi ti to dobro shvatio ocigledno.... Nikad ne zabacujem glavu jer bolje vidim u retrovizorima ali ne moze niko uci u mrtvi ugao a da ge ne vidim ranije jer skeniram retrovizore stalno...