Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

poruka: 21
|
čitano: 6.646
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra".
15 godina
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

"(Time to Kill – vrijeme potrebno da usmrtite metu), čime se izravno pogoduje lošijim igračima. Da pojasnim: kad bi TTK bio dulji, vještiji protivnik obranio bi se od vašeg nasrtaja i pronašao način da vam uzvrati." --- Tj. twitcheri imaju prednost nad onima koji možda bolje igraju taktički --- ono što je tebi prednost lošijim igračima meni je upravo obrnuto - kad se ekipa postavi kako treba nebi smio postojati bullet sponge koji daje igraču koji je ulovljen izložen vremena da ispravlja svoju grešku i u isto vrijeme totalno smiješni efekt da može popiti apsolutno brdo municije ako nije sva smještena u glavu ... 

 

"Zaboravite na brz izlazak iz zaklona i precizno smještanje snajperskog metka protivniku među oči, ili bilo koji sličan manevar – ako on još uvijek puca u vašem smjeru, skrenut će vam nišan u nepoznato. Zagovornici opisanog kažu da ni u stvarnosti ne bismo mogli primati metke bez posljedica; to je točno, ali Warzone nije simulacija, niti to u ijednom drugom aspektu pokušava biti. Čemu onda ova glupost?"

 

Zato što, ponovno, jedino ima smisla -- govoriš o 'lošijim igračima', a ispada da ti smetaju sve mehanike koje kažnjavaju igrače koji bezglavo jurcaju i ne daju im šansu da kad ih netko ulovi nepripremljene ili neoprezne za to ne budu kažnjeni --- nitko ne zagovara totalni realizam, ali ova caka je razlika između totalnog besmisla (meni definitivno) da po opasci s TTK i ovome ispada da ako je netko dobar (u twitch shooter smislu) igra mora biti podređena samo takvom tipu igre i to u potpunosti .... što će ti squadovi kad zagovaraš terminatora na kojeg meci imaju toliko malo utjecaja da ni to što ga direktno pogađaš nema efekta ni na njegovo ciljanje --- koliko god jadan taj efekt uopće i bio u Warzoneu -- u PUBG-u jeto jednostavno bolje.

Stilovi, oba imaju smisla, za različite ljude - preferiraš jedno, ili preferiraš drugo ...

 

Warzone definitivno ogroman palac dolje za zvuk, prejadnu implementaciju vozila na razini vikend projekta lijenog studenta i preniski tickrate...

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.4.2020 9:12 (Latz).
Moj PC  
3 1 hvala 0
14 godina
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

Pa s obzirom da je COD do sada pravio mape velicine nogometnog igrališta, postoji određeno 'opravdanje' za loš zvuk.... ja primjecujem samo loš zvuk na otvorenim i velikim prostorima, no dok se ratuje in door sve je ok.

https://www.youtube.com/channel/UCNEZ9fPqdssgI2SReOIXOeQ
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Ček, ček nije li taj dio COD - a još uvijek u beti?
Sjeća li se tko PUBG bete. Mehanika je još dan danas krimosna.
Praise the sun
16 godina
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Latz kaže...

Warzone definitivno ogroman palac dolje za zvuk, prejadnu implementaciju vozila na razini vikend projekta lijenog studenta i preniski tickrate...

Upravo igram Mutant Year Zero, taktičku igru na poteze. Ima višestruko bolju zvučnu sliku, s vertikalnim i horizontalnim pozicioniranjem izvora riješenim tako da bi ga se posramile mnogo veće igre. I onda to usporediš sa zadnjim Call of Dutyjem i stojiš u bunilu. Da FPS ima tako loš zvuk još nikad nisam doživio.

Istovremeno se ne sjećam da je tako u klasičnom multiplayeru, možda zbog veličine mapa. Ni tamo nije bajan, ali definitivno nije odvratan kao ovdje.

 

Doslovno je zvuk razlog zašto sam igru obrisao, iako ovi moji pajaci još uvijek igraju.

5 godina
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Mrzim kad moram cijeli spremnik isprazniti da bi nekog ubio. Fali mi stari cod 4 gdje sam sa G3 sa prigušivaćem sa jednim metkom ubio lika na drugom kraju mape. Server se zvao Krešina Kuja.
 
5 0 hvala 0
4 godine
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

Ni bug nije otporan na pljuvanje po fortu? 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

12-22Hz, ozbiljno? Još sam bio potpuno impresioniran na koji način je activision uspio strpati 150 igrača na istu mapu, ovo objašnjava dosta toga.

 

Apsolutno se slažem sa svim navedenim:

 

1) Zvuk je katastrofa, al doslovno katastrofa, za pozicioniranje potpuno beskoristan

 

2) Tolko niski tick rate objašnjava hrpu situacija di sam trebao ostati živ a nisam

 

3) Po meni (netko tko se jako interesira u game development i ima malo iskustva u tome) je dizajn igre totalno izje*an.

   Apsolutno sve mehanike od kretanja, pucanja, ADS-a, interakcije s itemima (i u multiplayeru i u BR-u) su gotovo instantne, igra je jako jako jako brza, čak pre brza i za COD naslov.

   A s druge strane, dizajn mapa (multi/BR) i gameplay meta koja trenutno caruje najviše nagrađuje igrače koji riskiraju minimalno i čuče u nekom kutu zgrade s figom u džepu.

   

Kakvog smisla ima hiper brza twitchasta igra koja najviše nagrađuje camping?

It s just cornflakes...
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

Ovi šta su radili zvuk hitno ispiranje ušiju. 

kradem mine iz minskog polja
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Qudek kaže...

12-22Hz, ozbiljno? Još sam bio potpuno impresioniran na koji način je activision uspio strpati 150 igrača na istu mapu, ovo objašnjava dosta toga.

 

Apsolutno se slažem sa svim navedenim:

 

1) Zvuk je katastrofa, al doslovno katastrofa, za pozicioniranje potpuno beskoristan

 

2) Tolko niski tick rate objašnjava hrpu situacija di sam trebao ostati živ a nisam

 

3) Po meni (netko tko se jako interesira u game development i ima malo iskustva u tome) je dizajn igre totalno izje*an.

  Apsolutno sve mehanike od kretanja, pucanja, ADS-a, interakcije s itemima (i u multiplayeru i u BR-u) su gotovo instantne, igra je jako jako jako brza, čak pre brza i za COD naslov.

   A s druge strane, dizajn mapa (multi/BR) i gameplay meta koja trenutno caruje najviše nagrađuje igrače koji riskiraju minimalno i čuče u nekom kutu zgrade s figom u džepu.

   

Kakvog smisla ima hiper brza twitchasta igra koja najviše nagrađuje camping?

 Zato što su ti u trećoj točci dvije različite igre nabijene u jednu - COD Multiplayer standardni i BR koji će samom svojom prirodom imati više šuljanja pa i ponešto barem campanja koje je barem dizajnom smanjeno guranjem igrača u smanjujuće zone --- mehanike koje si nabrojao su iz multiplayera kao što si i rekao, bačene u BR igru sa vlastitim pravilima i idejama

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.4.2020 13:12 (Latz).
16 godina
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

Iscrpan članak, no s mnogim se ne slažem.

 

"Igra je zasnovana na posljednjem, pomalo rusofobnom, ali svejedno odlično primljenom Call of Duty: Modern Warfareu. Štoviše, plasirana je na tržište kao njegov dio, stoga su vlasnici Modern Warfarea u stanovitoj prednosti, barem isprva: smjesta dobivaju pristup svim oružjima i dodacima koje su već otključali u MW-ovim standardnim mrežnim načinima, a kojih se na određene načine moguće domoći unutar partije Warzonea"

 

Kad i kupiš igru, prolaziš isto. Buildanje weapona itd. To čini igru zanimljivom, a to što npr iako sam igrao CS 15 godina i navikao na iste klase oružja, ovo dodaje jedan novi čar, zanimljivost.

 

"Nakon što otvorimo kategoriju Warzone, na raspolaganju su nam tri načina puškaranja: BR Quads, BR Solos i Plunder Quads. BR Quads se igra u četveročlanom timu, u BR Solos ste, očito, sami, a Plunder Quads je također timski i četveročlani, ali konceptualno nema dodirnih točaka s battle royaleom. "

 

Da, dodali su Quads, bilo bi bolje da su ostavili Trio, ali tebe ne spriječava da igraš sa timom od 2 ili 3 i uredno wipe-aš teamove s 4 igrača. Da, treba skilla.
EDIT: Evo upravo stavili TRIO :-D

 

"Istovremeno je moguće nositi po jedan takav "smrtonosni" (Lethal) dodatak, i jedan "taktični" (Tactical)."

 

Istina, no možeš imati 2 granate.

 

"S istih mjesta prikupljat ćete i metalne ploče, koje predstavljaju osobni oklop. Warzone oklop ne dijeli na kacige, pancirke i slično, već ima isti pristup poput Firestorma – uzmete ploču, vaš junak ju postavi na sebe i ona vas tada štiti. Istovremeno se na tijelu mogu imati tri takve ploče, a još pet ih stane u inventar."

 

Meni je ta priča s Armorom bezveze. U jednu ruku, istina, produžen je TTK pa kada tebe netko gađa misliš si super, ali pak kad ti nekog gađaš, postane frustrirajuće. Na kraju se svodi na fight tko ima više metaka u šenžeru taj pobjeđuje.

 

Zbog navedenog, volio bih vidjeti "HardCore" varijantu, koja postoji u Multiplayeru, gdje 1-2 metka i mrtav si.

 

"Neki od zanimljivijih perkova su Overkill (mogućnost nošenja dva "glavna" oružja, primjerice jurišne puške i snajpera), Ghost (nevidljivost za UAV i detektor otkucaja srca), Amped (brzo prebacivanje između oružja) i Cold-Blooded (nevidljivost za termalne nišane)."

 

Overkill perk nema veze s BR modom, jer ionako možeš nosit dva oružja. 

 

"(Time to Kill – vrijeme potrebno da usmrtite metu), čime se izravno pogoduje lošijim igračima. Da pojasnim: kad bi TTK bio dulji, vještiji protivnik obranio bi se od vašeg nasrtaja i pronašao način da vam uzvrati. U Modern Warfareu toga praktički nema. Tko prvi spazi metu, a uz pretpostavku da nije katastrofalno neprecizan, gotovo će uvijek izaći kao pobjednik. Zato čak i loši igrači u MW-u uredno prikupljaju fragove."

 

Nikako se s ovim ne mogu složiti. TTK je kratak, istina, ali kao početnik moj KDR je bio 0.3-0.6. Više sam bio mrtav nego živ. Danas, nakon 4mj je obrnuto. Redovno redam Kill Strikove, po 2-3 u gameu, s time da zadnji killstrike mi se aktivira na 11 killu. Stvar je naučiti mape, pozicije, upoznati oružja, posložiti si perkove. Da, za to treba vrijeme i trud. To jest frustrirajuće, ali je i paraleno zabavno.

 

Moja statistika CODMW: 

https://codstats.net/warzone/profile/pc/justskilled%2321979

 

"Zaboravite na brz izlazak iz zaklona i precizno smještanje snajperskog metka protivniku među oči, ili bilo koji sličan manevar – ako on još uvijek puca u vašem smjeru, skrenut će vam nišan u nepoznato. Zagovornici opisanog kažu da ni u stvarnosti ne bismo mogli primati metke bez posljedica; to je točno, ali Warzone nije simulacija, niti to u ijednom drugom aspektu pokušava biti. Čemu onda ova glupost?"

 

Dobivam dojam da CODMW mora biti kao neka druga igra, tipa CSGO da ne bi bio glupost? (pričamo o situaciji vraćanja paljbe koje se spominje)

 

"Problematični su i serveri. Prema nekim (nepotvrđenim) informacijama, tick rate, frekvencija kojom server "osvježava" trenutačno stanje u igri, kreće se između 12 i 22 Hz."

 

Ne znam koji je TickRate, ali svakako da u zadnje vrijeme serveri malo štekaju. 1-2/10 game-ova zašteka i to smeta. U početku toga nije bilo ili bi se desilo 1/50. Igra mi (osim warmupa) rijetko zašteka, ali gulag svakako ima neku čudnu mehaniku. 

 

"krenimo s uvredama. Uvjerljivo najgori aspekt ove igre, mnogo gori od niskog tick ratea i divljačkog aim puncha, jest zvuk"

 

Čujem da se mnogi žale na zvuk i da, radili su poboljšanja. Bude nekako mutno, ali opet, vjerujem da se nađemo na livadi 2x2 km i da nas 30 počne pucati, jednaki osjećaj bi bio. Koristim HyperX Cloud II i izuzetno se dobro snalazim u igru, po zvuku. Midnight mode koristim, nekako mi se pokazao najboljim, a u početku sam koristio Home Theater i Dynamic Home Theater. Potraga za kutijama kad zuje, pokupim ih a da niti ne gledam u ekran, po zvuku bez problema.

 

"Živcira i agresivan aim assist, koji igračima na konzolama, koji bivaju smješteni na iste servere s PC-jašima, daje prednost u bliskoj borbi."

 

Ovo je smiješno i spominjati. Dok se on okrene i počne pucati, već je mrtav. Ali na većim udaljenostima, da, neku malu prednost možemo reći da tu imaju, a opet, gube negdje drugje.

 

=====

Generalno, Warzone i Servere treba još doraditi, zvuk poboljšati, volio bi vidjeti HardCore varijantu. Mogućnost biranja 2, 3, 4 ili 5 igrača u teamu i protiv takvih se boriti.

Plunder je super zabavan. Igra je FREE (Warzone), a cijela igra Co-Op i MP daje potpuni užitak u igri. Obožavam Sezone, misije, oružja, perkove - jednostavno igra nikako da dosadi.

Nakon 15 godina CSa (CS1.6, CSS i CSGO), evo već 4 mjeseca nisam upalio CSGO. A kada sam i upali, imao sam osjećaj: "Ajme meni, kako loša igra".

 

 

Eto, toliko od mene. Ako se nekome igra itd, slobodno me dodajte: JustSkilled#21979 (Blizard) ili JustSkilled#9208122 (Activision)

Keep it simple!
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.4.2020 21:17 (Sa_Stilom).
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

Isprobah igru i totalno je bezveze....

 

Prvo pola sata čekam da igra pronađe 150 igrača... onda još pola sata dok krene probno iskakanje..pa kao nešto ( vježbanje valjda).... i napokon pravo iskakanje. WOOOW

 

Onda pola sata bauljam po mapi ne bi li nekoga sreo. I taj me onda kokne za 4 sekunde. 

 

E onda kreće ono sranje sa gulagom - e to je tek BEZVEZE.... izgubim još pola sata 

 

i onda ponovo kreće igra ispočetka.

 

Uglavnom da bi bacio dvije  partije treebam BUKVALNO pola sata vremena  u kojem stvarni fajt traje 30 sekundi. PREKRASNO, ODUŠEVLJEN SAM U 3PM

 

 

 

Iskreno priznajem, nisam baš neki igrač..... ali kad mi igra krene ovako... izbuljujem se

 
5 4 hvala 0
15 godina
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
dankodr kaže...

Isprobah igru i totalno je bezveze....

 

Prvo pola sata čekam da igra pronađe 150 igrača... onda još pola sata dok krene probno iskakanje..pa kao nešto ( vježbanje valjda).... i napokon pravo iskakanje. WOOOW

 

Onda pola sata bauljam po mapi ne bi li nekoga sreo. I taj me onda kokne za 4 sekunde. 

 

E onda kreće ono sranje sa gulagom - e to je tek BEZVEZE.... izgubim još pola sata 

 

i onda ponovo kreće igra ispočetka.

 

Uglavnom da bi bacio dvije  partije treebam BUKVALNO pola sata vremena  u kojem stvarni fajt traje 30 sekundi. PREKRASNO, ODUŠEVLJEN SAM U 3PM

 

 

 

Iskreno priznajem, nisam baš neki igrač..... ali kad mi igra krene ovako... izbuljujem se

 Ako želiš akciju, igraju Blood Money ili ti Plunder

10 godina
protjeran
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

... cinjenica br. 1 BUG je sklon BF-u... cinjenica br. 2 ako netko cita, prati, gleda BUG forum Fortnajt prakticki ne postoji...

the pussification of todays youth cant handle metal of this magnitude
Moj PC  
2 4 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Fort je jedna od najkreativniji BR igara.
Evo skoro 3 godine nakon izlaska i dalje dolaze nove stvari. Jedino Apex i Fort valjaju. PUBG je kao BUG, nije što je prije bio.
Ostale BR igre ni ne gledam.

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.4.2020 22:07 (Dex.pwn).
16 godina
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Tallahassee kaže...

... cinjenica br. 1 BUG je sklon BF-u... cinjenica br. 2 ako netko cita, prati, gleda BUG forum Fortnajt prakticki ne postoji...

Činjenica 3, Šušta nije igrao BF ne znam ni ja otkad i prilično sam siguran da bi rađe igrao bilo što drugo.

Osim Warzonea.

15 godina
offline
Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled i ra

Kažeš ova igra je ljubav na prvi pogled, da u ljepoticu s kojom legneš u krevet i onda te udre čunom u čelo.

kradem mine iz minskog polja
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Ja hocu practice mod s botovima da uvjezbavam ciljanje i oruzja :) do tada prasim plunder
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Gogy7 kaže...
Ja hocu practice mod s botovima da uvjezbavam ciljanje i oruzja :) do tada prasim plunder

 Ako si igrao ijednu drugu pucacinu vise od 200 sati mozes ovo igrati, arkadno je pucanje nema recoila :)

9 godina
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
mozda na pcu di mišem smanjis recoil, ali na ps4 s gamepadom, svaka puska cak i nadograđena ima dosta recoila. Neigram inace pucačine. Warzone mi pase jer je velik time to kill, dok se protivnik snađe gotov je.
10 godina
protjeran
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Sa_Stilom kaže...

"krenimo s uvredama. Uvjerljivo najgori aspekt ove igre, mnogo gori od niskog tick ratea i divljačkog aim puncha, jest zvuk"

 

Čujem da se mnogi žale na zvuk i da, radili su poboljšanja. Bude nekako mutno, ali opet, vjerujem da se nađemo na livadi 2x2 km i da nas 30 počne pucati, jednaki osjećaj bi bio. Koristim HyperX Cloud II i izuzetno se dobro snalazim u igru, po zvuku. Midnight mode koristim, nekako mi se pokazao najboljim, a u početku sam koristio Home Theater i Dynamic Home Theater. Potraga za kutijama kad zuje, pokupim ih a da niti ne gledam u ekran, po zvuku bez problema.

 

 ... igra ima problem sa zvukom i to malo zesci od samo navedenog... naime, podesavajuci postavke zvuka, po nekm preporukama sa YT i opcenito interneta (master 100%, effects 100%, dialogue 50%, music 0%) smanjio sam muziku na nulu... a sta se onda desava, zvuk reloadanja pkm-a se izgubi, imas animaciju nema tona (ne znam za druge LMGove, jer ih ne koristim, a svo drugo oruzje, barem koje koristim imaju normalne efekte), ako se vrati postavka muzike samo za 1% vrati se i zvuk reloada... kako se ono sto bi trebalo bit pod efektima naslo u fajlovima za muziku, to samo devovi znaju... nije problem u jednoj animaciji, pitam se sto sam jos od mozda korisnih zvukova na taj nacin izgubio...

the pussification of todays youth cant handle metal of this magnitude
14 godina
neaktivan
offline
Re: Call of Duty: Warzone - Ljubav na prvi pogled
Iskreno,kad san pogledo gameplay na YT,nije mi se dalo ni skidati. Par prijatelja igra i nagovara me da skinem al nemam volje za warzoneom.
Moj PC  
1 1 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice