CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

poruka: 13
|
čitano: 4.711
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "CityHawk H2 – leteći automobil na vodik".
10 godina
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

Da mi je čuti koliku će buku stvarati... leteći automobili neće nikada postati stvarnost, tehinički će naravno biti moguće, ali su nepraktični i neisplativi

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

Ovo me podsjeca na onaj crtani The Jetsons :D

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

Može ga se napraviti tako da ne stvara veću buku od fena za kosu. Najveću buku kod helikoptera stvara plinska turbina, koje ovdje nema. Buka se u vozilu stvara uslijed akustičke rezonancije, koja se može eliminirati konstrukcijom kabine. 

 
3 0 hvala 2
16 godina
offline
Re: CityHawk H2 – leteći automobil na vodik
lineos kaže...

Da mi je čuti koliku će buku stvarati... leteći automobili neće nikada postati stvarnost, tehinički će naravno biti moguće, ali su nepraktični i neisplativi

 Kažu 76 dBA na udaljenosti od 50 metara. Not great, not terrible...

Onima kojima se nešto i može objasniti ne treba ništa niti objašnjavati. Onima kojima sve treba objašnjavati ionako se ništa ne može objasniti.
15 godina
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

-ovo ''nije'' leteći automobil :)

tj kao što je i navedeno, čemu služi? .. osim kao igračka bogatih, npr spasitelji-hitne službe.. i to se radi npr helikopterima koje ne nazivamo leteći auto nego helikopter-avion-zrakoplov i to mu je namjena tj nije namjena vožna po cesti, vozačkom b kategorije i sl.. tj tek kad to bude vozilo za cestovni promet koje pri tome može i letjeti tad ga se 'može' nazvati leteći auto .. igra riječi? -više smisao, osim samog projekta koji treba razvijati kako bi se otkrilo nešto novo itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
4 0 hvala 0
8 godina
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

Čemu će služiti nova letjelica? Pa vožnji na kratke staze, reciomo s krova jednog nebodara do krova drugog. Ili za vožnju od aerodroma do hotela. To se sada radi helikopterima. 

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: CityHawk H2 – leteći automobil na vodik
lineos kaže...

Da mi je čuti koliku će buku stvarati... leteći automobili neće nikada postati stvarnost, tehinički će naravno biti moguće, ali su nepraktični i neisplativi

 Nemoj unaprijed zaključivati. Sad izgleda da si u pravu, al tko zna koliko će biti troškovi izrade motora i baterija za 5-10 godina.

Veći problem je nepraktičnost. Kako i gdje poletjeti, pronaći put, paziti na okolinu, gdje sletjeti, ogromne elise i malo prostora za ljude i prtljagu...

Tko zna kamo će ići tehnologija što se tiče "umjetne inteligencije", možda će za koju godinu moći upravljati letećim automobilima bez straha od sudara, poljetanja, sigurnosti...

Jedino rještii problem velikih elisa..... :)

danen kaže...

Može ga se napraviti tako da ne stvara veću buku od fena za kosu. Najveću buku kod helikoptera stvara plinska turbina, koje ovdje nema. Buka se u vozilu stvara uslijed akustičke rezonancije, koja se može eliminirati konstrukcijom kabine. 

 Ovo mi nikad nije palo na pamet. Sve što ima propeler, a što sam osobno čuo je užasno glasno (s obzirom na veličinu): helikopter, avion, dron... I automatski sam to povezao s elisama/propelerima. Pogotovo zbog dronova, nema motora s izgaranjem, a užasno gu glasni.

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
15 godina
offline
Re: CityHawk H2 – leteći automobil na vodik
danen kaže...

Čemu će služiti nova letjelica? Pa vožnji na kratke staze, reciomo s krova jednog nebodara do krova drugog. Ili za vožnju od aerodroma do hotela. To se sada radi helikopterima. 

 -slažem se.. no zašto se to tad naziva leteći automobil? Postoje (leteći) helikopteri, postoje (leteći) dronovi..

-automobil je vozilo koje vozimo po cesti, osobno vozilo, parkiramo na parkingu, garaži, stanemo na semaforu, vozimo poštujući prometne propise i mora zadovoljiti homogalizaciju kao žmigavci-svjetla-emisije plinova itd.. pa do tog da mora imati npr retrovizor i sigurnosni pojas za svako sjedalo-osobu.

-što je ovo? auto? nije. Zašto bi se tad to nazivalo leteći auto? Može se tad jednako nazvati auto-podmornica uz autonomiju ronjenja pola sekunde .. tj ovo vozilo nije nešto što se može ili što će se u budućnosti voziti po postojećim cestama-prometnicama a tad nije ono što nazivamo automobil, možda će biti brod, vlak, helikopter, dron.. ali ne auto.

-čemu služi? ne, ne vožnji na kratke staze, nego botašima kao igračka i možda interventim službama, koje već imaju-koriste helikoptere kad je to potrebno i ovo vozilo barem desetljeće neće zadovoljit takve potrebe npr spašavanje s mora, planina ili požara.. pa time ostaje za sad samo kao projekt ili igračka bogatih (ono čemu služi)..

 

-hoće li netko to kupiti za vožnju cestom? .. a da ako želi može letjeti?

-stvari nazivamo po primarnoj-dominantnoj funkciji, npr računalo desktop-laptop, vozila kao šleper-autobus-auto-bicikl-moped.. itd. ili mrežne uređaje kao router-modem-nas-iptv.. po primarnoj funkciji, ne po nekoj koja je samo možda mogućnost, mada možda zvuči atraktivno. Pa ako netko planira automobil koji može letjeti, tad primarno to treba biti automobil, ne vlak-brod-podmornica ili bicikl.

 

-imamo dronove, u čemu je razlika da neki dron skaliramo i napravimo bolje vozilo nego ovaj automobil-leteći.. tj samo zbog oblika 'pravokutnika' (auta) je ovo auto, dok dronovi imaju npr simetično kvadratni ili okrugli oblik s recimo 4xmotora kojima se tad lakše upravlja smjer-pitch-roll.. tj nagib i potisak jer smo u zraku, ne na zemlji. Dron ima zato 4motora ne dva, jer je tad pokretniji-upravljiv. Ako se samo zbog npr parkinga želi zadržati oblik pravokutnika tad sitnica-problem ostaju dimenzije tj veličina vozila koji je bliži kamionu nego prosječnom parking mjestu. .. no da je u textu naslov leteći dron, ne bi bio zanimljiv, jer je podrazumijevan.. no leteći auto je 'the-viejst'.. a jedino što je bitno je izvor tj baterije-gorive ćelije ili nešto treće tj autonomija, upravljivost pa i cijena jednog dana.. tj primarno smisao-svrha, a to me opet vrača na samu riječ koja se koristi i koja upravo po svrsi treba biti određena tj naziv.

-ako je ovo helikopter, zašto ga ne bi tako nazvali? ako je dron, .. može li to biti automobil (koji leti)? Koji smisao je to nazavati 'auto' umjesto npr zrakoplov? Ima kotače? Ima ih i vlak i bicikl...

 

edit: leteći automobil... ima kotače za malo jače tačke ili kolica za shoping :) tj zadnji kotači služe čemu, udobnosti, kočenju? .. po čemu se ovo vozilo razlikuje od postojećih aviona-helikoptera pa ih ne nazivamo autima, dosnosno samo oblik-silueta pravokutnog oblika bez krila kaže da nije avion dok u maštovitoj verziji karoseriju možemo napraviti npr kao poštansku kočiju iz doba divljeg zapada pa to opet nije konjska zaprega ako nema npr konja (i indijanaca u odgovarajućem filmu) :)

-edit 2:  .. ima li rezervni kotač? Koji, mali-veliki?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 15.6.2020 12:26 (ihush).
8 godina
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

Svi su se tehnički izumi počeli primjenjivati ili kao ratno sredstvo ili kao igračke za bogataše (luksuzna roba). Za ovo posljednje imamo primjere: boje za tekstil, staklo, porculan, automobil, avion (igračka za entuzijaste i hobiste), raketa (vatromet). To je i logično, jer je nova tehnolgiija skupa pa za nju treba naći kupce koji je mogu platiti. Kada se usavrši, onda postaje svima dostupna. Nije tom davno da su mobitele imali samo poslovni ljudi, koji nisu pitali za cijenu. Danas ih ima svako dijete. 

 
7 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: CityHawk H2 – leteći automobil na vodik
danen kaže...

Svi su se tehnički izumi počeli primjenjivati ili kao ratno sredstvo ili kao igračke za bogataše (luksuzna roba). Za ovo posljednje imamo primjere: boje za tekstil, staklo, porculan, automobil, avion (igračka za entuzijaste i hobiste), raketa (vatromet). To je i logično, jer je nova tehnolgiija skupa pa za nju treba naći kupce koji je mogu platiti. Kada se usavrši, onda postaje svima dostupna. Nije tom davno da su mobitele imali samo poslovni ljudi, koji nisu pitali za cijenu. Danas ih ima svako dijete. 

 

a moze i sve skipa navedeno:

"uber.H2", zvrcnes kad nisi dobio zadnji memo da ce se zgrada kontrolirano detonirati a gazda vec sklopio policu osiguranja u slucaju terorizma.

 

stvar je zgodna - malo veci dron, nije bas nesto ultra revolucionarno.

ali veca glupost je "tocenje vodika" iliti "punjenje" koje se spominje. u to ne vjerujem jer je apsostrumpfno nepotrebno, tj. jedino sto ima smisla 

jest hibrid, tj. da imas neki generator i da ceras elektrolizu pa ti samo treba voda. princip se koristi cak i u hrvatskoj, vidi "Marijan Radanec".

 

ali to je vrlo opasan naum, jer oce od toga i da se umre, da parafraziram zadnji izustak pokojnika, vidi "Stanley Meyer". 

13 godina
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

Štima

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

O vodiku kao gorivu mnogo se pisalo i istraživalo. Sve ima smisla jer se vodik može skladištiti u ukapljenom ili komprimiranom stanju. Ima predsnost pred baterijama jer se brzo puni, nosi po masi više energije, a i ne zahtijeva skupe sirovine (litij, kobalt). Vodik se dobiva se gotovo sa stopostotinim iskorištenjem elektrolizom - najbolje kada se u sustavu pojavi višak električne energije. Istražuju se i tehnolgoje kojima bi se vodik izravno dobivao iz vode djelovanjem Sunčeva zračenja. Stoga ova letjelica nije takva glupost kako se na prvi pogled čini. Uvijek treba gledati u perspektivi. Kada pogon na vodik zažiti, imat će računa razvijati nove tehnologije za njegovu proizvodnju. 

 
8 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
CityHawk H2 – leteći automobil na vodik

Tocno za vodik kao pogonsko gorivo. Vjerojatno ce se buducnost temeljiti na tome.

Sto se tice letecih auta ne znam, kad bi se nebo napucilo iznad velikih gradova, kako bi sav taj promet kontrolirao. Na cesti su  2 dimenzije relevantne za regulaciju, u zraku 3

Tražilica: https://www.startpage.com/ Poruke: https://signal.org/install/ E-pošta: https://protonmail.com/
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice