Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

poruka: 65
|
čitano: 14.010
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom ".
15 godina
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

baš gledam te dromobile i najizdržljiviji ima nosivost samo sto kila. koji će mi to onda q? platim ga 4000 i skršim čim stanem na nj. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
4 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
Ajar kaže...

baš gledam te dromobile i najizdržljiviji ima nosivost samo sto kila. koji će mi to onda q? platim ga 4000 i skršim čim stanem na nj. 

 

Vježbaj, pi*da ti materina! :)

 

Zapravo mislim isto: mojih 105 + odjeca i obuca + ruksak sa stvarima = vjerojatni krš i lom.
Prije 2 godine sam dobio novi Pony kao kompenzaciju. Jedna vožnja (visok 185 cm) na tome i osjećao sam se kao slon na čačkalici.
Kakav bi tek osjećaj bio na romobilčiću sa tim malim kotačima.
Razmišljao sam o el. bajku i na kraju se ipak odlučio za 29'' bajk

A kad koljena više ne budu mogla - kupit cu el. bike ili el. skute.

Oni Citycoco mi se čine fora, za kraće đireve po gradu ili po spizu.

12 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
Mislio sam uzest romobil, al cu uzest yamahu r6 🙂
 
4 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
EricCartman kaže...

Nije samo stvar u tome da vas drugi mogu udariti, problem je i da svi starimo i starenjem gubimo vještine.

Ja sam baš neki dan krenuo zajašit bicikl, okrznuo pedalu, zarolo se i lego na leđa udarivši lakše potiljkom u asfalt.

Jbg takva stvar mi se prije nikad ne bi dogodila, ali starenjem gubimo reflekse i sposobnosti. Od tada nosim kacigu i bez nje se osjećam kao da sam gol.

Pamet u glavu.

 Koliko imaš godina? Da se znam ravnat, s obzirom da vozim bicikl svaki dan 365 dana u godini; jesam li prestar ili ne :)
Mislim da je ovdje na djelu neiskustvo a ne starost. Vidiš i iz statistike da su se rastepli najviše oni koji su prvi put uzeli romobil. A potom oni koji su početnici. 
Kao što ljudi kažu, mnogi uopće nemajui nikakvog pojma koliko je za romobil kritična najmanja rupica i prepreka. Neznam zašto se forsiraju tako sitni kotači, 
ja bih im stavio onakve dijametra skutera. Naravno tanje. 
edit; samo da napomenem; kaciga, berem biciklistička, nije neka garancija da će glava biti sigurna. Mene je na biciklu s leđa pogodio automobil, bicikl je kresnuo u dubnik, pukao mi je volan pa nisam shvatio da ga moram pustiti te sam lupio o pločnik licem. Dakle pomogla bi mi valjda samo motociklistička kaciga. Dobar dio udaraca pri padovima sa bicikla i romobila je baš licem, rjeđe potiljkom ili tjemenom, što kao eto štiti kaciga. Eto zgodan video o kacigi koja je ipak dvosjekli mač, uz objašnjenje da vožnja na biciklu ipak nije tako opasna(statistički jednak je broj padova na 1000 ljudi s bicikla kao i pješaka), pogotovo ako više ljudi vozi bicikl(pa je manje velikih brzih i opasnih automobila a više sporih manjih bicikala), što počnu izbjegavati ako je obavezna silna oprema - dakle upravo ta druga strana medallje koju kolege forumaši spominju:

. Na kraju priče da bi doista bio sigurniji, čovjek bi trebao i ozbiljnu kacigu koja štiti i lice, i rukavice i štitnike zglobova i nešto ovakvo. 
Ali onda gubimo smisao praktičnog sharinga zbog kojeg su romobili i popularni. Dakle meni je bolja ideja romobili s većim kotačima, koji bi imali otključavanje veće brzine od 15kmh samo posebnim postupkom, kojim netko svjesno poduzima rizik. Neznam, ja bih i dalje radije u gradu posudio bicikl, ali mislim da je romobil vani postao izbor jer još nije svugdje pravno regulirano dali je on zabranjen za pješačke zone. Bicikli uglavnom jesu. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put čet 23.5.2019 18:20 (overhaul).
12 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
Ajar kaže...

baš gledam te dromobile i najizdržljiviji ima nosivost samo sto kila. koji će mi to onda q? platim ga 4000 i skršim čim stanem na nj. 

 Izdrži on stotku. Samo kaj si smanjil domet i max brzinu za 75%,  osim ak' ideš nizbrdo. Ako si u Španjolskoj onda ti ne treba šljem i mo'š bit' pijan. 

16 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni

Naravno da je jasno čemu kaciga služi, zato i ne treba bit obavezna.  

Gledam te!
15 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
ante_etna kaže...

 Izdrži on stotku. Samo kaj si smanjil domet i max brzinu za 75%,  osim ak' ideš nizbrdo. Ako si u Španjolskoj onda ti ne treba šljem i mo'š bit' pijan. 

 no dodamo li meni kao govedu još i cucka od 22 kile i krcat ruksak (voda, loptice, prva pomoć ...), strahujem kako bi se ne samo romobil preselio na ahiret, već bi i baterija izdahnula u nebaterijskim mukama nakon 56 m puzanja. i 50 kubika dvotaktni skuter sa 16-colnim kotačima me jedva izdrži kad natovarim*; motor nešto bolje.  

 

*iz bauhausa: školjka za wc na leđima (gumene trake) + kotlić + daska + vreća gipsa + tegla s ukrasnim biljem (ne pitaj) + (usput, na povratku) hrana za cucka (vreća od 15 kila). jedva došao. čudi me da me nisu strugali s ceste ili postavili na jubitu. k'o oni u tajlandu/vijetnamu s po 150 gajbi s kokošima na prdekalu. 

brm-brm, ćufćufćufćuf brm-brm, ćufćufćufćuf
I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put čet 23.5.2019 19:23 (Ajar).
15 godina
online
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
Veliki Brat kaže...

Točno sam ti izdvojio na koji dio ide LOL, ne znam što te buni.

Da si htio, potražio bi o čemu se radi kada napišem da postoji sustavno istraživanje o tome kako se vozači ponašaju u blizini biciklista sa i bez kacige, umjesto da pišeš floskule napamet.

 

Nažalost, istraživanje je samo jedno, jer ga je radila privatna osoba (mislim da je je bio britanac), ali je čovjek obradio preko 2000 mimoilaženja tokom nekoliko mjeseci (imao je senzor na biciklu), vozio se sa i bez kacige i jedina dva puta kada je bio udaren imao je kacigu.

U prosjeku su vozači vozili bliže pored biciklista bez kacige za (ubijmesad) 10-20 cm.

Ne vidim načina da itko napravi slično istraživanje, pogotovo ne firme koje prodaju kacige, a sve ostale jednostavno nije briga.

 

Osobno se već godinama vozim biciklom, kako po gradu, tako i ohoho oko grada i na more i natrag. Sve bez kacige, sve bez većih incidenata.

Za sve što sam pao bio sam si sam kriv, ali u svakoj rizičnoj situaciji bi uvijek i bez iznimke stao (osim ako bi situacija baš zahtijevala skretanje).

Čak me i udarila jedna ženska, koja mi je uzela prednost u kružnom toku i opet tvrdim isto - kaciga nije obavezna, dapače, može i naštetiti.

 

Naravno da će te spasiti kod udarca glavom u nešto i naravno da svatko prema svojim sposobnostima i strahovima mora odabrati hoće li kacigu nositi ili ne, ali tjerati sve ljude da ju nose po sili zakona je besmisleno.

Nitko ne tvrdi da kacigu ne treba nositi kod downhill vožnje ili stuntova ili bilo čega što po prirodi stvari traži izraziti fokus na vožnju, a manji na okolinu (tipa utrke, kako uopće možeš uzet to kao argument?), ali za svakodnevnu vožnju - da, kaciga ti može prouzročiti nesreću.

 

Ja sam trenirao biciklizam u srednjoj školi i vozio poslije godinama uvijek s kacigom, pogotovo kad sam djecu dobio.

Onda me jednom frend nagovorio da stavimo na glavu samo one marame, vozili se tako dva puta i treći put mi je random dijete iz dvorišta izletilo u sekundi pred mene, samo se sjurio. 

Zabio sam se u njega, razvalio mu bicikl i pao ko budala preko volana, na svu sreću ne na glavu.

Od onda opet uvijek nosim kacigu.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put čet 23.5.2019 20:15 (Bitanga).
15 godina
online
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
overhaul kaže...

 Koliko imaš godina? Da se znam ravnat, s obzirom da vozim bicikl svaki dan 365 dana u godini; jesam li prestar ili ne :)
Mislim da je ovdje na djelu neiskustvo a ne starost. Vidiš i iz statistike da su se rastepli najviše oni koji su prvi put uzeli romobil. A potom oni koji su početnici. 
Kao što ljudi kažu, mnogi uopće nemajui nikakvog pojma koliko je za romobil kritična najmanja rupica i prepreka. Neznam zašto se forsiraju tako sitni kotači, 
ja bih im stavio onakve dijametra skutera. Naravno tanje. 
edit; samo da napomenem; kaciga, berem biciklistička, nije neka garancija da će glava biti sigurna. Mene je na biciklu s leđa pogodio automobil, bicikl je kresnuo u dubnik, pukao mi je volan pa nisam shvatio da ga moram pustiti te sam lupio o pločnik licem. Dakle pomogla bi mi valjda samo motociklistička kaciga. Dobar dio udaraca pri padovima sa bicikla i romobila je baš licem, rjeđe potiljkom ili tjemenom, što kao eto štiti kaciga. Eto zgodan video o kacigi koja je ipak dvosjekli mač, uz objašnjenje da vožnja na biciklu ipak nije tako opasna(statistički jednak je broj padova na 1000 ljudi s bicikla kao i pješaka), pogotovo ako više ljudi vozi bicikl(pa je manje velikih brzih i opasnih automobila a više sporih manjih bicikala), što počnu izbjegavati ako je obavezna silna oprema - dakle upravo ta druga strana medallje koju kolege forumaši spominju:

. Na kraju priče da bi doista bio sigurniji, čovjek bi trebao i ozbiljnu kacigu koja štiti i lice, i rukavice i štitnike zglobova i nešto ovakvo. 
Ali onda gubimo smisao praktičnog sharinga zbog kojeg su romobili i popularni. Dakle meni je bolja ideja romobili s većim kotačima, koji bi imali otključavanje veće brzine od 15kmh samo posebnim postupkom, kojim netko svjesno poduzima rizik. Neznam, ja bih i dalje radije u gradu posudio bicikl, ali mislim da je romobil vani postao izbor jer još nije svugdje pravno regulirano dali je on zabranjen za pješačke zone. Bicikli uglavnom jesu. 

 

Ako razbiješ facu preživjet ćeš vrlo vjerojatno. Možda budeš ružan ko Danny Trejo, ali nijedan vitalni organ poput mozga se ne nalazi iza lica.

S druge strane ako lupiš lubanjom, ona puca, mozak iscuri. Ali svatko se vozi kako hoće, šta čovjek da vam objašnjava :-)

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
10 godina
neaktivan
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

Romobil bi trebao služiti za prevoz na kratke relacije kroz grad i ne većom brzinom od 10 km/h nogostupima i bez kacige. To je smisao malog sklopivog pomagala kojeg staviš pod ruku i dođeš u ured.

Moj PC  
5 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

Ja bih zakonom zabranio kacigu na tim romobilima, osim ako su na kolniku. Ako se voziš po nogostupu ili pješačkoj zoni i ugrožavaš pješake, barem nemoj biti toliko licemjeran da svoju glavu štitiš.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
5 1 hvala 0
12 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
gil kaže...

Romobil bi trebao služiti za prevoz na kratke relacije kroz grad i ne većom brzinom od 10 km/h nogostupima i bez kacige. To je smisao malog sklopivog pomagala kojeg staviš pod ruku i dođeš u ured.

 Točno, a ne da radiš slalom 25 km/h među pješacima i dječjim kolicima obučen ko hokejaški golman. 

16 godina
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

Kao pravnik i kao strastveni rekreativni biciklist ispričati ću svoju anegdotu. Majka mi je za dvadeseti rođendan kupila najskuplju moguću kacigu, od proizvođača "Casco". Normalno da sam kao i svaki egoistični i prepotentni klinac bio bijesan jer je te pare mogla "potrošiti pametnije" i nije trebala davati šestinu plaće na to. No, s vremenom, kako je kaciga već bila tu, ja sam je počeo koristiti i to mi je potala navika. I dogodilo se - kreten me je pokupio s autom u punoj brzini, nije bilo ni tragova kočenja prema očevidu, letio sam nekoliko metara i pao ravno na glavu, pratnja je već počela plakati. Niti doktor, niti medicinsko osoblje nije moglo vjerovati kako sam ostao živ. Kad su vidjeli kacigu, bilo im je sve jasno, kao i meni. Zato dragi sunarodnjaci, izdvojite silne novce za kacigu jer stvarno  "život znači", a glede zakonske odredbe nemojte misliti nikada da je zakon tu da vas zaštiti. Zakon je tu zbog interesa vladajućih jer ga oni na kraju krajeva i donose, to vam kažem kao osoba koja 10 sati dnevno provede iščitavajući iste. Vrhovni zakon vam stoga mora biti zaštita života jer je samo jedan i nema "respawna". Na kraju uživajte u svojim prijevoznim sredstvima ili preciznije "pješačkim pomagalima"

Poruka je uređivana zadnji put čet 23.5.2019 20:43 (ivaninho).
 
9 0 hvala 3
15 godina
online
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
ivaninho kaže...

Kao pravnik i kao strastveni rekreativni biciklist ispričati ću svoju anegdotu. Majka mi je za dvadeseti rođendan kupila najskuplju moguću kacigu, od proizvođača "Casco". Normalno da sam kao i svaki egoistični i prepotentni klinac bio bijesan jer je te pare mogla "potrošiti pametnije" i nije trebala davati šestinu plaće na to. No, s vremenom, kako je kaciga već bila tu, ja sam je počeo koristiti i to mi je potala navika. I dogodilo se - kreten me je pokupio s autom u punoj brzini, nije bilo ni tragova kočenja prema očevidu, letio sam nekoliko metara i pao ravno na glavu, pratnja je već počela plakati. Niti doktor, niti medicinsko osoblje nije moglo vjerovati kako sam ostao živ. Kad su vidjeli kacigu, bilo im je sve jasno, kao i meni. Zato dragi sunarodnjaci, izdvojite silne novce za kacigu jer stvarno  "život znači", a glede zakonske odredbe nemojte misliti nikada da je zakon tu da vas zaštiti. Zakon je tu zbog interesa vladajućih jer ga oni na kraju krajeva i donose, to vam kažem kao osoba koja 10 sati dnevno provede iščitavajući iste. Vrhovni zakon vam stoga mora biti zaštita života jer je samo jedan i nema "respawna". Na kraju uživajte u svojim prijevoznim sredstvima ili preciznije "pješačkim pomagalima"

 

Još je dobro ako pogineš, problem je ako ostaneš nepokretni invalid koji jede na slamku i budeš na teret svojoj obitelji desetljećima, zbog glupog hira.

Ne kuže da pad sa romobila i pri 10km/h može isto biti koban. A veća je vjerojatnost da ćeš zveknut sa romobila nego hodajući, pogotovo s obzirom na naše kvalitetno održavane staze.

Nije uopće problem u kacigi, nego u romobilu.

 

Isto kao i glupa pošast trampolina doma, danas ih svaka kuća ima. Vele na hitnoj da se zadnjih par godina udeseterostručio broj slomljenih kostiju i uganutih gležnjeva, a sve na trampolinu.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put čet 23.5.2019 20:50 (Bitanga).
10 godina
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

 

Hm, kada bih eto morao birati između e-romobila, klasičnog romobila, koturaljki, rola, bickla, hm, uzeo bi bickilu.

Mada do posla biram hodanje.

Da se zamijetiti trend po ulicama ZGB, kako ekipa počinje sve više i više brijati na e-romobilie. Na bicikliste, čovjek je već naviknuo...

 

 

Pa, statitika veli da kaciga glavu čuva, pa zakaj onda ne nositi istu? Bez obzira kaj zakon rekao. 

Ivaninho je to lijepo objasnio. 

Najte se ponašati kao neki bickilisti na zebri. Kao, oni moraju stati..Da, to je istina auto mora stati na zebri, ali opet ti nemoj izletiti pred zebru i očekivati da će netko kočiti kao profesionalni vozač utrka.

Džaba, poslije sva pravda i zakoni ovoga svijeta na vašoj strani, kada vam strada zdravlje.

Ako ne pazite na sebe, vjerujte drugi isto tako neće. 

 

Ovaj tekst od Doc-a, se lijepo veže na tekst o e-romobilima iz aktualnog broja BUG.

BUG brine za svoje čitatelje. BUG je magazin za cijeli život. Od kolijevke pa do groba.

 

Well, ljudi više ste cool sa kacigom, nego bez nje.

Lijepo je biti frajer bez kacige, sve dok ne nastradate. Eh, tada ste malo manje frajeri...

Panzerkampfwagen.d-ZG.Hard work, pays off.
Moj PC  
3 0 hvala 0
8 godina
online
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
overhaul kaže...
EricCartman kaže...

Nije samo stvar u tome da vas drugi mogu udariti, problem je i da svi starimo i starenjem gubimo vještine.

Ja sam baš neki dan krenuo zajašit bicikl, okrznuo pedalu, zarolo se i lego na leđa udarivši lakše potiljkom u asfalt.

Jbg takva stvar mi se prije nikad ne bi dogodila, ali starenjem gubimo reflekse i sposobnosti. Od tada nosim kacigu i bez nje se osjećam kao da sam gol.

Pamet u glavu.

 Koliko imaš godina? Da se znam ravnat, s obzirom da vozim bicikl svaki dan 365 dana u godini; jesam li prestar ili ne :)
Mislim da je ovdje na djelu neiskustvo a ne starost. Vidiš i iz statistike da su se rastepli najviše oni koji su prvi put uzeli romobil. A potom oni koji su početnici. 
Kao što ljudi kažu, mnogi uopće nemajui nikakvog pojma koliko je za romobil kritična najmanja rupica i prepreka. Neznam zašto se forsiraju tako sitni kotači, 
ja bih im stavio onakve dijametra skutera. Naravno tanje. 
edit; samo da napomenem; kaciga, berem biciklistička, nije neka garancija da će glava biti sigurna. Mene je na biciklu s leđa pogodio automobil, bicikl je kresnuo u dubnik, pukao mi je volan pa nisam shvatio da ga moram pustiti te sam lupio o pločnik licem. Dakle pomogla bi mi valjda samo motociklistička kaciga. Dobar dio udaraca pri padovima sa bicikla i romobila je baš licem, rjeđe potiljkom ili tjemenom, što kao eto štiti kaciga. Eto zgodan video o kacigi koja je ipak dvosjekli mač, uz objašnjenje da vožnja na biciklu ipak nije tako opasna(statistički jednak je broj padova na 1000 ljudi s bicikla kao i pješaka), pogotovo ako više ljudi vozi bicikl(pa je manje velikih brzih i opasnih automobila a više sporih manjih bicikala), što počnu izbjegavati ako je obavezna silna oprema - dakle upravo ta druga strana medallje koju kolege forumaši spominju:

. Na kraju priče da bi doista bio sigurniji, čovjek bi trebao i ozbiljnu kacigu koja štiti i lice, i rukavice i štitnik

overhaul kaže...
EricCartman kaže...

Nije samo stvar u tome da vas drugi mogu udariti, problem je i da svi starimo i starenjem gubimo vještine.

Ja sam baš neki dan krenuo zajašit bicikl, okrznuo pedalu, zarolo se i lego na leđa udarivši lakše potiljkom u asfalt.

Jbg takva stvar mi se prije nikad ne bi dogodila, ali starenjem gubimo reflekse i sposobnosti. Od tada nosim kacigu i bez nje se osjećam kao da sam gol.

Pamet u glavu.

 Koliko imaš godina? Da se znam ravnat, s obzirom da vozim bicikl svaki dan 365 dana u godini; jesam li prestar ili ne :)
Mislim da je ovdje na djelu neiskustvo a ne starost. Vidiš i iz statistike da su se rastepli najviše oni koji su prvi put uzeli romobil. A potom oni koji su početnici. 
Kao što ljudi kažu, mnogi uopće nemajui nikakvog pojma koliko je za romobil kritična najmanja rupica i prepreka. Neznam zašto se forsiraju tako sitni kotači, 
ja bih im stavio onakve dijametra skutera. Naravno tanje. 
edit; samo da napomenem; kaciga, berem biciklistička, nije neka garancija da će glava biti sigurna. Mene je na biciklu s leđa pogodio automobil, bicikl je kresnuo u dubnik, pukao mi je volan pa nisam shvatio da ga moram pustiti te sam lupio o pločnik licem. Dakle pomogla bi mi valjda samo motociklistička kaciga. Dobar dio udaraca pri padovima sa bicikla i romobila je baš licem, rjeđe potiljkom ili tjemenom, što kao eto štiti kaciga. Eto zgodan video o kacigi koja je ipak dvosjekli mač, uz objašnjenje da vožnja na biciklu ipak nije tako opasna(statistički jednak je broj padova na 1000 ljudi s bicikla kao i pješaka), pogotovo ako više ljudi vozi bicikl(pa je manje velikih brzih i opasnih automobila a više sporih manjih bicikala), što počnu izbjegavati ako je obavezna silna oprema - dakle upravo ta druga strana medallje koju kolege forumaši spominju:

. Na kraju priče da bi doista bio sigurniji, čovjek bi trebao i ozbiljnu kacigu koja štiti i lice, i rukavice i štitnike zglobova i nešto ovakvo. 
Ali onda gubimo smisao praktičnog sharinga zbog kojeg su romobili i popularni. Dakle meni je bolja ideja romobili s većim kotačima, koji bi imali otključavanje veće brzine od 15kmh samo posebnim postupkom, kojim netko svjesno poduzima rizik. Neznam, ja bih i dalje radije u gradu posudio bicikl, ali mislim da je romobil vani postao izbor jer još nije svugdje pravno regulirano dali je on zabranjen za pješačke zone. Bicikli uglavnom jesu. 

 Imam 39 godina,za par mj 40.

Nije neiskustvo, navozao sam se na biciklu, al žurio sam na posao, valjda mi je malo pobjegao naprijed bajk, okrznuo sam pedalu a krenuo sam svom težinom (da ga zajašim) i propso, a kako sam ruke zadržao na volanu (to sam naučio kao klinac ,

e zglobova i nešto ovakvo. 

Ali onda gubimo smisao praktičnog sharinga zbog kojeg su romobili i popularni. Dakle meni je bolja ideja romobili s većim kotačima, koji bi imali otključavanje veće brzine od 15kmh samo posebnim postupkom, kojim netko svjesno poduzima rizik. Neznam, ja bih i dalje radije u gradu posudio bicikl, ali mislim da je romobil vani postao izbor jer još nije svugdje pravno regulirano dali je on zabranjen za pješačke zone. Bicikli uglavnom jesu. 

Imam 39 godina,za par mj 40.

Nije neiskustvo, navozao sam se na biciklu, al žurio sam na posao, valjda mi je malo pobjegao naprijed bajk, pa sam okrznuo pedalu a navalio sam svom težinom na nju (da ga odmah zajašim) i propao jako, a kako sam ruke zadržao na volanu misleći se izvući (to sam naučio kao klinac) tako sam se nezgodno zarolao, doslovno legao na leđa ali pritom udario glavom. Da sam imao kacigu, ne bi bilo baš ništa ni meni a vala ni kacigi, jer nisam bio u nikakvoj brzini.

 

Do tad sam kacigu imao i nosio je samo na prave bajk ture -.Sljeme (obavezno za spust), Zagorje, za 50+ km ceste itd, ali ne na posao, faks, dućan etc...

14 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
A jeli poginula ko dosad na ovome?
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
KIKI3ooo kaže...
A jeli poginula ko dosad na ovome?

 Imaju negdje podaci, ali žene nisu posebno izdvajali. Više zbirno. 

16 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
Bitanga kaže...

Ja sam trenirao biciklizam u srednjoj školi i vozio poslije godinama uvijek s kacigom, pogotovo kad sam djecu dobio.

Onda me jednom frend nagovorio da stavimo na glavu samo one marame, vozili se tako dva puta i treći put mi je random dijete iz dvorišta izletilo u sekundi pred mene, samo se sjurio. 

Zabio sam se u njega, razvalio mu bicikl i pao ko budala preko volana, na svu sreću ne na glavu.

Od onda opet uvijek nosim kacigu.

Ja sam s druge strane bez kacige na bajku oduvijek.

Za skijanje sam od šefice i kolegice nakon dvije sezone (kasno sam krenuo) bez ozbiljnog pada dobio kacigu i prvi dan kad sam ju stavio pao na facu u ledeno inje i izderao facu.

Kaciga mi ništa nije pomogla jer je pad bio takav.

Svejedno nosim kacigu na skijanju, kao što bi i na bajku da se utrkujem ili vozim MTB.

Opet, škole skijanja inzistiraju na kacigama polaznika, dok instruktori nose kape.

Ove spike s kacigama kad auto naleti na biciklista... Da, tu si sigurniji, jednako kao što si kao pješak sigurniji s kacigom kad auto naleti na tebe, pa opet nikom ne pada na pamet to tražiti kao zakonsku obavezu. 

Gledam te!
15 godina
online
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
Veliki Brat kaže...
Bitanga kaže...

Ja sam trenirao biciklizam u srednjoj školi i vozio poslije godinama uvijek s kacigom, pogotovo kad sam djecu dobio.

Onda me jednom frend nagovorio da stavimo na glavu samo one marame, vozili se tako dva puta i treći put mi je random dijete iz dvorišta izletilo u sekundi pred mene, samo se sjurio. 

Zabio sam se u njega, razvalio mu bicikl i pao ko budala preko volana, na svu sreću ne na glavu.

Od onda opet uvijek nosim kacigu.

Ja sam s druge strane bez kacige na bajku oduvijek.

Za skijanje sam od šefice i kolegice nakon dvije sezone (kasno sam krenuo) bez ozbiljnog pada dobio kacigu i prvi dan kad sam ju stavio pao na facu u ledeno inje i izderao facu.

Kaciga mi ništa nije pomogla jer je pad bio takav.

Svejedno nosim kacigu na skijanju, kao što bi i na bajku da se utrkujem ili vozim MTB.

Opet, škole skijanja inzistiraju na kacigama polaznika, dok instruktori nose kape.

Ove spike s kacigama kad auto naleti na biciklista... Da, tu si sigurniji, jednako kao što si kao pješak sigurniji s kacigom kad auto naleti na tebe, pa opet nikom ne pada na pamet to tražiti kao zakonsku obavezu. 

 

Čestitam! Ne vidim kako ne kužiš da nisi ti uvijek u kontroli situacije. Na skijanju se netko može u tebe zabiti, nije samo stvar pada. Možeš zakačit nešto, odledit u nešto drugo i razvalit si glavu.

Schumacheru ni kaciga nije pomogla, znači ne valjaju?

Zašto ragbijaši nose kacige? Jer su pičice, a bacaju se po travi?

Na svakom opasnom radnom mjestu se mora zakonski nositi kaciga da ne nastradaš od neke gluposti. Ako te poklopi 10tona čelika neće ti puno pomoći jel.

A vama je glavna fora hvaliti se kako jurcate bez kacige i da vam do sad nije bilo ništa, pa je to skroz u redu argument.

 

Pješaci su većinu vremena sigurni na stazi, ali uskoro bi i oni mogli biti u opasnosti koliko ima biciklista i romobilista na stazi.

Romobilisti su većinu vremena u opasnosti da padnu, puno više nego oni na biciklima, isto kao i oni na rolama, skejtovima, skijama i sl. Pametni nose kacige, a budale se hvale da im je bolje bez njih.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
16 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
ivaninho kaže...

Kao pravnik i kao strastveni rekreativni biciklist ispričati ću svoju anegdotu. Majka mi je za dvadeseti rođendan kupila najskuplju moguću kacigu, od proizvođača "Casco". Normalno da sam kao i svaki egoistični i prepotentni klinac bio bijesan jer je te pare mogla "potrošiti pametnije" i nije trebala davati šestinu plaće na to. No, s vremenom, kako je kaciga već bila tu, ja sam je počeo koristiti i to mi je potala navika. I dogodilo se - kreten me je pokupio s autom u punoj brzini, nije bilo ni tragova kočenja prema očevidu, letio sam nekoliko metara i pao ravno na glavu, pratnja je već počela plakati. Niti doktor, niti medicinsko osoblje nije moglo vjerovati kako sam ostao živ. Kad su vidjeli kacigu, bilo im je sve jasno, kao i meni. Zato dragi sunarodnjaci, izdvojite silne novce za kacigu jer stvarno  "život znači", a glede zakonske odredbe nemojte misliti nikada da je zakon tu da vas zaštiti. Zakon je tu zbog interesa vladajućih jer ga oni na kraju krajeva i donose, to vam kažem kao osoba koja 10 sati dnevno provede iščitavajući iste. Vrhovni zakon vam stoga mora biti zaštita života jer je samo jedan i nema "respawna". Na kraju uživajte u svojim prijevoznim sredstvima ili preciznije "pješačkim pomagalima"

 To me podsjetilo na ovaj video kojim su, doduše amaterski, ali ipak informativno, testirali popularnu sklopivu kacigu, dječju kacigu i ozbiljnu biciklističku: 

Bitanga kaže...
Zašto ragbijaši nose kacige? Jer su pičice, a bacaju se po travi?

Na svakom opasnom radnom mjestu se mora zakonski nositi kaciga da ne nastradaš od neke gluposti. Ako te poklopi 10tona čelika neće ti puno pomoći jel.

A vama je glavna fora hvaliti se kako jurcate bez kacige i da vam do sad nije bilo ništa, pa je to skroz u redu argument.

 

Pješaci su većinu vremena sigurni na stazi, ali uskoro bi i oni mogli biti u opasnosti koliko ima biciklista i romobilista na stazi.

Romobilisti su većinu vremena u opasnosti da padnu, puno više nego oni na biciklima, isto kao i oni na rolama, skejtovima, skijama i sl. Pametni nose kacige, a budale se hvale da im je bolje bez njih.

 Ma dobro boks i rugby nisu situacije s kojima se susreće pješak ili vozač bicikla na biciklističkoj traci u gradu. Ponavljam, statistike kažu da je broj prijava na hitnu jednak na 1000 ljudi kod pješaka i biciklista. Bicikli nisu toliko opasni za 99% ljudi. Naravno da ekipa koja ide vrlo brzo, ili niz brdo, ili se utrkuje na prometnici u većem riziku i svakako da itko tko misli na biciklu provesti više od sata u komadu, sigurno da bi bilo preporučljivo da se zaštiti. Ipak, većina recimo gradskih prijevoza, gdje spadaju ovi električni romobili, nije takvog tipa. To je onako, max 20 minuta po ulicama. 

EricCartman kaže...

Imam 39 godina,za par mj 40.

Nije neiskustvo, navozao sam se na biciklu, al žurio sam na posao, valjda mi je malo pobjegao naprijed bajk, pa sam okrznuo pedalu a navalio sam svom težinom na nju (da ga odmah zajašim) i propao jako, a kako sam ruke zadržao na volanu misleći se izvući (to sam naučio kao klinac) tako sam se nezgodno zarolao, doslovno legao na leđa ali pritom udario glavom. Da sam imao kacigu, ne bi bilo baš ništa ni meni a vala ni kacigi, jer nisam bio u nikakvoj brzini.

 

Do tad sam kacigu imao i nosio je samo na prave bajk ture -.Sljeme (obavezno za spust), Zagorje, za 50+ km ceste itd, ali ne na posao, faks, dućan etc...

 Ok, ja sam točno 10 godina stariji, i ide nekako. Može se dogoditi proklizavanje ili kvar bicikla, ali ja barem, nemam problema s refleksima. Možda jedino sa rutinom, pa se zamisliš i zaboraviš da si na biciklu. Dosad je taj dio funkcionirao, upravo zahvaljujući refleksima koji rade mimo glavne svijesti, pa kočim zaobilazim ili se održavam na naglim nevidljivim udarnim rupama ili proklizavanju na tračnici ili mokroj boji ili ledu bez da uopće o tome i razmišljam. 

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put pet 24.5.2019 2:30 (overhaul).
16 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
Bitanga kaže...

A vama je glavna fora hvaliti se kako jurcate bez kacige i da vam do sad nije bilo ništa, pa je to skroz u redu argument.

Onda moraš čitati ponovo, jer to nije ničiji argument. 

Gledam te!
11 godina
offline
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
Bitanga kaže...

 

Pješaci su većinu vremena sigurni na stazi, ali uskoro bi i oni mogli biti u opasnosti koliko ima biciklista i romobilista na stazi.

Romobilisti su većinu vremena u opasnosti da padnu, puno više nego oni na biciklima, isto kao i oni na rolama, skejtovima, skijama i sl. Pametni nose kacige, a budale se hvale da im je bolje bez njih.

 Već mi se par puta desilo da kao pješak se na ulici okrenem i u zadnji tren spazim biciklista koji "neprilagođenom brzinom" projuri pored mene. Živim u gradu u kojem se bicikli ne koriste zbog konfiguracije terena, ali zadnjih godina ima ih sve više, različite dobi. Ono što u tim trenucima spašava glavu je da se od straha i iznenađenja ukopaš na mjestu, jer da napraviš korak u krivom smjeru - eto sudara. Ne čini mi se baš zanemarivo da se kresnu glava o glavu pri 20 km/h, niti pri 10 km/h, zapravo ne znam koja je "prihvatljiva" brzina. Pa se nešto mislim, možda bi mi trebali malo razmišljati izvan okvira: obaveza nošenja kacige ovdje spašava samo biciklista, ne i pješake. Čak i kad voze cestom, biciklisti voze uz rub, pri čemu mogu naletiti na ljude koji se motaju oko svojih automobila, ljude koji bacaju smeće, da ne spominjem one koji kopaju po tim istim bajama. Biciklista nitko ne čuje, jer su tihi, a zvoncem se oglase (ako!) tek kad ti je na par metara. Ljudi obično osluškuju zvukove prometa i po njima se ravnaju u opisanim situacijama kada su blizu prometne trake, pa mislim da bi pored obavezne kacige, trebala biti obavezna zapravo i neka akustična naprava. Bilo bi zanimljivo usporediti statistike stradavanja u prometu gluhih osoba kao pješaka od strane automobila (koji su puno veći - vidljiviji) i redovitih pješaka, mada se stvar ne može skroz ekstrapolirati na bicikliste i pješake zbog drugačije regulacije biciklističkog prometa

15 godina
online
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
telefon 2 kaže...
Bitanga kaže...

 

Pješaci su većinu vremena sigurni na stazi, ali uskoro bi i oni mogli biti u opasnosti koliko ima biciklista i romobilista na stazi.

Romobilisti su većinu vremena u opasnosti da padnu, puno više nego oni na biciklima, isto kao i oni na rolama, skejtovima, skijama i sl. Pametni nose kacige, a budale se hvale da im je bolje bez njih.

 Već mi se par puta desilo da kao pješak se na ulici okrenem i u zadnji tren spazim biciklista koji "neprilagođenom brzinom" projuri pored mene. Živim u gradu u kojem se bicikli ne koriste zbog konfiguracije terena, ali zadnjih godina ima ih sve više, različite dobi. Ono što u tim trenucima spašava glavu je da se od straha i iznenađenja ukopaš na mjestu, jer da napraviš korak u krivom smjeru - eto sudara. Ne čini mi se baš zanemarivo da se kresnu glava o glavu pri 20 km/h, niti pri 10 km/h, zapravo ne znam koja je "prihvatljiva" brzina. Pa se nešto mislim, možda bi mi trebali malo razmišljati izvan okvira: obaveza nošenja kacige ovdje spašava samo biciklista, ne i pješake. Čak i kad voze cestom, biciklisti voze uz rub, pri čemu mogu naletiti na ljude koji se motaju oko svojih automobila, ljude koji bacaju smeće, da ne spominjem one koji kopaju po tim istim bajama. Biciklista nitko ne čuje, jer su tihi, a zvoncem se oglase (ako!) tek kad ti je na par metara. Ljudi obično osluškuju zvukove prometa i po njima se ravnaju u opisanim situacijama kada su blizu prometne trake, pa mislim da bi pored obavezne kacige, trebala biti obavezna zapravo i neka akustična naprava. Bilo bi zanimljivo usporediti statistike stradavanja u prometu gluhih osoba kao pješaka od strane automobila (koji su puno veći - vidljiviji) i redovitih pješaka, mada se stvar ne može skroz ekstrapolirati na bicikliste i pješake zbog drugačije regulacije biciklističkog prometa

 

To sve stoji. Al tu sad konkretno pričamo o romobilu. Bicikl je opasan ako ne nosiš kacigu, ali električni romobil je još opasniji, jer sa njega puuuuno lakše padaš slučajno.

Sa bicikla ćeš pasti jedino ako se sudariš s nekim ili nečim, a sa romobila možeš pasti ako naletiš na neki malo veći kamenčić, rupu i sl.

Običan romobil usporava dok ga ne gurkaš, a električni ne ako držiš button. Po meni je kaciga na njemu sasvim normalna i razumna stvar.

Ali ljudi uvijek briju na estetiku i komociju više nego na svoju sigurnost. Svi smo takvi pa i ja.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put pet 24.5.2019 9:46 (Bitanga).
11 godina
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

Točno, govori se o potrebi nošenja kacige za romobiliste. Ja sam uzela primjer biciklista, ali isto vrijedi i za romobiliste kada se miješaju s pješacima, a to miješanje ne mora nužno biti na pločniku. Poanta je u tome da ta prometala ne čuješ, a postoji mogućnost naleta na pješaka. 

Uz to su i manjih dimenzija, pa ih je teško "uhvatiti" i perifernim vidom, pogotovo kad se kreću uz rub prometne trake.

Poruka je uređivana zadnji put pet 24.5.2019 10:54 (telefon 2).
 
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom
mislim da ovdje nitko od vas nije vozio romobil... ikada... i da govorite samo da govrite nešto... naravno da su kaciga / rukavice dobra stvar, ali...

čitajući sve komentare o tome kako se lako pada sa romobila "one would think" da je napravljen od kora od banana iz crtića...

...da se razumjemo, kaciga kao preporuka definitvno - ali kao obaveza po meni nema smisla (uostalom, svaka radnja ima svoje posljedice - pa tako i nenošenje kacige (kakvegod one bile)

imam osjećaj da postepeno postajemo amerika po pitanju zakona o "zaštiti nas od nas samih"

 
4 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Električni romobili: i stupom i kantom i rubni
VladRi kaže...
mislim da ovdje nitko od vas nije vozio romobil... ikada... i da govorite samo da govrite nešto... naravno da su kaciga / rukavice dobra stvar, ali...

čitajući sve komentare o tome kako se lako pada sa romobila "one would think" da je napravljen od kora od banana iz crtića...

...da se razumjemo, kaciga kao preporuka definitvno - ali kao obaveza po meni nema smisla (uostalom, svaka radnja ima svoje posljedice - pa tako i nenošenje kacige (kakvegod one bile)

imam osjećaj da postepeno postajemo amerika po pitanju zakona o "zaštiti nas od nas samih"

 

Obaveza nema smisla. Obaveza ionako ništa ne znači ako nema kontrole, a kontrole nema apsolutno nigdje. Kad si zadnji put vidio policajca da šeta ulicom i kontrolira nešto.

Ali edukacija ima smisla. I svjesnost o opasnosti. Danas svi misle da su nesalomljivi, a sranja samo na internetu.

I dok je zdravstveno osiguranje na principu solidarnosti nema problema. Kad bude svatko plaćao privatnu policu osiguranja i liječenje vidjet ćemo koliko će nas nositi kacigu :-)

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
11 godina
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

A kako će ženskica staviti kacigu kad je netom prije izlaska iz stana provela 2 sata pred ogledalom da složi frizuru?

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

Vidim nitko nije spomenuo jedan drugi aspekt nošenja, tj ne nošenja kacige...financije.

Da se mene pita - u slučaju da je kaciga propisana zakonom, a smatram da bi morala biti za bilo što kao bicikla, romobil i slično, pogotovo ako razvija brzinu preko 15ak kmh...

svatko tko je ne nosi, kao i svatko tko nije npr vezan u autu ili tako neke slične situacije - ako se išta dogodi ja bi im kompletan trošak izlaska policije na očevid, dolazak hitne, kompletnu medicinsku skrb vezanu uz taj slučaj fino naplatio.

Nemam ja ništa protiv da se netko odluči preuzeti rizik i ne nositi kacigu u situacijima u kojima je ona propisana, ali onda preuzmi sav stvarni rizik, kako od ozljeda tako i financijski rizik koji iz svega toga može proizaći.

 

EDIT: aha, vidim da ipak je, predzadnji post, a vidim i da je tema "stara" ali eto, ja sam je tek sad primjetio :D

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.6.2019 16:20 (miki1981).
Moj PC  
1 0 hvala 1
15 godina
offline
Električni romobili: i stupom i kantom i rubnikom

Ne znam za tebe ali meni to kao zaposlenoj osobi naplačuju svaki mjesec, nebitno da li se ozljedio ili ne :D 

 
1 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice