Kaže članak: Hyundaijev novi model primarno je pogonjen dizelskim motorom (2.0 GDi) od 152 KS, te elektromotorom od 51 KS.
Naravno da je ovo potpuno krivo. Radi se o benzinskom motoru (Gasoline Direct Injection).
Kaže članak: Hyundaijev novi model primarno je pogonjen dizelskim motorom (2.0 GDi) od 152 KS, te elektromotorom od 51 KS.
Naravno da je ovo potpuno krivo. Radi se o benzinskom motoru (Gasoline Direct Injection).
Kaže članak: Hyundaijev novi model primarno je pogonjen dizelskim motorom (2.0 GDi) od 152 KS, te elektromotorom od 51 KS.
Naravno da je ovo potpuno krivo. Radi se o benzinskom motoru (Gasoline Direct Injection).
problem je primarno u kretenskim kraticama i nazivlju. recimo da gdi znači to što si napisao. što je onda tdi? turnip direct injection? više smisla bi imalo gdi i ddi. onda bar moš nabadat k'o ćorava kokoš što je koje. da ne spominjem izravno ubrizgavanje struje ili dizel-struja hibride.
Ne možeš uspoređivati s utičnicom kad se ta baterija inače puni iz motora koji je na benzin. 1200 km * pet godina ili 15 koliko je radni vijek automobila = 18000km ili 1400 litara benzina. Naravno, u praksi će biti manje, ali potencijal je tu. Prosječan automobil zauzima 4,5 * 1,8 = 8,1 m2 što daje prostora za 1500 Wp panela što bi moglo proizvesti do 2000 kWh na godinu u našim uvjetima, dovoljno za 10 tisuća kilometara. Ostaje "samo" tehnički problem ugraditi ih na cijelu karoseriju...
Točno. Općenito je bespotrebno navoditi gdi, tdi, prdi, udi - sve su to marketinški nazivi za jednu te istu stvar - benzinac, dizelaš