Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

poruka: 55
|
čitano: 14.452
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?".
14 godina
online
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
gardist kaže...

Čitam i čudim se kako svi znaju da ekrani u autima ne valjaju, kako je to glupost, opasno itd. Maksimalno pojednostavljen - nemate pojma i vjerojatno ste svi vrlo mladi i neiskusni te željni pažnje.

Moderan automobil danas ima toliko funkcija da se ne može s njima upravljati ako nemate zaslon. Podešavam tvrdoću amortizera, omjer mijenjanja brzina DSGa, trozonsku klimu, hoće li se bočna zrcala sklapati prilikom zaključavanja automobila, biranje izvora glazbe s SD, USB, AUX i još puno drugih uključujući navigaciju i kameru za vožnju unazad. Moglo bi se naravno natisnuti hrpu dugmadi koja bi mogla zamijeniti namještanje nekih od tih funkcija ali bi bila manje pregledna i praktična.

Nije problem u tome ima li auto zaslon, kako je velik i za što ga se sve koristi nego kao i uvijek koliko je korisnik inteligentan i vozi li pod utjecajem. Ako voziš 100 km na sat po brdima i namještavaš navigaciju nije problem u zaslonu nego u budali za upravljačem.

Kad još tome dodamo da sve češće na volanu imaš multifunkcijske tipke koje omogućuju vožnju uz najmanje odvlačenja pažnje te sve veći stupanj autonomije vožnje (recimo moj Passat s uključenim tempomatom sam ubrzava i usporava sve do zaustavljanja vozila te gašenja motora pa ponovo samostalno pali, pokreće i održava razmak a sa Lane Assistom drži vozilo u traci te skreće u zavojima, dok će ovogodišnji model imati čak i prilagođavanje znakovima ograničavanja brzine vožnje) rasprava o tome kako zasloni nisu dobri te da bi ih trebalo izbaciti iz vozila su u najmanju ruku izvan pameti. 

Zasloni su napredak, potrebni su, uz napredak automobila će postati neizostavni dio vozila. Otiđite na probnu vožnju auta koji ima automatski mijenjač, zaslon te neke od autonomnih opcija vožnje pa ćete shvatiti o čemu govorim. A možete i pogledati kolikim se funkcijama automobila upravlja preko zaslona današnjih auta.

 

Svaki takav auto ima minimalno 3 profila vožnje + individual, pa nije problem složiti profile koji pokrivaju 99% situacija. A i izbor profila se onda svede na to da stisnem jednu od 3-4 tipke ili okrenem kotačić. Ne treba mi prčkanje po meniju i 3245 dodira da složim to u vožnji. 

Klima može bit na ekranu ali ako nema vlastiti standardni tipka/kotač dio smatram relativno lošim rješenjem. Jer čak i bez micanja pogleda mogu napipati rubove tipki, a nakon točno 12 sekundi u autu znaš koja tipka čemu služi. Kad ima ekran onda miči pogled s ekrana da stisneš jednu kontrolu, pa onda opet drugi izbornik, pa tak njih 6-7 zajedno s postavkama. 
Sklapanje retrozivora je toliko glupa fora, al jednom složim i više ne diram. Biranje glazbe je također jedan od loših argumenata, ali vjerojatno i jedini koji ima smisla ako ne postoje kontrole na volanu. Ali činjenica je da imam nekakav izbor glazbe koji se nalazi na SDu i koji se vrti u autu uvijek. Znam što volim i što slušam, pa nemam potrebe prčkati pretjerano po tome. Opet glasnoća, mute, i slične stvari su poželjne na nekoj tipki. 

Navigaciju ako imaš složiš prije nego uopće kreneš s mjesta autom, jer pobogu, znam odredište, pa onda mogu uključiti prije nego krenem. Ako znam doći do odredišta, onda mi navigacija ne treba, pa ju neću ni uključiti nakon 23 minute vožnje. Odnosno, ako namještam navigaciju na cesti, problem je u budali za volanom kako si rekao, nebitno jel se vozi 30 ili 100.

Kamera za vožnju unatrag je solidan fičr koji se sam pali/gasi kad ubaciš u rikverc, korisna situacija ali to i dalje ne znači da samo i isključivo buljim u ekran, može biti mala pomoć da vidim jel imam još 10 ili 50 cm, ali nikako jedina opcija koja će mi služiti za parking. Naravno, viđam sve više debila s tim modernim funkcionalnostima koji se pokušavaju parkirati samo pomoću njih, uglavnom neuspješno. Kak ste se parkirali kad niste imali kameru unatrag?

Naravno, zasloni su napredak, korisni su, ali ne vidim problem ako imam 1 centralni ekran sa 8-10" max lijepo ukomponiran u centralnu konzolu. Ne treba mi TV od 24". Virtualni kokpiti su fora, ali baš spadaju pod tu problematičnu kategoriju jer nude hrpu mogućnosti koje nisu neophodne tokom vožnje koje odvlače pažnju vozaču. Prednost je što ipak vozač pogled ne miče dolje desno, nego samo dolje, ali i dalje miče pogled s ceste.

11 godina
neaktivan
offline
Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

Ma kakve tipke ili još gore touchscreen... Potoji samo jedno pravo riješenje a to su glasovne naredbe:

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
Ja uvijek slusam muziku u autu i to glasno. Kaj sad bi trebal za svaki drek prekidat muziku da recem autu da mi je hladno ili vruce?
11 godina
neaktivan
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
NEW_MAN kaže...
Ja uvijek slusam muziku u autu i to glasno. Kaj sad bi trebal za svaki drek prekidat muziku da recem autu da mi je hladno ili vruce?

  Pa valjda postoji neka tehnologija da ignorira taj zvuk iz zvučnika. Kada pričam na skype/discord na PC-u ne čuje se zvuk koji dolazi iz zvučnika.

U svakom slučaju brže i bolje je isključiti muziku i reći autu šta ti treba nego bilo kakvo tipkanje i gledanje u neki ekran u vožnji. Isto tako auto treba naučiti odgovarati glasovno a ne da moraš pogledati u neki ekran da li si pogodio to što si radio.

 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji

Kako zaslon ometa u vožnji? Vrte ti se reklame, puštaš porniće? U pravilu je na njemu dok vozim popis radio stanica, pjesama ili potrošnja, kako mi to odvlači pozornost? Da si pogledao video mogao si zamjetiti okrugle gumbe za namještanje temperature, paljenje/ gašenje klime te zasebne gumbe ako želiš sam odrediti smjer puhanja zraka. Također imaju gumb kojim se "doziva" klima na zaslon da možeš svaku od tri zone namjestiti zasebno ali ima i gumb kojim možeš uključiti da se sve tri zone namještaju sinkronizirano.

 

Ok, još jednom sam pročitao članak i malo ću izmjeniti izjavu jer sampišući gornji tekst shvatio da vjerojatno ne govorimo o istom :)

"Jedno od njih pokazalo je kako je sama prisutnost multimedijskog ekrana dovoljna distrakcija za vozače, te da su oni skloni pogledavati prema ekranu samo "kako bi vidjeli ima li što novoga", čak i kada im informacije sa zaslona ne trebaju."

S ovime se u potpunosti ne slažem. I kada nema dodirnog zaslona povremeno pogledavaš u kilometar sat, mjerač okretaja ili čak prema središnjoj konzoli provjeriti sat, temperaturu u ili izvan vozila ili koje već informacije možeš tamo pronaći. Ništa od toga ne traje dugo i ne utječe na vozača. Na isti način dodirni zaslon ne utječe na vozača u negativnom smislu.

 

"Istraživanje AAA pokazalo je kako dvije trećine modernih infotainment sustava u vozilima zahtijeva visoku koncentraciju vozača i samim time predstavlja veliku smetnju pri vožnji. "

Ne znam kako ostali sustavi izgledaju niti kako se s njima upravlja pa ne mogu za druge tvrditi imaju li problema. Moguće da su neki loše dizajnirani, traže previše koraka, imaju "zakopane" mogućnosti koje često koristimo ili da osim zaslona uopće nemaju drugih mogućnosti upravljanja. To se svakako može pokazati lošim te odvlačiti previše pažnje vozača.

 

"Zanimljivo, niti jedan od testiranih automobila na ovom testu nije zabilježio rezultat "niske distrakcije"."

Apsolutno se ne slažem s ovom tvrdnjom. Ponoviti ću za Passata jer njega imam pa znam, apsolutno niti na koji način dodirni zaslon ne odvlači pozornost. Kao što sam ranije napisao na njemu se najčešće vrti nešto u svezi glazbe pa je identično nekadašnjim radio uređajima, što se tiše distrakcije potpuno su identični. I ne znam kako je riješeno kod drugih automobila ali imam mali zaslon i na kontrolnoj tabli između mjerača okretaja i brzinomjera na kojem mogu vidjeti ili preko dugmadi na volanu upravljati s većinom mogućnosti.  Dakle odbijam bilo kakvu mogućnost me ometa na bilo koji način.

 

 Ovako izgleda infotaiment Passata.

6 godina
protjeran
offline
Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

bolje je digitalna distrakcija nego analogna, odn kada ti žena nešto sere cijelim putem dok ju voziš na more.

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas nemamo sreće
 
1 0 hvala 0
15 godina
online
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
Anđeo bez falinge kaže...

bolje je digitalna distrakcija nego analogna, odn kada ti žena nešto sere cijelim putem dok ju voziš na more.

 

Ili djeca koja se mlate iza.

 

A dok nemaš infotainment okačiš si mob radi navigacije pa buljiš u njega još više. 

Inače, najveći problem u prometu su vozila. Da njih nema ne bi bilo ni prometnih nesreća, ni smrti na cesti.

Najbolje vozila izbaciti iz prometa i problem riješen.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
12 godina
offline
Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

Počeo pisati odgovor, vidio da je u pitanju Passat + Narodni radio - odustao.

 

 
9 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

Kod mene je ovaj Infotaiment display uvijek iskljucen - nemam na njemu navigaciju,

ukljucena je mjuza sa USB-a, saltam i stimam glasnocu na volanu.

 

Tako da meni ne smeta i ne ometa. Tipao sam na njemu kad sam ga prvi put upregnuo,

podesio sto me zanimalo i dovidjenja - ekran se sam upali kad ubacim u rikverc - kamera.

 

I to je to. Preferiram fizicke kontrole, ove touch tipke sa sastrane izbjegavam.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
BlueMax kaže...

Počeo pisati odgovor, vidio da je u pitanju Passat + Narodni radio - odustao.

 

 kad bi ljudi više razmišljali

 

Kao što vidiš na gornjoj poveznici fotka je preuzeta s  Njuškala, nije moja. No zabavno je vidjeti kako ljudi malo razmisle prije nego nešto izvale te kako su puni predrasuda, koliko ih one ometaju u razmišljanju, naravno da ne mogu donositi ispravne zaključke.

Kao što je nedavno Doc napisao svaki drugi čovjek oko tebe ima ispodprosječnu inteligenciju a ja bih dodao da ima nešto još strašnije u tome: čak i oni koji imaju iznad prosjeka je nerijetko ne znaju upotrijebiti pa si misli kolike su nam šanse kao narodu i državi.

12 godina
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
gardist kaže...
BlueMax kaže...

Počeo pisati odgovor, vidio da je u pitanju Passat + Narodni radio - odustao.

 

 kad bi ljudi više razmišljali

 

Kao što vidiš na gornjoj poveznici fotka je preuzeta s  Njuškala, nije moja. No zabavno je vidjeti kako ljudi malo razmisle prije nego nešto izvale te kako su puni predrasuda, koliko ih one ometaju u razmišljanju, naravno da ne mogu donositi ispravne zaključke.

Kao što je nedavno Doc napisao svaki drugi čovjek oko tebe ima ispodprosječnu inteligenciju a ja bih dodao da ima nešto još strašnije u tome: čak i oni koji imaju iznad prosjeka je nerijetko ne znaju upotrijebiti pa si misli kolike su nam šanse kao narodu i državi.

 Ispravne zaključke?

Ajmo malo o ispravnim zaključcima.

 

Tvoj citat:

"Zanimljivo, niti jedan od testiranih automobila na ovom testu nije zabilježio rezultat "niske distrakcije"."

Apsolutno se ne slažem s ovom tvrdnjom. Ponoviti ću za Passata jer njega imam

 

Gledaj, nemaš se ti što slagati ili ne slagati s rezultatima istraživanja. Oni su takvi kakvi jesu. Ako je testirano na 1000 vozača i od toga se kod 900 javlja ometanje a kod 100 ne javlja, rezultat istraživanja je da infotainment ekrani ometaju vozače, makar ti bio među onih 100 koje nisu.

 

U životu sam prešao 1 000 000+ kilometara pa iz iskustva mogu napisati - sve ometa vozača. Što je distrakcija kompleksnija to je i veća. Ako će se vozač držati pravila da sva podešavanja napravi prije nego krene onda je svedena na mogući minimum, samo se toga nitko ne drži. Nama macho muškarcima jedna od najtežih stvari za priznati u životu je da je netko bolji vozač od tebe. Van F1 i WRC-a ja to mogu priznati samo jednom čovjeku. Pa opet sam s njim za volanom doživio najgluplji sudar ikad. Dovoljno je bilo da istovremeno pogledamo guzicu pored ceste a ovaj ispred nas naglo zakoči.

 

 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji

Nemam se što slagati? Naravno da se mogu slagati ili ne slagati :)

Pogotovo kada ne znam na koji način je studija provedena, koliko je ljudi sudjelovalo, kakvi su točno podaci , itd.

Doduše vidim da ti opet sve znaš pa tako i broj sudionika kao i koliko njih je dalo koji odgovor. Iako Passat uopće nije testiran pa je teoretski moguće da bi za njega rezultati studije ili "studije" bili sukladni mojem doživljaju. Ne mogu na taj način komunicirati, nisam sklon izmišljanju podataka a ti jesi pa ćeš morati potražiti nekog na svojoj razini za daljnju zabavu.

12 godina
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
gardist kaže...

Nemam se što slagati? Naravno da se mogu slagati ili ne slagati :)

Pogotovo kada ne znam na koji način je studija provedena, koliko je ljudi sudjelovalo, kakvi su točno podaci , itd.

Doduše vidim da ti opet sve znaš pa tako i broj sudionika kao i koliko njih je dalo koji odgovor. Iako Passat uopće nije testiran pa je teoretski moguće da bi za njega rezultati studije ili "studije" bili sukladni mojem doživljaju. Ne mogu na taj način komunicirati, nisam sklon izmišljanju podataka a ti jesi pa ćeš morati potražiti nekog na svojoj razini za daljnju zabavu.

 A jel ti bar odgovori u ovoj temi, i reakcije na te odgovore, daju naslutiti kako nisi u pravu. Od dvije stranice jasno je da brojem 1 (jedan - ti) smatra kako ga infotainment ne ometa u vožnji.

I da si govorio samo za sebe, a nisi, trebao bi se upitati jesi li možda u zabludi jer ako svima smeta a tebi ne, tri su moguća razloga.

1. tii si vanserijski proizvod evolucije

2. svi su u zabludi

3. ti si u zabludi

15 godina
online
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
BlueMax kaže...
gardist kaže...

Nemam se što slagati? Naravno da se mogu slagati ili ne slagati :)

Pogotovo kada ne znam na koji način je studija provedena, koliko je ljudi sudjelovalo, kakvi su točno podaci , itd.

Doduše vidim da ti opet sve znaš pa tako i broj sudionika kao i koliko njih je dalo koji odgovor. Iako Passat uopće nije testiran pa je teoretski moguće da bi za njega rezultati studije ili "studije" bili sukladni mojem doživljaju. Ne mogu na taj način komunicirati, nisam sklon izmišljanju podataka a ti jesi pa ćeš morati potražiti nekog na svojoj razini za daljnju zabavu.

 A jel ti bar odgovori u ovoj temi, i reakcije na te odgovore, daju naslutiti kako nisi u pravu. Od dvije stranice jasno je da brojem 1 (jedan - ti) smatra kako ga infotainment ne ometa u vožnji.

I da si govorio samo za sebe, a nisi, trebao bi se upitati jesi li možda u zabludi jer ako svima smeta a tebi ne, tri su moguća razloga.

1. tii si vanserijski proizvod evolucije

2. svi su u zabludi

3. ti si u zabludi

 

Mene isto ne ometa. Ništa više nego dashboard ili retrovizor. Imam Octaviju koja je gotovo identična Passatu što se tiče komandi. Jednostavno nemaš šta tipkati po infotainmentu u vožnji.

Nije svaki infotainment dobar, i nije svaki auto podjednako praktičan i siguran za korištenje.

A i uzeo sam skuplji auto koji ima puno sigurnosne opreme, zlu ne trebalo.

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
12 godina
offline
Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

Retrovizor te ometa? 

Ok, vas dvojica (+ onaj što je promijenio radio) od 40 sudionika u temi. Koji je zaključak?

 

 

 

 

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
BlueMax:

Kao što sam već rekao, testiraju se očite stvari. Jedan od zadataka je utipkati odredište i pokrenuti na navigaciju. Nema tog sustava koji to može obaviti bez ometanja, pitanje je samo traži li sustav 20, 30 ili 80 sekundi gledanja u ekran. I zbog toga su rezultati studije totalno promašeni - konstatiraju očito a ne govore ima li išta kod bilo koga što skraćuje vrijeme distrakcije.
Ja rekoh
15 godina
online
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
BlueMax kaže...

Retrovizor te ometa? 

Ok, vas dvojica (+ onaj što je promijenio radio) od 40 sudionika u temi. Koji je zaključak?

 

 

 

 

 

Rekao sam "ništa više nego retrovizor".

Naravno, čim skrećeš pogled s ceste ne vidiš cestu jel ;-)

Zaključak je da imate loše infotainmente i kontrolne gumbe u autu.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put čet 14.2.2019 21:24 (Bitanga).
15 godina
online
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
Feudalac kaže...
BlueMax:

Kao što sam već rekao, testiraju se očite stvari. Jedan od zadataka je utipkati odredište i pokrenuti na navigaciju. Nema tog sustava koji to može obaviti bez ometanja, pitanje je samo traži li sustav 20, 30 ili 80 sekundi gledanja u ekran. I zbog toga su rezultati studije totalno promašeni - konstatiraju očito a ne govore ima li išta kod bilo koga što skraćuje vrijeme distrakcije.

 

Prije putovanja dodaš odredište u favorite i pokreneš navigaciju sa 4-5 klikova max (pa taman i u vožnji ili na semaforu).

Pogotovo ako imaš android auto, možeš pripremit navigaciju i detaljnu rutu doma na računalu ili na mobu (u google mapsu), pa u autu samo uštekat mob.

Pa još pustiš muziku i vozi brate. Nemaš šta dirati infotainment cijelim putem.

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
12 godina
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
Bitanga kaže...
BlueMax kaže...

Retrovizor te ometa? 

Ok, vas dvojica (+ onaj što je promijenio radio) od 40 sudionika u temi. Koji je zaključak?

 

 

 

 

 

Rekao sam "ništa više nego retrovizor".

Naravno, čim skrećeš pogled s ceste ne vidiš cestu jel ;-)

Zaključak je da imate loše infotainmente i kontrolne gumbe u autu.

 Sigurno bolji nego u VW-u ili Škodi ali to je nebitno. Bitno je da infotainment služi za davanje informacija i podešavanje postavki u automobilu. Ako se to koristi u vožnji ometa, ako se ne koristi onda nema svrhu. Većina informacija koje daje su potpuno nebitne a uzimaju koncentraciju s ceste. Pa kad su najobičniji RDS uveli to je bilo ometanje a kamoli ne ovo danas. Prije si se vozio i slušao glazbu. Onda su uveli ispis pjesme i izvođača na ekran. Ako te zanima tko pjeva i kako se zove stvar izgubio si sekundu (na starim sistemima i više ako sve nije stalo na jedan ekran) a ako te ne zanima čemu onda to? Ta sekunda u 99,99999...% slučajeva ne znači ništa. A onda kad znači, već je kasno.

Ovo što Feudalac kaže, ispituje se očito. Svaki infotainment ometa. Jedino bi se moglo istraziti koji više a koji manje. Nekako mi se čini da je Mercedes (kao i u svemu ostalom) ispred svih.

15 godina
online
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
BlueMax kaže...

 Sigurno bolji nego u VW-u ili Škodi ali to je nebitno. Bitno je da infotainment služi za davanje informacija i podešavanje postavki u automobilu. Ako se to koristi u vožnji ometa, ako se ne koristi onda nema svrhu. Većina informacija koje daje su potpuno nebitne a uzimaju koncentraciju s ceste. Pa kad su najobičniji RDS uveli to je bilo ometanje a kamoli ne ovo danas. Prije si se vozio i slušao glazbu. Onda su uveli ispis pjesme i izvođača na ekran. Ako te zanima tko pjeva i kako se zove stvar izgubio si sekundu (na starim sistemima i više ako sve nije stalo na jedan ekran) a ako te ne zanima čemu onda to? Ta sekunda u 99,99999...% slučajeva ne znači ništa. A onda kad znači, već je kasno.

Ovo što Feudalac kaže, ispituje se očito. Svaki infotainment ometa. Jedino bi se moglo istraziti koji više a koji manje. Nekako mi se čini da je Mercedes (kao i u svemu ostalom) ispred svih.

 

Na infotainmentu kod mene se ne podešavaju nikakve postavke koje bi se trebale podešavati u vožnji. Točka. 

Infotainment je koristan jedino za navigaciju, pozive i glazbu i podešavanja koja nisu nužna u vožnji. Točka.

Velik ekran za navigaciju je must have, bolje nego okačeni mobitelčić nasred vidnog polja pa ti smeta za preglednost.

Sve što se treba podešavati u vožnji, a isključivo postoji na infotainmentu je design flaw.

Sve bitne notifikacije se pojavljuju na dashboard displayu, a ne na infotainmentu (čak i navigacija i glazba i pozivi, a mogu i odabrati destinaciju za navigaciju jednim klikom iz favorita).

Infotainment je i za ostale putnike u autu, a ne samo za vozača. Tako da može biti jako koristan.

 

Letimični pogled na pjesmu koja svira nikog nije ubio isto kao ni pogled u retrovizor.

Nemojmo se vrtiti u krug.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put pet 15.2.2019 0:26 (Bitanga).
15 godina
neaktivan
offline
Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

Baš sam zadnjih dana više pozornosti posvetio tome ometa li me zaslon u vožnji na bilo koji način i sa sigurnošću mogu ustvrditi - ne, nikako.

Štoviše lakše je na njemu promijeniti izvor glazbe ili odabrati radio postaju nego na drugom, starijem Passatu kojeg imam a koji sve ima na gumbe. Tko god tvrdi da mu zaslon na Passatu odvlači pozornost laže, nema pojma o čemu govori ili neka objasni na koji način ga ometa. Jedino čemu bi vozač mogao posvetiti(pre)više vremena u vožnji su stvari koje ni ne smiješ raditi dok voziš. Ako imaš imalo mozga. 

Štoviše puno mi je lakše javiti se na mobitel nego na samom mobitelu osim ako ima svoj nosač u auto što pak nisam nikada koristio jer nagrđuje. Bilo bi mi lakše i pročitati SMS kada bih to radio u vožnji ako zbog ničega onda zbog većeg zaslona.

Ne mogu tvrditi za sve ostale aute jer nisam isprobao a nisam sklon tvrditi nešto što ne znam no prilično sam uvjeren da Passat nije izuzetak niti da ima najbolji sistem na svijetu.

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
gardist kaže...

Tko god tvrdi da mu zaslon na Passatu odvlači pozornost laže, nema pojma o čemu govori ili ... 

 

 Ovo već vuče na psihoze :)

8 godina
offline
Re: Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji
Bitanga kaže...

 

Na infotainmentu kod mene se ne podešavaju nikakve postavke koje bi se trebale podešavati u vožnji. Točka. 

Infotainment je koristan jedino za navigaciju, pozive i glazbu i podešavanja koja nisu nužna u vožnji. Točka.

Velik ekran za navigaciju je must have, bolje nego okačeni mobitelčić nasred vidnog polja pa ti smeta za preglednost.

Sve što se treba podešavati u vožnji, a isključivo postoji na infotainmentu je design flaw.

 Navigaciju su u ovoj studiji podešavali u vožnji. Gdje god bila postavljena, oduzima pažnju. To se ne radi u vožnji, a oni su svejedno zaključili da navigacija (utipkavanjem odredišta) ometa. No shit, Sherlock?

Ja rekoh
15 godina
offline
Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

Voice assistant je tu najbolji... Android Auto & Apple CarPlay igraju na tu kartu.

Zatim idu fizičke tipke na volanu pa onda touch...

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Ometaju li touchscreen zasloni vozače u vožnji?

Android radio zakon stvar. Ima i touchscreen i tipkice i kotačiće i google assistanta. I još dobijete torque pro aplikaciju s njim da se možete diviti svim greškama koje auto izbacuje.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice