Nadasve, iz teksta se da zaključiti da nama zapravo ne trebaju eGrađani, već nam trebaju eUhljebi..
Ali dobro, valjda će bit bolje, jel'..
Nadasve, iz teksta se da zaključiti da nama zapravo ne trebaju eGrađani, već nam trebaju eUhljebi..
Ali dobro, valjda će bit bolje, jel'..
U jednoj prilici sam uočio kako djelatnik centra za tehnički pregled VARA tako da je cijev ispuha stavio na svoj auto !
Kada sam ga upitao; "Zbog čega to radiš", odgovorio je; "A moram pomoći prijatelju" !
Ako budu i dalje tim finesama se koristili, sav projekt pada u vodu, nepovratno!
U jednoj prilici sam uočio kako djelatnik centra za tehnički pregled VARA tako da je cijev ispuha stavio na svoj auto !
Kada sam ga upitao; "Zbog čega to radiš", odgovorio je; "A moram pomoći prijatelju" !
Ako budu i dalje tim finesama se koristili, sav projekt pada u vodu, nepovratno!
A kakve to generalno ima veze s policom osiguranja koju neces morati nositi sa sobom?
Ovaj problem koji si opisao postoji godinama, ima i slucajeva 100 kn u "grabi" pa prodes...
Treba se zapitati kako ljudi dodu do takvih situacija i zbog cega ?
Npr ja vozim auto 2007 godina, stalni izbacuje check injection gresku. Ovlasteni servis i ostali kaze da tu nema pomoci (bio nekoliko puta)... Dakle ta greska meni godinama ne predstavlja apsolutni nikakav problem...
Od ove godine oni su uveli kompjuterski nadzor i ako imas bilo kakvu gresku padas na tehnickom...
Sto da ja radim ? Dam 100 kn ili kupim novi auto za koji realno nemam love ?
Hvala unaprijed na odogovoru
kupi novi auto, kako bi dežurni forumski elektro ekolozi mogli biti zadovoljni. po mogućnosti teslu. ko danas nema 50k eura...
Od ove godine oni su uveli kompjuterski nadzor i ako imas bilo kakvu gresku padas na tehnickom...
Sto da ja radim ? Dam 100 kn ili kupim novi auto za koji realno nemam love ?
Hvala unaprijed na odogovoru
Kupiš si ovo (ima i jeftinijih) i poništiš grešku prije tehničkog.
Pravo pitanje bi bilo: postaje li konačno polica osiguranja DOBROVOLJNA ?
Pa tko hoće neka plaća, tko neće neka se osigurava kako zna i hoće.
Zakonom su nam nametnuli bandu osiguravatljeskih parazita na leđa i sada bi me trebalo biti briga hoće li se ti sirotani digitalizirati. Ma mrš!
Pravo pitanje bi bilo: postaje li konačno polica osiguranja DOBROVOLJNA ?
Pa tko hoće neka plaća, tko neće neka se osigurava kako zna i hoće.
Zakonom su nam nametnuli bandu osiguravatljeskih parazita na leđa i sada bi me trebalo biti briga hoće li se ti sirotani digitalizirati. Ma mrš!
Polica ne osigurava tebe vec onog kojeg ti lupis svojim (osiguranim) vozilom. Ja kao nevina zrtva sada ne moram strahovati da necu moci koristiti svoje vozilo ako mi ga ti razbijes nakon sto si precijenio svoje vozacke mogucnosti ili sjeo mrtav-pijan za volan. Cak i da mene bas briga sto ti vozis u takvome stanju meni je samo vazno da imam ispravno svoje vozilo.
Pravo pitanje bi bilo: postaje li konačno polica osiguranja DOBROVOLJNA ?!
Ne i nadam se da nikome takva glupost nikad neće pasti na pamet.
Od ove godine oni su uveli kompjuterski nadzor i ako imas bilo kakvu gresku padas na tehnickom...
Sto da ja radim ? Dam 100 kn ili kupim novi auto za koji realno nemam love ?
Hvala unaprijed na odogovoru
Kupiš si ovo (ima i jeftinijih) i poništiš grešku prije tehničkog.
ne funkcionira.. vide se ponistene greske..
Npr ja vozim auto 2007 godina, stalni izbacuje check injection gresku. Ovlasteni servis i ostali kaze da tu nema pomoci (bio nekoliko puta)... Dakle ta greska meni godinama ne predstavlja apsolutni nikakav problem...
Od ove godine oni su uveli kompjuterski nadzor i ako imas bilo kakvu gresku padas na tehnickom...
Sto da ja radim ? Dam 100 kn ili kupim novi auto za koji realno nemam love ?
Hvala unaprijed na odogovoru
ta se pogreška može pojaviti zbog banalne stvari tipa neispravnog grijača pa do ne tako bezazlenih tipa pumpe ,dizni i sl.
nisi napisao koje je vozilo no ovlašteni servis sigurno može pronaći zbog čega se pali ta lampica.
daš 100 kn i ako vas snime, djelatnik dobije otkaz a i ti nahebeš --pročitaj, pale su kazne i padali su otkazi.. http://www.glas-slavonije.hr/390022/8/Pustali-neispravna-vozila-na-tehnickom-pregledu
realno, moguće je da si opasnost na cesti jer kao što sam napisao ta greška se može pojaviti zbog ozbiljnijih neispravnosti na motoru.
Npr ja vozim auto 2007 godina, stalni izbacuje check injection gresku. Ovlasteni servis i ostali kaze da tu nema pomoci (bio nekoliko puta)... Dakle ta greska meni godinama ne predstavlja apsolutni nikakav problem...
Od ove godine oni su uveli kompjuterski nadzor i ako imas bilo kakvu gresku padas na tehnickom...
Sto da ja radim ? Dam 100 kn ili kupim novi auto za koji realno nemam love ?
Hvala unaprijed na odogovoru
ta se pogreška može pojaviti zbog banalne stvari tipa neispravnog grijača pa do ne tako bezazlenih tipa pumpe ,dizni i sl.
nisi napisao koje je vozilo no ovlašteni servis sigurno može pronaći zbog čega se pali ta lampica.
daš 100 kn i ako vas snime, djelatnik dobije otkaz a i ti nahebeš --pročitaj, pale su kazne i padali su otkazi.. http://www.glas-slavonije.hr/390022/8/Pustali-neispravna-vozila-na-tehnickom-pregledu
realno, moguće je da si opasnost na cesti jer kao što sam napisao ta greška se može pojaviti zbog ozbiljnijih neispravnosti na motoru.
Takva opasnost na cesti sam da to imam vec 5 godina... Da rijec je o grijacima kabine koji su ispravni. Greska se javlja bezveze...
Iskreno ne znam sto ce se dogoditi u 04 mjesecu iduce godine, no pretpostavljam da ako nekako ne rijesim taj problem da cu past.
BTw ta greska nije konstantna ona se npr upali u voznji ako izgasim auto na 1-2 minute i ponovo pokrenem greske nema i ona se mozda nece pojaviti slijedecih 3 tjedna.. nekada se pojavio nekoliko puta u tjednu itd... kako god kad palim auto greske nikada nema.
ne funkcionira.. vide se ponistene greske..
Poništene greške se ne vide, ali se greška pojavi čim je računalo ponovno detektira (što se može dogoditi čak i ako se ne upali lampica).
Inače, ne pada se zbog bilo koje greške, već grešaka na motoru (i moguće još nekim bitnim sustavima).
ne funkcionira.. vide se ponistene greske..
Poništene greške se ne vide, ali se greška pojavi čim je računalo ponovno detektira (što se može dogoditi čak i ako se ne upali lampica).
Inače, ne pada se zbog bilo koje greške, već grešaka na motoru (i moguće još nekim bitnim sustavima).
Ok. Check injection je bio samo primjer.
Kako god offtopic smo i ovo nije tema...
Jel ovo još jedan način za izvlačenje love iz države? Za ovu uključenu ekipu?
Jer ja doslovce ne vidim nikakve prednosti naspram dosadašnje metode.
Volio bih vidjeti kako bi ti svojim "neispranim" mozgom riješio te probleme.
Ti bi valjda ukinuo i tehničke preglede, vozačke dozvole... To ti je isto valjda sve "nepotrebno".
Inače, da, svaki sudionik u prometu ima interes u obaveznom osiguranju.
Kad bude legalno ovršiti bubreg budali koja me spucala bez osiguranja, onda možemo pričati o opcionalnom osiguranju...
Kad bude legalno ovršiti bubreg budali koja me spucala bez osiguranja, onda možemo pričati o opcionalnom osiguranju...
Problem je što nekad ni oba bubrega nisu dosta...
Ne možeš zabraniti što će ljudi voziti, a iznosi su ionako limitirani do određene svote. Na stranu što su penalizirani kroz kasko.
A današnje premije su relativno bitno manje u odnosu na one prije 20 - 30 godina.
?
A zašto bi bio limitiran?!?
Limitiran je na ono, koliko, 2,5M kuna?
Premije su jako niske komparirane s potencijalnom štetom. Vožnja skupog vozila smeta samo osiguranju, ne možeš snositi kunu štete ako nisi kriv.
Kao da kažeš kako vatrogasci neće gasiti ako imaš vilu umjesto kuće, bolnica neće liječiti ako imaš puno para i "skupu" bolest i slično.
Tehnički, nisu u potpunosti povezane, cijene na tržištu su ovisne dijelom o štetama dijelom o konkurenciji. Dapače, oni koji ne rade štete su u boljoj poziciji od onih koji ih rade podosta (bonusi i malusi), a i oni koji voze jača vozila plaćaju više.
Zdravstvo - još gora stvar, bez obzira koliko para imaš, koliko se brineš o zdravlju i slično onaj koji manje uplaćuje može "dobiti" više od onog tko plaća više za istu bolest.
Solidarni princip je jedno, pravo na obeštećenje drugog je drugo. Zamisli kad bi stranca koji vozi Ferrari udario netko s jugićem i onda mu kažeš "sorry, plaćaš 50% svoje štete jer je to solidarno".
Solidarni princip je jedno, pravo na obeštećenje drugog je drugo. Zamisli kad bi stranca koji vozi Ferrari udario netko s jugićem i onda mu kažeš "sorry, plaćaš 50% svoje štete jer je to solidarno".
Ne plaća 50% zbog solidarnosti, nego zato što solidarnost ima granice.
Ako možemo roditelju reći da nema (tj. da ne damo) novca za liječenje njegovog teško bolesnog djeteta, ne vidim zašto to ne bi mogli reći i shrvanom vlasniku Ferarija.
Cesta pripada svima i svi se mogu voziti, ali postoje određeni, ne baš mali, rizici. Ako si odlučio izaći na cestu s izuzetno skupim autom i time dovesti druge u mogućnost da uzrokuju izuzetno veliku štetu, onda taj rizik trebaš snositi sam, jer ne postoji opravdanje za korištenje ekstremno skupih automobila u prometu, to je isključivo prenemaganje, koje indirektno svi plaćamo.
Cesta pripada svima i svi se mogu voziti, ali postoje određeni, ne baš mali, rizici. Ako si odlučio izaći na cestu s izuzetno skupim autom i time dovesti druge u mogućnost da uzrokuju izuzetno veliku štetu, onda taj rizik trebaš snositi sam, jer ne postoji opravdanje za korištenje ekstremno skupih automobila u prometu, to je isključivo prenemaganje, koje indirektno svi plaćamo.
On skupim autom dovodi druge u mogućnost da izazovu veliku štetu. :-) Nije ih natjerao da izazovu štetu. Onaj tko izazove nesreću je kriv, nije se držao propisa, nije bio dovoljno pažljiv... a to će se dogoditi kakav god automobil bio s druge strane. No onda to možeš gledati i obrnuto. U slučaju štetnog događaja totalka na nekom skupom automobilu može biti milijun-dva, nečiji invaliditet ili smrt može osiguranje koštati i 5 milijuna. Je li veća šansa za teške ozljede ako oštećeni vozi skuplji i sigurniji automobil ili ako vozi stari jugo? Veliku štetu možeš napraviti i ako osakatiš pješaka ili uletiš nekome u kuću autom, a tu nikakav skupi automobil nije uključen.
Obavezno osiguranje nikad nije bilo jeftinije, ja danas debelo manje plaćam nego prije desetak godina.
On skupim autom dovodi druge u mogućnost da izazovu veliku štetu. :-) Nije ih natjerao da izazovu štetu. Onaj tko izazove nesreću je kriv, nije se držao propisa, nije bio dovoljno pažljiv... a to će se dogoditi kakav god automobil bio s druge strane.
Govorimo o tome kako nastaje velikašteta. Šteta nastaje nečijom greškom i uglavnom je neizbježna, ali postaje velika zbog nečije odluke da vozi skupi auto. Ne kažem da ne treba ništa dobiti, ali do nekog limita. Preko toga kupuješ na svoju odgovornost.
U slučaju štetnog događaja totalka na nekom skupom automobilu može biti milijun-dva, nečiji invaliditet ili smrt može osiguranje koštati i 5 milijuna. Je li veća šansa za teške ozljede ako oštećeni vozi skuplji i sigurniji automobil ili ako vozi stari jugo? Veliku štetu možeš napraviti i ako osakatiš pješaka ili uletiš nekome u kuću autom, a tu nikakav skupi automobil nije uključen.
Ne govorimo o razlici između Juga i Golfa, nego o vrlo skupim autima.
Pješak ne može birati kolika će mu šteta biti učinjena, kao ni vlasnik kuće, vlasnik Ferarija može.