Trebao se iz zajebancije Drago potpisati kao autor ćlanka...
Rekordan kvartal u Tesli, Model 3 ih doveo "u plus
- poruka: 16
- |
- čitano: 4.767
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Trebao se iz zajebancije Drago potpisati kao autor ćlanka...
što je ćlanak?
i koliko je takvih pluseva potrebno da se pokrije ukupan minus?
Tesla ima sjajnu budućnost. Nevjerojatno je koliko ljudi i dalje ne vjeruje u uspjeh koncepta i predviđa im bankrot... kratkovidnost :D
Tesla ima sjajnu budućnost. Nevjerojatno je koliko ljudi i dalje ne vjeruje u uspjeh koncepta i predviđa im bankrot... kratkovidnost :D
Električni automobili imaju sjajnu budučnost, a vidjet će mo koliko će Tesla sudjelovat u njoj.
Ali u principu to je nevažno. Važni su električni automobili, a ne Tesla ili bilo koji drugi proizvođač.
Tesla ima sjajnu budućnost. Nevjerojatno je koliko ljudi i dalje ne vjeruje u uspjeh koncepta i predviđa im bankrot... kratkovidnost :D
Električni automobili imaju sjajnu budučnost, a vidjet će mo koliko će Tesla sudjelovat u njoj.
Ali u principu to je nevažno. Važni su električni automobili, a ne Tesla ili bilo koji drugi proizvođač.
sve 5, ali da nije bilo muska kaskalo bi to ohoho...
sve 5, ali da nije bilo muska kaskalo bi to ohoho...
Da nije bilo Xeroxa GUI bi kaskao ohoho...
sve 5, ali da nije bilo muska kaskalo bi to ohoho...
Da nije bilo Xeroxa GUI bi kaskao ohoho...
bi, sigurno 6-7 ako ne i više godina. Apple je također ubrzao stvari za barem 3-5 godina.
Slažem se da su el. automobili važni. Međutim, da bi se tržište preokrenulo, mora postojati lider, inovator, koji će pokazati da je to dobar biznis. Nakon toga lider može završiti u nekom zapećku, ali sada i idućih 10 godina to mora biti Tesla. Jer nema nikog drugog.
Je li istina da ću ja kroz poreze morati platiti gubitke brodogradilišta, koja nisu u mojem vlasništvu, niti imam mogućnost išta o njima odlučivati?
Je li istina da se neki forumaši zgražaju nad gubicima Tesle, koji ih se uopće ne tiču, a nitko ne spominje gubitke koje svi moramo plaćati?
Je li istina da ću ja kroz poreze morati platiti gubitke brodogradilišta, koja nisu u mojem vlasništvu, niti imam mogućnost išta o njima odlučivati?
Je li istina da se neki forumaši zgražaju nad gubicima Tesle, koji ih se uopće ne tiču, a nitko ne spominje gubitke koje svi moramo plaćati?
Hm, ne vidim da je ovo tema brodogradilista? Ili bi trebali u svakoj temi navest brodogradilista?
Ako je tema Tesla, onda je tema Tesla... ako mi se brine za Teslu i njezino poslovanje, onda cu ovdje postat.
Je li istina da ću ja kroz poreze morati platiti gubitke brodogradilišta, koja nisu u mojem vlasništvu, niti imam mogućnost išta o njima odlučivati?
Je li istina da se neki forumaši zgražaju nad gubicima Tesle, koji ih se uopće ne tiču, a nitko ne spominje gubitke koje svi moramo plaćati?
Je istina je.
Uzgred, brodogradnja je zadnja rupa. Nikakve napredne tehnologije, konkurentske prednosti - ništa. Zaostali, spori, neefikasni. Jeftinije bi bilo da smo ih sve zatvorili prije 15 godina i svim radnicima plaćali prosječnu hrvatsku plaću da sjede doma nego ovako. Trebali su se ugledati na Teslu. Ključ uspjeha je inovacija. Inovacija. Inovacija.
Svako malo je neki od etabiliranih proizvođača u gadnim problemima, to je vrlo uobičajena stvar u toj industriji, ali Tesla se uvijek prikazuje kao da jedini imaju nekakve probleme, iako su njihovi očekivani s obzirom da tek uhodavaju proizvodnju.