Toyota besplatno daje svoje patente za hibridna vo

poruka: 13
|
čitano: 4.522
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Toyota besplatno daje svoje patente za hibridna vo".
8 godina
offline
Toyota besplatno daje svoje patente za hibridna vo

Lijep pokušaj.

Ja rekoh
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Toyota besplatno daje svoje patente za hibridn

Je li ti navijaš za smanjenje zagađenja koje je moguće ostvariti što prije ili isključivo za onu viziju koju dijeliš sa svojim duhovnim vođom, a za koju će nam trebati malo dulji prelazni period u kojem hibridi mogu "uskočiti"?

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
8 godina
offline
Re: Toyota besplatno daje svoje patente za hibridn
MrBlc kaže...

Je li ti navijaš za smanjenje zagađenja koje je moguće ostvariti što prije ili isključivo za onu viziju koju dijeliš sa svojim duhovnim vođom, a za koju će nam trebati malo dulji prelazni period u kojem hibridi mogu "uskočiti"?

 Tko je htio imati hibrid u ponudi ionako nije išao u Toyotu po dozvolu. Neće ni sad jer to što su patenti bez naknade ne znači da više nisu patenti... Eto, to sam mislio.

Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Toyota besplatno daje svoje patente za hibridn
Onaj tko nije želio ulagati u hibride jer je smatrao da neće stići vratiti trošak, sad može koristiti Toyotine patente, time dobiti platformu na kojoj će moći dalje razvijati svoje sustave koje će moći koristiti u vlastitim PHEV i EV rješenjima, te postepeno eliminirati potrebu za Toyotinim patentima kako bude išao više prema EV-u.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
protjeran
offline
Toyota besplatno daje svoje patente za hibridna vo

Pa pogledaj recimo Ford - prosle godine kod Forda, narucujem EcoBoost za sestricnu, pricamo o mashinama,

pitam "dali je u planu hibrid", odogovor je "ne, hibrid je los i mi to NIKAD necemo staviti u nasa vozila" - Toyotin predstavnik za Tirol.

Prodje 6 mjeseci - iz njemacke tvornice javljaju da prestaju proizvoditi C-Max/Grand, ali zato ce nova Kuga doci

sa 3 vrste hibrida:

1. "Mali hibrid", kao pripomoc glavnom motoru (sto god im to bilo)

2. Normalni hibridni sustav, elektro-benz

3. Plug-in hibrid, elektro-benz sa vecim dometom na bateriju

 

Eto sto se u 6 mjeseci promjeni misljenje. A i vidi se da je u 2018. gominu proizvodjaca predstavilo

hibride i/ili ih najavili. Zasto? To je sustav koji je pouzdan, ne moze ga svaki "meho" odrzavati,

tako da novci od odrzavanja ide direktno u dzep proizvodjacu.

 

Nije mali broj vozila koji sa hibridnim pogonom dosegnu milju kilometara, i to kroz manje od 10 godina,

obicno taksisti - tu je najveca isplativost i zarada hibrida - u gradu. Sa Yarisom sam svojednobno

znao u gradu trositi ispod 3l, a ako ga stvarno "mazim" po papucici, uspio sam najmanje u 9km gradske

voznje imati 1.6l prosjecnu potrosnju. Al da, onda se stvarno moras vuci sa svakog semafora, sto osobno ne volim,

al bila je nedjelja i nije bilo prometa previse, samo "vikend" vozaci koji ionako ne znaju kud bi.

 

A i dobra stvar je, ako se koriste dobre baterije, one traju i traju i traju, lako se poprave, zamjeni se neispravni

clanak, i on ide u reciklazu - Toyota je do sada reciklirala 100% svih neispravnih clanaka baterije,

a podatak da 97% svih hibridnih vozila koje su proizveli su i dalje na cesti, je stvarno odlican podatak.

 

Kao prvo, to su atmosferci, a atmosferski benzinci sami po sebi traju duze od turbaka, koji zbog vecih

sila brze dotraju - takodjer i turbo je skup kad se pokvari. Kod hibrida je elektromotor zapravo "turbo" i pripomoc

benzincu - tako da sam benzinac ne pati od dodatnih sila.

 

Osobno bih opet kupio hibrid, i malo sam brzao jer do sad nije bilo 4x4 hibrida, ali evo novi RAV4 ima

i novi motor, M20A-FXS I4, i prvi put hibrid kao 4x4 pogon - savrseno.

 

I nova Corolla ima taj isti novi 2l hibrid, sa mjenjacem iz Lexusa, koji ima 1. mehanicku brzinu i eCVT,

tako da je jos eksplozivnija u startu - od 0 do 100 za 7.9s.

 

 

 

Nebi se zalio da imam s tim hibridom opremljenog C-HRa, vjerujem da ce u novoj generaciji

dobiti bas taj motor, jer i RAV4, C-HR i Corolla su radjeni na istoj platformi,

a 4x4 hibrid je bas ono sto meni trenutno treba. Ova zima nikako proci,

nocas je padala kisa i snijeg, nije svuda vec ljeto kao u HR :)

 

 

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Toyota besplatno daje svoje patente za hibridn

Prije par dana sam probao RAW 4 hybrid i odlican je. Gradska voznja 6,5l potrosnja. Nevjerovatno.....

7 godina
protjeran
offline
Toyota besplatno daje svoje patente za hibridna vo

RAV4, ne RAW4 - Recreational Activity Vehicle 4-wheel drive - prvobitni SUV, koji iz svake generacije,

kao i svi drugi automobili, raste i raste i raste, i sve je vec i veci.

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Toyota besplatno daje svoje patente za hibridn
A nemam pojma w ili v. Meni svejedno 😎
5 godina
offline
Re: Toyota besplatno daje svoje patente za hibridn
A nemam pojma w ili v. Meni svejedno 😎
15 godina
offline
Toyota besplatno daje svoje patente za hibridna vo

RAV je dio naziva vozila, RAW je "sirov". usput, svatko mudar bi uzeo i ove i muskove patente. nek' se nađe. nikad ne znaš. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.4.2019 16:25 (Ajar).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Toyota besplatno daje svoje patente za hibridn
MrBlc:

Koliko vidim, a vidim dobro, svi bitni igrači već imaju svoju hibridnu tehnologiju. Ovo je čisti PR da se prosječnu šteficu uvjeri kako Toyota ima nešto neviđeno važno. Prošla baka s kolačima.
Ja rekoh
15 godina
odjavljen
offline
Re: Toyota besplatno daje svoje patente za hibridn

Toyota ima najzreliju i najrazrađeniju tehnologiju, a patenti uključuju i razne tehnike povećanja efikasnosti, što ne moraju svi imati ako imaju hibridnu tehnologiju.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
protjeran
offline
Toyota besplatno daje svoje patente za hibridna vo

Da, imaju pouzdanost hibrida i eCVT mjenjaca, jer su godinama u tome.

I mogu olaksati posao i drugima, do sad su samo zaradjivali, tipa

svi hibridni pogoni i elektromotori u BMW-u su od Toyote,

isto tako mnogi dizel agregati kod Toyotinih vozila su od BMW-a.

 

Al da, to je korak prema naprijed. Danas je sve vise gradjana,

a manje "ljudi sa sela" kojima trebaju radni strojevi, dakle dizel

kamioncici i slicna vozila - a hibrid je u gradu broj 1 po potrosnji

(izuzev elektro-vozila, koji imaju ogranicen domet i dugo vrijeme potrebno za punjenje).

 

Kad bi imao svuda elektro-punionicu, onda bi mi i plug-in hibrid bio jos zanimljiviji,

jer sa 65km dometa na bateriju se mogu cijeli tjedan vozakat po gradu - dzabe,

a na autoputu benzinac i elektro agregat rade skupa radi efikasnosti.

 

Toyota je prva krenula s idejom da se smanji zagadjenje, i drugi su krenuli

25 godina kasnije, ali bolje i 25 godina kasnije nego nikada.

 

Imamo samo jedan planet na kojem mozemo zivjeti. I dok smo zivi, treba nam biti ugodno,

svjez zrak i voda za sve, smanjiti zagadjenje i utjecaj naftnih lobija, moze samo pomoci.

Moj PC  
4 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice