nestrpljivo sam čitao do kraja napisa, e ne bih li doznao ono najvažnije: baterije! drvene! jupi!
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
"Pravi je razlog činjenica da se sabijanjem WCS povećava njezin električni otpor, naravno opet anizotropno, u smjeru sabijanja. Lamele se naime približavaju jedna drugoj, pa se tako put električne struje skraćuje, električni otpor opada, a vodljivost, razumije se, raste."
Ako vodljivost raste (a to je slikovito i prikazano) onda se električni otpor smanjuje (opada), kao što je u sljedečoj rečenici i opisano! Konkretno prije sabijanja 25 Ω/cm, a na 80% 0,6 Ω/cm
Naravno, imate pravo. Lapus calami. (No opet dobro, jer znam da netko moje članke pažljivo čita.)
Vrlo interesantan članak. Vidim da je Ajar, kao i ja oduševljen činjenicom da se i od drveta može napraviti baterija.. Jedini problem kojeg ja vidim je u prevelikom iskorištavanju drveta, većem nego što je njegov prirodni prirast, a čemu su ljudi vrlo skloni u svojoj utrci za bogatstvom.
znam da čak i Hrvatistan imam prirast drvne mase na godišnjoj bazi, Rusija isto...
no jedna druga stvar:
prosječni profesori kemije u onovnim/srednjim školamam kod nas su očajni..
znam po sebi, znam po djeci svojih prijatelja i pričama koje čujem... na svu sreću ,žena mi je vudrena za kemiju i imala je dobrog profača, pa moja klinka bude mogla dobiti pomoć od nje oko kemije...
i upravo je žalosno da tek sad mogu i naučiti nešto novo, na web stranici i forumu IT časopisa...
Raos kao i uvijek fenomenalan i klasik u popularizaciji nauke!
Super!
francuski Michelin ključne sastojke (auto gume) od nafte planira zamijeniti onima baziranim na drvu...
drvo rula nadmoćno...
https://www.motor1.com/news/251541/michelin-wooden-tire-compound/
Da odgovorim "Stricu Juri" o nastavi kemije. Ja sam imao sreću u osnovnoj školi što sam imao odličnog profesora, pa tokom cijelog školovanja nisam imao manju ocjenu od pet iz kemije. Problem s kemijom je što se nitko ne potrudi učenicima objasniti osnove, nego ih se davi formulama (a da im se usput ne objasni što one znače). Ima entuzijasta među nastavnicima, no većina samo gleda da odradi svoju "šihtu", a što će učenici od toga imati uopće ih nije briga.
OK ispravak, i moj je profač iz osnovne bio OK lik, ali dalje u srednjoj - očaj...
ali koje jezive priče mi je sestra pričala, da joj se profa u srednjoj pogubi u jednostavnim kemijskim jednadžbama s dva reaktanta? mislim osnovna algebra, zbrajanje, oduzimanje...