pa i u ostalim nastavcima djeluje kao da su sporedne misije ugurane u zadnjih 5 dana
Vjerojatno niste znali da su sporedne misije u prv
- poruka: 9
- |
- čitano: 3.701
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
pa i u ostalim nastavcima djeluje kao da su sporedne misije ugurane u zadnjih 5 dana
ne, te su ugurane u 10. U AC1 se osjeti da su u 5 dana hehe
Sjećam se te 2007-te kada je prijatelj donio AC na par CD-a da isprobam igru. To je za mene tada bila tako revolucinarna igra, način borbe, parkour, penjanje, leap of faith, odlična grafika, mistični period i lokacije igranja. Zezalo me samo što mi tadašnji PC nije bio dorastao igri (Pentium 3 na 3 GHz i pasivna 7300 GT) koju sam naklokao do maximuma sa rivom tunerom što mi je davalo max 25-30 fps, ovisno o scenama. Hvata me nostalgija, nisam je nikada završio kao niti jedan drugi AC, no sjećam se određenih repetetivnosti, traženja nekih zastavica pa useru motku i postave zastavicu iza nekog badass npc templara u uličicama kojeg jedva prebiješ...
što je sljedeće... assassin iz vinče protiv templara iz krapine, parkour po kljovama dlakavog mamuta...
Bugovci, ako prenosite priču četiri dana posle drugih, barem prenesite i one detalje koji su postali poznati u 24h nakon njenog prvog pojavljivanja:
- priča o "direktorovom sinu" je stilska sloboda, Randall je to sam potvrdio, čak ne zna ni da li tadašnji CEO ima sina, a kamo li da li je igrao.
- "sporedne misije" o kojima se radi, koliko sam uspeo da zaključim, zapravo nisu misije, nego predmeti koji se sakupljaju (20 asasinskih zastavica u Masyafu, 100 zastava Kralja Ričarda rasutih po "kraljevstvu" itd, kao i onih 100 templarskih vitezova svuda po mapi); to znači da određena repetitivnost koja postoji u igri po svemu sudeći nije posledica tog kasnog napora da se doda nešto više sadržaja.
- primedba da je "neke ciljeve bilo nemoguće ispuniti ukoliko im je igrač prilazio s drugačije strane od izvorno zamišljene" se, ako se ne varam, odnosi na tog jednog jedinog templara, koji je imao pogrešno postavljen atribut koji je govorio kom delu mape NPC pripada.
AC (prvi deo) je igra kojoj se može naći više mana, ali je dobar primer računarske igre kao umetničke forme: sveža ideja, odlična priča, odličan vizualni dizajn, odlični zvuci i muzika i zabavna mehanika.
"sporedne misije" o kojima se radi, koliko sam uspeo da zaključim, zapravo nisu misije, nego predmeti koji se sakupljaju (20 asasinskih zastavica u Masyafu, 100 zastava Kralja Ričarda rasutih po "kraljevstvu" itd, kao i onih 100 templarskih vitezova svuda po mapi); to znači da određena repetitivnost koja postoji u igri po svemu sudeći nije posledica tog kasnog napora da se doda nešto više sadržaja.
Mislio sam i ja ovo istaknuti, nekako je nategnuti to zvati misijama - osim ako sam studio nije reklamirao te dodatke kao misije - sto bi bilo zavaravajuce.
Bilo bi i pogresno da se takve aktivnosti i nazivaju misijama u recenzijama, jer se stvara krivi dojam kojeg mozda ni studio nije htio da se tako reklamira.
GTA serijal takodjer ima te aktivnosti, npr. San Andreas je imao ono tagiranje grafitima, pa se ne sjecam da je to itko nazivao misijama?
U biti to nazivaju collectibles.
Ajme kako sam star i nepovezan sa danasnjim igrama :D.
Mislim da je zabuna nastala zbog toga što je upotrebljen izraz "additional 'memories'". "Memories" se uglavnom koristilo za misije, ali je i ovde upotrebljeno, jer su ciljevi sakupljanja zastavica i eliminacije vitezova templara koji nisu bili deo ni jedne misije tako označeni u Animusu u samoj igri i ulazili su u procenat "kompletnosti" prelaska igre. To je dovelo do zabune, pa su u prvi mah "additional memories" preneti kao "side content", "side quests" itd.