Rezolucija u Kubuntu 8.04 - help

poruka: 13
|
čitano: 3.883
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Rezolucija u Kubuntu 8.04 - help

Imam nvidia graficku karticu serije 7. U Kubuntu ne mogu dobiti vecu rezoluciju od 800x600. Da li neko za kako to rijesiti ? Ne znam kako da to sredim. Totalni sam pocetnik u linuxu i bio bih zahvalan za svaku pomoc...

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Rezolucija u Kubuntu 8.04 - help
Kezo kaže...

Imam nvidia graficku karticu serije 7. U Kubuntu ne mogu dobiti vecu rezoluciju od 800x600. Da li neko za kako to rijesiti ? Ne znam kako da to sredim. Totalni sam pocetnik u linuxu i bio bih zahvalan za svaku pomoc...

 Prvo instaliraj drivere od graficke. Najlaksi nacin za to je ici pod K(start)-> System Settings-> Drugi Tab(Advanced)-> Restricted drivers. Tamo ukljucis drivere od graficke(sam ce ih skinuti i instalirati). Onda restart.

 

To bi trebalo namjestiti rezoluciju na nativnu(ona koja ti je normalna na monitoru).

Arch user, Don't Panic!!!
16 godina
neaktivan
offline
RE: Rezolucija u Kubuntu 8.04 - help

To sam napravio. Uključena kvacica i to sve, ali mi nista nije pomoglo.

Da li mozda trebam nekakve drivere i za monitor ?

Pise mi kod monitora P'n'P.

Do sad sam radio na Windowsima gdje je samim ustekavanje sve radilo samo od sebe,

pa ovdje imam malih problema. Volio bih to nauciti sve sto treba...

16 godina
neaktivan
offline
RE: Rezolucija u Kubuntu 8.04 - help

Imam istih problema kao i ti, 7600GS karticu i novi ubuntu jednostavno ne zeli upaliti "restricted" drivere.

Probao sam sve, od restartanja, logouta, reinstaliranja paketa, oznacavanja\odznacavanja drivera...jednostavno nece. Stari 7.10 ubuntu je radio normalno.

Da napomenem da kartica vise nego uredno radi na novoj Mandrivi 2008.1 koju ovim putem preporucam za sve one koji zele prvi puta isprobati Linux jer je najvise user-friendly (slicna XPima).

16 godina