Samsung Galaxy S9 / S9+ - Rasprava

poruka: 3.577
|
čitano: 952.656
|
moderatori: XXX-Man, vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Samsung Galaxy S9 / S9+ - Rasprava
Ja sam najviše bio skeptičan oko baterije prilikom kupnje, zbog iskustva drugih korisnika i znam da ovaj Exynos nije kao SD 845, ali sam prilično zadovoljan. Rekao bih zericu slabija nego u OP6
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Samsung Galaxy S9 / S9+ - Rasprava

4g,wifi,sinkronizacija,lokacija uvjek to sve upwljeno.svjetlina na pola,facebook,internet i pubg barem 1 sat dnevno.To je moje koristenje.

Neznam ako je to u redu trajanje baterije jer sam pocetnik u android svijetu.Ako je loše onda sta da napravim uopce,na servis?neam pojma

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: Samsung Galaxy S9 / S9+ - Rasprava
DuMe kaže...

4g,wifi,sinkronizacija,lokacija uvjek to sve upwljeno.svjetlina na pola,facebook,internet i pubg barem 1 sat dnevno.To je moje koristenje.

Neznam ako je to u redu trajanje baterije jer sam pocetnik u android svijetu.Ako je loše onda sta da napravim uopce,na servis?neam pojma

 Ja mislim da je to lose, ali hajd probaj jednom od 100% isprazniti bez da igras pubg, jer kontam da ti on najvjerovatnije potrosi tako brzo.

https://www.youtube.com/c/gamex1423/
13 godina
offline
Samsung Galaxy S9 / S9+ - Rasprava
Ovaj zadnje trajanje mu je dobro. Na 2,5h PUBG mu je sigurno otišlo pola baterije
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S9 / S9+ - Rasprava
MARKOZD15 kaže...

Koristenje mi je da imam sve upaljeno, Wifi/4G/BT/Lokacija, Wifi i 4G su 50/50%. Dva maila, dva whatsapp accounta, ali samo jedna kartica unutra. Vecinom surfanje i YT, Whatsapp/Mail itd. SOT mi je bio uvijek izmedu 2:30h i 3:30h, ovisi o koristenju. BTU softver

 da, to je dosta lose

5h je realno za ocekivati za s9+

13 godina
neaktivan
offline
Re: Samsung Galaxy S9 / S9+ - Rasprava
arnes_king kaže...
CrossDeath kaže...