Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.270.724
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Znači ok je laptop?
Moru gore winsi 10?

Ne da ne trolam nego većinu noći nisam spal jer sam mislil da sam kupil "mačka u vreći" :)
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
razorinc kaže...

iz kojeg razloga je to vazno na koji nacin je kupljeno? nije preko weba, kod njih u radnji. iskreno nisam gledao zakon, neznam kako tumacit ovu situaciju. al znam jedno, na 2 njihova telefonska broja, dobio sam 2 razlicita odgovora.

 Vazno je jer je tako zakon odredio.

Uglavnom, posto je to njihova dobra volja sada, onda ako hoces pristani na tih 20% i to je to, ili jeli, nemoj pristat na nista, ali zakonsko uporiste nemas.

15 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

ma sad sam pročitao zakonske odredbe, sad mi je jasno. nemam izbora nego ga zadržat. zahvaljujem

 
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Pozdrav, imam pitanje u vezi popravka televizora, rabljeni televizor samsung odnesen u mr servis u rugvici,dijagnosticirali kvar maticna ploca otisla,nakon 7 dana nas nazvali i rekli cijenu popravka, mi smo pristali,zanima me dali postoji neki zakonski rok u kojem moraju popravit televizor ili to i dalje nije definirano i servisi si daju za pravo da koriste tu rupu u zakonu i da u izvrse popravak u "razumnom roku"?
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Nema nikakve "rupe u zakonu", pogotovo ne tu. U razumnom roku je ok. Nisi napisao koliko cekas, ali u najgoru ruku ako se ne slazes s njihovim rokovima mozes ic predignut televizor pokvaren i odnijet u drugi servis, tako da si vezan i za "nerazumni" rok ako ti pase cijenom i/ili su jedini koji ce to obaviti.

Poruka je uređivana zadnji put uto 22.1.2019 16:51 (sandokan111).
 
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Cekam 3 tjedna, jos 10-tak dana ako ne poprave televizor to je po meni vec nerazumni rok i idem po njega pa u drugi servis. Hvala
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

zakon i razuman rok (popravka) je za jamstvo.. ne za 'običan' popravak. Ako nisi zadovoljan pokupiš i odeš u drugi servis.

.. ali ovo je neprofesionalno, možeš se žaliti (knjiga žalbi..) jer za svaki posao postoji neki rok, razumni.. dok čekanje bez nekog datuma/razloga nema smisla. Možda tad ubrzaju, ali to je njihova dobra volja ili image-renome.. ne zakon. S druge strane, svakog možeš tužiti (privatnom tužbom) i tražiti naknadu štete, za auto-mob je uobičajeno da servis ponudi zamjenu dok traje popravak i sl. .. pa možeš nešto tako tražiti (i dobiti), no to sa zakonom nema veze, jer izvan jamstva nemaš nikakav ugovor s njima, odnosno imaš, onaj koji sklopiš, predana stvar u servisu-primka.. i uvjeti na koje (ne)pristaješ. Žaliti se možeš.

 

+ kao btw.. kad govoriš o 3 tjedna.. to su ovi bladanski-neradni :) tad je razumno očekivati upravo takvu pauzu, da sad predaš na servis, razumno bi bilo recimo tjedna dana.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 22.1.2019 20:24 (ihush).
15 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav,

u hgshopa sam uzeo xiami redmi note 5.  Mobitel je star oko pola godine.

Išao je dva puta na reklamaciju radi različite greške.


Problem je ova druga reklamacija. Poslan je direktno u ovlašteni servis tech doctor jer su mi rekli tako u hgshopa da je brže. Problem nije u tech doctoru nego što se čeka taj dio već mjesec dana od proizvođaca


Dakle prije Božića poslan je njima.


Mogu li od hgshopa tražiti novi uređaj ili jednostanvo moram samo čekati?

http://dogadaji.hr
Poruka je uređivana zadnji put sub 26.1.2019 11:44 (joze).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
joze kaže...

Pozdrav,

u hgshopa sam uzeo xiami redmi note 5.  Mobitel je star oko pola godine.

Išao je dva puta na reklamaciju radi različite greške.


Problem je ova druga reklamacija. Poslan je direktno u ovlašteni servis tech doctor jer su mi rekli tako u hgshopa da je brže. Problem nije u tech doctoru nego što se čeka taj dio već mjesec dana od proizvođaca


Dakle prije Božića poslan je njima.


Mogu li od hgshopa tražiti novi uređaj ili jednostanvo moram samo čekati?

 Dok ste prvi put nosili mob na reklamaciju, ako nije bio stariji od 6 mjeseci, mogli ste po zakonu onda tražiti odmah novi mobitel, sada ako je prošlo 6 mjeseci starosti mobitela, morate čekati da se popravi

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
joze kaže...
Mogu li od hgshopa tražiti novi uređaj ili jednostanvo moram samo čekati?

 Mozes ih kontaktirati i vidjet sto je s tim, navedi koliko si dugo bez mobitela, posalji email pa vidi sto ce se dogodit, napisi i da ti je neprihvatljivo toliko cekat. Problem je sto su bili praznici. Inace bi toliko cekanje bilo previse, u svakom slucaju, ostaje ti prijava inspektoratu i cekas njihovu odluku, al imam osjecaj da nakon sto se ovako postavis da ce se mobitel magicno vratit iz kine, jer je po svoj prilici to negdje zapelo a oni se ne interesiraju gdje je i sto je, nakon prijave (ili barem upita) ce to provjerit. Ni prvi ni zadnji.

Samo zahtjevanje novog, nakno sto si tog ostavio na popravku ne mozes bez odluke inspektorata (ili da ti oni sami na tvoju prituzbu daju novi).

10 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Može jedna brza pomoć! Naime naručio sam proizvod sa web shop-a di je specificirana cijena tolika i tolika. Cijena je bila niža njihovom greškom već sam sve navedeno platio,(prije toga sam 2 puta poslao mali da potvrdim da se radi o navedenom proizvodu odgovorili su mi potvrdno) da bi me zvali i rekli da je cijena greškom tolika i da je to drugi model, i da mi neće isporučiti taj navedeni proizvod nego drugi model koji zapravo ide po toj cijeni? Što činiti?

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Koliko znam, njihova je greška što su to napravili i dužni su ti isporučiti što si kupio po cijeni koju su stavili, bilo greškom ili ne. Slobodno im napiši da se tebe to ne tiče, da je cijena bila ta i ta i zaprijeti im inspekcijom, pogotovo ako imaš napismeno sve od te kupnje (račun s tom cijenom na mailu).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
artyom kaže...

Može jedna brza pomoć! Naime naručio sam proizvod sa web shop-a di je specificirana cijena tolika i tolika. Cijena je bila niža njihovom greškom već sam sve navedeno platio,(prije toga sam 2 puta poslao mali da potvrdim da se radi o navedenom proizvodu odgovorili su mi potvrdno) da bi me zvali i rekli da je cijena greškom tolika i da je to drugi model, i da mi neće isporučiti taj navedeni proizvod nego drugi model koji zapravo ide po toj cijeni? Što činiti?

 Svakako ti NE MOGU isporuciti neki drugi proizvod od onog koji je na racunu. Tko je takvu glupost napisao trebao bi pod hitno dati otkaz i otici prodavati krumpire na trznici. Oni idu po kile pa nije bitno dal je unutra 3-4 veca ili 10 manjih.

Ono sto oni mogu, je raskinuti ugovor kompletno i obaviti povrat novca pod izlikom da je doslo do greske na webshopu. Ovo je naravno uvijek pitanje kako bi na to gledala trzna inspekcija, pogotovo jer si vec platio proizvod. U slucajevima kad proizvod nije placen raskid nije upitan. Uvijek mozes poslati prijavu i vidjeti sto ce inspektor reci, ali eto, osobno, u ovim slucajevima smatram da je glupo inatiti se jer obicno se obije o glavu nekom od zaposlenika.

14 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Šta se događa kada jamstvo istekne tijekom servisa, jel se gleda od primitka u servis ili kad šalju nazad ? 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Jamstvo se produžuje za vrijeme boravka u servisu.
 
3 0 hvala 1
13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Možda nije baš najtočnija tema ali... 

 

Odlučio sam poslati grafu na reklamaciju zbog žestokog coil whinea i "škripanja" ventilatora kod određene brzine vrtnje, vjerojatno otišli ležajevi. I kontaktiram dućan gdje je kupljena da se dogovorimo oko tog, i na kraju pitam koliko bi to trajalo. Dobijem odgovor da oko 30-40 dana, i da "uvoznik sve grafičke šalje u tvornicu na popravak". Prvo tih 40 mi se čini puno previše, drugo uvoznik je Asbis, i čisto sumnjam da bi grafu slali Gigabyteu u Tajvan (ili kamo već) u tvornicu na popravak.

Jel imao netko iskustva s Asbisom? Koliko znam imaju servis kod nas. Čini mi se nemogućim da "šalju u tvornicu", pa vjerojatno servis kod nas to riješava. 

Moj PC  
2 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Promster kaže...
Dobijem odgovor da oko 30-40 dana, i da "uvoznik sve grafičke šalje u tvornicu na popravak".

 Haha, jel to adm mozda? Bio je nedavno doslovno isti odgovor kao taj. Ako su oni, imas adm temu s iskustvima sto sve ljudima govore.

 

Uglavnom, tebi ne preostaje nista nego da to predas na reklamaciju i cekas. Nakon sto prodje rok koji ti smatras da je razuman (ako prodje) a meni osobno je to nekakvih 15ak dana za karticu, ali netko poludi nakon 6 dana, netko ceka 45 dana, i da nisi dobio novu/popravljenu, fino ih kontaktiraju i salji prigovor na trznu inspekciju.

Samo ovo s govorenjem koliko ce nesto trajat na popravku mi smrdi na nekakvu pravnu izliku gdje ce se oni trznoj vadit na to da si ti "upoznat s rokovima". Stoga bi ja kod ovakvih trgovaca bio jako nestrpljiv kupac te bi ih stalno cimao sto je s tom reklamacijom te poslao prijavu i prije 15 dana ako bi vidio da to sve vodi prema tome da se oni i dalje drze tih 40 dana popravka cisto da si skratim rokove, jer tih 40 dana popravka ako tek tada saljes prijavu se lako razvuce na jos 15 pa si vec na 55 dana.

13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Promster kaže...
Dobijem odgovor da oko 30-40 dana, i da "uvoznik sve grafičke šalje u tvornicu na popravak".

 Haha, jel to adm mozda? Bio je nedavno doslovno isti odgovor kao taj. Ako su oni, imas adm temu s iskustvima sto sve ljudima govore.

 

Uglavnom, tebi ne preostaje nista nego da to predas na reklamaciju i cekas. Nakon sto prodje rok koji ti smatras da je razuman (ako prodje) a meni osobno je to nekakvih 15ak dana za karticu, ali netko poludi nakon 6 dana, netko ceka 45 dana, i da nisi dobio novu/popravljenu, fino ih kontaktiraju i salji prigovor na trznu inspekciju.

Samo ovo s govorenjem koliko ce nesto trajat na popravku mi smrdi na nekakvu pravnu izliku gdje ce se oni trznoj vadit na to da si ti "upoznat s rokovima". Stoga bi ja kod ovakvih trgovaca bio jako nestrpljiv kupac te bi ih stalno cimao sto je s tom reklamacijom te poslao prijavu i prije 15 dana ako bi vidio da to sve vodi prema tome da se oni i dalje drze tih 40 dana popravka cisto da si skratim rokove, jer tih 40 dana popravka ako tek tada saljes prijavu se lako razvuce na jos 15 pa si vec na 55 dana.

Ne, nije ADM u pitanju. Zanimljivo od te iste trgovine sam prije pola godine na isto pitanje "koliko će okvirno trajati" dobio odgovor 15-20 dana...Javio sam se direktno Asbisu pa ću vidjeti kaj oni kažu u vezi toga, jer meni ovo nema smisla ni malo.

9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Nista pametno se ne dogodi slanjem u servis direktno, al oke.

 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

Nista pametno se ne dogodi slanjem u servis direktno, al oke.

Ma poslat ću u trgovinu, a ne direktno u servis. Mene samo zanima što ovaj iz trgovine melje pa provjeram sa servisom. 

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Promster kaže...
... Mene samo zanima što ovaj iz trgovine melje pa provjeram sa servisom. 

 -što?

-bilo što, što misli da zna ili mu netko tako kaže.. a možda je pročitao na ''internetima''.

-ali tebe to ne treba previše zanimati, nego samo da ti u razumnom roku otklone kvar ako se reklamacija prihvati kao opravdana. Popravak, zamjena ili povrat novca. Prijava, knjiga žalbi i sl često ubrzaju stvar, kao i to da na vrijeme napomeneš i zatražiš razuman rok. Stvar ne rješava trgovac nego distributer, njihova logistika i vrijeme za npr zamjenu ne može biti duži nego što bi karavana na devama stigla putem svile ili kaićem.. pošta-dostava globalno 3-5 dana.. + do mjesec za freeshiping, ostalo su gluparije koje trgovci lupaju a kupci često pokorno trpe.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Čuo sam se sa Asbisom, i naravno ono slanje grafa u tvornice i 40 dana nema veze s mozgom...

 

Eto kaj su mi odgovorili iz Asbisa:

 

Gigabyte proizvode ne saljemo proizvodacu reklamacaije se rijesavaju cim imamo adekvatne zamjene za proizvod koji se reklamira.

Nasa preporuka je svejedno da je predate u ducan gdje je i kupljena posto je nismo prodali vama nego toj firmi tako da reklamacija bude sto brze zavrsena.

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Promster kaže...

Čuo sam se sa Asbisom, i naravno ono slanje grafa u tvornice i 40 dana nema veze s mozgom...

 

Eto kaj su mi odgovorili iz Asbisa:

 

Gigabyte proizvode ne saljemo proizvodacu reklamacaije se rijesavaju cim imamo adekvatne zamjene za proizvod koji se reklamira.

Nasa preporuka je svejedno da je predate u ducan gdje je i kupljena posto je nismo prodali vama nego toj firmi tako da reklamacija bude sto brze zavrsena.

 -jedan dobar odgovor, treba se prisjetiti kad netko opet zatreba jer se ista pitanja ponavljaju ...

 

- proizvođač daje garanciju, ne trgovac. Distributer za tržište se brine o svemu, deklaraciji, prijevod, reklamacije, dok je trgovac samo prodajno mjesto, ali i jedini s kojim kupac ima ugovorni odnos, trgovac je onaj s kojim kupac sve treba rješavati uz pretpostavku da je kupnju obavio u nekoj obližnjoj trgovini dok ovlašteni servis može i ne mora postojati, pogotovo za PC komponente. Odgovornost trgovca za materijalni nedostatak je nešto sasvim drugo, druga osnova i može se primjeniti kad npr nema garancije ali to je ugl za drugačiju robu, ne za potrošačku elektroniku-pc.. jer sve ima garanciju/jamstvo (+što je npr na mišu često otisnuto na ambalaži, kao dio ambalaže-proizvoda i trgovac baš ništa s tim nema.. kao podsjetnik jer neki trgovci govore o nekim proizvoljnim rokovima garancije npr umjesto 3g, daju dvije.. odnosno tumače da nakon isteka odgovornosti za materijalni nedostatak nemaju obvezu posredovati za garanciju. Imaju, moraju, jer su robu prodali i jer je to sve dio prihvaćenih obveza kupoprodajom. Roba ima svoju garanciju, trgovac to ne odlučuje, ako želi može dati, dodati neku svoju garanciju/osiguranje ili 'časnu pionirsku'.. to je njegova stvar, reklama, kao što je i cijena njegova stvar.

-99% PC komponenti se ne popravlja, nema se što popravljati, nema odgovarajuće tehnologije-pogona koja bi mogla proizvesti pa time ni popraviti npr vga-ram-cpu-mbo..

... serviser utvrđuje neispravnost, pokrivenost garancijom i to je to, ide nova komponenta (identična, ista, isti brand-model, ne može npr drugi brand jer je proizvođač ''A'' dao garanciju i ne može se bez računovodstvenog kemijanja to zamijeniti za proizvođača ''B'', ide storno i novi račun kao i nova garancija ili povrat novca.. a storno je storno).

-rokovi. Postoji smao razumni rok, realnan.. ok ako su neki blagdani, neka katastrofa, izuzetak. Izuzetak nije pravilo. Danas je roba po EU skladištima dostupna u roku od 2-3 dana, kamioni konstantno voze, praktički jednako i domaća distribucija, čitav trgovinski biznis velikih lanaca je svakodnevno na kotačima.. kao gradski prijevoz i stvar je samo u koji prvi kamion-kontejner će potrebna roba ući. Sve duže od tjedan je besmisleno, tj svi su povezani u zajednički sustav, stanje na skladištu-cijene i tako prodaju robu, naravno da je jednako tako mogu i servisirati-zamijeniti, istom brzinom kao npr kod narudžbe-kupnje osim što možemo to vrijeme poduplati izlikom da prvo roba idje u jendom smjeru na zamjenu pa povratak. U nekom rastegnutom slučaju bi to bilo 2 tjedna. To je razumno. Sve ostalo mora imati neko objašnjenje, neki odgovor... a jedini odgovor koji ne mogu dati i dalje otezati je da nekek konkretne robe nema. Ako nema, povrat novca, trenutno na kasi. Ostalo se trgovac dogovara s distributerom a kupac može kupiti drugi proizvod. Previše proizvoda komponenti PCja se proizvode-razvijaju i npr nije za očekivati da će neka VGA doći u starijoj generaciji osim kao izuzetak kad se iz nekih većih trgovina povlači i sl pa možda završi na nanšem tržistu. U takvim slučajevima trgovac može ponuditi noviju VGA istog proizvođača, iste ili više klase-snage koja je upravilu nasljednjik prethodne serije i u pravilu kupcu takva zamjena odgovara, ali kupac bira i trgovac mu to mora ponuditi. Za CPU to ne mora vrijediti, jer ne mora biti isti socket, kao ni za ram, .. napajanje može itd. Najgora situacija je MBO jer tad je često ram+cpu potrebno zamijeniti i zato to trgovci-distributeri u pravilu ne nude (pa i problem da žele pomoći, da to nude, kako bi se pravdalo zamjena nrp cpu-a koji veze nema s proizvođačem mbo i ispravan je.. to bi tad bio čisti trošak trgovine i to ne rade).

 

-rokovi, kad vam trgovac kaže da čeka npr neku vga i da će to trajati npr 10-15-više dana.. tad zatražite kupnju nove, odustanite od zamjene, tražite kupnju i primjetit ćete da se rok čudnovato skrati. Ako može kupnja nove, tad može i jednaka zamjena za istu tu novu, jer popravka nema, dok je vrijeme potrebno za servis-odobrenje, logistiku.. danas vrlo kratko, kad se hoće, kad se ne oteže, kad je uredno poslovanje s ugovorima trgovina-distributer.. ne kad se nešto mulja, kad trgvac kupuje iz druge ruke (na sivo..) i tad otezanje treba prijaviti. Tek tad kad se opamete će nam svima biti bolje. Do tad im treba gurnuti ovakav odgovor distributera pod nos. Trgovac nije zakon, trgovac ne tumači zakon, nego ga se mora pridržavati kao i svih ugovornih obveza. Trgovac nije ni ovlašteni servis (mada je često u istoj trgovini, veći imaju bar odvojeni prostor-ulaz.. odvojen od trgovine..). Trgovac je 'samo' karika u lancu, koju par godina unazad zakon obvezuje da odradi reklamaciju bez dodatnih troškova kupcu. Ni po čemu mu to ne daje pravo otezati ili mijenjati jamstvene uvjete, rokove i sl. Ako nova roba prilikom kupnje može stići za recimo 3 dana, tad ni po kojoj matematici-logici ili čudnovatoj formuli nema objašnjenja za 30 dana kod reklamacije, čak ni da neki brod potone na putu od kine.. jer neće biznis stati, ide idući brod s robom i kao za vozni red, zna se kad stiže, ne treba prihvaćati odgovor 'ne znamo', čekamo i sl. jer telefon imaju, osobu s druge strane koja to zna, direktno su povezani sa skladištem i sl.. moraju znati inače ne mogu poslovati. Ne može čak odgovor biti ..''znate, sad mi je gužva, pa dok riješim mušteriju...'' jer i VI ste mušterija, kupac, koji ima prednost pred nekim potencijalnim budućim kupcem, samo što trgovac to ne želi vidjeti, no podsjetite ga, tražite svoje, prvi kupac ste VI koji reklamirate, ne onaj koji tek gleda robu na polici.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Promster kaže...

Čuo sam se sa Asbisom, i naravno ono slanje grafa u tvornice i 40 dana nema veze s mozgom...

 Zato se ne zamarat s raznoraznim odgovorima trgovca. Cesto ljudi daju za pravo nekom samo jer se nalazi na odredjenoj poziciji. Pozicija mu ne daje znanje. Taj sto je to rekao zna isto koliko i ti ili manje u velikoj vecini slucajeva jer je obicni prodavac koji moze bit svatko ako se samo zaposli u trgovini.

 

Sad bi bio red i da napises koja je trgovina :)

13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Promster kaže...

Čuo sam se sa Asbisom, i naravno ono slanje grafa u tvornice i 40 dana nema veze s mozgom...

 Zato se ne zamarat s raznoraznim odgovorima trgovca. Cesto ljudi daju za pravo nekom samo jer se nalazi na odredjenoj poziciji. Pozicija mu ne daje znanje. Taj sto je to rekao zna isto koliko i ti ili manje u velikoj vecini slucajeva jer je obicni prodavac koji moze bit svatko ako se samo zaposli u trgovini.

 

Sad bi bio red i da napises koja je trgovina :

Magazin RS, ali mislim, ja nemam nekih primjedbi (za sad)...Ljubazni su i odgovaraju brzo, jedino što jedan od njihovih zaposlenika priča napamet o tome kaj uvoznik radi s robom koja dođe na reklamaciju. Vidjet ćemo kak će se dalje odvijati situacija.

9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Znaci da se stvari i tamo mjenjaju. Jako neobicno da su ti tamo tako rekli. Noted. Hvala na obavijesti.

 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

ima li netko ovdje da radi kao trgovac, u nekoj poštenoj firmi, barem gdje je dobra poslovna praksa?? da ljudski iznese neke (ne napisane) stvari:

evo ja ću prvi, 
-Kada pitaš zakon, kupac je Bog, trgovac gol ku*ac u svakom obliku.
-Prodavač bi trebao poznavati čak i luster kleme na stropnoj rasvijeti ako iste ne poznaje smatra se da isti ne poznaje robu i nema pojma šta prodaje.
-Kupac uvijek ima pravo sve tražiti, uredan povrat novaca i što god želi, vraća zasrane in-ear sluške za mobitel pune ušne smole i to mu je ok.
-Masa kupaca vraća proizvode jer bi bili TECH likovi a uopće isti uređaj ne znaju koristiti čak niti uz upustva na HR.
-Reklamira mehaničko oštećenje na televizoru nakon 8mjeseci, isti uredno donese bez kutije i popratnog materijala, očekuje s vrata novi televizor u zamjenu.
-Dođe kupi baterije, uredno raskida i baci svu ambalažu, vrati se za 2 sata hoće druge uz izliku "joj sry nisam trebao minjonke nego mini-minjonke"
-Trebalo bi zakonom zabraniti slušat tuđe psihičke probleme kao i zdravstvene, za to postoje ustanove, trgovcu se samo obratiti za informaciju o proizvodu i prezenataciju određenih proizvoda, usporedbu, informiranje
-Kupcu se objasni da oređeni proizvod mora funkcionirat uz određenu popratnu opremu za puni potencijal. Isti naravno odbije kupiti taj popratni materijal, sutra se dođe žaliti kako mu proizvod ne radi u full-u. Obraća se udruzi potrošaća, svim zakonima, piše žalbu. 
-Dođe kupiti tipski zamjenski daljinski upravljač, gdje ga se jasno upozori da u 1% slučajeva postoji šansa da isti neće raditi. Koji tv imate. Grundig! koji model pa Grundig. Ali nezna koji. Sutra se naravno vrati, ispostavi se da ima crt iz Drugog Svjetskog rata. Ambalažu naravno baci. Sutra se nacrta i zahtjeva čudesa.
-Objašnjava kako ima instalaciju, zidove, katove, sobe, nacrt kuće ali i dalje nije siguran, očekuje da su trgovci projektanti, da mogu na daljinu (preko telefona) ocjeniti situaciju i dati sav popratni materijal, kablove u metar. Normalno sutra kuka kako je trebao kabel od 2 kvadrata a ne 1.5 kvadrat.
-Dođe kupiti brijač za bradu, od 10 modela izabere jedan zatraži jel mu ga možemo izvaditi, izvadimo. Lik se ladno počne brijati. Odustane. WTF.
-Dođe u trgovinu smrdi po mokraći, drugi iz Komunalne firme došao zasran iz neke kanalizacije. 
-Kupi proizvod negdje dalje, još mu je pod jamstvom, dođe kod nas po podršku. Full bezobrazno, nek ide tamo gdje je kupio.
-Žali se kako je nešto kod nas skupo a vidio je u (trgovini x) kod njih je toliko. Vrlo bezobrazno i odmah će vas otpušiti. Na trgovcu je stvar kolike će cijene stavit, na kupcu da bira gdje će trošiti svoj novac. Zadržati jezik za zubima je nešto najlakše, ali obično svi kupci idu u bezobrazluk a očekuju ljubazne trgovce.

Ponovite ovo X 100 svaki dan. Stavite se u kožu zaista dobro-namjernog trgovca, a razmislite sa strane da ste kupac. Kako vi prema njima tako oni prema Vama. Sve ovo gore navedeno je jedna svakodnevnica koju proživljavam. Ima tako predivnih ljudima s kojima se može sve, takvima mjenjamo 80 puta u danu za šta god hoće, postoje i stalni kupci kojima ćemo isto sve napraviti, čak i na našu štetu. Postoje i ovi drugi, koje najradije treba isterat van sa vrata, jer u svu navedenu dobru volju istima se NE MOŽE udovoljiti ma šta god se napravilo. 

Isprike na dugoj poruci. Nisam ni na strani trgovca niti kupca. Samo na strani zdravog razuma, malo srca, ljudskosti prije svega, kulture, ljubaznosti. To otvara obostrano sva vrata. Pozdrav

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
oly570 kaže...

Nisam ni na strani trgovca niti kupca.

 Hahahaha. Ne, nego na cijoj si strani? Ajde kad si tako iskren i posten, pa budi onda posten do kraja i reci "Pisem kao trgovac, na strani sam trgovca". Al ne, pocnes s time da ste postena firma (dal je itko ikad u povjesti pisanja za sebe i trgovinu napisao da su nepostena firma??), nisi ti na nicijoj strani, pa iznosis sranja koje kupci izvode i kao sad vas treba zalit il neznam koja je poanta tvoje poruke? Jesi ti ko onaj prije 10ak stranica koji je stigo s istom tom pricom "ja sam odlican trgovac, svima cu izac u susret" i onda pocne opisivat kako voza nekog lika mjesecima i ne rjesava mu reklamaciju i i dalje mu u glavu ne ide da je on kriv i da je to trebao rjesiti davno prije? Neznam samo jesi li takav ili samo tako piskaras jer zelis sazaljevanje jer ima svakojakih kupaca? I sad kad smo doznali da ima svakojakih kupaca, koja je poanta posta? To jer je vas neko za*ebavao 2 sata prije vam daje pravo da vi za*ebajete nekog drugog? Nekuzim poantu, pa molim te da mi je pojasnis.

12 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Promster kaže...

Magazin RS, ali mislim, ja nemam nekih primjedbi (za sad)...Ljubazni su i odgovaraju brzo, jedino što jedan od njihovih zaposlenika priča napamet o tome kaj uvoznik radi s robom koja dođe na reklamaciju. Vidjet ćemo kak će se dalje odvijati situacija.

 Najveći je problem što se reklamacije stvarno u zadnje vrijeme čekaju preko 30 dana. Neovisno o tome bio Asbis ili netko drugi.

 

Možda ne šalju na popravak, ali im treba pun kufer da riješe to, jer zadnje što sam dobio odgovor od asbisa kada sam reklamirao grafičku je bilo "čekamo odobrenje proizvođaća da vam ponudimo zamjenu ili povrat novaca"

 

Znaći ili čekaju da se vrati sa popravka ili čekaju odobrenje prozvođaća, jer očito uvoznici ne odlučuju šta će i kada mjenjati već se mora čekati odgovor proizvođaća.

 

Ukratko, zadnjih 10tak reklamacija grafi što sam napravio, niti jedna nije bila ispod 30 dana. Tako da, pomiri se s time ;)

9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Osobno, nikakvu zamjenu 30 dana ne bi cekao. Nakon 15 ide prijava, nema se sto cekat "odobrenje". Odobrenje cega i za sto tocno? Servis ako je ovlasteni znaci da ima sve potrebne alate od proizvodjaca da ustanovi da li nesto nije ili je dobro, te eventualno radi cega je to nastalo (da li se priznaje garancija/nedostatak ili je korisnik nesto sam sjebo). Onog trena kad se to ustanovi nema vise cekanja nikakvih odobrenja, trgovina daje "iz svog djepa" a ona se kasnije namiri od dobavljaca/uvoznika/proizvodjaca/svetog petra. U tom je poanta da se "trosak trgovanja" ne prenosi na kupca, isto kao sto se ni zarada ne prenosi na kupca. Ljudi se cesto gube oko pravnih termina i razlika. U kapitalizmu nema toga. Svak ko to ne razumije neka ceka i 60 dana ako hoce.

 
2 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice