Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.272.608
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Ukratko ili ti ga tldr; gdje si kupio tamo nosi ako ne valja.
Poruka je uređivana zadnji put sri 2.12.2020 23:04 (Spacecraft).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...
ihush kaže...
-ista roba može biti iz raznih izvora-uvoznici/distributeri i time različita jamstva, kao i cijena.

 Ma kako je to sad odjednom moguće?

Niste li do jučer tvrdili da jamstvo mora trajati onoliko koliko je to rekao proizvođač?

Sad odjednom uvoznik to može diktirati...

 

Eto Samsung je rekao 5 godina, a uvoznik skraćuje to jamstvo, zanimljivo.

 

Znači, ovdje imamo SSD sa 12 mjeseci: https://www.mikronis.hr/Proizvod/ssd-500gb-samsung-860-evo-p-n-mz-76e500b-eu/6097

U toj istoj trgovini imamo taj SSD ali od drugog dobavljača koji ima 60 mjeseci i koji je skuplji: https://www.mikronis.hr/Proizvod/ssd-500gb-samsung-860-evo-2-5-sata-iii-p-n-mz-76e500b/3229

Imamo i od 1TB sa 12 mjeseci jamstva: https://www.mikronis.hr/Proizvod/ssd-1tb-samsung-860-evo/6093

 

Dakle, onaj tko stavlja na HR tržište određuje jamstvo, a ne proizvođač.

A sada bonus pitanje, da kupis ovaj disk koji ima 12 mjeseci jamstva u Mikronisu, i da se javis proizvodjacu i velis "Imam vas disk, S/N 123123YASDASD , molim vas recite mi koliko je jamstvo na njega", mislis li da bi ti iz samsunga javili 60mjeseci ili 12mjeseci. Ja bih rekao da bi javili 12 mjeseci i onda je situacija cista, mikronis daje koliko i proizvodjac (nije da je bitno, postoji i materijalni nedostatak koji je 24mjeseca po zakonu i za koji je odgovoran trgovac izravno, ali svejedno). A ako bi ikojim slucajem rekli da je 60 mjeseci, opet bi bilo nebitno sto je mikronis napisao na svom sajtu, mikronis bi morao zaprimiti tu reklamaciju. 

 

A ono sto je tu jos bolje pitanje za vasu "trgovac=proizvodjac" sektu, ako je Mikronis taj jedan veliki ako ne i najveci uvoznik kod nas (kako si rekao koji post ranije) i moze po tvojem tumacenju zakona staviti kakvu mu se sprdne garanciju na ove SSD-ove, zasto sve ne lupi 12 mjeseci i šlus? Umjesto toga na jedan disk daje 12 mjeseci a na drugi 60 mjeseci. Moze li biti da se ipak Mikronis mora s nekim dogovoriti koliko ce biti jamstvo (proizvodjac/distributer) i da se njega tu ne pita puno? 

7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ihush , čemu izmotavanje, ako znaš odgovori sa DA ili NE, ako ne znaš onda reci da ne znaš, a ja ću ti pojasniti zakaj pitam za valutu plaćanja i koliko to zorno pokazuje tvoje nerazumijevanje zakonskog okvira.

1. Krši li HT zakon time što ne traži potpisani ugovor ? ( Da, ne, krši, nekrši, plahta o hakomu je izbjegavanje preciznog odgovara ).

2. Mogu li ili nemogu platiti krumpirom ? ( Da, ne, i pritom meni kao kupcu koji plaća krumpirom je potpuno nebitno tko će sve i kojim mehanizmima konvertirati taj krumpir u nešto kaj bi prodavač volio jer ja dajem krumpir ).

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Spacecraft kaže...
Ukratko ili ti ga tldr; gdje si kupio tamo nosi ako ne valja.

 To je jasno, samo imamo tu par muljatora koji bi samo prihvacali reklamacije 1-2 godine (koliko misle da im pase) a nakon toga slali kupce proizvodjacu (kako uzi radi). Sto je jasno, zavaravanje kupca jer ga se navodi kao da se njima ne moze podnijeti reklamacija.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Sto je ujedno i antireklama jer ne treba poslovati sa trgovinama koje muljaju sa garancijama. Sto bi rekla ona reklama ovdje kupujem jer me postuju ili tako nekako..:)
Yippee ki-yay, motherfucker! :)
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

Ihush , čemu izmotavanje, ako znaš odgovori sa DA ili NE, ako ne znaš onda reci da ne znaš, a ja ću ti pojasniti zakaj pitam za valutu plaćanja i koliko to zorno pokazuje tvoje nerazumijevanje zakonskog okvira.

1. Krši li HT zakon time što ne traži potpisani ugovor ? ( Da, ne, krši, nekrši, plahta o hakomu je izbjegavanje preciznog odgovara ).

2. Mogu li ili nemogu platiti krumpirom ? ( Da, ne, i pritom meni kao kupcu koji plaća krumpirom je potpuno nebitno tko će sve i kojim mehanizmima konvertirati taj krumpir u nešto kaj bi prodavač volio jer ja dajem krumpir ).

 Ja bi rekao da ne možeš platiti krumpirom jer to nije službena valuta odnosno trgovac to ne smije primiti ali ako postoji neka mjenjačnica (kao u slučaju bitcoina) onda bi mogao platiti i krumpirom i bilo kojim drugim predmetom koji ta mjenjačnica prima.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Platiti možeš samo novcem - sve ostalo se zove kompenzacija, te je potpuno nebitno da li se radi o zlatu, bitcoinu ili krumpiru, sve dok su zadovoljena dva uvjeta:

- obe strane se slažu s takvom kompenzacijom

- s obe strane je izdana izlazna faktura koja je fiskalno ispravna

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
7 godina
protjeran
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Bitno je samo da u tom slucaju banka i drzava uzmu svoj dio.

Dakle ako ti moras meni platiti 10 krumpira, banka uzima 1 i pol krumpir a drzava 2 i pol krumpira sebi.

Znaci u startu moras imati bar 14 krumpira da bi mogao izvrsiti kompenzaciju.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Čitatelj kaže...

Bitno je samo da u tom slucaju banka i drzava uzmu svoj dio.

Dakle ako ti moras meni platiti 10 krumpira, banka uzima 1 i pol krumpir a drzava 2 i pol krumpira sebi.

Znaci u startu moras imati bar 14 krumpira da bi mogao izvrsiti kompenzaciju.

 -ne. matematika je ok.. nego je stvar zakona, sredstvo plaćanja, za sve ostalo = kazna jer je kršenje zakona. (dok u slučaju BC-a trgovac prodaje za kune, knjiži kune i izdaje R1-račun u kunskom iznosu, ne krumpirskom..) .. no to mi se u ovoj temi ne da lamentirati s trolom-bunkerom koji je ispod svih kriterija zatupljen.

-kompenzacija je nešto drugo, stvar dogovora dvaju strana, no kupoprodaja i račun nisu kompenzacija nego trgovina-zakon itd. npr firme moraju poslovati kroz žiro-račun firme, kroz banku, pošto ne postoji krumpir-pire-račun u banci ili iban nema načina uplate na nepostojeći račun tad to nije moguć način plaćanja itd itd..

 

-to što je nešto 'moguće' ne znači da je zakonom dozvoljeno ili knjigovorstveno moguće.

 

***

edit: i usputno odgovor na bunkerov besmislen post, sa slikom iz teme tele2..

u kojoj govorim (napamet) o brzinama na tele2-ht odašiljačima što bunker (podržavajući marka) recimo negira, dok par postova kasnije sam bunker daje odgovor da je pitao tele2 i da su brzine g3g4g5.. različite kad se korisnik prebaci na ht mrežu. Dok ovdje koristi post prije kao argument koji veze s vezom nema, što sam kasnije demantira, no i dalje traži odgovor DA/NE ili lupa gluposti.. beskonačno.

citat:

Marko , pitao sam ih, pokućni ide do 3g na HT mreži a usluge koje sadrže i govornu uslugu idu do 4g na HT mreži.

Nemam ja tih postavki za roaming niti su uopće uneseni APN za HT tako da nisam siguran da bi se automatskom prebacio na bilo kaj ....

-druga tema, isti modus operandi.

-mora mu se objašnjavati da tele2-operater mijenja uvjete, time korisnik ima pravo na raskid bez penala.. no jednostavno ignorira tu činjenicu, dok hakomov text kaže (jer se govori o otplati uređaja..)

citat: by mrblc-post..

Sva tri operatora korisnicima nude kupnju mobilnog uređaja prilikom sklapanja pretplatničkog ugovora, najčešće po promotivnoj cijeni. U slučaju raskida ugovora za javnu komunikacijsku uslugu bez naknade za prijevremeni raskid, pri čemu uređaj nije otplaćen u cijelosti već je predviđena otplata u mjesečnim obrocima, korisniku mora biti i dalje omogućeno plaćanje mobitela prema prvobitnom otplatnom planu. Jednokratna otplata mobilnog uređaja dopuštena je isključivo u slučaju izbora samog korisnika, a ne može biti nametnuta.

-no i dalje tupi isto.. ''zaštitnik'' trgovačkog lobija, oponent potrošaču-korisniku.. i to traje konstantno, beskonačno, isto-ponavljajuće.

 

-do kad modovi misle dozvoliti takvo sudjelovanje u temi koja za razliku od 'običnih' tema ima konkretnu važnost, zakon o zaštiti potrošača, ne nešto nevažno ili stvar mišljenja.

 

-Da ovo moderira m.baksa, odavno bi 'plavim postom' postavio konkretno pitanje i upozorio.. i to se naziva moderiranje, pravo.. dok je ovo banalan primjer kako par trgovačkih trolova spama i opstruira temu koja pomaže korisnicima. Dezinformacije i beskonačno lupanje gluposti koje razvodne dobre-čiste primjere koji bi tad pomogli forumašu u nalaženju odgovora..

 

** primjeri su iz drugih tema, tele2.. ali ista osnova, pravo korisnika-potrošača, kao i isti zakoni koji se primjenjuju, pravila itd. time je to jednako dio teme kao podskup, pa čisto kao navod, nije offtopic nego poveznica i direktan topic.

 

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 11:23 (ihush).
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pretjerano moderiranje je nepotrebno. Eventualno da se upozori na spam privatnom ili tako nesto, ali moderiranje uvijek dovede do brisanja postova i ostavljanja onog sto trecoj strani izgleda relevantno, a nakon par stranica to se nikom ne cita i samo se blanket pobrise i relevantno i nerelevantno. Vec se par puta dogodilo. Tema je prikladna za ovaj razgovor i nema se sto posebno moderirati.

Nas Old Iggy se opet izgubio kad treba stat iza napisanog od prije par godina, po 6ti put je nestao na tom pitanju :) Nasa picajzla0707 takodjer. Jedino nam Lenovo33 jos spama jednu te istu stvar i vrtimo se u krug, al od nijednog nemam potvrdu da ce stat iza svojih rijeci.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Nisam uspio nigdje iskopati.

 

U slučaju prijave materijalnog nedostatka, koja je procedura da se isti ustanovi? Npr. pregledom uređaja u nazočnosti prodavatelja i kupca? Moj zaključak je da se radi o materijalnom nedostatku na uređaju koji je kao takav izašao iz tvornice jer sam ga uočio nakon 3 dana od kupnje. Što ukoliko prodavatelj to ne želi uvažiti?

 

Servis tu ne bi trebao imati nikakvu ulogu jer u tom slučaju se ide procedurom garancije/jamstva.

 

Uređaj je kupljen u trgovini.

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lepi91 kaže...

Nisam uspio nigdje iskopati.

U slučaju prijave materijalnog nedostatka, koja je procedura da se isti ustanovi? Npr. pregledom uređaja u nazočnosti prodavatelja i kupca? Moj zaključak je da se radi o materijalnom nedostatku na uređaju koji je kao takav izašao iz tvornice jer sam ga uočio nakon 3 dana od kupnje. Što ukoliko prodavatelj to ne želi uvažiti?

Servis tu ne bi trebao imati nikakvu ulogu jer u tom slučaju se ide procedurom garancije/jamstva.

Uređaj je kupljen u trgovini.

Moras malo poblize opisat o cemu se radi. Servis je nevezan za garanciju/jamstvo te takodjer utvrdjuje i mat. nedostatak. Ako se ne slazete, ide se na vjestacenje, koje prvih 6mj. placa trgovina, nakon toga (do 2g od kupnje) placa onaj tko izgubi spor.

11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Novi monitor iz dućana i nakon 3 dana na bijeloj podlozi skužim malu bijelu točku. Nije mrtav pixel već problem unutar panela i folija.

Dovoljno je upaliti monitor i staviti bijelu podlogu da bi se uočio nedostatak. Po meni ne treba nikakav servis - dovoljan je pregled prodavatelja koji bi trebao biti dovoljno stručan da to može zaključiti.

 

Želim izbjeći slanje na servis da bi dobili isti zaključak, a da u tom periodu nemam monitor bez kojeg ne mogu raditi.

 

Fizičkog oštećenja nema nigdje i ne može biti uzrokovano od korisnika, jedini zaključak je da ovako dođe iz tvornice.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lepi91 kaže...

Novi monitor iz dućana i nakon 3 dana na bijeloj podlozi skužim malu bijelu točku. Nije mrtav pixel već problem unutar panela i folija.

Dovoljno je upaliti monitor i staviti bijelu podlogu da bi se uočio nedostatak. Po meni ne treba nikakav servis - dovoljan je pregled prodavatelja koji bi trebao biti dovoljno stručan da to može zaključiti.

 

Želim izbjeći slanje na servis da bi dobili isti zaključak, a da u tom periodu nemam monitor bez kojeg ne mogu raditi.

 

Fizičkog oštećenja nema nigdje i ne može biti uzrokovano od korisnika, jedini zaključak je da ovako dođe iz tvornice.

 Mislim da ti ta reklamacija nece proc osim ako proizvodjac ima garanciju na 0 dead pixel. Ti kazes, nije mrtav pixel. Ne znam po cemu razlikujes mrvi pixel od tog, al navodno postoji mrtvi pixel, postoji "stuck pixel" ne znam dal postoji jos koja gradacija tih pixela, itd. Uglavnom, bez servisa ti to nece proc to je sigurno. Treba poslat na servis pa vidjet sto ce ti oni javit, a ja pretpostavljam da ce bit ovako nesto, tako da ti jos predstoji natezanje preko trzne inspekcije.

 

evo vidim

https://photographylife.com/dead-vs-stuck-vs-hot-pixels

ima i ta neka treca kategorija. Dal spada u jednu od tih?

 

edit: da ovo je za kamere, nisam dovoljno oko ovog strucan ionako da dijagnosticiram sto je koji pixel.

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 13:40 (sandokan111).
11 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Nije mrtav pixel jer se vidi samo na bijeloj podlozi i nije točkica već više kao okruglog oblika. Ne znam kako da kažem, ne izgleda "pixelasto", već više kao krug.

https://forums.tomshardware.com/threads/small-white-spot-on-monitor-more-visible-with-white-screen.1377434/

 

Koliko sam čitao ovo je u panelu na folijama, imaš hrpu youtube filmića kako to popravljaju i čiste.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lepi91 kaže...

Nisam uspio nigdje iskopati.

 

U slučaju prijave materijalnog nedostatka, koja je procedura da se isti ustanovi? Npr. pregledom uređaja u nazočnosti prodavatelja i kupca? Moj zaključak je da se radi o materijalnom nedostatku na uređaju koji je kao takav izašao iz tvornice jer sam ga uočio nakon 3 dana od kupnje. Što ukoliko prodavatelj to ne želi uvažiti?

 

Servis tu ne bi trebao imati nikakvu ulogu jer u tom slučaju se ide procedurom garancije/jamstva.

 

Uređaj je kupljen u trgovini.

 

lepi91 kaže...

Novi monitor iz dućana i nakon 3 dana na bijeloj podlozi skužim malu bijelu točku. Nije mrtav pixel već problem unutar panela i folija.

Dovoljno je upaliti monitor i staviti bijelu podlogu da bi se uočio nedostatak. Po meni ne treba nikakav servis - dovoljan je pregled prodavatelja koji bi trebao biti dovoljno stručan da to može zaključiti.

 

Želim izbjeći slanje na servis da bi dobili isti zaključak, a da u tom periodu nemam monitor bez kojeg ne mogu raditi.

 

Fizičkog oštećenja nema nigdje i ne može biti uzrokovano od korisnika, jedini zaključak je da ovako dođe iz tvornice.

 

 

-prvo provjeri jamstvene uvjete.. ako slučajno jamstvo pokriva, problema tad nema (ali za pixele je obično raznih kritrerija.. npr 3-5 grupiranih i sl.).

-pošto jamstvo ne mora pokrivati tad imaš samo materijalni nedostatak.. ne moraš pretjerano brinuti o dokazivanju da kao korisnik nisi (fizički) oštetio.. jer to je recimo 'nemoguće' izvesti, tj ogrebotina je nešto drugo..

-tad reklamiraš po toj osnovi, mat.nedostatak, sve riješavaš s trgovcem (nema veze s jamstvom-proizvođačem) nije čak ni povezano s (ovlaštenim) servisom, ali tu je stvar nedefinirana, tj trgovac može imati svoj servis, tražiti da serviser kao stručan to pregleda-utvrdi.. dok ti pokušaj sve obaviti s trgovcem, tj nek on prosljedi servisu ako je neki vanjski.. to je njegova obaveza i samo s trgovcem imaš ugovorni odnos-zakon, ne s ostalima koji te mogu odbiti.

-pretpostavka, servis (ili sam trgovac, jer to je stvar normalnog vida, nije potrebna stručnost za procjenu ispravnosti, 'očigleno' kao vidljiva činjenica..) će utvrditi stanje, tj potvrditi da je nedostatak uočljiv (ili da ga nema).. ovisno o tome ideš dalje, tj ako potvrde, tad tražiš otklanjanje 'kvara' (problema) popravak.. no pošto je nemoguć možeš odmah tražiti zamjenu za novo, drugi monitor.. i nema nekog posebnog razloga da ga ne dobiješ, kao i to da po kriterijima jamstva ako nije opisan kao kvar, tad jednako servis može reći da to nije kvar i odbiti zamjenu.. tj ovisno što kažu ideš dalje. Sve pisano, ne brbljanje, tj svaki razgovor stavi na papir i kad dođe vrieme prijaviš na mingo.hr (ime osobe, datum-vrijeme, što je koja osoba trgovac/srvis rekao ili naveo kao razlog odbijanja.. i tad prijaviš.

-do 6mj ako trgovac želi vještačenje to je njegov trošak.. pa nek traži, tj vještak može jedino jednako kao svi vidjeti pixel, dok nitko ne može definirati riječ-pojam kvar odnosno svi će referirati na jamstvo i te uvjete, dok će istovremeno postojati neispravan pixel.. pravni vakuum i ne možeš ništa, jer ipak to ovisi o tome što proizvođač i ovlašteni servis kažu, tj oni su najstručniji za takve procjene, stručniji od sudskog vještaka koji je npr pravnik ili obična osoba kao kupac-trgovac.. ne netko tko kao doktor-električar-inženjer.. potpisom atestira ispravnost nečeg (lijeka, struje, građevine.. itd..) tj vještak bi morao biti odgovarajuće struke da je njegovo 'mišljenje' jače od specijaliziranog ovlaštenog servisa.. odnosno .. bolje ti se dalje ne natezati jer neke jače šanse nemaš, jer pixeli su takav recimo prihvatljiv kvar s nekom tolerancijom... i to je tako.

-ako se reklamira s jamstvom 100% pixel itd.. tad možeš tražiti ispravnost svih pixela, ako nije, ako je u jamstvu manje, npr 3-5 ili grozd-grupiranje tad je to kriterij, ispravno-neispravno i nitko osim atestiranih stručnjaka ne može reći drugačije mada svi vidimo isti pixel (recimo normalnim vidom, ne slabovidna osoba).

 

-sud tad vjerojanto neće donjeti odluku suprotnu servisu-trgovcu, jer bi tad za sve jednake probleme morala biti jednaka praksa, dok jamstva i dalje navode broj neispravih pixela, pa čak i mjesto na ekranu, npr uz rub nije isto kao sredina.. tj ako do tog dođe, 90% da bi prijava bila odbačena po osnovi mat.nedostatka, mada je to baš primjer pravog mat.nedostatka ali istovrmeno tako je i deklariran, da ne mora biti 100%.. tj sve ovisi o jamstvu-reklami za konkretan monitor. U svemu postoji neka (industrijska) tolerancija.. pa tako i s monitorima.

 

-zato, kome je to važno, kao preventiva.. ili upozorenje, mogućnost.

-pošto većina trgovina ne dozvoljava probu (vađenje-paljenje) prilikom kupnje, treba tad pitati konkretno trgovca, što-ako.. i ako trgovac kaže da će zamijeniti, tad je to dovoljno, tad postoji osnova a to je poželjno imati pisano, dok se riječi moraju dokazivati ako druga strana kaže suprotno.

-neki daju pravo povrata recimo -3-5-7 dana.. dok je za sve kupnja na daljinu 14 dana-zakon, pa ili online ili tražiti probu ili tražiti izjavu da će zamijeniti ili povrat (ne kao zakon, nego osobno jamstvo trgovca) prilikom kupnje, tj to treba pitati prije, kasnije je kasno..

 

-idući problem, s jamstvom je recimo jednostavno, na trošak proizvođača-distributera-servis/logistika (ne samog trgovca, tj ovisi što je on sve u tom lancu..), jamstvo nije trošak trgovine, dok mat.nedostatak je.. tad ako bi bilo natezanja, obično trgovac-servis to ''progura'' pod jamstvo, tj prihvate ili jednostavno nakon natezanja svi ''vide'' potreban broj-grozd pixela i to napišu kao razlog zamjene na teret proizvođača=uvoznik/distributer (koji ne provjerava, tj to radi ovlašteni servis u njegovo ime..)

-ako ide pod mat.nedostatak tad se o načinu rješavanja dogovara kupac-trgovac, npr neka druga roba .. ili povrat novca, dok po jamsvtu ide isključivo taj brand-model ili povrat po računu.

 

-ako je odbijeno, male su šanse.. jer to je takav 'kvar' i nasljeđe početaka izrade LCD ekrana kad je to bilo 'prihvatljivo' a zakon to ne regulira nego jamstvo-uvjeti.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lepi91 kaže...

Nije mrtav pixel jer se vidi samo na bijeloj podlozi i nije točkica već više kao okruglog oblika. Ne znam kako da kažem, ne izgleda "pixelasto", već više kao krug.

https://forums.tomshardware.com/threads/small-white-spot-on-monitor-more-visible-with-white-screen.1377434/

 

Koliko sam čitao ovo je u panelu na folijama, imaš hrpu youtube filmića kako to popravljaju i čiste.

 Aha, koliko vidim to je ko neka fleka, nije jedan pixel, barem to meni tako na ovim slikama koje su oni postali izgleda. Iza toga se vidi nekakvo "svjetlo".

Svakako ces morat to slat u trgovinu na reklamaciju a oni ce to prosljedit vjerojatno servisu. Kad dobijes odgovor bit ces pametniji. Ako te odbiju, ostaje ti trzna te ces vidjet sto ce oni reci. Tocno ovako kako si opisao bi ja prilozio prigovor trgovini, samo s svojim slikama, ne slikama s tomshardware ili nesto slicno i po cemu se vidi da nije mrtvi pixel/stuck pixel/stogod pixel vec nekakvi fizicki zaostatak u procesu proizvodnje monitora.

11 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Jamstvo pokriva jer proizvođač daje Zero-dead pixel garanciju. No pitanje je radi li se ovdje o mrtvim pixelima - nisam siguran.

Pored toga nude i DOA (Dead on arrival) na 14 kalendarskih dana - https://eu.aoc.com/en/warranty-information

 

Ali opet, ako se pozivam na materijalni nedostatak koji je ovako očit mislim da bi trebali zamijeniti bez ikakvih problema!

 

Servis u ovom slučaju odužuje cijelu stvar i svi znamo koje će biti rješenje. Po meni izaći u susret kupcu, ovo je baš materijalni nedostatak.

 

https://savjetovaliste.info/index.php/10-naslovnica/67-ne-nasjedajte-na-trgovacke-spacke

Kažu, prodavatelj mora biti dovoljno stručan da identificira materijalni nedostatak bez servisa. Ja sam shvatio da servis ide u slučaju pozivanja na jamstvo/garanciju.

 
0 0 hvala 0
3 godine
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mandrake kaže...

A sada bonus pitanje, da kupis ovaj disk koji ima 12 mjeseci jamstva u Mikronisu, i da se javis proizvodjacu i velis "Imam vas disk, S/N 123123YASDASD , molim vas recite mi koliko je jamstvo na njega", mislis li da bi ti iz samsunga javili 60mjeseci ili 12mjeseci.

 Iz Samsunga bi rekli da je jamstvo 60 mjeseci ali to šta oni kažu okači mačku o rep, niti su oni zakon niti imaju utjecaja na bilo što.

Ako će ti direktno oni dati tih 5 godina jamstva, nek ti daju, trgovac ne mora.

 

mandrake kaže...
ako je Mikronis taj jedan veliki ako ne i najveci uvoznik kod nas (kako si rekao koji post ranije) i moze po tvojem tumacenju zakona staviti kakvu mu se sprdne garanciju na ove SSD-ove, zasto sve ne lupi 12 mjeseci i šlus? Umjesto toga na jedan disk daje 12 mjeseci a na drugi 60 mjeseci. Moze li biti da se ipak Mikronis mora s nekim dogovoriti koliko ce biti jamstvo (proizvodjac/distributer) i da se njega tu ne pita puno? 

 Mikronis ti daje/proslijeđuje ono jamstvo koje je on dobio od uvoznika, a ako je Mikronis sam uvezao neki artikl, npr. taj Samsung SSD, onda imaju pravo dati 12 mjeseci ako žele jer oni određuju pravila.

Tako prosto i jednostavno.

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lepi91 kaže...

Jamstvo pokriva jer proizvođač daje Zero-dead pixel garanciju. No pitanje je radi li se ovdje o mrtvim pixelima - nisam siguran.

Pored toga nude i DOA (Dead on arrival) na 14 kalendarskih dana - https://eu.aoc.com/en/warranty-information

 Pa onda je sve jasno. Nisam ni ja strucan da znam jel to sto vidis mrtvi pixel ili ne (pogotovo jer to nisam vidio), ali svakako, to ces morat reklamirat i sumnjam da ce ti na licu mjesta promjeniti, ali svakako pokusaj. Stvar je da oni salju u servis vjerojatno da dobiju potvrdu da ostecenje (kakvo god) nije nastalo radi "nestrucnog rukovanja" ili nekog fizickog ostecenja u vecini slucajeva.

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 16:10 (sandokan111).
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

 

Nas Old Iggy se opet izgubio kad treba stat iza napisanog od prije par godina, po 6ti put je nestao na tom pitanju :) Nasa picajzla0707 takodjer. Jedino nam Lenovo33 jos spama jednu te istu stvar i vrtimo se u krug, al od nijednog nemam potvrdu da ce stat iza svojih rijeci.

Znaš koji je kvartal, ima se posla, ne može se samo piskarati na forumu.

 

I da, stojim isto iza svega toga kao i onda kad je napisano.

11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
lepi91 kaže...

Jamstvo pokriva jer proizvođač daje Zero-dead pixel garanciju. No pitanje je radi li se ovdje o mrtvim pixelima - nisam siguran.

Pored toga nude i DOA (Dead on arrival) na 14 kalendarskih dana - https://eu.aoc.com/en/warranty-information

 Pa onda je sve jasno. Nisam ni ja strucan da znam jel to sto vidis mrtvi pixel ili ne (pogotovo jer to nisam vidio), ali svakako, to ces morat reklamirat i sumnjam da ce ti na licu mjesta promjeniti, ali svakako pokusaj. Stvar je da oni salju u servis vjerojatno da dobiju potvrdu da ostecenje (kakvo god) nije nastalo radi "nestrucnog rukovanja" ili nekog fizickog ostecenja u vecini slucajeva.

 

Ma meni je sve jasno da će biti uvažena reklamacija sigurno, ali htio sam izbjeći servise, čekanja i popratno. Ne mogu raditi bez monitora!

Ne bih se toliko bunio da monitor nije kupljen prije 3 dana i da je došao sa nedostatkom, što nema nikakve veze sa rukovanjem i takve slučajeve bi se trebalo moći riješiti na licu mjesta.

 

Radije ću ići na opciju inspekcije pa ćemo vidjeti koliko je ovo zakonski pošto se radi o baš očitom materijalnom nedostatku i bilo koji prodavatelj može odlučiti o daljnjem postupanju.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Lenovo33 kaže...
mandrake kaže...

A sada bonus pitanje, da kupis ovaj disk koji ima 12 mjeseci jamstva u Mikronisu, i da se javis proizvodjacu i velis "Imam vas disk, S/N 123123YASDASD , molim vas recite mi koliko je jamstvo na njega", mislis li da bi ti iz samsunga javili 60mjeseci ili 12mjeseci.

 Iz Samsunga bi rekli da je jamstvo 60 mjeseci ali to šta oni kažu okači mačku o rep, niti su oni zakon niti imaju utjecaja na bilo što.

Ako će ti direktno oni dati tih 5 godina jamstva, nek ti daju, trgovac ne mora.

 

mandrake kaže...
ako je Mikronis taj jedan veliki ako ne i najveci uvoznik kod nas (kako si rekao koji post ranije) i moze po tvojem tumacenju zakona staviti kakvu mu se sprdne garanciju na ove SSD-ove, zasto sve ne lupi 12 mjeseci i šlus? Umjesto toga na jedan disk daje 12 mjeseci a na drugi 60 mjeseci. Moze li biti da se ipak Mikronis mora s nekim dogovoriti koliko ce biti jamstvo (proizvodjac/distributer) i da se njega tu ne pita puno? 

 Mikronis ti daje/proslijeđuje ono jamstvo koje je on dobio od uvoznika, a ako je Mikronis sam uvezao neki artikl, npr. taj Samsung SSD, onda imaju pravo dati 12 mjeseci ako žele jer oni određuju pravila.

Tako prosto i jednostavno.

 Iz Samsunga bi dali odgovor ovisno o tome koji ima serijski broj artikla das. Kao sto je vec apsolvirano, nema svaka instanca proizvoda isto jamstvo iako je sam proizod isti. Stoga se i moze dogoditi da isti artikl ima razlicita trajanja jamstva. Pa ako je samsungov ssd reklamiran da ima u retailu jamstvo 5 godina, isti ako se javlja u nekom HP-ovom racunalu, ne mora imati to jamstvo. Ali to se proizvodjaci kao Samsung dogovaraju sa velikim firmama kao HP-om s posebnim ugovorima kao i s distributerima za cijela podrucja. Ali svakako ne i s nasim prdcima od  ducancica kao sto su Links, Uzi i slicni za koje vi radite, a koje biste prikazivali uvoznicima koji diktiraju svoja pravila po vasem tumacenju HR zakona,dok nemogu diktirati ta pravila nista vise od mene. To je cijela prica oko koje ti pokusavas stvoriti pomutnju i koja je krenula s Uzijem. Nije Uzi nista osim maaalog malog trgovca i on samo prenosi obveze koje s uredjajima dolaze, ali po HR zakonu za njih i sam odgovara, sto njemu (vama) nikako ne odgovara. I samim time ova tvoja spika "kod mene 12 mjeseci, a poslije me nije briga" nikako i nikada ne drzi vodu u slucaju kada taj proizvod dolazi s duzim jamstvom. Tako prosto i jednostavno.

Old Iggy kaže...
sandokan111 kaže...

 

Nas Old Iggy se opet izgubio kad treba stat iza napisanog od prije par godina, po 6ti put je nestao na tom pitanju :) Nasa picajzla0707 takodjer. Jedino nam Lenovo33 jos spama jednu te istu stvar i vrtimo se u krug, al od nijednog nemam potvrdu da ce stat iza svojih rijeci.

Znaš koji je kvartal, ima se posla, ne može se samo piskarati na forumu.

 

I da, stojim isto iza svega toga kao i onda kad je napisano.

 Cudno, to si mogao potvrditi i 10 poruka prije ove, ali nisi imao vremena za tu potvrdu, dok si ipak nasao vremena za sve poruke izmedju :) Ali ajde, lijepo da se moze naci netko tko jos uvijek misli da se artikl koji se pokvati unutar jamstva, a nemoze se popraviti, zamjenjuje "po performansama", a ne isto ili povrat. Barem to sada pokazuje kako "tumacite zakone" :)

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
lepi91 kaže...
sandokan111 kaže...
lepi91 kaže...

Jamstvo pokriva jer proizvođač daje Zero-dead pixel garanciju. No pitanje je radi li se ovdje o mrtvim pixelima - nisam siguran.

Pored toga nude i DOA (Dead on arrival) na 14 kalendarskih dana - https://eu.aoc.com/en/warranty-information

 Pa onda je sve jasno. Nisam ni ja strucan da znam jel to sto vidis mrtvi pixel ili ne (pogotovo jer to nisam vidio), ali svakako, to ces morat reklamirat i sumnjam da ce ti na licu mjesta promjeniti, ali svakako pokusaj. Stvar je da oni salju u servis vjerojatno da dobiju potvrdu da ostecenje (kakvo god) nije nastalo radi "nestrucnog rukovanja" ili nekog fizickog ostecenja u vecini slucajeva.

 

Ma meni je sve jasno da će biti uvažena reklamacija sigurno, ali htio sam izbjeći servise, čekanja i popratno. Ne mogu raditi bez monitora!

Ne bih se toliko bunio da monitor nije kupljen prije 3 dana i da je došao sa nedostatkom, što nema nikakve veze sa rukovanjem i takve slučajeve bi se trebalo moći riješiti na licu mjesta.

 

Radije ću ići na opciju inspekcije pa ćemo vidjeti koliko je ovo zakonski pošto se radi o baš očitom materijalnom nedostatku i bilo koji prodavatelj može odlučiti o daljnjem postupanju.

 -ti se zapravo 'bojiš' servisa i reklamacije po osnovi jamstva (koje imaš, pokriveno) .. i samo zato želiš materijalni nedostatak? -loš izbor. To nije ni brže ni bolje, naprotiv, dok otezanje može biti neovisno o tome, čak logičnije upravo u takvom slučaju .. tj već sam objasnio razliku, tko što pokriva, trošak .. po jamstvu trgovac nema problema, samo treba potvrdu ovlaštenog servisa i u minuti može dati odgovor, npr novi monitor s lagera ili što već kaže distributer (povezani su ili su ista osoba..).

-nema preskakanja, nije brže s prijavom inspektoratu, tj to radiš kad imaš problem s prihvaćanjem-odbijanjem ili otezanjem.. dok se ti trenutno samo nećkaš kako reklamirati tj gubiš vrijeme.

-to što ćeš neko vrijeme biti bez monitora.. to je tako, možeš čak tražiti zamjenski, možda dobiješ. Možda ako ga tražiš trgvac ubrza rješavanje, možda.. previše možda dok se ti razmišljaš a vrijeme ide.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 17:09 (ihush).
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
mandrake kaže...

 Cudno, to si mogao potvrditi i 10 poruka prije ove, ali nisi imao vremena za tu potvrdu, dok si ipak nasao vremena za sve poruke izmedju :) Ali ajde, lijepo da se moze naci netko tko jos uvijek misli da se artikl koji se pokvati unutar jamstva, a nemoze se popraviti, zamjenjuje "po performansama", a ne isto ili povrat. Barem to sada pokazuje kako "tumacite zakone" :)

Koje poruke između?

Moram ti priznati da ne shvaćam forum previše ozbiljno, tako da ako netko napiše nešto u međuvremenu teško može sa sigurnošću očekivati da ću odmah i odgovoriti.

 

Inače, da, to je i mišljenje zakonodavca. Kao i svaki drugi postupak, odlučuje se unutar istoga. Nema "isključivog" pravila.

11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

ihush 

Ne mogu se složiti sa tobom, ali ok vidjeti ćemo što će biti.

Jesi pogledao linkove koje sam okacio i tumačenje pozivanja na servis?

https://savjetovaliste.info/index.php/10-naslovnica/67-ne-nasjedajte-na-trgovacke-spackehttps://www.rozp.hr/index.php/potrosacki-savjetnik/korisni-savjeti/173-materijalni-nedostaci-i-ili-garancija

Misliš da je ovo pogrešno?


Shvaćam potrebu za servisom u slučaju da se monitor više ne želi upaliti. Tada treba odraditi dijagnostiku jer sam mogao ja uzrokovati kvar, itd.
Ali ovo kod mene je čista tvornička greška i materijalni nedostatak.
Uzmimo činjenice baš konkretno za moj problem!

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 17:39 (lepi91).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
I da, stojim isto iza svega toga kao i onda kad je napisano.

 E neka si ti stigo to potvrdit. Sad znamo kod koga jos prodaju "zamjenu po performansama" i slicne floskule, koje su do sada vec jasno na milion slucajeva potvrdjene krivim tumacenjem. Ona konstatacija "ni sud ti ne bi priznao" je stoga jos smjesnija :P Al ajde, fiskalizirajte taj kraj godine, ko zna koliko ce to jos.

lepi91 kaže...
Radije ću ići na opciju inspekcije pa ćemo vidjeti koliko je ovo zakonski pošto se radi o baš očitom materijalnom nedostatku i bilo koji prodavatelj može odlučiti o daljnjem postupanju.

 Neznam zasto mislis da ce se preko inspekcije to brze rijesit? Inspekcija ti dolazi tek nakon provjere/odbijanja reklamacije od strane trgovine/servisa. Ne mozes direktno ici na inspekciju. Znaci prvo moras reklamirati proizvod u trgovini, te ako ti je reklamacija odbijena tada ides na inspekciju. Ili ne mora biti odbijena ali se ti ne slagati s rjesenjem. I tek tad se ide na inspekciju.

edit:

Old Iggy kaže...
Inače, da, to je i mišljenje zakonodavca. Kao i svaki drugi postupak, odlučuje se unutar istoga. Nema "isključivog" pravila.

 Hahaha, sto je misljenje zakonodavca? :) Da se mjenja po performansama? :)))))))

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.12.2020 17:39 (sandokan111).
11 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Old Iggy kaže...
I da, stojim isto iza svega toga kao i onda kad je napisano.

 E neka si ti stigo to potvrdit. Sad znamo kod koga jos prodaju "zamjenu po performansama" i slicne floskule, koje su do sada vec jasno na milion slucajeva potvrdjene krivim tumacenjem. Ona konstatacija "ni sud ti ne bi priznao" je stoga jos smjesnija :P Al ajde, fiskalizirajte taj kraj godine, ko zna koliko ce to jos.

lepi91 kaže...
Radije ću ići na opciju inspekcije pa ćemo vidjeti koliko je ovo zakonski pošto se radi o baš očitom materijalnom nedostatku i bilo koji prodavatelj može odlučiti o daljnjem postupanju.

 Neznam zasto mislis da ce se preko inspekcije to brze rijesit? Inspekcija ti dolazi tek nakon provjere/odbijanja reklamacije od strane trgovine/servisa. Ne mozes direktno ici na inspekciju. Znaci prvo moras reklamirati proizvod u trgovini, te ako ti je reklamacija odbijena tada ides na inspekciju. Ili ne mora biti odbijena ali se ti ne slagati s rjesenjem. I tek tad se ide na inspekciju.

edit:

Old Iggy kaže...
Inače, da, to je i mišljenje zakonodavca. Kao i svaki drugi postupak, odlučuje se unutar istoga. Nema "isključivog" pravila.

 Hahaha, sto je misljenje zakonodavca? :) Da se mjenja po performansama? :)))))))

 

Nije stvar u brzini već u nedostupnosti proizvoda tokom pregleda kod servisera.

Prijavom inspekciji smatram da će se vidjeti kako su me zakonski oštetili i nisu uvažili moju reklamaciju za materijalni nedostatak, uzimajući u obzir sve činjenici, danu uočavanja nedostatka i bespotrebnog odugovlačenje slanjem na servis jer stvarno nema potrebe. Ovo je toliko jednostavno za zaključiti samim pregledom proizvoda da si običan prodavatelj.

 

Jesi li pročitao Zakon o obveznim odnosima, članak 400 do 422?

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

Old Iggy kaže...
Inače, da, to je i mišljenje zakonodavca. Kao i svaki drugi postupak, odlučuje se unutar istoga. Nema "isključivog" pravila.

 Hahaha, sto je misljenje zakonodavca? :) Da se mjenja po performansama? :)))))))

Da, ne jednom.

I da, srećom, nemam ti ja direktne veze s fizičkim osobama jedno 23-24 godine.

Tako da ti teško išta mogu i prodati.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Old Iggy kaže...
sandokan111 kaže...

Old Iggy kaže...
Inače, da, to je i mišljenje zakonodavca. Kao i svaki drugi postupak, odlučuje se unutar istoga. Nema "isključivog" pravila.

 Hahaha, sto je misljenje zakonodavca? :) Da se mjenja po performansama? :)))))))

Da, ne jednom.

I da, srećom, nemam ti ja direktne veze s fizičkim osobama jedno 23-24 godine.

Tako da ti teško išta mogu i prodati.

 A inače zakonodavac zna sve moguće performanse svih uređaja unutar nekoliko generacija pa odlučuje da se mjenja po performansama... Nemoj više molim te!

Nemogu vjerovati da ovakve šupljake pišeš.

Mjenja se po novčanoj vrijednosti robe koja je ispisana na računu kao utvrđena činjenica, a sve ostalo je irelevantno.

Yippee ki-yay, motherfucker! :)
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice