Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

poruka: 27
|
čitano: 20.696
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
odjavljen
offline
Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Na Nokiji 5800 mi je crkla kamera. Danas mi se mobitel vratio sa servisa. Na radnom nalogu piše da je programski ažuriran, ali kamera i dalje ne radi. Sličnih problema sam imao sa Nokiom 6288 na kojoj bi ekran prestao raditi kada stoji neko vrijeme na stand-byu. Nokiu 6288 sam slao 4 puta, ali sam imao više razumijevanja jer nije bilo jednostavno testirati kvar (mobitel je trebao biti upaljen sa SIM karticom, u aktivnom profilu, bez poziva, poruka i bilo kakvog korištenja neko vrijeme s uključenim svim opcijama za uštedu energije), ali na 5800 je dovoljno upalit mobitel i ući u kameru što je maksimalno, s gašenjem nakon toga, uz lagano ispijanje kave, 3 minute. Da bi oni uštedjeli niti 3 minute serviserskog vremena, ja sam morao potrošiti gotovo sat vrementa za odlazak u grad, benzina za par kilometara gradske vožnje i sat vremena parkiranja te ću biti bez mobitela sljedećih tjedan - dva dana. Dok se ne popravi odnos MESC-a prema kupcima ili Nokia ne promijeni distributera, ovo je zadnja Nokia koju sam kupio.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
 
1 0 hvala 1
15 godina
offline
Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

i ja imam losih iskustva s servisima mobitela

cekanje i vise od mjesec dana, nikakvi zamjenski,

a tek usluga.. ajme sreca da sam vexx posla htc i sve

mi uredno napravia.. svaka cast

Najbolji osjećaj je upala mišića........ Krema Foruma!!!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
MrBlc kaže...

Na Nokiji 5800 mi je crkla kamera. Danas mi se mobitel vratio sa servisa. Na radnom nalogu piše da je programski ažuriran, ali kamera i dalje ne radi. Sličnih problema sam imao sa Nokiom 6288 na kojoj bi ekran prestao raditi kada stoji neko vrijeme na stand-byu. Nokiu 6288 sam slao 4 puta, ali sam imao više razumijevanja jer nije bilo jednostavno testirati kvar (mobitel je trebao biti upaljen sa SIM karticom, u aktivnom profilu, bez poziva, poruka i bilo kakvog korištenja neko vrijeme s uključenim svim opcijama za uštedu energije), ali na 5800 je dovoljno upalit mobitel i ući u kameru što je maksimalno, s gašenjem nakon toga, uz lagano ispijanje kave, 3 minute. Da bi oni uštedjeli niti 3 minute serviserskog vremena, ja sam morao potrošiti gotovo sat vrementa za odlazak u grad, benzina za par kilometara gradske vožnje i sat vremena parkiranja te ću biti bez mobitela sljedećih tjedan - dva dana. Dok se ne popravi odnos MESC-a prema kupcima ili Nokia ne promijeni distributera, ovo je zadnja Nokia koju sam kupio.

tako ti je sa svim servisima mobitela.

nažalost.

žali se....

12 godina
neaktivan
offline
Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Daj mi molim vas recite kom ste se žalili i što se može napraviti po pitanju kada prave budalu od vas...

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
dabs kaže...

Daj mi molim vas recite kom ste se žalili i što se može napraviti po pitanju kada prave budalu od vas...

Vodovodu i kanalizaciji.

5800 je sređena kod sljedećeg slanja, pa nije bilo dalje problema.

 

Sa 6288 sam potražio savjet na Državnom inspektoratu i odgovor je bio sljedeći:

Ti tražiš vještačenje i plačaš isto kod nezavisnog vještaka (cca 800 - 1000 kn), a onda s tim rezultatom inspktorat traži od Mobisa da ti zamijeni ili popravi uređaj i refundira trošak vještačenja.

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
9 godina
neaktivan
offline
Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Prvo, morate se zapitati dali Mobis kao tvrtka ima ikakve koristi da pravi budale od vas??? Odgovor je nema. Njima odgovara da vaš uređaj bude što prije popravljen, jer su onda što prije plaćeni, drugo, ako je pod garancijom oni dobiju novac od proizvođača uređaja, tako da im se ne isplati namjerno zalijevati uređaj kako bi vam rekli da se uređaj ne može popraviti, treće - ako je uređaj nepopravljiv oni nemaju ama baš nikakve koristi od toga osim što izgube dragocijeno vrijeme pregledavajući vaš uređaj.

Treba se čovjek zapitati prije nego sere po drugima!!!

 
0 10 hvala 0
11 godina
offline
Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Jesi se i ti našo javiti kao zastupnik mobisa 3 godine nakon zadnjeg posta -.-

 

Moj PC  
8 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
maks0806 kaže...

Jesi se i ti našo javiti kao zastupnik mobisa 3 godine nakon zadnjeg posta -.-

 

Mi mislili da im je servis spor, a ono PR....

Big wheel keep on turning, Proud Mary keep on burning, Trolling, trolling, trolling on the river.
14 godina
neaktivan
offline
Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Evo da podijelim i s vama svoje iskustvo. 

 

Ovaj cetvrtak (18.06) , odnio svoju Lumiu 930 jer mi se odljepila desna strana ekrana ( odiglo se od kucista i bas se vidi kad se nategne kako se lijepilo odvaja ).

 

I odnesem ja na servis telefon sve predam i odmah u petak obavijest tj ponuda za popravkom izvan jamstva cca. 1450kn, zamjena ekrana i kucista. 

 

Ne priznaju jamstvo jer je doslo do "mehanickog ostecenja" i uslikali mi ogrebotinu na drugom kutu uredaja ( alu okvir ).

 

Poslao im pismenu zalbu i sad cekam da se ocituju.

 

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
Ivche kaže...

Evo da podijelim i s vama svoje iskustvo. 

 

Ovaj cetvrtak (18.06) , odnio svoju Lumiu 930 jer mi se odljepila desna strana ekrana ( odiglo se od kucista i bas se vidi kad se nategne kako se lijepilo odvaja ).

 

I odnesem ja na servis telefon sve predam i odmah u petak obavijest tj ponuda za popravkom izvan jamstva cca. 1450kn, zamjena ekrana i kucista. 

 

Ne priznaju jamstvo jer je doslo do "mehanickog ostecenja" i uslikali mi ogrebotinu na drugom kutu uredaja ( alu okvir ).

 

Poslao im pismenu zalbu i sad cekam da se ocituju.

 

 

 

 

Bok,

 

da li mi možeš reći što je bilo poslje?

 

Naime ja sam slao mobitel na servis.  

Tu bi samo trebao dodati da radim u telekomunikacijama vec skoro 7 godina i da na mobitelu mi je otišla baterija.

To znam tako jer mi mobitel radio na punjaču, ili kada bi zamijenio bateriju, inače se nije htio niti upaliti (niti nakon hard reseta).

 

Zovu me natrag i kažu mi da je otišla matična ploča te da je popravak 1280kn.

Na pitanje kako to da mobitel radi sa drugom baterijom, mi nisu dali odgovor. Onda sam slao drugi puta mobitel na servis, ovaj puta preko firme (mislio sam da ako šaljem iz jednog od mobilnih operatera gdje radim, da će to imati neku težinu).

 

Nakon toga me zovu, te mi kažu da je otišla matična te da je iznos popravka iznosi 1600kn. Dakle govorimo o istom mobitelu, te o istom "kvaru".

Oba puta sam testirao sa dvije različite baterije i tako mi je mobitel radio. Pitao sam s kime mogu razgovarati oko kvara, ženska osoba koja me je zvala mi je rekla da mogu s njom. Na moj upit, koji je to točno kvar matične da mi radi sa novom/drugom baterijom ali sa starom ne, me je stavila na čekanje te mi se vratila i rekla: Tehničar je dijagnosticirao kvar matične ploče te je definitivno kvar u tome, ako mi mobitel radi sa drugom baterijom, da je to super te da istu mogu kupiti kod njih.

 

Mobitel mi radi sada već drugi mjesec sa novom baterijom, ono što mene zanima da li netko ima iskustva sa sličnim situacijama?

 

Što mogu napraviti po tom pitanju? Da li da se žalim kod njih direktno ili odmah negdje drugdje?

 

 

p.s. Ljubazno molim bez "konstruktivnih" odgovora tipa: Nemreš niš, to ti je Hrvatska, traži posao vani. ili "Zakaj nisi stavio novu bateriju u mobitel i bok?"

To što su oni napravili je u najmanju ruku neprofesionalno. Mogu si misliti koliko su drugih korisnika oštetili sa ovakvim (ne)radom, te nebi htio da im to samo tako prođe.

11 godina
offline
Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Zato jer oni probaju da je bio netko drugi tko je malo neuk oko tih stvari bi popusio i eto ti lijepe zarade. 

Hvala bogu pa si ti bio pametan i nisi popusio da ne kazem sto....

 

Edit za koji to mobitel maticna kosta 1600kn cisto informativno

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.7.2015 13:27 (omomomomoomm).
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
omomomomoomm kaže...

Zato jer oni probaju da je bio netko drugi tko je malo neuk oko tih stvari bi popusio i eto ti lijepe zarade. 

Hvala bogu pa si ti bio pametan i nisi popusio da ne kazem sto....

 

Edit za koji to mobitel maticna kosta 1600kn cisto informativno

 

Note2.

 

Dakle radim u mobilnoj kompaniji, cuo sam za te price ali nisam vjerovao. Em je isti mobitel, em mi radi sa drugom baterijom, em je dvaputa razlicita cijena.

Tko radi taj i grijesi, ali ovo mi je ipak nedopustivo. Htio bi se pripremiti prije svog prigovora, da minimaliziram sanse za hendlanje. A nisam reagirao odmah jer sam htio vidjeti da li ce mi mobitel se cudno ponasati. Za sada je sve oke.

Meni osobno je dovoljno samo to sto je za isti kvar razlicita cijena da mi probudi inat da posaljem prigovor, a kamoli nesposobnost rijesavanje problema.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Sigurno je da koliko god bili ti servisi predstavljali sebe kao odgovorne, profesionalne i učinkovite, imaju oni svojih caka kako da poboljšaju zaradu. A ti si naletio upravo na tu jednu od caka sigurno. Ono što ja znam, a ne znam mnogo odmah da se ogradim, je da je u par slučajeva u nekim zemljama Sony otkazao servisnim centrima ''punomoć'' upravo zbog takvih slučajeva varanja potrošaća. A to su napravili tek nakon ''čvrstih'' dokaza i opetovanih žalbi koje su preplavile korisničku podršku da ti servisni centri ofrlje rade posao i naplaćuju nešto što ne bi trebalo naplaćivati npr. Tako da bi ti moja preporuka bila da šalješ isto i mail ili prigovor Samsungu o lošoj usluzi...

13 godina
neaktivan
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
bubimir13 kaže...

Sigurno je da koliko god bili ti servisi predstavljali sebe kao odgovorne, profesionalne i učinkovite, imaju oni svojih caka kako da poboljšaju zaradu. A ti si naletio upravo na tu jednu od caka sigurno. Ono što ja znam, a ne znam mnogo odmah da se ogradim, je da je u par slučajeva u nekim zemljama Sony otkazao servisnim centrima ''punomoć'' upravo zbog takvih slučajeva varanja potrošaća. A to su napravili tek nakon ''čvrstih'' dokaza i opetovanih žalbi koje su preplavile korisničku podršku da ti servisni centri ofrlje rade posao i naplaćuju nešto što ne bi trebalo naplaćivati npr. Tako da bi ti moja preporuka bila da šalješ isto i mail ili prigovor Samsungu o lošoj usluzi...

 

Dobra ideja, to sam zaboravio skroz. Necu o imenima, ali da to se dogodilo jednoj firmi u HR.

Ima li jos netko kakvu ideju? Ovo bi ipak ostavio kao last resort.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Nema šta last resort, nego dužnost jer ako njima pada na pamet ekstremna mjera prevare zašto bi ti kao zadnju mjeru svoga prava koristio žalbu na njih firmi koja proizvodi ono što si ti platio?

7 godina
offline
Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Baš čitam, i čini mi se da ne moram ni pitat.

Jel uopće ima smisla poslati mobitel njima na servis, jer ionak budem čekal 40-60 dana da ga slože i onda budu potrgali sve i rekli da je mehanički kvar i moja krivica, ili netko ima i dobra iskustva?

 

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put sub 24.8.2019 17:54 (fer-de-lance).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
fer-de-lance kaže...

Baš čitam, i čini mi se da ne moram ni pitat.

Jel uopće ima smisla poslati mobitel njima na servis, jer ionak budem čekal 40-60 dana da ga slože i onda budu potrgali sve i rekli da je mehanički kvar i moja krivica, ili netko ima i dobra iskustva?

 

 

 Ja sam imao nekoliko dobrih iskustava s njima, i niti jedno loše. Iako moram napomenuti da je to sve isključivo unatrag 2-3 godine. I sa raznim brandovima mobitela.

Nije bilo problema, bili su brzi, sve riješeno ok. Ne govorim tu o 50 popravaka, nego mislim ukupno 5 ili 6 u zadnje recimo 3 godine.

12 godina
protjeran
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
fer-de-lance kaže...

Baš čitam, i čini mi se da ne moram ni pitat.

Jel uopće ima smisla poslati mobitel njima na servis, jer ionak budem čekal 40-60 dana da ga slože i onda budu potrgali sve i rekli da je mehanički kvar i moja krivica, ili netko ima i dobra iskustva?

 

 

 Koje ti blesavo razmišljanje imaš, podigao si temu staru 10 godina, čitaš neke besmislene postove par likova koji su bacali po podu svoje telefone pa se čudili kako im je odobijeno jamstvo.

Mobis je jedan od najjačih servisa u hr kojem mjesečno kroz ruke prođe tisuće mobitela, normalno da će se uvijek naći par nezadovoljnih likova.

 

Ako si toliko pametan pa misliš da će ti potrgati mobitel onda kupi na ebayu alat za rastavljanje mobitela od par $ pa si ga popravi sam.

7 godina
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Zakaj blesavo razmišljanje?

Nagledao sam se hrpe mobitela koji su došli sa servisa u puno gorem stanju (neki i neupotrebljivi) nego prije servisa.

I općenito, nemoj bespogovorno vjerovati servisima.

A kaj se tiče ovog dijela oko alata za rastavljanje, ne brini, naslagao sam se mobitela i laptopa više nego pola forumaša tu zajedno.

Ali,  mobitel je pod garancijom, a kvar je takav da moraju popraviti (nikako ne mogu reći da je krivo rukovanje mobitelom, niti je ikad pao, i cijelo vrijeme je u preklopnom caseu), a da ga želim sam složiti, cifra za dijelove je veća od cijene mobitela.

Uostalom, zakaj bi se uopće odrekao svog zakonom danog prava na besplatni servis, kad je kvar takav da spada pod jamstvene uvjete.

A to me brine, nisu samo oni pokušavali prebaciti krivicu na kupca, obično kad nekaj zajebu pa se izvlače.

I onda pitam jel ima tko novija iskustva s njima, a ti se odmah postaviš na zadnje noge.

Premda, jasno mi je, i u jednu ruku je nepošteno od tebe, a i kao njihov radnik im ne radiš baš neki dobar PR na ovaj način 

Popi pivkana, smiri živce, sutra je novi dan...

 

 

Kruha i igala...
12 godina
protjeran
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Klasično seosko razmišljanje, ako netko napiše nešto kontra glupih postova odma je zaposlenik ili trgovine ili servisa.

Ne znam zašto uopće ispituješ išta oko servisa ako je mobitel pod jamstvom? Normalno da ćeš ga slati na popravak i normalno da si zaštićen zakonom.

To što ti odma u startu nastupaš optuženički prema svima jer eto oni su tamo tupavi pa ne znaju popravit mobitel ili te žele prevarit, a ti si ih se naslagao više nego svi forumaši to je opet tvoje prepotentno razmišljanje.

 

I mrservis, i mobis, i agramservsi i svi ostali veliki servisi u HR popravljaju na tisuće mobitela, odakle tebi ideja da ne znaju šta rade i da će nešto potrgati?? Kao da imaš 12 godina.

Poslikaj telefon i predaj na reklamaciju, ostalo te se ne tiče i imaš sva prava iz jamstva.

7 godina
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

A kaj ćeš, kad sam Simple Jack, ne mogu drugačije...

 I nisam ja rekao da ne znaju popravit, nego da sam se prije nagledao mobitela koji su nastradali u tim servisima (premda zadnjih godinu dana od kad mi više ne prolaze brojni mobiteli kroz ruke nisam, zato i pitam kakva je sad situacija).

I u pravu si, prepotentan sam, ispričavam se, i ispravak: nisam nikad u životu otvorio ni servisirao ni jedan elektronički uređaj, i zapravo radim za konkurenciju mobis servisu i spamam po njihovoj temi da ih se ljudi počnu klonit i da dođu kod nas na servis, a usput koju stoticu da potroše i na janjetinu i pijaču, jer nam je odma tu iza garaže di servisiramo i peka i frižider, tak da dođite kod nas ljudi, u samom srcu dalmatinske zagore, full service, servis Krkan s.d.o.o 

 

(ja radim u PR i HR odjelu, nemojte mene pitat tehnikalije....)

 

 

Kruha i igala...
12 godina
protjeran
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Nisi smješan ali ni najmanje, bezveze se trudiš.

Stvar je jasna, imaš mobitel pod jamstvom koji je vezan za njihov servis, šta imaš tu onda više analizirat i pametovat?

Ili ćeš ga nositi tamo na popravak ili ćeš sam popravljat.

Kakve veze sad imaju tuđa iskustva s tvojim mobitelom? To ništa ne mijenja kad će svejedno završiti tamo.

Stvarno si bistar....

7 godina
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika

Kaj se odmah ljutiš ljubica, moram tak razmišljat kad nisam bistar 

Pusa mačak 

(naj se srditi)

 

 

 

Kruha i igala...
16 godina
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
bill_jobs kaže...

Nisi smješan ali ni najmanje, bezveze se trudiš.

Stvar je jasna, imaš mobitel pod jamstvom koji je vezan za njihov servis, šta imaš tu onda više analizirat i pametovat?

Ili ćeš ga nositi tamo na popravak ili ćeš sam popravljat.

Kakve veze sad imaju tuđa iskustva s tvojim mobitelom? To ništa ne mijenja kad će svejedno završiti tamo.

Stvarno si bistar....

 Ne vidim kaj je sporno u njegovom pitanju, čovjeka zanimaju tuđa iskustva. Mislim da čovjeka ne muči to kaj ima jamstvo, to je tak jasno da će bit riješeno, ali, ono kaj većinu ljudi muči je, natezanje sa servisima i onda probijanje rokova i to znatno, pa se otegne u nedogled, osobno, s mobisom nisam imao problema, doduše, tam sam samo jednom fural nokiu na servis, već sam zaboravio, uglavnom, mobis mi nije ostao u ružnom sjećanju.

 

Znamo di živimo i kakva je politika kod nas bar što se tiče servisa mobitela, u globalu, stvar je jasna i jednostavna, imaš garu odfuraš mob na servis i čekaš, al tu priča ne završava, neg tek onda počinje, nekom horor a nekom happy end

12 godina
protjeran
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
zvonac kaže...
ali, ono kaj većinu ljudi muči je, natezanje sa servisima i onda probijanje rokova i to znatno, pa se otegne u nedogled

 Kako te može to mučiti, a još nisi ni predao uređaj na servis?

Daj čovječe odnesi taj mobitel tamo pa se onda javi ako bude kakvih problema.

Svi odma u startu kreću s nekom negativnošću bez ikakvog uporišta "jer eto tako je to kod nas u državi", "svi nas varaju", "nagledao sam se ja svega" i ostale kretenske floskule.

 

Opet ponavljam, veliki servisi u hr imaju tisuće mobitela svaki mjesec, šta tebi vrijedi iskustvo nekog lika kad će možda tvoj biti uredno popravljen za 7 dana?

I još ide pitati "jel ima smisla da im šalje telefon"? Kakvo je to pitanje ako je pod jamstvom? Normalno da ga ideš slati.

Nigdje veze.

16 godina
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
bill_jobs kaže...

 Kako te može to mučiti, a još nisi ni predao uređaj na servis?

Daj čovječe odnesi taj mobitel tamo pa se onda javi ako bude kakvih problema.

Svi odma u startu kreću s nekom negativnošću bez ikakvog uporišta "jer eto tako je to kod nas u državi", "svi nas varaju", "nagledao sam se ja svega" i ostale kretenske floskule.

 

Opet ponavljam, veliki servisi u hr imaju tisuće mobitela svaki mjesec, šta tebi vrijedi iskustvo nekog lika kad će možda tvoj biti uredno popravljen za 7 dana?

I još ide pitati "jel ima smisla da im šalje telefon"? Kakvo je to pitanje ako je pod jamstvom? Normalno da ga ideš slati.

Nigdje veze.

Slažem se.  Generalno si u pravu i tu ne bi trebalo bit neke dvojbe oko pitanja servisa, ali..

Nije stvar servisa kao takvog, već onog koji zaprimi uređaj i krene dijagnosticirat kvar, stvar je pojedinca, svi znamo da nisu svi serviseri isti, bar što se tiče posla, neko će napravit posao po PSu, neko će sfušat itd. i tu kreće "agonija".

Ak je mob pod garancijom, tu nema dileme, šalje se na servis, pa nek to rješavaju.

 

Imao sam iskustvo sa Agramom, čuo sam dost loše o njemu, imao sam LG Nexus 5X, mob je odapeo, odfural mob na servis (molio Boga da sve prođe ok) mob sam čekao, blizu 2mj. ajd na kraju je sve dobro ispalo; drugi slučaj je bio sa ajfonom 6 čini mi se, bio problem u leći kamere, dobio zamjenski bez ikakve rasprave, tak da eto, ipak nije sve tak crno.

10 godina
offline
Re: Mobis servis - pravljenje budala od korisnika
bill_jobs kaže...

I još ide pitati "jel ima smisla da im šalje telefon"? Kakvo je to pitanje ako je pod jamstvom? Normalno da ga ideš slati.

Nigdje veze.

 Pitanje je potpuno na mjestu i nije namjenjeno za tvoja pametovanja već da dobijemo realnu informaciju a ne ke*anja. 

 

Mobitel o kojem Fer govori je moja Nokia i treba mi. Pitanje je bilo namjenjeno da ljudi odgovore iz iskustva dal' će mobitel biti popravljen u razumnom roku ili će kod njih stajati u nedogled i na kraju biti vraćen kao "moja greška u korištenju" tj koliko je prosječno vrijeme u kojem pogledaju mobitel. Apsolutno me ne interesiraju mišljenja koja su kao i dupe(svi ga imamo) nego realan odgovor koliko im treba za popravak. Ukoliko će stajati kod njih tjednima prije nego ga netko pogleda onda za*ebi garanciju nosimo ga u bilo koji servis, ionako sam 90% sigurna da ću morati platiti popravak jer je po svemu sudeći u pitanju baterija kojoj je garancija istekla. Bitno mi je vrijeme jer mi je mobitel potreban pošto je sve na njemu uključujući i bankovni token.

Hoy te he vuelto a recordar. Venias hacia mi, te oia sonreir. Hoy me dio por llorar. Me di cuenta que sin ti jamas sere feliz.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice