SIM nije dopušten

poruka: 15
|
čitano: 5.804
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
neaktivan
offline
SIM nije dopušten

Dakle, Samsung J5 ne očitava novu nano karticu, nego izbaci poruku "SIM nije dopušten". Vadio sam je i vraćao nekoliko puta, resetirao mobitel na tvorničke postavke, ali ništa. Ne može se ni u postavkama ni ručno ni automatski postaviti mreža. Uopće je ne očitava. Prijedlozi?

 

 
0 0 hvala 0
9 godina
neaktivan
offline
Re: SIM nije dopušten

Jel to mobitel kupljen kod nekog operatera? Ako je, onda je zaključan na njegovu originalnu mrežu.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
5 godina
neaktivan
offline
Re: SIM nije dopušten

Da, uzet je na pretplatu kod t-coma, nisam siguran je li pretplata istekla (nije moj, ja sam samo karticu mijenjao), a nova kartica je bonbon. I meni je palo na pamet da je u tome problem, ali mislio sam da prelazak s t-coma na bonbon neće biti problem jer bonbon je ionako njihov.

U svakom slučaju, hvala na odgovoru.

7 godina
online
Re: SIM nije dopušten

Bonbon bi morao raditi.

Jel ta bonbon kartica uopće aktivirana?

 

 

Kruha i igala...
8 godina
offline
Re: SIM nije dopušten
Zar operateri vise nebi smjeli zakljucavati uredjaje? Ili je to od prije mobitel?
Moj PC  
2 0 hvala 1
12 godina
online
SIM nije dopušten

Možda bi u HT otključali mob na zahtjev... Ako je uređaju isteklo dvije godine od kupovine.

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
0 0 hvala 1
8 godina
offline
Re: SIM nije dopušten
Neznam ali vec neko vrijeme nisam vidio da je uredjaj zakljucan, bez obzira kako je nabavljen.....
Moj PC  
0 0 hvala 1
13 godina
offline
SIM nije dopušten

Ako je HT-ova SIM kartica radila prije u mobitelu, problem najvjerovatnije nije do istog već do same SIM kartice. Mobiteli zaključani na HT primaju i Bonbon kartice. Moj savjet ti je da kontaktiraš službu za korisnike Bonbona.

 
0 0 hvala 1
5 godina
neaktivan
offline
SIM nije dopušten

Zvao sam ih jučer, upravo zato što sam mislio da nije aktivirana. Oni kažu da jeste i da je s njihove strane sve u redu. Logično je da bonbon bez problema radi u t-comovom uređaju, ali tko zna.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: SIM nije dopušten

Isprobaj karticu u drugom uređaju. Ako u njemu radi, do uređaja je, a ako ne radi, do kartice je. U slučaju da je do kartice, posjeti najbliže prodajno mjesto Bonbona i zamijeni karticu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.5.2019 11:52 (Marko :D).
9 godina
neaktivan
offline
Re: SIM nije dopušten
Damir22 kaže...
Zar operateri vise nebi smjeli zakljucavati uredjaje? Ili je to od prije mobitel?

 Smiju, ali na tvoj zahtjev se treba moći otključati. HT otključava mobitele besplatno u roku od 15 dana od kad podneseš zahtjev.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
8 godina
offline
Re: SIM nije dopušten
Bas nedavno sam uzeo od t-coma, i idu u njega sve kartice, imam i jednog na tele2, isto idu sve, zato sam i pitao,znam da je bilo govora da vise ne smiju zakljucavati,bez obzira na tip prodaje
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: SIM nije dopušten
Damir22 kaže...
Bas nedavno sam uzeo od t-coma, i idu u njega sve kartice, imam i jednog na tele2, isto idu sve, zato sam i pitao,znam da je bilo govora da vise ne smiju zakljucavati,bez obzira na tip prodaje

 -nema zaključavanja.. ali (naravno, uvjek neki ali..) može biti.

-problem je što se kod nas nikad ništa ne precizira, ne zna konkretno-zakon.. i postoje sive zone. Upravo takva je ugovor-poklon.. i vlasništvo. =Problem. Ako operater ''poklanja'' uređaj, tad je trenutno vlanik uređaja korisnik... ne smije biti zaključano, jednako kao da je kupljen uređaj nevezano za operatera. Ako je lizing-kredit-otplata.. tad korisnik nije vlansik do isteka otplate (ugovora npr 2g) nego je vlanik operater. .. no tad u slučaju raskida ugovora, operater formalno nema pravo tražiti nakanadu za poklon-uvjet-ugovor nego korisnik jednostavno vrati ono što je dobio, što nije njegovo (jednako kao što npr razdužuje modem/router i iptv player..) ali tad nema plaćanja penala i operater to ne želi, jer bi dobio hrpu korištenih uređaja koje može baciti.. i tumači kao da je poklon dat i da je u vlasnišvu (nije, nego samo u posjedu..) itd.. pravne floskule-zabrzlame koje nisu slučajne, operateri to rade namjerno.. i kao slučajno zaključavaju, mada ni po kojoj osnovi to nemaju pravo i na zahtijev otključavaju.

-npr tcom ne pita ništa, ako tražiš, bez petljanja otključavaju. .. naravno to je najbolje zatražiti odmah kod sklapanja ugovora-preuzimanja, jer tad korisnik ima sve, račune-papire (jer i to traže, slično kao servis-jamstvo..). Ostali operateri često pokušavaju-petljaju, kažu ne može se i sl.. tad kupac-korisnik, treba znati, odlučiti.. to je njegova odluka, prihvaća li taj uvjet ili ne, ne kansije se čuditi ili npr po isteku ugovora tražiti otključavanje jer tad nema više ugovornog odnosa i operater se može praviti 'glup'.. itd.. a kranje besmisleno je plaćati u servisu otključavanje za nešto što je free i ne bi ni smjelo biti + rizik kvara/software verzije i sl.. kao i gubitak jamstva ako se to radi u neovlaštenom servisu.

 

-otključavanje, pitati-tražiti odmah, ili-ili .. ili je korisnik-vlasnik ili nije, ne dati operateru lufta za izvrdavanje i u tome se tcom kao velika kompanija zapravo najpristojnije ponaša (osim ako naletite na blentastog agenta koji ne zna pravila igre..). Tražiti odmah, ne bi trebalo biti zaključano uopće .. + bila je i fora da se automatski po isteku ugovora uređaj otključava.. neprovjereno i ovisi o verziji softwarea, firmwareu, trenutnoj politici operatera pa ako je i radilo tako ne znači da je i dalje isto.. itd.

-pitati, tražiti.. operatera, ne na forumu koji zapravo ne može ništa.. :) a najbolje kod ugovaranja usluge-ugovora.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
neaktivan
offline
SIM nije dopušten

Prije tjedan dana sam uzeo bonbon SIM i isto mi se dogodilo na Note 9. Javio se sluzbi za korisnike i rekli su mi da su imali defektnu posiljku SIM kartica, otisao u T-Centar i zamjenio za ispravnu.. tak da, moguce da imas isti problem.

 
1 0 hvala 1
5 godina
neaktivan
offline
Re: SIM nije dopušten
Fulcrum kaže...

Prije tjedan dana sam uzeo bonbon SIM i isto mi se dogodilo na Note 9. Javio se sluzbi za korisnike i rekli su mi da su imali defektnu posiljku SIM kartica, otisao u T-Centar i zamjenio za ispravnu.. tak da, moguce da imas isti problem.

 Bilo je upravo to, neispravna kartica. Defektna cijela pošiljka? Super :D

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.5.2019 19:20 (MisterNeutron).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice