Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

poruka: 85
|
čitano: 14.687
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

ako se i makneš, konzolaši te slijede. tko je ovisan o kome? igrajte se na svojih 20 fps i šutite

7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Ne znam koliko je ljudi primjetilo da Itemi legendarnog statusa imaju ime koje povezuje objekte ili ljude

iz stvarnog svjeta, filmske, glazbene i literalne kulture. Tako da u slucaju kad ne prepoznam referencu,

bacim se na istrazivanje i naucim nesto novo.

 

Takodjer su sve side misije dobile imena po glazbenim naslovima, dok su glavne misije

vezane za filmske naslove - i opet covjek ima sta za istraziti i izvan igre.

 

Genijalno, stvarno genijalno!

 

Mogu sate utopiti u igri i izvan nje, imat cu razloga za istrazivanja jos mjesecima, ako ne i godinama.

Jako puno detalja i ljubavi je ulozeno u pricu, likove, opise misija, itema, i sve u svijetu ima vise smisla

i vece znacenje, nego sto se na povrsini cini.

 

10/10

 

PS - Navodno da na Google Stadia igra radi savrseno, pogonjena AMD EPYC procesorima i Radeon Pro grafickim karticama,

makar jos sluzbeno bez podrske za RayTracing od AMD-a, ali navodno i to dolazi uskoro.

Realno gledano, da igra nije izasla na konzolama, mogla je biti naslov koji bi zapravo gurnuo Stadio napokon na nule,

te jos vise povecao pozornost ka openAPI-ima i gamingu na Linuxu. Al uvjek postoji taj mladji brat koji je kamen spoticanja.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Poruka je uređivana zadnji put sub 19.12.2020 13:27 (Čitatelj).
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Da, baš se vidi na proizvodu kolko su ljubavi i pažnje uložili, stvarno 10/10 

Poruka je uređivana zadnji put sub 19.12.2020 17:11 (Jack Sparrow).
Moj PC  
3 1 hvala 1
8 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona
Dali ovaj novi update koji rijesava probleme s 6core ryzenima donosi isto poboljsanje kao i onaj rucni hack, ili su jos nesto poboljsali?
Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona
Damir22 kaže...
Dali ovaj novi update koji rijesava probleme s 6core ryzenima donosi isto poboljsanje kao i onaj rucni hack, ili su jos nesto poboljsali?

 

Donosi i AVX fix, te poboljsanja sa Ryzenoma i FX-ovima do 6 jezgri.

Ja se drzim za sada community patcha, jer po change-logu, sve iznad 6 jezgri/niti nema poboljsanja.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

https://www.cdprojekt.com/en/investors/regulatory-announcements/current-report-no-67-2020/

 

Cyberpunk prodan u preko 13mil kopija na svim platformama, vecinski (60+%) na PC-u.

Taj broj od 13mil je dobiven nakon uracunavanja broj vracenih primjeraka igre.

E sad, koliko je zapravo zaista prodana u prva dva tjedna, s obzirom na vracene kopije,

to se ne zna, ali zna se broj da je bilo 8mil prednarudzbi - znaci u dva tjedna je prodano

bar 5mil kopija.

 

Ukupna prodaja CP77 u prva dva tjedna je 225% veca nego prodaja W3 u prva dva tjedna.

 

Tako da CDPR financijski i dalje stabilno funkcionira - bez obzira na burzu.

 

*

 

Dalje, nakon 67 sati igre, jos nisam dosao ni do pola. S obzirom da sam exploitao

crafting system i imam skill 20 + beskonacno novaca, mogu reci da si nisam upropastio

igru sa tim, makar gdje god mogu ulozit novce, ne moram o njima razmisljati,

sto bi znacilo da mozda olako dajem lovu i na questove i na gear.

 

S obzirom da si ne ostavljam oruzja ni gear koji mi nije potreban,

i imam perk koji automatski dismantla sav junk u dijelove (nekad to nije dobro,

jer odredjeni junk vrijedi mnogo vise nego dijelovi), moj save game je 2.06Mb.

 

Uzivam u kaosu koji uzrokujem hackiranjima - trenutno najbolji hack ability koji imam

je taj, da se neprijatelju aktivira bomba - time ih zna 3-4 razbucat u komadice, ako su blizu jedni drugima,

no ako i dva rijesim, vec su toliko ranjivi i zbunjeni, da ih je iz daljine lako dovrsiti, a mogu se i sakriti,

cekati da se RAM napuni i roknuti slijedece sa istim principom.

 

Obozavam voznju motorima, i postoji najbrzi motor u igri, koji se moze dobiti:

SPOILER

 

To je motor od Džekice, poslije njegove smrti, ako tijelo dostavite majci,

i nakon obreda, moguce je dobiti kljuceve od njegove masine - najbrza masina u igri,

jako zabavna za voziti - ista ona koju on sebi kupi i vozi jos u prologu.

 

Ne igram svaki dan, ne stignem zaista od posla, al kad god igram, sati samo prolete.

Istrazivao sam mnoga podrucja koja "nisu jos dostupna za mene", i vjerujem da ce ta podrucja biti

mozda u dijelovima besplatnih DLC-a, a ako ne, onda sigurno u ekspanzijama.

 

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona
Čitatelj kaže...

SPOILER

 

To je motor od Džekice, poslije njegove smrti, ako tijelo dostavite majci,

i nakon obreda, moguce je dobiti kljuceve od njegove masine - najbrza masina u igri,

jako zabavna za voziti - ista ona koju on sebi kupi i vozi jos u prologu.

 

 

 
Da se nadovežem na SPOILER:
Možeš i njegov pištolj isto uzeti, premoćan je. Za one koje nisu znali!

everyday i'm shuffling...
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Sluzbeno najavljeni Free DLC-i:

https://www.cyberpunk.net/en/dlc

 

Kada?

 

Early 2021.!

 

Sto to znaci?

 

Najcesce u prvom kvartalu!

 

Kolicina?

 

Nepoznata!

 

10+?

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
0 0 hvala 1
7 godina
protjeran
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona
Cansee kaže...

nitko nije screenshotao ili kopirao ili zapamtio te informacije sa leaka? izbrisano je sada

 

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.1.2021 21:11 (Čitatelj).
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Odlican sidequest sa Delamian vozilima, gdje ih treba skupit sve, kao Pokemone.

 

SPOILER: https://squadstate.com/guide/cyberpunk-2077-delamain-epistrophy-quest-guide

Automobil u Coastviewevu je brutalan! GlaDOS, jesi to ti? Naravno da si to ti!

I bome su me prvi put izrokali samo tako, neocekivani gadovi!

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona
Čitatelj kaže...

Odlican sidequest sa Delamian vozilima, gdje ih treba skupit sve, kao Pokemone.

 

SPOILER: https://squadstate.com/guide/cyberpunk-2077-delamain-epistrophy-quest-guide

Automobil u Coastviewevu je brutalan! GlaDOS, jesi to ti? Naravno da si to ti!

I bome su me prvi put izrokali samo tako, neocekivani gadovi!

 Šta je tu bilo neočekivano, vidiš da su neki memberi, dok je auto pričao, pobio sam ih unaprijed tako da se kvest zblesirao i odmah je otišao nazad auto.

Palac gore za glados, ali nikakvo iznenađenje napad gangsa.

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Vozas se iza automobila, i sta si onda iskocio van da ih pobijes?

 

Bezveze, ja pratim pricu, i naravno da mi je bilo smjesno i neocekivano da ce automobil

moci regrutirati ljude - ako si igrao Portal, onda znas da GlaDOS moze samo kontrolirati turrete,

i da, automobil je regrutirao dva letece turretal, ali street gang nisam ocekivao da moze regrutirati.

 

No nema veze. S druge strane, mislim da je netko napisao da se gume na automobilu ne mogu ostetiti,

sto je apsolutno krivo - ne samo da se gume mogu probusiti i unistiti, nego i dijelovi automobila lete,

sto se automobil vise ostecen - naprijed odleti hauba, svjetla, otraga vrata, svjetla, pa otpadnu gume itd.

 

 
 

 

Ako ima koji pro-kuhar na forumu, neka proba napraviti ovaj recept:

 

 

Usput, koji je vas Doll Type?

 
 
 
 
 

 

A nekad treba stati i promatrati oglase i reklame:

 
 
 

 

Ili pogledati western u kinu:

 
 
 

I na trenutke sam pomislio da igram Postal:

 

 

I na kraju krajeva, treba zastati i promatrati dubinu i detalje grada, sa obliznjeg brda:

 
 

 

A treba se nekad i nasmijati situacijama koje se desavaju oko tebe:

 
 

 

SPOLIER TIME:

 

Do sada sam imao samo jedan "game braking" bug, a to je sa Claire u misiji "The Beast in me",

i to ako se odlucite za kraj gdje Claire moze ubiti Samsona. Nakon misije je moguce odvesti se u grad natrag sa

Claire, te razgovarati o njenom muzu - ako to ucinite, zapeli ste u vozilu. Rijesenje? Quick load je prije

odabira dali cete se povesti s njom ili sami sa svojim vozilom, a misija zavrsava jednako, bez obzira na odabir,

dobijete njeno vozilo.

 

 

Sto vise igram, to mi je igra sve bolja, osobito sami likovi, dubina grada, detalji, glazba, zvuk, imersija je stvarno vrhunska.

Tu i tamo se desi smjesna situacija, jednom sam projurio kroz neku cetvrt, i palme su se savile do ceste - okrenem se,

dovezem natrag, i palme stoje normalno - nisam uspio rekonstruirati, al dobro sam se nasmijao, jer je izgledalo kao

da ih automobil privlaci na sebe.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona
Čitatelj kaže...

Vozas se iza automobila, i sta si onda iskocio van da ih pobijes?

 

 

 Ne, čim dođem, popnem se na auto, stojim gore i hackam ga on me voza. Najlakše.

Use your brain m8.

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
7 godina
protjeran
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

 

Znas da nije zamisljeno da stojis na vozilu, nego da se vozas uz njega?

 

Al dobro, svatko ima svoje veselje.

 

Kuzim da ima smisla popet se na automobil od Judie,

pa vidjeti kud se voza poslije misije, makar zna biti veoma dosadno kad svako malo stoji na crvenom,

al ovako je misija jednostavno opisana - kada si u blizini vozila, aktivira se neuro-link, i to je sve, dovoljno je

samo vozati se iza ili pored vozila. Uopce ne gustas u misiji, ti kao da trcis maraton.

 

Nije bitno samo bitno doci na odrediste, bitno je uzivati u putovanju.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
13 godina
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Ako je to sloboda koju je autor igre dao i ja kao takav percipiram igru na svoj način tko si ti da to omalovažavaš.
Super je što sam to mogao, što sam mogao na taj načn odraditi kvest, iz zezancije, a ne da moram onako kako je to autor zamislio...to je prg, trebam i moram imati izbora za svaki kvest da uživam i ispunjavam na svoj način.

Ili treba da je sve skriptirano, identično i svi jednako riješavamo kvest bez mogućnosti sloboode?

 

Prvi naglašavaš slobodu i otvorenost igre, a onda ismijavaš mene koji sam misiju prešao na drugi način. Bravo.

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Moj PC  
4 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Stvar je sto propustas pol igre. Al nema veze, uzivaj, jasi po automobilima, ak ti je to najzabavnije.

Imas pravo, WASD je tesko koristiti. Najbolje da si kupis plejstejsn

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Nevezano na sve bugove.... igra je kao RPG smeće i bilo tko tko je uživao u Fallout, Tormentu, Baldurs Gate-u zna da je ovo sve samo ne RPG, a kamoli kvalitetan.

 

Ovo je nakupina jako lijepo dizajniranih asseta smještenih u okej engine i sve izgleda jako lijepo. Što se samog svijeta tiče, čak je i GTA III imao napredniji AI i NPC-ove. Ovaj svijet ne živi, ovaj svijet izgleda onako kako ne bi smio, u potpunosti programirano, bez imalo duše.

 

Ići braniti ovakvu igru je smiješno i glupo.

Poruka je uređivana zadnji put uto 19.1.2021 14:58 (Montarinari).
Moj PC  
0 1 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Cuj, meni je Planescape Torment, Arcanum i VtM:Bloodlines u top 5 najboljih RPG-ova,

i mogu ti reci - da, CP77 je RPG, ne u smislu klasicnog RPG-a gdje imas rase, klase

ili krvne linije, ali je RPG u kojem mozes graditi lika u smjeru kojem ti zelis.

 

E sad, tebi je GTA3/4/5 bolja igra, pa OK, al to nije RPG, to je napucavanje sa auticima,

gdje u svakoj misiji imas "ubij/ukradi/donesi" i to je to. Razrada likova i prica zapravo ne postoji.

Nije to lose za jedan GTA, dapace, dobar je i ovakav kao pucanica iz treceg lica, sa elementima

roll-playa, ali da je punokrvan RPG, nije.

 

Ne znam jel svjet zivi ili ne zivi, smanjio sam broj NPC-a na minimum, a postoji i mod za iskljucit ih sve,

jer su meni osobno nebitni. Vazniji su mi NPC-i koji su dio price, i koji su razradjeni, detaljni,

imaju osobnost, nisu samo tu da popune prazninu, kao bilo koji NPC-i koji se setaju cestom u bilo kojoj igri,

bio to CP77, GTA ili W3 - ti NPC-i koji pricaju "its a Witcher" ili "watch it fool" mi ionako ne trebaju,

to je topovsko meso koje ne daje nikakav XP, a u vecini igara ih ni ne mozes ubiti.

 

Osobno sam sa likovima i pricom zadovoljan, sa side questovima takodjer.

Jedino sto meni za sada fali je nekakav leteci stroj, tipa da mogu imati automobil koji leti,

to bi bilo fora, al tog nema. I steta sto nema mogucnosti uredjivanja stanova ili kupovanje stanova,

vila itd, to mi isto fali, al nije nesto bez cega "ne mogu", jer to je samo dodatni filler, a ne nesto neophodno.

 

Imam 76 sati igre i nisam ugazio posteno u glavnu pricu - vec 4 skilla su mi na lvl 20,

a lvl avatara mi je 46, dakle jos malo 50/max, znaci stvarno ima sadrzaja za raditi i odraditi.

Ne sjecam se niti jedne igre, gdje sam tako brzo mogao napredovati i postati OP, bez da idem u glavnu misiju.

 

Kad dodjem do zadnjeg boss-a, bit ce mica maca koju samo treba presamarat par puta.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Imam osjecaj da je fizika u igri mogla biti puno bolja, da se ne oslanja na nVidia PhysX,

nego na Havok, koji je mnogo realniji i fluidniji, te ima puno vise zganjaca iza sebe.

 

Kad pogledam sve igre koje koriste PhysX kao API za fiziku, u svim igrama je fizika nekako

nerealna i preintenzivna - dok sve igre koje su na Havok API-u djeluju njeznije i realnije.

 

Uostalom je puno jeftinije dobiti licencu za Havok, kao MS partner za developere je bagatela.

 

Siguran sam da nDivijine guzice jednostavno placaju hrpu love da im drugi guraju tehnologiju,

koja ni nije nista posebno, i od koje ima i boljih rijesenja.

 

 

Evo usporedba - lijepo se vidi kako je Havok zapravo taj, koji objektima daje nekakvu realnu tezinu,

dok sa PhysX-om izgleda kao da je beztezinsko tijelo, a Unity je spoj jednog i drugog, bas dobro balansiran.

 

Vjerujem da je za vecinu grafickih i fizikalnih bug-ova zasluzan zapravo implementirani PhysX engine,

jer kao i u drugim igrama, djeluje nerealno, objekti i odjeca se klippaju kroz materije itd.

 

Al kad se uzmu pare je kasno, moras implementirati vraga - uprava je uzela lovu a programerima se usijale guzice.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
1 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

1.1 Patch je vani:

https://www.cyberpunk.net/en/news/37373/patch-1-1

 

Patch 1.1 for Cyberpunk 2077 is now available on PC, consoles and Stadia!


In this update we focused on various stability improvements,

which you can find outlined in the patch notes below.

We will continue this work in patch 1.2 and other upcoming updates.

At the same time we will keep fixing the bugs you encounter and listening to your feedback on how to improve the overall game experience.


Stability

Various stability improvements including:

    Memory usage improvements in various systems within the game: characters, interactions, navigation, in-game videos (news, tv, etc.),

foliage, laser effects, minimap, devices, AI, street traffic, environmental damage system, GPU-related, and more.
    Various crash fixes (related to, among others, loading saves, game opening/closing and Point of No Return).

Quests/Open World

    Fixed an issue where calls from Delamain would end immediately and seem like they cannot be picked up in Epistrophy.
    Fixed an issue where players would not receive calls from Delamain when approaching relevant vehicles in Epistrophy.
    Fixed an issue where the objective could get stuck on "Answer the call from Mr. Hands" in M'ap Tann Pèlen.
    Fixed an issue where Judy could teleport underground in Pyramid Song.
    Fixed an issue where it would be impossible to talk to Zen Master in Poem of The Atoms.
    Fixed an issue where Takemura wouldn't call in Down on the Street.
    Fixed an issue where Jackie could disappear in The Pickup.
   Fixed an issue where it could be impossible to get out of the car in The Beast in Me: The Big Race.
    Fixed an issue where players could stop receiving calls and messages after moving too far away from A Day In The Life area.
    Fixed an issue where opening the package wouldn't update Space Oddity.
    Retro-fixed the saves affected by a rare issue where speaking to Judy in Automatic Love would be impossible due to an invisible wall. The underlying issue is under investigation.
    Fixed an issue that prevented players from collecting the reward in Gig: Freedom of the Press. The quest will auto-complete for those who could not collect the reward previously, and the reward will be provided automatically.
    Fixed an issue where Delamain would remain silent throughout Epistrophy if the player initially refused to help him.

UI

    Fixed an issue where prompt for exiting braindance could be missing.
    Removed an invalid item from loot.

Visual

    Fixed an issue where a grenade's trajectory could be displayed in photo mode.
    Fixed particles' hue appearing pink when viewed close up.
    Fixed cars spawning incorrectly in Reported Crime: Welcome to Night City.

Achievements

    Fixed an issue where completing one of theassaults in progress in Santo Domingo would sometimes not contribute towards progression for The Jungle achievement, preventing its completion.

Miscellaneous

    Addressed the issue responsible for saves getting oversized (related to the modifier indicating if the item is crafted),

and trimmed the excess size from already existing saves (note: this won’t fix PC save files corrupted before 1.06 update).
    Fixed an issue where input could stop registering upon opening the weapon wheel and performing an action.
    Fixed an issue where the "Continue" button in the Main Menu could load an end game save.

PlayStation-specific

    Performance optimization of crowds on PlayStation 4 Pro and PlayStation 5.
    Various crash fixes on PlayStation 4.

Xbox-specific

    Improved memory usage for character creation, mirrors, scanning, camera remote control, menus (inventory, map) on Xbox One, Xbox One X and Xbox One S.

PC-specific

    It will now be possible to obtain achievements while in Steam offline mode. Note: Offline mode needs to be enabled before starting the game. This change does not work retroactively.
    Addressed the game startup crashes related to loading cache on NVIDIA graphics cards.

Stadia-specific

    Concert audio should no longer be inaudible in Never Fade Away.
    Fixed corrupted textures on several melee weapons.
    Tweaked default deadzone settings to be more responsive. Note: the change will not affect settings unless they’re set to default. 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Poruka je uređivana zadnji put sub 23.1.2021 7:28 (Čitatelj).
Moj PC  
2 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Cyberpunk 2077 1.11 Patch Notes

    Item randomization has been restored to the previous state.

The save/load loot exploit will be investigated further.

    A bug in Down on the Street quest has been fixed.

It occurred for some players during a holocall with Takemura, when using a save made on version 1.06 with Down on the Street quest in progress at

"Wait For Takemura’s call” objective. After loading such a save on version 1.1, the holocall would lack dialogue options and block interactions with other NPCs.

Addressed a bug where prompt for exiting braindance could be missing.

    An invalid item now removed from loot.
    A grenade’s trajectory could be displayed in photo mode. This issues is now fixed.
    Fixed particles’ hue appearing pink when viewed close up.

    It will now be possible to obtain achievements while in Steam offline mode. Note: Offline mode needs to be enabled before starting the game. This change does not work retroactively.
    Addressed the game startup crashes related to loading cache on NVIDIA graphics cards.
    Concert audio should no longer be inaudible in Never Fade Away.
    Fixed corrupted textures on several melee weapons

 

Eto, exploit za iteme je vracen, tako da sad opet mozete farmati iteme sa najvise slotova.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Cybercrime u akciji:

 
 

 

TLDR: Osobni podatci (login na GOG-u, podatci racuna i kartica) nisu kompromitirani,

no moj savjet kao IT-ovac je svakako da promjenite lizinke na GOG racunu, ako vec niste,

i provjerite bankovni racun/kartice, ako su vam spojene na GOG racunu.

 

A druga stvar koja je zanimljiva - govore o ne-releasanoj verziji Witchera 3,

koji moze biti jedna od dvije stvari:

1. 2021. verzija W3 (nedovrsena) sa grafickim upgradeima

2. stari buildovi stariji od 2015.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

1.20 patch je vani - 34GB, mnogo promjena.

 

Nakon 160 sati igre, vjerovatno cu zamjetiti dosta toga.

4 prolaska - sva 3 lifepatha, i jedan prohod kao "zlikovac",

trenutno sam na 5. prolasku, pokusavam rijesiti sve sto se moze bez bitke,

ili birati misije gdje oruzje nije potrebno, ili se moze zaobici.

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Niti ovaj 1.2 patch nije ucinio igru igrivom,hrpe glicheva i dalje prisutne,performanse na rtx3080 dno dna.

Ceka se dalje....

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Cyberpunk 2077 - PC ONLY - Spoiler_Free Zona

Ja sam odigrao igru, pet krajeva za nešto manje od 60 sati. Ok radi, ali nije bez problema. Dva questa nisam mogao završiti zbog bugova, u jednom zbog buga sam morao korisiti fast travel prvi i jedini put u igri. Većinom je igra radila na 50 do 60 fps s ray tracingom na max postavkama pri rezoluciji 1440p. No bilo je padova na nekim dijelovima na 30 fps, no to se većinom događalo na sporednim questovima. 

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice