Ja pratim razvoj igre doslovce od prve najave. Igra je po svemu što sam vidio svakako odlična i definitivno ću je odigrati, ali ću pričekati da ispeglaju bugove.
sinoć počeo igrati, bježim da nađem konja, sasječe me lik s leđa... ok sad ću ja njega... poginuo 20 puta...iz ljutnje alt+f4...ali jedva čekam da dođem s posla da probam ponovo
Ovo će možda zvučat kao troll, al ozbiljno pitam
Dosta vas spominje da igra dolazi na GoG, pa me zanima kako ju mogu skinut, šta trebam radit?
Tipa, igra bude taj dan dostupna, uđem u GoG acc i skinem ju ili moram nešto prije toga učinit?
Ovo će možda zvučat kao troll, al ozbiljno pitam
Dosta vas spominje da igra dolazi na GoG, pa me zanima kako ju mogu skinut, šta trebam radit?
Tipa, igra bude taj dan dostupna, uđem u GoG acc i skinem ju ili moram nešto prije toga učinit?
platiti
Na kraju krajeva, igra se iz zabave, a ne neke ozbiljnosti.
Slažem se s tim da ima dosta toga što su trebali drugačije napraviti, a nisu. A napravljeno je u drugim igrama i to već skoro pa može biti standard godinama, no nema veze.
Nije loša igra.
Ovo s napitcima i čuvanjem igre je glupost. Mogli su makar napraviti opciju nekakvu izbora ili nešto.
sinoć počeo igrati, bježim da nađem konja, sasječe me lik s leđa... ok sad ću ja njega... poginuo 20 puta...iz ljutnje alt+f4...ali jedva čekam da dođem s posla da probam ponovo
uzmi u obzir da si sin kovaca koji mac u ruci ima samo zato da ga odnese plemicu. I sad bi se ti tuko sa kumanskim placenicima koji imaju desetljece iskustva u ratovanju s mongolima,mađarima,cesima...
tako pristupaj svakoj situaciji i neces morat poginut ni jednom. Nisi heroj nego sin kovaca uhvacen u dogadjaje puno vece od njega samog. To je premisa igre, a ti si se zaletio ko svarceneger :D
sinoć počeo igrati, bježim da nađem konja, sasječe me lik s leđa... ok sad ću ja njega... poginuo 20 puta...iz ljutnje alt+f4...ali jedva čekam da dođem s posla da probam ponovo
uzmi u obzir da si sin kovaca koji mac u ruci ima samo zato da ga odnese plemicu. I sad bi se ti tuko sa kumanskim placenicima koji imaju desetljece iskustva u ratovanju s mongolima,mađarima,cesima...
tako pristupaj svakoj situaciji i neces morat poginut ni jednom. Nisi heroj nego sin kovaca uhvacen u dogadjaje puno vece od njega samog. To je premisa igre, a ti si se zaletio ko svarceneger :D
znam, no tek završio shadow of mordor gdje klao na stotine orkova pa trebam malo promjeniti filozofiju
biti će taktičko povlačenje :)
Na kraju krajeva, igra se iz zabave, a ne neke ozbiljnosti.
Slažem se s tim da ima dosta toga što su trebali drugačije napraviti, a nisu. A napravljeno je u drugim igrama i to već skoro pa može biti standard godinama, no nema veze.
Nije loša igra.
Ovo s napitcima i čuvanjem igre je glupost. Mogli su makar napraviti opciju nekakvu izbora ili nešto.
Činjenica da toliko ljudi igra (90k peek na steamu) i da su joj ocjene igrača veće nego one "cijenjenih" reviewera tvrdi suprotno. I više nego očito je da su ljudi dugo, predugo, čekali ovakvu igru. Ni silni bugovi nisu naštetili prodaji i dobrim ocjenama. Da su pričekali još mjesec dva i ispeglali bugove, jao kakva bi to igra tek onda bila.
Save mehanika je mogla biti bolja. Ono što su po meni trebali napraviti jest:
iron man mode - 1 život, kad umreš umreš, to je to
hard mode - ovakav save kakav imamo sada
normal mode - saveaš kad hoćeš
Mogu ti reći da ti i ima ova smisla. :D
Edit : Je li netko primjetio da mu neće sejvati igru svaki puta kad odspava?
JA sam primjetio...
Kako je pop zakon hahah čim sam vidio da se penju na crkvu znao sam da ce netko rigat sa tornja hahah
Ja nisam iskusio niti jedan (NITI JEDAN) od navedenih bugova.
Neznaci da ih nema,samo kažem...
NITI JEDAN
Kako je pop zakon hahah čim sam vidio da se penju na crkvu znao sam da ce netko rigat sa tornja hahah
Jedan od smiješnijih questova ikada... Pogotovo propovjed kasnije
Ja nisam iskusio niti jedan (NITI JEDAN) od navedenih bugova.
Neznaci da ih nema,samo kažem...
NITI JEDAN
Blago tebi. Meni je konj jučer umro, okružilo me jedno 10-tak bandita. Ja jedva spasio živu glavu, ali peebles nije bila te sreće. Propješačio sam jedno 50-tak metara, zazviždio i puf, eto peebles natrag. It's a feature not a bug
Sa današnjim 1.2.5 fixom uletio i jedan gadan igrotrgajući bug. Quest "Ginger in the pickle" se odbija pokrenuti. Uredno se završi "The hunt begins", ali poslije toga - ništa. Nula. Njada. Trebali su kao popraviti probleme koje je ekipa imala s tim questom, ali su ga na kraju skroz potrgali. Veselo. Odradio još jedan side quest, ali se ne usudim dalje.
Tak mi i treba kad kupujem igre i imam odmah sve patcheve.
Jel imas Vanilla na DVD-u ili samo digitalno izdanje? Kad izadje na GOG-u za 6 dana, pitanje je koja ce verzija patcha biti.
Ali znam jedno - na GOG-u skines, zaprzis na DVD-ove i imas, i tako svaki patch stavis na DVD, i ako zatreba,
deinstaliras i stavis do patcha kojeg hoces (uz uvjet da ti save gameovi rade).
Bubnuli patch 1.2.5 jučer, i sad revertali na 1.2.2 Ispravili Ginger quest ali stvorili dodatne bugove
Izbacili su iz igre Volumetric fog, no moguce ga je aktivirati u konzoli samo upisite "e_volumetricfog 1". Ili napravite .cfg gdje to zaljepite, meni igra izgleda puno bolje sa VF, pogotovo pri zalasku sunca.
Nije dorađen volumetric fog te je zato vjerovatno i isključen... Tokom cijelog dana se ima filing da je jutro te je nebo poprilično uništeno...
Stavio sam DOF / FXAA / AO efekte
Kada se pogleda npr kokoš, (noge), trava iza nje, drva sa ljeve, ograda sa desne strane ima se bolji osjećaj volumena i da je to u prostoru zahvaljujući ambient occlusionu, a kada se pogleda kroz vrata vidi se lagani DOF efekt. On uz FXAA miče nazubljenost stabla i vegetacije u daljini te mislim da stvara bolju sliku. Možda treba smanjit količinu FXAA efekta.
Ovdje se apsolutno svugdje vidi mnogo kvalitetniji ambient occlusion - bilo to na vratima, prozoru ljevo, maketi katedrale, objektima na podu...
Nakon duuuuuugo vremena ubacio ReShade u igru... Gore je bio primjer šta želim, a ovo je sada to...
Moram priznat da iako igra izgleda vrhunski malo su me ubijala u pojam ta drveća u daljini koja su toliko oštra bez DOF efekta
Ubacio sam DOF, (depth of field) / AO, (ambient occlusion) i mrvicu korekcije boje...
Napokon danas odlučio probati alchemy, baš mi je fora kako su to napravili. Sada brzo po cvijeće i baciti se na pravljenje potiona, bar dok mi ne dosadi, hehe.
Bubnuli patch 1.2.5 jučer, i sad revertali na 1.2.2 Ispravili Ginger quest ali stvorili dodatne bugove
Danas još jedan patch, opet vratili na 1.2.5. Ali ajde, popravili Ginger quest, odmah se startao, nisam morao učitavati stari save.
Slijedeći tjedan sljedi veliko ažuriranje. Ja ću pričekati recimo verziju 1.4 da bi počeo s igranjem. Ne volim bugove. :)
Evo i ja poceo igrati game.Odusevljen sam sa misijama koje su ful detaljne i nisu grind fest cirkusarija.Svidja mi se sto sam potrosio pun k... vremena da bi tek prosao uvodni dio igre.Sto se tice samog fighta,mislim da je ok napravljeno i ako mi je malo sto se tice fist fighta pre sporo.Shvacam da macevanje je i bilo sporo,ali sa sakama,to su trebali napraviti da je izvodjenje udaraca brze.Sto se tice interakcije sa okolisem,mislim da je ovo barem za sada,dosta daleko od Skyrima kojeg neki usporedjuju sa KCD...Jos nisam krenuo craftat weapone/armore ili potione,ali nadam se da je detaljno napravljeno.Prica mi je za sada odlicna,jedino sto mi kvari ugodjaj i da se totalno udubim u svijet KCD,su silni bugovi na koje sam naletio.Npr usao sam u neku sobu i lik mi ne moze izaci.Jedva se iskopao van.Nevidljivi zidovi,crne teksture nekakve po ekranu i razgovor sa ljudima zna biti dosta zbugano.Ali za sada sve u svemu,mislim da je dobra igra.Ima taj nekakav Witcher/Skyrim thing,sto se meni osobno ful svidja.Ono gdje bas i nisam nesto pretjerano odusevljen je grafika.Mislim da bi igra bila bolja pod REDengine,ali sta je tu je.Vjerojatno jako puno i kosta taj engine.Nadam se da ce patchevi to rijesiti sto se tice bugova.I ono gdje bas i nisam zadovoljan je sam price igre.Smatram da bi nekakvih 30eura bila ok cijena.
neznam jeste primjetili al igra koristi 100%jedne jezgre a ostale skroz malo,zna se desit da microstuttera zbog tog...
Zato fino u task manageru set affinity,pa ugasit tu jezgru koja je na 100% pa se malo bolje razlije po ostalima load,i onda kad se vrati ta prvotna jezgra dodje ispod 100% zakucanosti pa nema stuttera
U fist fightu kolko sam ja skuzio ljeva tipka misa je jaki udarac, a desna tipka brzi udarac sakom.U biti mozes jako brzo nekog prebit.
neznam jeste primjetili al igra koristi 100%jedne jezgre a ostale skroz malo,zna se desit da microstuttera zbog tog...
Zato fino u task manageru set affinity,pa ugasit tu jezgru koja je na 100% pa se malo bolje razlije po ostalima load,i onda kad se vrati ta prvotna jezgra dodje ispod 100% zakucanosti pa nema stuttera
Meni su sve jezgre ukljucene
Game over, 60 sati. Sad staviti na led, čekati da se popeglaju silni bugovi (kojih btw ima sve više i više kako se bližite kraju igre), čekati da izađu neki zanimljivi modovi i onda ispočetka
znači ipak cu sačekati pečeve, samo me zanima jel priča dobra jel te "vuče" rpg sistem i combat su odlični to mi je najvaznije u igri