PlayerUnknown's Battlegrounds izdvojena tema

poruka: 6.844
|
čitano: 1.292.567
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: PUBG Nickovi - da se ekipa lakše okupi
15 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Evil Access kaže...
mrsmith kaže...
Asteroid1979 kaže...

Zivi bili pa videli. 

Kad smo već kod nabrajanja - HUNT: Showdown, Europa, SOS, Darwin Project, itd. Ima toga brdo što dolazi uskoro ali ni jedna ozbiljna high quality konkurencija se još nije pojavila.

 Meni nije jasno zasto ti mislis da ce EA napraviti kvalitetnu battle royale igru ako ne mogu da naprave kvalitetnu igru u zanrovima u kojima bi trebali biti jaki. Na kraju krajeva taj EA atm radi igre sa fokusom na konzole. Vjerovatno bi to isto uradili i sa battle royalom, konzolitis sa loot crates. PUBG je igra koja je primarno radjena za PC i to se osjeti dok igras. Imao si u BUGu prilog o PUBG na 20 stranica, ljudi pisu pjesme o igri, igra je fenomen, a ti mislis da bi EA napravio "kvalitetniju" igru?

Ne da mislim nego sam uvjeren 100% da bi EA, Ubisoft, Blizzard ili bilo tko od velikih igrača napravio puno bolju igru da se odluče na to. Igra je u suštini vrlo jednostavna i praktički nikakav AI ne postoji... najveći challenge je dobra komunikacija servera i clienta pod tolikim opterećenjem istovremenih igrača. A ovi konji su odabrali UE4 engine koji nije nikad bio za to zamišljen niti ima dobru podršku za isto... Gdje s druge strane imaš kompanije s puno većim budgetom i znanjem o vlastitim engine-ima nego što je to neki Bluehole koji koristi UE4.

 

Opet, koliko je samo bolji posao s Fortniteom napravio EPIC na istom tom UE4 engine-u, sve samo zato jer su iskusni majstori i uspjeli su što ovima iz Bluehole-a nije pošlo za rukom... (naravno govorim o tehničkim aspektima igre, ne grafici i izgledu).

 

I PUBG i Fortnite zbog UE4 engine-a imaju vrlo loš tickrate (18/19Hz) gdje bi bilo koja normalna kompetitivna igra trebala imati barem 60hz. Evo ti screenshot pa vidi čemu hvalospjevi....

 

EDIT: PUBG je toliko loše izveden da im tickrate ima dipove na 2Hz... ej DVA.. onda se ljudi cude zasto ima toliko glupavih smrti... Onda imaš H1Z1 koji je s mrežne strane odrađen vrhunski ali je ostatak sranje (barem meni, ispričavam se ako sam nekoga uvrijedio). Jbg, treba naći zlatnu sredinu ponekad.

 

NAPOMENA: Prije nego me opet netko prozove da serem po igri bez razloga - Igram PUBG bez obzira na sve, jer mi je uz sve tehničke mane još uvijek najzabavniji i najljepši BR trenutno (500+h) no siguran sam da bi prešao na nešto novo ako bi bilo bolje. Ovo je samo realno stanje stvari, a ne trolanje ili plakanje.

It is always darkest just before the dawn.
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.2.2018 14:48 (mrsmith).
16 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
EA ima uhodan tim ljudi i engine na kojem rade godinama tak da bi oni da su pametni mogli tak nekaj napravit za valjda mjesec dana na nekoj postojecoj mapi ili uzmu cetri mape iste tematike tipa pustinja i zaljepe jednu veliku. BF serijal ima odredenu dozu destrukcije u igri i mozes kucu srusit ako se neko skriva iza zida dok u pubg cekas da neko krene u kucu i fino prefire. 99.99% partija kad se napucavam s nekim na uglu kuce ili kroz prozor padam ono tri metra dalje mrtav. Nisam kod prozora vec pet minuta, popijem pivu, popisam se i onda padnem mrtav kolko je tickrate los!
Neki saljivac pise da imaj dobar team devova i slusaju ljude kaj oce tipa vaultanje, userinterface, voznju vozila, replay i balans oruzja. Kaj ti se to zajebavas ili kaj? Vaultanje imas u BF-u od proslog stoljeca i ovi izbace igru gdi nemres prek metarne ograde!!! Userinterface uredili jer slusaju community? Sredili su ga jer izgledal retardirano jadno, prije dvadeset godina sam igral igre s boljim ui. Voznja vozila je fucking joke i morali su sredit a pogotovo zvuk stisat kak je bilo na pocetku. Deathcam je fail samo takav na kojem ne vidis nist osim da si u lika ispucal deset metaka a da je igra skuzila jedan mozda dva i ispada da si dosel pred njega popil pivu pocel pucat ali presporo pa te lik ubil. Balans oruzja je jedan od boljih ono oneshootanje sa shotgun gdi imam full body armor je vrhunac balansa ili da pogodis nekoga tri puta sa SKS i lik ode ko da nist nije desilo.

Jedva cekam da dojdem doma i da mi igra digne tlak.
7 godina
protjeran
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
NEW_MAN kaže...
EA ima uhodan tim ljudi i engine na kojem rade godinama tak da bi oni da su pametni mogli tak nekaj napravit za valjda mjesec dana na nekoj postojecoj mapi ili uzmu cetri mape iste tematike tipa pustinja i zaljepe jednu veliku. BF serijal ima odredenu dozu destrukcije u igri i mozes kucu srusit ako se neko skriva iza zida dok u pubg cekas da neko krene u kucu i fino prefire. 99.99% partija kad se napucavam s nekim na uglu kuce ili kroz prozor padam ono tri metra dalje mrtav. Nisam kod prozora vec pet minuta, popijem pivu, popisam se i onda padnem mrtav kolko je tickrate los!
Neki saljivac pise da imaj dobar team devova i slusaju ljude kaj oce tipa vaultanje, userinterface, voznju vozila, replay i balans oruzja. Kaj ti se to zajebavas ili kaj? Vaultanje imas u BF-u od proslog stoljeca i ovi izbace igru gdi nemres prek metarne ograde!!! Userinterface uredili jer slusaju community? Sredili su ga jer izgledal retardirano jadno, prije dvadeset godina sam igral igre s boljim ui. Voznja vozila je fucking joke i morali su sredit a pogotovo zvuk stisat kak je bilo na pocetku. Deathcam je fail samo takav na kojem ne vidis nist osim da si u lika ispucal deset metaka a da je igra skuzila jedan mozda dva i ispada da si dosel pred njega popil pivu pocel pucat ali presporo pa te lik ubil. Balans oruzja je jedan od boljih ono oneshootanje sa shotgun gdi imam full body armor je vrhunac balansa ili da pogodis nekoga tri puta sa SKS i lik ode ko da nist nije desilo.

Jedva cekam da dojdem doma i da mi igra digne tlak.

 EA ima uhodan tim ljudi koji napravi BF1 I SWBF2 i nakon mjesec dana nitko ne igra igre. Zasto bi ti strucnjaci onda znali napraviti battle royale igru koju bi ljudi zeljeli da igraju?

Eye In The Sky
12 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Evil Access kaže...
NEW_MAN kaže...
EA ima uhodan tim ljudi i engine na kojem rade godinama tak da bi oni da su pametni mogli tak nekaj napravit za valjda mjesec dana na nekoj postojecoj mapi ili uzmu cetri mape iste tematike tipa pustinja i zaljepe jednu veliku. BF serijal ima odredenu dozu destrukcije u igri i mozes kucu srusit ako se neko skriva iza zida dok u pubg cekas da neko krene u kucu i fino prefire. 99.99% partija kad se napucavam s nekim na uglu kuce ili kroz prozor padam ono tri metra dalje mrtav. Nisam kod prozora vec pet minuta, popijem pivu, popisam se i onda padnem mrtav kolko je tickrate los!
Neki saljivac pise da imaj dobar team devova i slusaju ljude kaj oce tipa vaultanje, userinterface, voznju vozila, replay i balans oruzja. Kaj ti se to zajebavas ili kaj? Vaultanje imas u BF-u od proslog stoljeca i ovi izbace igru gdi nemres prek metarne ograde!!! Userinterface uredili jer slusaju community? Sredili su ga jer izgledal retardirano jadno, prije dvadeset godina sam igral igre s boljim ui. Voznja vozila je fucking joke i morali su sredit a pogotovo zvuk stisat kak je bilo na pocetku. Deathcam je fail samo takav na kojem ne vidis nist osim da si u lika ispucal deset metaka a da je igra skuzila jedan mozda dva i ispada da si dosel pred njega popil pivu pocel pucat ali presporo pa te lik ubil. Balans oruzja je jedan od boljih ono oneshootanje sa shotgun gdi imam full body armor je vrhunac balansa ili da pogodis nekoga tri puta sa SKS i lik ode ko da nist nije desilo.

Jedva cekam da dojdem doma i da mi igra digne tlak.

 EA ima uhodan tim ljudi koji napravi BF1 I SWBF2 i nakon mjesec dana nitko ne igra igre. Zasto bi ti strucnjaci onda znali napraviti battle royale igru koju bi ljudi zeljeli da igraju?

 Kako nitko ne igra ? SW da nisu zahebali sa loot boxevima bila bi odlicna igra. Gameplay su svi pohvalili. Druga je stvar pohlepa. Da znaju igru napravit, znaju. 

http://forum.pcekspert.com/showthread.php?p=3105649#post3105649
15 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Evil Access kaže...

 EA ima uhodan tim ljudi koji napravi BF1 I SWBF2 i nakon mjesec dana nitko ne igra igre. Zasto bi ti strucnjaci onda znali napraviti battle royale igru koju bi ljudi zeljeli da igraju?

 O čemu ti bulazniš?

Svaki dan svaku od ovih igri igra oko 150k ljudi na svim platformama. Da nije 3 milijuna kao PUBG ali je dalko od toga kako opisuješ.

 

Ako ništa i jedna i druga igra su miljama ispred po svemu. Ali baš svemu. Optimizacija, netcode, sadržaj, detalji itd itd. Jedino što je PUBG jednostavan, a opet teški za osvojiti prvo mjesto. Mehanike igre se jako lako pohvataju, a opet izazov i radi RNGa svaki put nešto novo.

 

Gle i meni je dobar PUBG imam 600h, ali ne možeš biti toliko čorav. Igra ima jako puno mana, ali koja igra nema? Pa tako pređemo preko toga i igramo.

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.2.2018 17:54 (Jack Sparrow).
7 godina
protjeran
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Jack Sparrow kaže...
Evil Access kaže...

 EA ima uhodan tim ljudi koji napravi BF1 I SWBF2 i nakon mjesec dana nitko ne igra igre. Zasto bi ti strucnjaci onda znali napraviti battle royale igru koju bi ljudi zeljeli da igraju?

 O čemu ti bulazniš?

Svaki dan svaku od ovih igri igra oko 150k ljudi na svim platformama. Da nije 3 milijuna kao PUBG ali je dalko od toga kako opisuješ.

 

Ako ništa i jedna i druga igra su miljama ispred po svemu. Ali baš svemu. Optimizacija, netcode, sadržaj, detalji itd itd. Jedino što je PUBG jednostavan, a opet teški za osvojiti prvo mjesto. Mehanike igre se jako lako pohvataju, a opet izazov i radi RNGa svaki put nešto novo.

 

Gle i meni je dobar PUBG imam 600h, ali ne možeš biti toliko čorav. Igra ima jako puno mana, ali koja igra nema? Pa tako pređemo preko toga i igramo.

 Igra ima bodove koje skupljas pa se onda spawn kao superheroj, prvi svijetski rat u kome svi nose automatsko oruzije i imaju red dot... Igrao sam 3 sata BF1 kada je bila open beta, jedna rijec koja za mene opisuje tu igru je "bland", mislim da bih mogao igrati 100 sati i ne bih imao niti jedno novo iskustvo koje nisam vec skupio u 3 sata koja sam odigrao. BF je kao serijal otisao u k kad je htio biti vise kao CoD, da bi mogli da zarade vise novca. Sada su vise kao CoD, ali ne zaradjuju kao CoD. I budimo iskreni, ne da je igra umrla, nego nikada nije ni bila ziva, jer ako je usporedis sa drugim igrama koje su popularne s kojima bi se BF serijal trebao da takmici, brojke ljudi koji igraju BF1 su smijesne. Da je igra dobra, ljudi bi je igrali, nemojmo se lagati.

Eye In The Sky
12 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Evil Access kaže...

 EA ima uhodan tim ljudi koji napravi BF1 I SWBF2 i nakon mjesec dana nitko ne igra igre. Zasto bi ti strucnjaci onda znali napraviti battle royale igru koju bi ljudi zeljeli da igraju?

Što ne štima s tim igrama? Net-code? Grafički engine? Mehanika igre? Grafika? Animacije? Serveri?

 

Ili ne štimaju odluke glavešina vezano uz transakcije i odabir tematike koji očito mnogima ne leži?

 

Ako je ovo drugo, onda će očito krađom ideje iz PUBG-a i naučeni iskustvom iz SWBF-a, ispraviti te jedine nedostatke.

Ili ti drugačije misliš?

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
15 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Evil Access kaže...

 Igra ima bodove koje skupljas pa se onda spawn kao superheroj, prvi svijetski rat u kome svi nose automatsko oruzije i imaju red dot... Igrao sam 3 sata BF1 kada je bila open beta, jedna rijec koja za mene opisuje tu igru je "bland", mislim da bih mogao igrati 100 sati i ne bih imao niti jedno novo iskustvo koje nisam vec skupio u 3 sata koja sam odigrao. BF je kao serijal otisao u k kad je htio biti vise kao CoD, da bi mogli da zarade vise novca. Sada su vise kao CoD, ali ne zaradjuju kao CoD. I budimo iskreni, ne da je igra umrla, nego nikada nije ni bila ziva, jer ako je usporedis sa drugim igrama koje su popularne s kojima bi se BF serijal trebao da takmici, brojke ljudi koji igraju BF1 su smijesne. Da je igra dobra, ljudi bi je igrali, nemojmo se lagati.

 Kakve veze ima odabir sistema i mehanike u igri sa iskustvom ili bilo čime? Automatsko oružje se koristilo u WW1 znaš ono lmg, a i švabi i talijani su imali prvi SMG pred kraj rata, dok taj "red dot" nije red dot nego samo točka na staklu koji je bio izumljen još 1900, samo se zvalo Reflector sight. Ali nije bilo praktično koristiti.

 

Ako se ne sviđa tebi nešto u igri ne znači da je "strgano" i da ne znaju to napraviti, nego tek naprotiv. Pa BF je jedan od prvih koji je imao vaulting. Destrukcija, fizika vozila, ragdoli, animacije i količina njih, efekti, zvuk sve je miljama ispred po kvaliteti. EDIT: pa BF3 je imao sličan mod k battle royalu gdje si skupljao random oružja po mapi

 

To što su ljudi izgubili interes u igru nije radi same kvalitete nego drugih stvari. Kao promašena tematika i sl.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.2.2018 19:11 (Jack Sparrow).
15 godina
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

Svasta sam ocekivao ali da u 2018 procitam kako netko sljepo ljubi guzicu EAu nisam..., sta vec ste zaboravili kako je to doslovno NAJGORI izdavac koji cijedi svaki svoj naslov kao limun za zadnju kunu, koji prodaju igru za 60 eura a onda vam naplacuju elemente iz te igre koji su trebali biti dio CORE iskustva kroz lootbox gambling sistem.

 

 

Sta ste zaboravili kako uredno EA za svaku svoju AAA igru od 60 Ojra naplati svaku "DLC" mapu sa jos po 20?


Jel vam to sjecanje kao u "zlatne ribice" pa ste vec zaboravili kakav je TRASH bio Battlefield 4 od tog tako "kvalitetnog" studija, sjecate li se koliko je tom sto bi Newman rekao "savrsenom EA ima uhodan tim ljudi i engine na kojem rade godinama " trebalo da poprave netcode i da igra bude igriva?

 

S druge strane imate "indie" fucking Bluehole studio koji vam je naplatio igru 30ish eura, koji vam je omogucio SVE besplatno ukljucujuci novu mapu/oruzja/dodatke i nista nije sakrijo iza paywall-a ili naplatio kroz DLC sadrzaj (osim sugave kozmetike) koji koliko toliko slusaju svoj community..., igru koja je s trona (iako se placa) skinula DOTU 2/CS GO koju sami igrate po 600+ sati i onda jos seret*.....

Ponavljam PUBG ima mana, ima ih more ali neki od vas stvarno preterujete..., da vam hoce EA kucu napraviti naplatiti 40x vise od realne vrijednosti pa vam u pol zime kad pada snijeg naplatiti krov i prozore kao DLC...., sramota.... 

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.2.2018 19:50 (D3ViL).
Moj PC  
4 0 hvala 2
15 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds

Ne radi se sad samo EA može i ubisoft zapravo bi Ghost Recon Wildlands bio predobar battle royal, igra ko rađena za to. 

 

I to što opisuješ da taj tim uhodanih ljudi. Čak i takav loš netcode je bio bolji od ovoga što sad ima ova igra. E pa na tickrate se smanji na 5 na početku runde. A sad su se uhodali i popravili te stvari, dotjerali engine do vrhunca.

 

Poanta ljudi je da bi neki bolji studio koji radi AAA igre mogao napraviti brutalan FPS. EA su uzeli za primjer radi frostibitea koji je vjerovatno najbolji engine za FPS trenutno. 

15 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Jack Sparrow kaže...

Ne radi se sad samo EA može i ubisoft zapravo bi Ghost Recon Wildlands bio predobar battle royal, igra ko rađena za to. 

 

I to što opisuješ da taj tim uhodanih ljudi. Čak i takav loš netcode je bio bolji od ovoga što sad ima ova igra. E pa na tickrate se smanji na 5 na početku runde. A sad su se uhodali i popravili te stvari, dotjerali engine do vrhunca.

 

Poanta ljudi je da bi neki bolji studio koji radi AAA igre mogao napraviti brutalan FPS. EA su uzeli za primjer radi frostibitea koji je vjerovatno najbolji engine za FPS trenutno. 

 Dzaba ti najbolji engine kad imas najgore smecare i bandite iza njega, propali potencijal vidi kako su doslovno unistili SW Battlefront II opcenito odlicnu igru svojom pohlepom, isto su napravili Titanfallu II forsirajuci izlazak, odlicna igra UNISTENA jer je EA prisilo izlazak u momentu kad je bilo previse konkurencije....

Mrsko mi je sada googlati ali imas trenutno u developmentu bar 5-6 raznih battle royal igara, da izadje nesto bolje prvi bih kupio i igrao BOLJE. Svi ti engini su dobri, Frostbite je odlican nitko ne spori ali mislis da bi funkcionirao besprjekorno sa 100 igraca, svakom istrazivom i lootable prostorijom, spawnovima oruzja i ostalim sitnicama..., istina Wildlands je PERFEKCIJA za battle royal mode, nije Ubisoft glup mozda vec nesto i muckaju oko toga, ali mislim da bi ta igra popucala po savovima sa 10 a gdje 100 igraca...

Nije poanta u tome da bi neki AAA studio napravio bolju igru, da hoce..., vise konkurencije bolje po nas..., samo me iritira konstantno seruckanje ljudi, ako je to toliko lose sto igraju? idite igrajte H1Zshit koji je vani godinu prije nego je PUBG uopce izasao pa nikad nije imao peak preko 100k ljudi etc... 

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
15 godina
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Jack Sparrow kaže...

Ne radi se sad samo EA može i ubisoft zapravo bi Ghost Recon Wildlands bio predobar battle royal, igra ko rađena za to. 

 

I to što opisuješ da taj tim uhodanih ljudi. Čak i takav loš netcode je bio bolji od ovoga što sad ima ova igra. E pa na tickrate se smanji na 5 na početku runde. A sad su se uhodali i popravili te stvari, dotjerali engine do vrhunca.

 

Poanta ljudi je da bi neki bolji studio koji radi AAA igre mogao napraviti brutalan FPS. EA su uzeli za primjer radi frostibitea koji je vjerovatno najbolji engine za FPS trenutno. 

 Daaaaaaaaaaaaabrutalno bi bilo, inace u ovom pubg mi se nekad cini da strijela leti 2x brze nego metak, wtf e i Frostbite nije najbolji za fps-e vec najbolji engine za sve!lp

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.2.2018 23:55 (Stjepanj).
12 godina
protjeran
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

danas sam igrao na ASS serverima(nisam ni skuzio, igra me uporno sama prebacuje i nakon sto ja prebacim manualno opet me vrati na AS), dvojica me izrokali kroz brdo na cca 2km udaljenosti?? wtf

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2018 0:10 (Stjepanj).
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

Da si Bluehole može priuštiti nekoliko kontroverzi zbog pohlepe za lovom to bi i oni napravili ne brini. Tako mali i dosada nepoznati studio si nemože dozvoliti da se sukobljava sa svojim kupcima, pogotovo sada kada su već prešli 90% ukupne prodaje i kada se već razmišlja o veoma uspješnoj budućnosti studia. Strategija je veoma jednostavna, PUBG nikada neće postati nešto na što gaming industrija u 21. stoljeću može biti ponosna, ali će donijeti (već je donio) toliko love studiu da će ovi moći napraviti 10 novih igara i usput održati reputaciju developera koji kao sluša svoje customere.

 

Bluehole je mala riba i iskoristiti će sve da se probiju na tržište i u budućnosti dignu još veću lovu, a EA je konglomerat kojeg boli quracz za to što tko misli jer imaju dovoljno love.

 

Pa što misliš da bi BF1 ili SWBF2 bili u minusu bez lootboxeva i premiuma? Hahahah, pa te igre bi okrenule profit da ih prodaju i za 30 $ po komadu, ali njima nije bitno da budu u profitu, njima je bitno da izvuču što veći mogući profit jer tako se oni na vrhu ponašaju. Ovi na dnu se samo prave da nisu takvi dok se ne probiju i počnu okretati ozbiljniju lovu, a tada i njih više neće biti briga.

 

Što se tiče samih kvaliteta igara, EA-ovi AAA naslovi su najbolje što nam gaming industrija trenutačno može ponuditi, PUBG je šrot koji nema konkurencije i zato su ga svi kupili.

 

Što mislite kako bi PUBG prošao da su ozbiljni developeri prepoznali važnost Battle royale žanra i godinu dana prije izbacili svoje naslove? Nebi nitko za tu igru nikada čuo.

 
4 4 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
D-wook kaže...

Da si Bluehole može priuštiti nekoliko kontroverzi zbog pohlepe za lovom to bi i oni napravili ne brini. Tako mali i dosada nepoznati studio si nemože dozvoliti da se sukobljava sa svojim kupcima, pogotovo sada kada su već prešli 90% ukupne prodaje i kada se već razmišlja o veoma uspješnoj budućnosti studia. Strategija je veoma jednostavna, PUBG nikada neće postati nešto na što gaming industrija u 21. stoljeću može biti ponosna, ali će donijeti (već je donio) toliko love studiu da će ovi moći napraviti 10 novih igara i usput održati reputaciju developera koji kao sluša svoje customere.

 

Bluehole je mala riba i iskoristiti će sve da se probiju na tržište i u budućnosti dignu još veću lovu, a EA je konglomerat kojeg boli quracz za to što tko misli jer imaju dovoljno love.

 

Pa što misliš da bi BF1 ili SWBF2 bili u minusu bez lootboxeva i premiuma? Hahahah, pa te igre bi okrenule profit da ih prodaju i za 30 $ po komadu, ali njima nije bitno da budu u profitu, njima je bitno da izvuču što veći mogući profit jer tako se oni na vrhu ponašaju. Ovi na dnu se samo prave da nisu takvi dok se ne probiju i počnu okretati ozbiljniju lovu, a tada i njih više neće biti briga.

 

Što se tiče samih kvaliteta igara, EA-ovi AAA naslovi su najbolje što nam gaming industrija trenutačno može ponuditi, PUBG je šrot koji nema konkurencije i zato su ga svi kupili.

 

Što mislite kako bi PUBG prošao da su ozbiljni developeri prepoznali važnost Battle royale žanra i godinu dana prije izbacili svoje naslove? Nebi nitko za tu igru nikada čuo.

 ME: Andromeda i SWBF2 su ogledni primjeri toga... Imas RIOT i LOL, imas Grinding Gear Games i POE, ti ljudi su zaradili tolike novce da mogu da rade sa igrama sto god hoce, ali su odlucili da zadrze fer pristup prema igracima.

 

Kako bi PUBG prosao, ne znam, ali znam da bih radje igrao PUBG nego savrsenu igru koja ima hit markere, hit indikatore i onu ikonicu kad ti bomba padne pod noge na njoj, ali dobro opet, svakom njegovo.

Eye In The Sky
7 godina
neaktivan
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Evil Access kaže...

 ME: Andromeda i SWBF2 su ogledni primjeri toga... Imas RIOT i LOL, imas Grinding Gear Games i POE, ti ljudi su zaradili tolike novce da mogu da rade sa igrama sto god hoce, ali su odlucili da zadrze fer pristup prema igracima.

 

Kako bi PUBG prosao, ne znam, ali znam da bih radje igrao PUBG nego savrsenu igru koja ima hit markere, hit indikatore i onu ikonicu kad ti bomba padne pod noge na njoj, ali dobro opet, svakom njegovo.

 SWBF2 je odlična igra. Ako ne voliš tematiku i TPS odi na youtube recenzije, sve su redom pozitivne i to sa visokom ocjenom jer igra kao igra je vrh. To što su je ovi sjebali sa lootboxevima i ostalim pizdarijama je druga priča.

 

Ista stvar je Titanfall 2. Igra je upravo ono čemu noviji COD-ovi trebaju stremiti i pritom ne mislim na tematiku nego na playstyle. I nju su uništili zbog gluposti jer su je izbacili između dva najpopularnije shootera.

 

ME Andromeda je pak potpuno drukčija priča objašnjena ovdje. Što misliš da to nebi bila vrhunska igra da su developeri imali vremena i prostora je napraviti kako spada?

 

Ne branim ja EA, to su lopovi, ali igre su im, ako se ignoriraju lootboxevi, DLC-evi i Premium passovi, najbolje što tržište može ponuditi. Što je i logično pošto su prije spajanja Activisiona i Blizzarda bili najjača gaming kompanija.

 

A ovo sa hit markerima i indikatorima je druga priča, to nema veze s ovime što sada raspravljamo iako ja mislim da bi ljudi više voljeli igrati Batllefield Batle Royale nego PUBG.

10 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Najbolje igre sto trziste moze ponudit!??! Aj lijepo opali se tavom po glavi i onda skoci kroz prozor za svaki slucaj.
Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
CyberDemonVZ kaže...
Evil Access kaže...

 EA ima uhodan tim ljudi koji napravi BF1 I SWBF2 i nakon mjesec dana nitko ne igra igre. Zasto bi ti strucnjaci onda znali napraviti battle royale igru koju bi ljudi zeljeli da igraju?

Što ne štima s tim igrama? Net-code? Grafički engine? Mehanika igre? Grafika? Animacije? Serveri?

 

Ili ne štimaju odluke glavešina vezano uz transakcije i odabir tematike koji očito mnogima ne leži?

 

Ako je ovo drugo, onda će očito krađom ideje iz PUBG-a i naučeni iskustvom iz SWBF-a, ispraviti te jedine nedostatke.

Ili ti drugačije misliš?

 Ha, ti mislis da je njima SWB2 bio prvo iskustvo gdje su pokusali pokrati svoje kupce? Frende moj, ti izgleda nisi cuo za Ultimate Team u FIFI, Maddenu, NHL i NBA Live. SWB2 je prvi puta da su im kupci pokazali srednjaka. Nece oni nista nauciti a koliko sam zadnje cuo, niti nisu jer im je u planu vratiti lootboxeve natrag.

EA je zadnje govno od kompanije i kako su krenuli, sjebati ce gaming do te mjere da ce biti vise kontrole u tome nego na alkoholu i cigaretama, a onda cemo ostati na indie naslovima.

Ali da, mehanike SWB2 i BF1 su takoder uzasne uz povecanje "spread-a" i generalno povecanje nade spama, pogotovo u BF1. Pa covjece, svaki assault se spawna sa 3-4 granate i 90% ih izbaci sve prije nego pocne pucati.

6 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Stjepanj kaže...
Jack Sparrow kaže...

Ne radi se sad samo EA može i ubisoft zapravo bi Ghost Recon Wildlands bio predobar battle royal, igra ko rađena za to. 

 

I to što opisuješ da taj tim uhodanih ljudi. Čak i takav loš netcode je bio bolji od ovoga što sad ima ova igra. E pa na tickrate se smanji na 5 na početku runde. A sad su se uhodali i popravili te stvari, dotjerali engine do vrhunca.

 

Poanta ljudi je da bi neki bolji studio koji radi AAA igre mogao napraviti brutalan FPS. EA su uzeli za primjer radi frostibitea koji je vjerovatno najbolji engine za FPS trenutno. 

 Daaaaaaaaaaaaabrutalno bi bilo, inace u ovom pubg mi se nekad cini da strijela leti 2x brze nego metak, wtf e i Frostbite nije najbolji za fps-e vec najbolji engine za sve!lp

 Ja se nadam da si sarkastican jer, dok je Frostbite odlican za FPS igre, za sve drugo je cisto govno. FIFA kao najveca fransiza i igra EA je potpuno potrgana zbog enginea vec dvije godine a Bioware se otvoreno bunio na to sto ih tjeraju da rade ME:A u Frostbiteu.

16 godina
moderator
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Bull7 kaže...

Pozdrav, registrirao sam se samo da zamolim BUG ekipu da opet naprave stream na youtube. Ono je bio show za gledati, ovi stranci vam nisu ni do koljena.. Hrenovkica lives forever!

 

Budemo opet malo uživo puškarali na YouTubeu, vjerojatno već sad u petak. Prati web i naš YT kanal, bit će najava i odbrojavanje 

Never put Dolby on snake detectors, that's what we must remember.
15 godina
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

Evo samo jedna statistika, friška... i to je samo uz jedan naslov konkurencije (koji je meni bezveze totalno)... što bi tek bilo da izađe nešto jebački složeno

 

EDIT: Naravno, to je još uvijek u milijunima... ali izgubiti 30% aktivnih igrača u 20ak dana nije zanemarivo.

It is always darkest just before the dawn.
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.2.2018 9:41 (mrsmith).
Moj PC  
2 0 hvala 1
6 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
mrsmith kaže...

Evo samo jedna statistika, friška... i to je samo uz jedan naslov konkurencije (koji je meni bezveze totalno)... što bi tek bilo da izađe nešto jebački složeno

 

EDIT: Naravno, to je još uvijek u milijunima... ali izgubiti 30% aktivnih igrača u 20ak dana nije zanemarivo.

 Eh, ljudi su igrali igricu jako dugo i potreban im je odmor. Znam da je tako barem sa mojom ekipom od 10ak ljudi, svi uzeli mjesec dana odmora.

13 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
mrsmith kaže...

Evo samo jedna statistika, friška... i to je samo uz jedan naslov konkurencije (koji je meni bezveze totalno)... što bi tek bilo da izađe nešto jebački složeno

 

EDIT: Naravno, to je još uvijek u milijunima... ali izgubiti 30% aktivnih igrača u 20ak dana nije zanemarivo.

I onda sam ja budala, plačko, seronja i šta ti ja znam što nakon 650+ sati kažem da mi se ne igra to smeće i da igra ima jako malo potencijala da ikad postane bolja?!

Očito milijun ljudi misli poput mene.

 

 

Ja nisam rekao da se uz igru nisam zabavio, kao što su likovi poput bika pokušali iščitati iz mojih postova.
Niti da mi nije bilo zanimljivo u 90% vremena koje sam proveo uz igru, ali da više nemam opravdanja, strpljenja pred samim sobom da me svaki drugi game jebeni čiter bilo iz Kine ili neke druge regije ubije, ili da nisu u stanju nakon godine dana implementirati region/ping lock. I da igra u 2018. s mojom konfiguracijom radi užasno loše, ovisno o parnom i neparnom danu, položaju mjeseca ili šta ti ja znam zašto..

 

Nema više.. 

Batllelog: sudy_freak | Steam: sudy_freak
6 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
sudy_freak kaže...
mrsmith kaže...

Evo samo jedna statistika, friška... i to je samo uz jedan naslov konkurencije (koji je meni bezveze totalno)... što bi tek bilo da izađe nešto jebački složeno

 

EDIT: Naravno, to je još uvijek u milijunima... ali izgubiti 30% aktivnih igrača u 20ak dana nije zanemarivo.

I onda sam ja budala, plačko, seronja i šta ti ja znam što nakon 650+ sati kažem da mi se ne igra to smeće i da igra ima jako malo potencijala da ikad postane bolja?!

Očito milijun ljudi misli poput mene.

 

 

Ja nisam rekao da se uz igru nisam zabavio, kao što su likovi poput bika pokušali iščitati iz mojih postova.
Niti da mi nije bilo zanimljivo u 90% vremena koje sam proveo uz igru, ali da više nemam opravdanja, strpljenja pred samim sobom da me svaki drugi game jebeni čiter bilo iz Kine ili neke druge regije ubije, ili da nisu u stanju nakon godine dana implementirati region/ping lock. I da igra u 2018. s mojom konfiguracijom radi užasno loše, ovisno o parnom i neparnom danu, položaju mjeseca ili šta ti ja znam zašto..

 

Nema više.. 

 I da naprave Region-lock, nece ti to smanjiti pretjerano varanje. To je suludo rasprostranjeno i dok god imaju ovakav MTX sustav gdje mozes u igri dobivati stvari koje mozes prodavati za stvaran novac, tako ce i nastaviti. Pa pogle CSGO, nema sanse da imas 2 matcha za redom bez da ti se ne ukaze barem jedan cheater.

12 godina
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

Od kad ja govorim da je igra sranje 

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
MRSKI kaže...

Od kad ja govorim da je igra sranje 

 Od kad ja govorim da si ti levat?

Origin_Steam: hrka11
13 godina
neaktivan
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
Puno vas mora shvatit da EA nece napravit nikakvu igru jer EA ne radi igre. EA kupuje studije koji rade igre i nakon kaj izmuzu iz njih zadnju kap krvi samo ih sutnu na cestu. Tak da ne, EA nece nikad napravit igru. Jedino je moze plasirat na trziste i diktirat sta da oni koji zaprovo rade igru moraju implementirat da donese vise para jel..

To je ono sto je tuzno u gaming industriji. Najveci igraci u principu nisu game developeri nego publisheri. Ja se jedino nadam da ce se kroz digitalizaciju to preokrenut jer realno vise nema potrebe za izdavacima koji ionako najmanje posla odrade, a uberu najvecu pinku..
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
Moj PC  
5 0 hvala 0
13 godina
offline
PlayerUnknown's Battlegrounds

Bluehole je ipak ozbiljno shvatio gubitke igrača i h8 s komentarima "Region lock CHINA"

 

Dolazi ping based matchmaking.

 

PC players, we are going to be trialing ping-based matchmaking in an effort to improve our gameplay environment. You can find more info about it in our latest dev blog, together with the latest test server patch notes: link na tweet

Kako će implementirati, vidjet ćemo, ali evo, pročitajte i sami.

 

link na tweet

Batllelog: sudy_freak | Steam: sudy_freak
Moj PC  
3 0 hvala 2
15 godina
offline
Re: PlayerUnknown's Battlegrounds
mrsmith kaže...

Evo samo jedna statistika, friška... i to je samo uz jedan naslov konkurencije (koji je meni bezveze totalno)... što bi tek bilo da izađe nešto jebački složeno

 

EDIT: Naravno, to je još uvijek u milijunima... ali izgubiti 30% aktivnih igrača u 20ak dana nije zanemarivo.

 Da stvarno nevjerovatno da ljudi bez novog patcha s dodatnim contentom pomalo idu igrati nesto drugo, usto bace koju FREE 2 PLAY partiju Fortnite battlegrounda..., stvarno sam zapanjen tim podatkom...,  dodaj na Fortnite 30 eura pa ces vidjeti koja ce biljeziti rast a koja pad..., ovako dzaba sto da ne!
Cinjenica je da PUBG nije imao od 1.0 major update s nekim osvjezenjem, cim ponovno ubace nesto igra ce opet dozivjeti rast, kazem RAST NE PEAK jer je ipak to igra koju su milioni aktivno svaki dan za danom igrali 11 mjeseci. Uzmi slobodno steam/origin statistiku bilo kojeg drugog AAA naslova od 60 ojra nakon 11 mjeseci pa da vidimo jeli biljeze rast, stagnaciju ili pad igrace populacije? Neces naci niti JEDAN 1 primjer osim mozda RS Siege koji je prica za sebe...

@D-wook 

A ova izjava da je Star Wars Battlefront II odlicna igra neznam dali bih se smijao ili plakao..., na stranu mikro transakcije MP igra je previse arkadna, dosadna i vrlo brzo repetitivna..., ukratko losa! Hero klase su KORAK UNAZAD i nista drugo osim lijepih modela cinjenica da SW Jedi Knight ACADEMY igra iz 2003 ima bolje razradjenu borbu s lightsaberom i da je trenutni Battlefront nista drugo osim glupi button mash od 2-3 kombinacije govori koliko je taj proizvod "kvalitetan". SP kampanja je gomila ne razradjenog i nabacanog ne dorecenog smeca, igras na strani Imperije punih 20 MINUTA a onda prelazis na stranu otpora jer eto... Neznam kakve si ti review gledao, ali sve redom od Metacritica, Angry Joe-ova i slicnih xyz jubitotobera do IGN/Game Spotova su dali igri losu ili prosjecnu ocjenu. (pljujuci ostale elemente ne samo mikro transakcije)

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c9cd93fca6d2687966453
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: PUBG Nickovi - da se ekipa lakše okupi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice