Pro Evolution Soccer 2019

poruka: 1.215
|
čitano: 214.012
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
offline
Pro Evolution Soccer 2019

Odrzao sam pes lekciju jednom dobrom igracu sa rejtingom 800+ i kao najveci minus u ovom pesu kao i u predhodnim je matchmaking, mislio sam da se popravila situacija ali i nije. Ja sam pocetnik u ovoj igri online i ne znam zasto me konstantno spaja sa iskusnim igracima ciji je rejting preko 800. Sto se tice samog gameplay-a dosta je dobar, predobar u poredjenju sa fifom.

 

Svako prolece na Zvezdu mirise...
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.12.2018 22:12 (ruya).
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Pro Evolution Soccer 2019

Onaj Aubameyang je kao cheat, najmrze mi je protiv njega igrat jer je nenormalno brz. Featured verzija brzina 99-98. Prodje li korak iza odbrane, ne moze ga vise niko stici.

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Re: Pro Evolution Soccer 2019

Jesil ti uspio dovest koju zvijezdu na nacin koji si opisao u prethodnom komentaru?

10 godina
offline
Pro Evolution Soccer 2019

Otvaram pred novi update (jos skupljam).

 

EDIT: Nista od Maradone, ali izvukoh Kutinja iz 3 pokusaja, not bad

Poruka je uređivana zadnji put uto 4.12.2018 21:53 (erminn).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Pro Evolution Soccer 2019

Ma i ovo je skriptovano sranje kao i fifa, danas 4 za redom izgubim a ni jednu nisam trebao... A i ovaj matchmaking, podesim sve lepo da dobijam priblizno slicne igrace po rejtingu a u 80% slucajeva dobijam igrace sa oko 900 rejtingom. 

Svako prolece na Zvezdu mirise...
Poruka je uređivana zadnji put sri 5.12.2018 16:27 (ruya).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Pro Evolution Soccer 2019

Pa jel ti znaš kaj znači Wider rating range?

7 godina
neaktivan
offline
Pro Evolution Soccer 2019

Danas me je jedan poraz sprjecio da vezem 10 pobjeda za redom.