Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.775
|
čitano: 730.025
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
14 godina
offline
Star Citizen

Zato sam ja lijepo odustao od SC-a, zatražio puare dječko puare! nazad i dobio ih.

Od nedavno fino vozikam Cobru MKIII dok polako pimpam i ASP Explorera u Eliti!

Hooonk!

Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Sjećam se tamo 2013 dok su svi bili pod hypeom netko je na forumu bubnuo da će igra (star citizen, ne squadron)  izaći najkasnije 2016...lijepo se nasmijem kad se sjetim toga.

Koji cirkus od razvoja, ne znam kako ih nije sram pokazat javno takvu nesposobnost

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Koliko mene pamcenje sluzi igra je trebala izaci 6 mjeseci nakon kickstartera, ali onda su poceli editirati druge stvari na kickstarteru tipa da se pledgeom podrzava razvitak igre, a ne kupnja igre itd. A od samog pocetka jos stoji "no p2w" :p

 

p2w je kada imas prednost nad drugim igracem u smislu (sc) kupovanja jakih brodova na shopu

 

star citizen p2w tumacenje je da je ovo gore nebitno i da sc nije p2w jer nitko ne moze na pocetku igre igrati recimo sa brodom od 2500$ -.-

 

Pojasnjenje:  Dok igrac otkljuca ili prikupi ingame love za kupnju jaceg broda potrajat ce dosta vremena (sto bolji brod, vise ce vremena proci) dok ovaj koji je bacio 2500$ odmah moze letiti sa tim brodom kad ga otkljuca ili kako god su to zamislili. Sada ako uzmemo vremenski rok od nekoliko mjeseci, tih nekoliko mjeseci ces ti napokon moci priustiti (ingame valuta) bolji brod (taj koji dode 2500$), dok ce ovaj koji je vec imao 2500$ brod doci do 5000$ broda itd

 

Od tolike "igre", borba brodova se bazira na space invaders pucanju, ti moras bas biti sretnik da sa brzinom, okretom i nagibom pogodis drugi brod. Pa cak star trek bridge commander 2 koji je izisao 2002 godine ima takav nacin pucanja (samo klingonski brodovi), razna torpeda ukljucujuci i prateca (kardasija), fazori itd. Neka obnove game engine i eto prave svemirske borbe, a ne ovdje u sc gdje ce biti kao u plane simulator igrama da moras uzeti joystick da bi normalno letio i naravno kada si iskesirao dodatnu lovu za joystick imat ces prednost nad drugim igracima sto se tice upravljanja brodom. Sada sam bas gledao neki "war" u sc, iako je cisti clickbait to nije w od wara, gdje se ovi s brodom iskrcavaju sa broda na neki planet i ubijaju neke igrace, pa mislim se imas brod od xxx love, cak i da imas onu obicnu auroru od xx dolara pa sto ih ne poskidas sve iz zraka, ali ne bas moras doslovno sici sa broda i igrat fps igru.

 

Kad igra izade to ce biti samo pocetak contenta, bit ce hrpu bugova (da... jako malo igraca sa ptu prijavljuje bugove), exploita, citanja, lag,optimizacija igre, nestabilnost servera, crash itd itd, a o konfiguraciji koju traze za igranje igre quad cpu, 2gb gpu (4gb preporuceno) neznam koga zavaravaju.

 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Sada planiraju SQ42 za ljeto 2020. !?!?!?!?

Betu.

 

Nemoj biti tako negativan, pa tek su počeli...je možda su počeli 2012 ali to nije bilo zaozbač. Zapravo su počeli 2014. ali su 2016. promjenili engine tak da se te prve dvije godine ne računa, i one dvije ispred. A od 2016. do 2018. su se navikavali na novi engine, tako da ako realno pogledaš sad je igra tek jednu godinu u razvoju...nije da su oni nesposobni nego ti to jednostavno ne razumiješ.

9 godina
offline
Star Citizen

Rageaholic ga je razvalio: 

 

Tip je lud ko puška, još se smijem...:)

 
4 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Kupila bih Squadron 42 ako je netko voljan prodati ? To ce mi biti za poklon, znam da ima ovaj pakett glavni ali mu fali squadron 42.

 
0 0 hvala 0
5 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

Ovo je najaca slika hahaha

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Star Citizen

Osobno sam postao apatičan prema projektu.. presporo izbacuju neke značajnije patcheve, pa tu i tamo provjerim kaj se događa.

Vjerujem da će S42 kad izađe biti jako dobra space opera i dostajan nasljednik Wing Commander serijala dok me Star Citizen kao MP svemir manje zanima.

 

Doduše, zadnji patch, dva su jako ispeglali performanse i igrivost trenutnog contenta pa ako netko nije probao preporučam :)

 

U međuvremenu financiranje projekta ne posustaje...

 

 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

Meni je evo prošlo 10 mjeseci od podnošenja zahtijeva za refundom.... Brzi su nema sto 

| ORIGIN: CR0_VandaL | STEAM: vandalzd | uPlay: vandalzd | R* Club: vandal_zd | RaceNET: VandaLzd | RSI: vandalpr | XBox: VandaLpr
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Star Citizen
VandaL.pr! kaže...

Meni je evo prošlo 10 mjeseci od podnošenja zahtijeva za refundom.... Brzi su nema sto 

 

 Mislim da si prekasno podnio zahtjev, od nekog datuma više ne daju refunde - bile su neke izmjene ToS-a ako se ne varam...  

Lijep pozdrav ;)
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.2.2019 9:40 (Dado_ZG78).
13 godina
offline
Re: Star Citizen
"Osobno sam postao apatičan prema projektu.. "

Hebiga, ako je i dado poceo dizati ruke, znamo da je stvar propala :/

Btw ja nisam trazio refund, niti necu, obozavao sam wc1 i 2 kao klinac, potrosio sate i sate na serijal, neka moja uplata ostane kao kompenzacija :))
 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen
mcf kaže...
"Osobno sam postao apatičan prema projektu.. "

Hebiga, ako je i dado poceo dizati ruke, znamo da je stvar propala :/

Btw ja nisam trazio refund, niti necu, obozavao sam wc1 i 2 kao klinac, potrosio sate i sate na serijal, neka moja uplata ostane kao kompenzacija :))

 A uostalom možda će i tvoji unuci kao klinci moć uživat u SC ako ti i tvoja djeca nastavite ovo financirat... Ko si ti da im uništavaš potencijalne lijepe uspomene već sada

5 godina
offline
Re: Star Citizen
mcf kaže...
"Osobno sam postao apatičan prema projektu.. "

Hebiga, ako je i dado poceo dizati ruke, znamo da je stvar propala :/


 Kada predjes 40tu i sama smrt ti se ne cini vise tako dalekom.

Utrka izmedju same smrti i izlaska SC-a biti ce neizvjesna

16 godina
offline
Star Citizen

Oj ljudi, jel netko isprobao 3.5 na PTU ovih dana? 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Star Citizen
SamoPitam3 kaže...

 Kada predjes 40tu i sama smrt ti se ne cini vise tako dalekom.

Utrka izmedju same smrti i izlaska SC-a biti ce neizvjesna

 CR je rođen 1968. Valja i njemu požurit :)

9 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Oj ljudi, jel netko isprobao 3.5 na PTU ovih dana? 

Neki dan sam čitao iskustvo starog goona Sarsapillara:


Star Citizen 3.5 PTU write-up, take 2:

My mission: To fly to the new planet.

Attempt 1

I log in. I've learned that this now takes ~15 minutes to do, so after hitting launch I go get a book to read. I come back some time later and the screen is still loading. Any other game I would assume had crashed, but this is Star Citizen and I can hear it thrashing my hard drive from across the room. So I go do some laundry. I come back and it's still logging in, so I read for a few minutes, and finally get in. I spawn in the wank pod, unable to move. A prompt says "Press Y to exit bed" so I press Y. Absolutely nothing happens. I press F for interactions and see "Enter" over the end of the pod, which is the opposite of what I want to do, but whatever. I click. My character teleports outside the bed, still laying down, and performs an unskippable immersion animation to crawl back in. I find myself stuck in bed again. Someone in chat says "This patch is so infuriating." You don't say, chat. You don't say. Eventually F-ing around finds me an "Exit" button and I am able to escape the loving spawn point- at this point it's been at least 30 minutes since I first hit "Launch." My hard drive is still constantly thrashing in the background as I walk downstairs to spawn a ship. The ship I spawned last time is lost with a ten minute timer, of course, so I spawn a different one. The game crashes to desktop before I have run halfway to the platform.

Attempt 2
Relaunch

For some reason loading takes ~20 seconds this time and I am offered the ability to rejoin my previous server, so that's nice. Even the loading into the server takes only a few seconds. I walk downstairs and the terminal says my ship is still on the landing pad, so I walk out to get it and find that the airlock will not open. It lets me in, and says it's cycling, but it will not let me out. I am completely stuck. Eventually the server unfucks itself and I am able to get past the door, but by that time my ship has despawned. I go back to the terminal to spawn it again. The terminal says all pads are full. I check the windows- not only are all pads not full, there is literally not one single person on any of the pads. I throw myself out an airlock and fly over to one of the other (completely empty) pads. All pads full, again. As I run out to the pads to see if I can steal someone else's ship, I get a message that mine has been delivered- uh, alright! I run over and get into it, quickly get off the pad and pick the new planet in my map. Not loving around or risking any more crashes today. I hit "GO" and get up to go check on my laundry.

Attempt 2, Pt 2

Returning from the basement I find that my ship is already halfway there- the big ships are ludicrously fast compared to the small fighters. I get out my book for the remainder of the 5 minute trip, but halfway there I am dropped back into normal flight. Oh, right- the heat thing. I give the ship a moment to "Cool down" and then attempt to re-engage quantum flight. The sound of the QT drive spooling up plays, but the HUD element for QT flight doesn't come up, and I am unable to engage it. I have to get out of my seat, get in the co-pilot's chair, turn the ship off and then on again before the QT system will respond again. I resume my flight toward the planet. On arriving, it is really apparent that they hosed up the texturing on this one- the whole planet is one gigantic city grid, but you can clearly see the mirroring- the left half of the planet is an identical, mirrored copy of the right half. Whoops! I QT down to the city- I guess they decided you can QT in atmo now, because it takes me all the way to about 60km from the waypoint instead of several hundred. My computer absolutely chugs as I zoom over the citscape. When it is not rendering in 10 FPS, it is admittedly pretty cool environmental art- the narrow lanes of animated traffic and neon ads everywhere give off a nice cyberpunk feel. Unfortunately my HUD has completely broken again, so I am forced to navigate 60km to the landing area by sight alone- I have no throttle or speed indicators, and no real indication of where I'm supposed to go except about 6 million player target indicators, half of which are completely broken. This is when I notice another improvement- the "off-limits" area warnings have been enormously toned down. In Loreville they were these huge glowing walls that made a horrifying shriek if you got within 3 miles and killed you instantly if you cross them. Here, they are easily-missable transparent grids with a low warning tone, and on crossing one I get the bloody jam-screen effect and my ship is piloted back out- okay, fair enough. I come down for a landing in the new spaceport area and that's it, mission complete. 

Summary: It took two days and 4-ish attempts but I was finally able to conduct the barest minimum of interaction within Star Citizen- flying a ship from the spawn point to one of the planets, and landing. Virtually everything is broken. The parts that aren't broken, are intentionally designed to play terribly. No part of this experience was fun and the best part was landing, because I knew it meant I was going to be able to turn the game off.

 

Eto, nije toliko loše, postoje stvari koje su još pokvarene i stvari koje su namjerno napravljene pokvareno (te dobro rade). :D

9 godina
offline
Re: Star Citizen

zvuči užasno. kad sam ja zadnji put isprobavao, negdje na 3.2 čak i nije bilo toliko sve bangavo, bez nekih većih problema sam sletio na jedan planet i onda su mi uništili brod i onda me jedan tip povezao svojim brodom nazad u bazu. čak mi je to bilo dosta zabavno. a ovo zvuči kao da ide na gore

15 godina
offline
Star Citizen

Opet smo u proljeću, već 3. ili 4. proljeće opet ista rasprava, dolazi ili je došao "TAJ VELIKI PATCH" - prekretnica - THE ONE!!! koji konačno postavlja temelje ili ćak cijelu igru na noge, bla bla bla...

 

Ponovo je došlo niš posebno! Rezultati su... nikakvi...

 

Koja je to godina, kad će se ponovo dogodit ništa, da se prizna da je ovo fail? 7 godina se službeno razvija, s time da je kickstarter počeo sa "ovo ne radimo od nule, na pola smo i tražimo pare, u 2 godine dobivate igru". 7 godina kasnije ništa, 5 godina od "estimated release date" ništa, 3 godine od kompletno novog - totalno jer vjerujte nam -enginea - ništa!

Moj PC  
7 0 hvala 0
9 godina
offline
Star Citizen

jebeš mi sve, vrijeme žestoko radi protiv ove igre. evo malo sam sada upratio Warframe, oni ubacili sada letenje brodovima, više igrača može upravljati jednim, izvođenje svakakvih akcija u svemiru. A to free to play igra, i čak su prilično pošteni što se tiče koliko treba grindati za nešto, ima hrpa stvari za raditi po svemiru, po planetama.

 

Naravno to nije sad nešto posebno slično konceptu star citizena, ali star citizen je samo to - koncept. igra neće u betu ući još sigurno 3, 4 ili 5 godina, ali bi zato drugi developeri itekako mogli nešto svoje izbaciti.

A kada jednom izađe neka AAA sci fi igra, gdje imaš svoj brod, posadu, pa onda izbor bounty hunter/merc/ trading itd itd, ovo će pasti žešće

Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

To je lijepo rečeno: vrijeme žestoko radi protiv SC.

Bitna stvar koju fanovi ne kuže je da se svaki feature koji se ubacuje u igru (a hrpa featurea je obećana i roadmapirana) treba testirati i implementirati u igri u kojoj broj feature-a neprestano raste, a time i kompleksnost interakcije tih featura.

Banalni primjer: svaki novi planet (let alone svemirska stanica ili solarni sustav) treba testirati sa svim mogućim brodovima (čiji broj neprestano raste jer su trenutno osnova financiranja igre), trgovcima, flight mode-om, pješačenjem, kretanjem kopnenih vozila... To znači da će svaki pa i najmanji feature zahtjevati sve više i više testiranja i implementiranja, pa će vrijeme potrebno da se bilo što ubaci u igru rasti eksponencijalno. Tako da ovi kvartalni patchevi uskoro ne samo da će kasniti kao što sad već kasne, nego i neće donositi skoro nikakve promjene.

A sa svakim novim featureom će i osnovna funkcionalnost servera biti sve teža i teža za postići. Biti će zanimljivo viditi gdje će biti "breaking point" kad će se sve urušiti, kad će fanovi skužiti da igra nikad neće izaći, kad će nestati love, prvo za plaće developera a onda i za servere. Uglavnom Daikatana današnjice koju možemo pratiti uživo preko brojnih youtube kanala.

 
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Star Citizen

ma tko je normalan je dosada shvatio da situacija nikako ne valja. ja sam prije 6-7 mjeseci sudjelovao na raspravi na redditu, bio na strani ovih što su realni (pesimisti) i par likova me žestoko uvjerava kako nisam nimalo u pravu, kako sam dao "samo" 50 $ i kako mogu biti sretan što sa toliko malo novaca mogu sudjelovati u ovom grandioznom projektu. od njih je svaki dao po tisuću, dvije dolara

 

ne znam šta da kažem, ne znam je li ikad postojalo šanse za ovu igru, u smislu da su najviše energije i love utukli u osnovne gameplay mehanike i nekoliko planeta, a ne sve na brodove kako bi ih se utopilo naivčinama.

 

u svakom slučaju samo se nadam da će neko drugi izbaciti nešto slično. znači nešto u svemiru gdje imamo svoj brod, možda i posadu, da možemo biti mercenary, bounty hunter, explorer, ali da imamo i svog lika u prvom ili trećem licu, znači nešto kao mass effect/kotor i da ima dašak fireflya

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Star Citizen

Najveća piramidalna shema trajala je desetljećima, hrpa ljudi je našnjofala da se radi o prevari, no službe nisu reagirale jer su toliki novci bili u igri i toliki veliki bogataši su ulagali i "dobivali prihode" da naprosto nije bilo moguće da se sve skupa uruši.

A onda se desila kriza prije koju godinu kad su banke htjele povuć svoje milijarde, kojih naprosto nije bilo.

 

Na žalost svi koji su imali kredite, ostali bez kuća po cijelom svijetu u zadnjoj krizi imaju (djelomično bar) tome zahvaliti što se desilo.

 

Ako netko ne zna o čemu se radi, googlajte "Barnie Madoff" , izašao je i film.

 

Povrh toga bilo je i dosta drugih problema (drugi balon - film "The big short" koji je pucao u slično vrijeme) i sve skupa je na desetljeće urušilo financije po cijlom svijetu.

 

Naravno, građani su pokrili sve, banke se obogatile, psi laju, karavane prolaze.

 

Zapto je to bitno za temu, a nije OGROMNI off topic?

 

Pa jer se ovdje koriste apsolutno identični argumenti, na identičan način. toliko ljudi je uložilo tolike novce, da naprosto ne može biti riječ o prevari, zar ne? Angažirani su AAA glumci, imamo trailere, toliko zaposlenih, nekoliko studia po (gotovo) svim kontinentima, stotine zaposlenih, serveri u najmu, uredi... Kako bi ovo mogla biti prevara? Koga briga što je sve počelo 2011., dva puta su morali mijenjati engine, sad je to totalno nova stvar, a za 30 000 $ dobit ćete ovaj divan brod... ali ako nazovete odmah dobit ćete i sve manje brodove za samo 20 000 $ dodatno, a ako ukupno uložite 100 000 $ bit ćete pozvani na party na kojem će biti svi AAA glumci koji su sudjelovali u trailerima.

Kako bi moglo biti riječ o prevari kad su oni tu i pristojno plaćeni... pa love ima za još 10 takvih trailera, jedino što može uništiti cijeli projekt je kad bi svi postali pesimistični i prestali financirat... Dajte jkoš koji brod kupite na "raprodaji".

Moj PC  
3 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Star Citizen

vrlo je vjerojatno da si u pravu. AAA glumci su mi jasni, oni uzmu pare i ne zanima ih dalje šta će biti, imaju toliko projekata u životu da jedva i to stignu odraditi. ali čudi me da ne izviruju neki bivši ili sadašnji zaposlenici, anonimno ili otvoreno pa da kažu da se tamo ne radi ništa, odnosno da se presipava iz šupljeg u prazno. s druge strane oni isto vjerojatno uzmu plaće i boli ih tuki

 

ova igra bi mi baš bila ostvarenje sna, ali jebiga realnost je sasvim drugo

5 godina
offline
Star Citizen

Sve je to na pocetku izgledalo dobro. Bas onako, kao THE igra koju bi svi voljeli igrati. Onda su poceli nadodavati jos toga. Hype je rastao do neslucenih razmjera, kupovali se svemirski brodovi. Vise nije bilo bitno sto imas u garazi, sto djeca nemaju ujutro za slanac, vec sto imas u tamo nekom hangaru, virtualnom. Pjena na usta, rasirene zjenice... Racionalizam je ustupio mjesto iracionalizmu. Poceli su prodavati i "land" (aj dobro, barem jos nisu poslali uplatnice za komunalije i porez, sto je, je). Apetiti razvojnog tima su samo rasli.  Novca nikada dosta. Ljetovanja, zimovanja, bembare, tesle, stanovi, vikendice, svalerke, izvanbracne alimentacije... Zelje buducih igraca takodjer rasle - uzmite nam pare, dajte nam jos toga sto nismo dobili do sada.  Ludilo i... Onda opet dolazimo do...

 

“If it looks too good to be true, it usually is.”

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen
Cansee kaže...

vrlo je vjerojatno da si u pravu. AAA glumci su mi jasni, oni uzmu pare i ne zanima ih dalje šta će biti, imaju toliko projekata u životu da jedva i to stignu odraditi. ali čudi me da ne izviruju neki bivši ili sadašnji zaposlenici, anonimno ili otvoreno pa da kažu da se tamo ne radi ništa, odnosno da se presipava iz šupljeg u prazno. s druge strane oni isto vjerojatno uzmu plaće i boli ih tuki

 

ova igra bi mi baš bila ostvarenje sna, ali jebiga realnost je sasvim drugo

 Izaslo je puno bivsih zaposlenika koji su pricali da je kaos, da se ovo ne moze zavrsit, da je CR lud i igra se dizajnera...

Nije bas da bema toga, samo se svuda, pa i na ovom forumu odbacuje te tvrdnje jer ih govore ljuti bivsi zaposlenici koji su dobili pedalu.

 

Ak ti te da googlaj ili cak na ovom forumu potrazi u starijim porukama.

 

Ja kuzim sve potencijalne probleme MMOa i recimo da je cak donekle opravdano ili moze teoretski bit istina sto pisu o toma... Al igra je razdvojena na MMO i single player kampanju gdje je SP podijeljen na epizode, a nisu uspjeli vec godinama prolog/episode 1 izdat SP-a... bar to kao minimum da kupe sutnju nas real... pesimista i pljuvaca po projektu.

16 godina
offline
Star Citizen

Ej, igra netko PTU najnoviji patch? 

Kakav je 'hover mode'? 

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Star Citizen
Dado_ZG78 kaže...

Ej, igra netko PTU najnoviji patch? 

Kakav je 'hover mode'? 

 Off topic si.

Za dom - vjera, ljubav i domovina
16 godina
offline
Re: Star Citizen
Vakaka kaže...
Dado_ZG78 kaže...

Ej, igra netko PTU najnoviji patch? 

Kakav je 'hover mode'? 

 Off topic si.

 ??? 

 

Jel ovo SC diskusija? 

Pitam jel netko igra novi patch..  kako je to off topic  

Lijep pozdrav ;)
15 godina
offline
Re: Star Citizen

/sarkazam off

:)

Za dom - vjera, ljubav i domovina
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice