Star Citizen izdvojena tema

poruka: 4.775
|
čitano: 729.471
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
7 godina
offline
Star Citizen

bok svima, ako ima ekipe koja igra nasao sam aktivan star citizen org gdje vec imaju dosta članova i vidim da su online svaki dan pogotovo na discordu pa ako netko trazicaktivne igrace iz hrvatske moze tamo otic i vidit. Org im se zove Interstellar Agency Hrvatska na Spectrumu a link za discord bacim ispod pa mozda dobro ode ovdje nekome. Ja sam takoder tamo i mogu rec da ima dosta aktivnih....

 

Discord: Discord link

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Star Citizen

Netko možda kupovao igru sa mjenjanjem IP,da se izbjegne naš VAT ?
20$ bude jeftinije tako

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Star Citizen
nema pomoci od mjenjanja IP, gledaju ti billing adresu kartice ili paypala, jedino mozes probati nac nekog izvan eu da ti kupi igricu sa njegovon karticom
15 godina
offline
Star Citizen

Ili, ako već nisi sudjelovao u svemu od poletka, pametno zaključiš da se isplati pričekat još koja godina da se vidi ima li uopće smisla kupovat ovo i hoće li izać išta ili ništa.

8 godina obečavaju nešto, a ne postoji ni 2% obečanog ubilo kojem obliku. S obzirom da nema nekog "early access" bonusa koji se već nije ponavljao, ovako "kasno" u razvoju stvarno nema smisla kupovat.

Moj PC  
7 0 hvala 0
8 godina
offline
Star Citizen

Space X trebalo je osam godina razvoja do prvog komercijalnog lansiranja satalita u orbitu , SC počeo se razvijati prije devet godina,predstavljen na KS prije  sedam, i još ne znamo kad i da li će uopće biti realizovan 

waaagh ;
 
7 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Star Citizen
warhammer kaže...

Space X trebalo je osam godina razvoja do prvog komercijalnog lansiranja satalita u orbitu , SC počeo se razvijati prije devet godina,predstavljen na KS prije  sedam, i još ne znamo kad i da li će uopće biti realizovan 

 dobra analiza i usporedba. to bi trebalo staviti na reddit na temu kod onih fanatika

12 godina
offline
Star Citizen

Na redditu ima AskTrumpSupporters subreddit gdje se smije postavit pitanje bolesnicima koji i dalje podrzavaju i opravdavaju Trumpovu vladavinu. Trebalo bi napravit nesto slicno za SC ..

 
0 2 hvala 0
12 godina
offline
Star Citizen

Igrom slucaja sam nagovoren da skinem SC tijekom ovog free fly eventa pa sam ga malo isprobao.

 

Stanje: dosta bugovito, ima rusenja, serveri se znaju crashat nakon sat-dva igre, nije bas fluidno za igrat...

 

Ono sto me iznenadilo je to da za status kakav igra ima, u SC-u ima vise sadrzanja (raznovrsnijeg) nego u ED-u koji je dosta hvaljen. Zivcira me sto se u SC-u toliko paznje posvetilo nekim nebitnim detaljima u Alpha stanju razvoja. Primjerice animacije dok jedem burrito ili pijem neku "tekucinu" iz limenki. Izgleda super, fora je za dozivjeti, no je li to stvarno potrebno imati u Alphi dok se npr, serveri ruse ili propadam kroz rampu broda kad sletim na nju prilikom EVA pokusaja krade broda od NPC-a?

 

S druge strane, ima dosta sadrzaja koji cine igru puno zanimljivijom od ED-a. Npr, setanje po hubovima, opremanje lika, dogovaranje pozicija na brodu (tko ce sto radiit), napadi na druge brodove, pomaganje palim drugovima u bjezanju iz zatvora, napad na security stanicu gdje hakiram terminal da si maknem bounty i obrisem criminal record, .... Nisam stigao ni sve isprobati sto se moze zbog manjka vremena, no ono sto sam primjetio je to da se ne svodi se sve samo na bazicni fetch quest kao u ED-u.

 

Sve u svemu, bio sam jako skeptican kad sam pocinjao igrati zbog sveg procitanog, ali pokusao sam igrati otvorenog uma i dat SC-u sansu. To je ispalo tako da gledam uzet najjeftiniji pack koji mi daje pristup igri i tu i tamo igrat sa ekipom. Naravno da ne planiram trositi ne znam koje svote na SC posto i dalje nisam uvjeren da ce to biti u stabilnom stanju u neko skorije vrijeme, ali ima jako puno potencijala.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Star Citizen
Grozni_Zabac kaže...

 

 

S druge strane, ima dosta sadrzaja koji cine igru puno zanimljivijom od ED-a. Npr, setanje po hubovima, opremanje lika, dogovaranje pozicija na brodu (tko ce sto radiit), napadi na druge brodove, pomaganje palim drugovima u bjezanju iz zatvora, napad na security stanicu gdje hakiram terminal da si maknem bounty i obrisem criminal record, .... Nisam stigao ni sve isprobati sto se moze zbog manjka vremena, no ono sto sam primjetio je to da se ne svodi se sve samo na bazicni fetch quest kao u ED-u.

 

 

 

De ti meni molim te reci što si od ovog radio a da je bilo fluidno i da si mogao do obaviti bez nekih problema? Ja nisam uspio napraviti dostavu jedne kutije bez da mi igra crasha uz 5 errora. A nije baš ni da imam kantu od kompa

8 godina
neaktivan
offline
Re: Star Citizen

Elite dobiva Space legs.... A SC će dobiti još brodova od par stotina ili tisuća dolara koji će biti u igri tek za 5-10 godina. Ali nema veze, stoka puši te fore. Ma igra samo što nije gotova, evo još malo.... HA HA HA

9 godina
offline
Re: Star Citizen
Skullscar1989 kaže...

Elite dobiva Space legs.... A SC će dobiti još brodova od par stotina ili tisuća dolara koji će biti u igri tek za 5-10 godina. Ali nema veze, stoka puši te fore. Ma igra samo što nije gotova, evo još malo.... HA HA HA

 

Pa da, šta god tko rekao za Elite, igrine glavne mehanike su potpuno funkcionalne, a CIG troši vrijeme na animaciju žderanja burita, katatsrofa

12 godina
offline
Re: Star Citizen
Grozni_Zabac kaže...

Igrom slucaja sam nagovoren da skinem SC tijekom ovog free fly eventa pa sam ga malo isprobao.

 

Stanje: dosta bugovito, ima rusenja, serveri se znaju crashat nakon sat-dva igre, nije bas fluidno za igrat...

 

Ono sto me iznenadilo je to da za status kakav igra ima, u SC-u ima vise sadrzanja (raznovrsnijeg) nego u ED-u koji je dosta hvaljen. Zivcira me sto se u SC-u toliko paznje posvetilo nekim nebitnim detaljima u Alpha stanju razvoja. Primjerice animacije dok jedem burrito ili pijem neku "tekucinu" iz limenki. Izgleda super, fora je za dozivjeti, no je li to stvarno potrebno imati u Alphi dok se npr, serveri ruse ili propadam kroz rampu broda kad sletim na nju prilikom EVA pokusaja krade broda od NPC-a?

 

S druge strane, ima dosta sadrzaja koji cine igru puno zanimljivijom od ED-a. Npr, setanje po hubovima, opremanje lika, dogovaranje pozicija na brodu (tko ce sto radiit), napadi na druge brodove, pomaganje palim drugovima u bjezanju iz zatvora, napad na security stanicu gdje hakiram terminal da si maknem bounty i obrisem criminal record, .... Nisam stigao ni sve isprobati sto se moze zbog manjka vremena, no ono sto sam primjetio je to da se ne svodi se sve samo na bazicni fetch quest kao u ED-u.

 

Sve u svemu, bio sam jako skeptican kad sam pocinjao igrati zbog sveg procitanog, ali pokusao sam igrati otvorenog uma i dat SC-u sansu. To je ispalo tako da gledam uzet najjeftiniji pack koji mi daje pristup igri i tu i tamo igrat sa ekipom. Naravno da ne planiram trositi ne znam koje svote na SC posto i dalje nisam uvjeren da ce to biti u stabilnom stanju u neko skorije vrijeme, ali ima jako puno potencijala.

 

Cansee kaže...
Grozni_Zabac kaže...

 

 

S druge strane, ima dosta sadrzaja koji cine igru puno zanimljivijom od ED-a. Npr, setanje po hubovima, opremanje lika, dogovaranje pozicija na brodu (tko ce sto radiit), napadi na druge brodove, pomaganje palim drugovima u bjezanju iz zatvora, napad na security stanicu gdje hakiram terminal da si maknem bounty i obrisem criminal record, .... Nisam stigao ni sve isprobati sto se moze zbog manjka vremena, no ono sto sam primjetio je to da se ne svodi se sve samo na bazicni fetch quest kao u ED-u.

 

 

 

De ti meni molim te reci što si od ovog radio a da je bilo fluidno i da si mogao do obaviti bez nekih problema? Ja nisam uspio napraviti dostavu jedne kutije bez da mi igra crasha uz 5 errora. A nije baš ni da imam kantu od kompa

Procitat sve, ne samo ono sto tebi pase.

Nigdje nisam napisao da igra radi super, da je sve divno i krasno. Igra ima velikih problema sto se tice stabilnosti i bugova koji su konstantno prisutni (npr. pitch ladder u brodu kad pokusavam ili letiti ili biti u turretu). Vise puta me kickalo sa servera, nisam vidio ekipu u party-u, nisam se mogao rejointati u session nakon kicka iako je igra nudila tu opciju.

 

Ispricavam se ako sam napisao nesto ne-potpuno-negativno u konekstu SC-a, nisam znao da se to ovdje ne smije. Mislio sam da se ovdje moze napisati svoje misljenje koje nije toliko negativno koliko sam mislio da ce biti. Ono sto sam rekao je to da vec sada ima puno vise mogucnosti od ED-a. Takoder, obratiti pozornost na to da nisam napisao da je ED losa igra niti da je SC dobra, samo sam povukao neke paralele koje sam ja primjetio u svojih 10-ak sati SC-a i 200-ak ED-a koliko sam odigrao.

 

12 godina
offline
Re: Star Citizen
Cansee kaže...
Skullscar1989 kaže...

Elite dobiva Space legs.... A SC će dobiti još brodova od par stotina ili tisuća dolara koji će biti u igri tek za 5-10 godina. Ali nema veze, stoka puši te fore. Ma igra samo što nije gotova, evo još malo.... HA HA HA

 

Pa da, šta god tko rekao za Elite, igrine glavne mehanike su potpuno funkcionalne, a CIG troši vrijeme na animaciju žderanja burita, katatsrofa

 Slazem se u potpunosti (to je otprilike bio moj prvi komentar kada sam krenuo igrat SC)

 

Problem (barem po meni) je so Elita nema neku dubinu. Sva komunikacija sa igracima ili okolinom se svodi na menije i textbox.  Poznavajuci koliko ED ide u dubinu, malo sam skeptican oko space legsa. Kada bi napravili hrpu mogucnosti kao npr SC, onda bi imali pun pogodak, no nekako sumnjam u to. Ovako mi se cini da ce biti dosta jednostavno.

15 godina
offline
Star Citizen

Da, samo zaboravljaš nekoliko stvari - ED ima 100 featurea, Star Citizen ima obečanih 100 000 , a implementiranih 200 u alphu (pojednostavljeno govoreno).

ED od 100 featurea ima 100 funkcionalnih, SC od 200 ima 10 funkcionalnih uvijek, 30 uglavnom, 50 možda i 110 samo ponekad, s time da računaš uvijek na nešto novo, tipa pucanje sessiona, bug koji nije riješen 3 godine i slično.

 

ED je funkcionalna igra koja se nadograđuje i dodaje funkcionalnosti na 100% funkcionalnu igru (ne bug free, ali rijetko kada game breaking)

 

SC je tech demo gdje je 98% igre u razvoju, ono što nije je vrlo frustrirajuće dulje od 2 tjedna do mjesec dana isprobavat.

 

ED i SC su krenuli cca u isto vrijeme, SC je trebao biti izdan kad i ED, ali je odlučio naplačivat muda pod bubrege, što mu na žalost uspijea zadnjih 6 godina.

 

Problem SC-a nije što je to alpha pa stvari ne rade, problem SC-a je što upravo tih 98% još nije ni u alphi, a alpha nije funkcionalna zadnjih 6 godina.

 

OK, treba se SC-u priznat da alpha danas i funkcionalnosti koje su dodane, nisu ni slične onome od prije 6 godina, dodano je puno toga. Ali dinamika dodavanja sadržaja, količina promjena koja je uvedena, obečanja koja su kršena i sve ostalo, da, to jest problem.

Ovim tempom igra neće biti gotova prije 2035-2040, kad bi konačno mogla doć računala na kojima bi se sve obečano moglo i vrtit. Količina funkcionalnosti koju obečaju u persistent svemiru bi značilo konstantno slanje i primanje ogromne količine podataka sa serverom, pa je upitno uopće koju vezu bi trebali imat (optika 100/100 se čini kao minimum) i koliko ljudi će ikad ovo moći fluidno igrat, taman da sve obečano ispune. Činjenica je i da su obečali OGROMNE funkcionalne brodove kojih u igri nema, a jedva i ovi mali jednostavni rade unutar nekih obečanih parametara, ponekad.

 

Ovo nije pokušaj reklamiranja ED-a, samo osvrt nekoga tko ovu igru prati od 2011 godine i prve KS kampanje. Bio sam klinac na faksu, sad sam osoba koja radi, sa djecom koja su krenula u školu. Moja djeca će bit ta koja će možda igrat ovo čudo u obliku u kojem možda bude releasana. Problem je što ja ne vjerujem da ovaj projekt može biti dovršen u obliku u kojem je najavljivan, ne vjerujem u velike brodove, a bez njih ne može biti releasan - morali bi za sve njih vratit novac.

Ovo je projekt koji je profitabilan samo dotle, dok je u razvoju, onaj tren kad ga moraju izdat, mogu ili proglasit bankrot i propast ko firma, ili vratit pare svima koji su kupili brodove koji nikad neće biti isporučeni.

 

CR i njegova ludost doveli su do toga da igra koja je mogla biti super, bude projekt koji nikad neće biti dovršen.

On i svi koji su mu davali pare jer su njegova obečanja bila sve što su htjeli čuti... problem je samo što želje i moguće nisu uvijek isto, ali kad ih staviš na papir kao obečanje, i prodaš nekom, sklopiš ugovor gdje uzimaš novac a obečajš isporuku, tu stvari postaju... SC

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.6.2020 11:06 (Rhodin).
Moj PC  
3 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Star Citizen
Grozni_Zabac kaže...
Grozni_Zabac kaže...

Igrom slucaja sam nagovoren da skinem SC tijekom ovog free fly eventa pa sam ga malo isprobao.

 

Stanje: dosta bugovito, ima rusenja, serveri se znaju crashat nakon sat-dva igre, nije bas fluidno za igrat...

 

Ono sto me iznenadilo je to da za status kakav igra ima, u SC-u ima vise sadrzanja (raznovrsnijeg) nego u ED-u koji je dosta hvaljen. Zivcira me sto se u SC-u toliko paznje posvetilo nekim nebitnim detaljima u Alpha stanju razvoja. Primjerice animacije dok jedem burrito ili pijem neku "tekucinu" iz limenki. Izgleda super, fora je za dozivjeti, no je li to stvarno potrebno imati u Alphi dok se npr, serveri ruse ili propadam kroz rampu broda kad sletim na nju prilikom EVA pokusaja krade broda od NPC-a?

 

S druge strane, ima dosta sadrzaja koji cine igru puno zanimljivijom od ED-a. Npr, setanje po hubovima, opremanje lika, dogovaranje pozicija na brodu (tko ce sto radiit), napadi na druge brodove, pomaganje palim drugovima u bjezanju iz zatvora, napad na security stanicu gdje hakiram terminal da si maknem bounty i obrisem criminal record, .... Nisam stigao ni sve isprobati sto se moze zbog manjka vremena, no ono sto sam primjetio je to da se ne svodi se sve samo na bazicni fetch quest kao u ED-u.

 

Sve u svemu, bio sam jako skeptican kad sam pocinjao igrati zbog sveg procitanog, ali pokusao sam igrati otvorenog uma i dat SC-u sansu. To je ispalo tako da gledam uzet najjeftiniji pack koji mi daje pristup igri i tu i tamo igrat sa ekipom. Naravno da ne planiram trositi ne znam koje svote na SC posto i dalje nisam uvjeren da ce to biti u stabilnom stanju u neko skorije vrijeme, ali ima jako puno potencijala.

 

Cansee kaže...
Grozni_Zabac kaže...

 

 

S druge strane, ima dosta sadrzaja koji cine igru puno zanimljivijom od ED-a. Npr, setanje po hubovima, opremanje lika, dogovaranje pozicija na brodu (tko ce sto radiit), napadi na druge brodove, pomaganje palim drugovima u bjezanju iz zatvora, napad na security stanicu gdje hakiram terminal da si maknem bounty i obrisem criminal record, .... Nisam stigao ni sve isprobati sto se moze zbog manjka vremena, no ono sto sam primjetio je to da se ne svodi se sve samo na bazicni fetch quest kao u ED-u.

 

 

 

De ti meni molim te reci što si od ovog radio a da je bilo fluidno i da si mogao do obaviti bez nekih problema? Ja nisam uspio napraviti dostavu jedne kutije bez da mi igra crasha uz 5 errora. A nije baš ni da imam kantu od kompa

Procitat sve, ne samo ono sto tebi pase.

Nigdje nisam napisao da igra radi super, da je sve divno i krasno. Igra ima velikih problema sto se tice stabilnosti i bugova koji su konstantno prisutni (npr. pitch ladder u brodu kad pokusavam ili letiti ili biti u turretu). Vise puta me kickalo sa servera, nisam vidio ekipu u party-u, nisam se mogao rejointati u session nakon kicka iako je igra nudila tu opciju.

 

Ispricavam se ako sam napisao nesto ne-potpuno-negativno u konekstu SC-a, nisam znao da se to ovdje ne smije. Mislio sam da se ovdje moze napisati svoje misljenje koje nije toliko negativno koliko sam mislio da ce biti. Ono sto sam rekao je to da vec sada ima puno vise mogucnosti od ED-a. Takoder, obratiti pozornost na to da nisam napisao da je ED losa igra niti da je SC dobra, samo sam povukao neke paralele koje sam ja primjetio u svojih 10-ak sati SC-a i 200-ak ED-a koliko sam odigrao.

 

 

ma nisam te išao napadat, stvarno sam iskreno pitao. Bit ću najsretniji ako igra bude igriva i fluidna. Pročitao sam sve što si napisao, vidio sam da si prvo rekao da igra ima problema, ali onda si poslije naveo hrpu stvari koju radiš pa me zanimalo kako funkcionira, jer sam ja imao užasnih iskustava prije 5-6 mjeseci. Reko možda se stanje popravilo.

9 godina
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

 

 Bio sam klinac na faksu, sad sam osoba koja radi sa djecom koja su krenula u školu. Moja djeca će bit ta koja će možda igrat ovo čudo u obliku u kojem možda bude releasana. Problem je što ja ne vjerujem da ovaj projekt može biti dovršen u obliku u kojem je najavljivan, ne vjerujem u velike brodove, a bez njih ne može biti releasan - morali bi za sve njih vratit novac.

 

CR i njegova ludost doveli su do toga da igra koja je mogla biti super, bude projekt koji nikad neće biti dovršen.

On i svi koji su mu davali pare jer su njegova obečanja bila sve što su htjeli čuti... problem je samo što želje i moguće nisu uvijek isto, ali kad ih staviš na papir kao obečanje, i prodaš nekom, sklopiš ugovor gdje uzimaš novac a obečajš isporuku, tu stvari postaju... SC

 

Trebamo paziti da jednog dana kad umremo i kad bude ostavinska rasprava da se prenese account na nasljednike, a ne da "propadne"

12 godina
offline
Re: Star Citizen

I sa ovime se slazem.

 

Pratio sam ovu temu maltene od pocetka, znam da su hrpu stvari obecavali. Ako nekome nije problem davati tolike novce u nesto sto ce mozda vidjeti, neka. Nisu moji i boli me briga sto ce netko sa svojim novcima raditi. Ja sam cisto napisao iz neke perspektive da cu "dati" malo manje od cijene AAA igre za pristup alpha testu necega. Ne planiram ni lipe vise potrositi na ovakvo nesto. Mene ne diraju bas ta obecanja koja su imali i pokusavam biti sto vise distanciraniji od toga, no mogu vrlo lako shvatiti zato se dosta ljudi buni na to i na cijelokupni nacin kako je igra razvijana (par puta ispocetka, malo-malo novi engine, novo nesto, a razvoj kao da ide od nule svaki put). Ako ekipa ima bas toliko vjere u njih, pa samo trosite ljudi, tko vam brani. Ja nemam i zato cu uzeti najjeftiniji brod, tek toliko da imam pristup.

Takoder, pokusao sam ignorirati sve sto sam znao o igri i izbaciti sve predrasude kad sam igrao taj free fly event kako bi bio sto objektivniji. Ono, nije toliko katastrofalno koliko se pise, ali da je moglo biti bolje nakon toliko dugo sto je u razvoju, moglo je. Takoder, koliko mi je frend koji me vodio kroz SC objasnio sto se sve planira, takoder me brine kako misle syncati to sve medu igracima, pogotovo price da bi sve trebalo biti na jednom serveru i sve svima vidljivo. To mi zvuci kao veliki sci-fi i iskreno me zanima sto ce napraviti po tom pitanju.

 

Kada bi mogao sanjati, da se te dvije igre nekako spoje, to bi bila fantazija. ED mi je bio super kad sam pocinjao, kad sam dosao do Anaconde pitao sam se "i kaj sad...". U SC-u iskreno ne znam sta raditi bez igranja s ekipom, zanima me koje ce mi biti misljenje nakon sto utrosim malko vise od tih 10h u nju. Znam sigurno da necu neopravdano (bez da sam isprobao) niti hvaliti niti kuditi nesto. Ako nesto ne valja, onda svakako treba to ili kritizirati ili ponuditi opciju kako poboljsati. Ako je nesto dobro, to treba pohvaliti.

12 godina
offline
Re: Star Citizen
Cansee kaže...

 

ma nisam te išao napadat, stvarno sam iskreno pitao. Bit ću najsretniji ako igra bude igriva i fluidna. Pročitao sam sve što si napisao, vidio sam da si prvo rekao da igra ima problema, ali onda si poslije naveo hrpu stvari koju radiš pa me zanimalo kako funkcionira, jer sam ja imao užasnih iskustava prije 5-6 mjeseci. Reko možda se stanje popravilo.

 Sve 5, malo sam i ja burnije reagirao :). Najvise problema sam primjetio u GUI bugovima (ajmo reci nije tak strasno), stanju servera (tuga, cemer, jad) i interakcijom igraca s okolinom (par puta smo znali zapeti u turretu jer smo se pokusali pomaknuti prije nego je animacija za izlazak zavrsila ili npr kod ulaska u brod, propadnem na dijelu izmedu spoja vrata i broda pa skoro poginem). No ako cemo gledati sa strane nekoga tko je prvi put upalio igru (ja), stanje nije takvo da ne mozes uopce igrati. Da ne znam pricu, rekao bih igra je mozda godinu-dvije u razvoju pa zato ima toliko bugova.

Iskreno se nadam da ce stati malo s izmisljanjem tople vode i da krenu backend slagati kako spada pa da ako nista drugo, nema toliko crashanja. Sto se tice zanimacija za igraca, imaju dovoljno stvari da ne moraju implementirati neke dodatne mehanike za igru nego bi se mogli kompletno fokusirati na poliranje trenutnog sadrzaja. Samo koliko sam vidio community tamo, svi cvile da hoce nove stvari pa im vjerojatno devovi udovoljavaju, a onda se cude kako neke osnovne stvari ne rade....

 

 

15 godina
offline
Star Citizen

Gle, da ne ulazim u sva suluda obečanja - alienske jezike, pismo, kulturu (obečali barem 2 jezika, poput esperanta ili klingonskog, sa riječnikom, gramatikom i zasebnim pismos), AI osoba u svemirskim postajama gdje je svaki "entitet za sebe bez generičkih razgovora, koji te pamti i reagira na tebe ovisno o postupcima"... znači već ovo je ludost i projekt za sebe

 

Problem je u brodovima i detaljima koji su obečani - ogromni MODULARNI brodovi, gdje je svaki modul entitet za sebe i ima svoju fiziku. Zamisli da si kupio 50 metarski brod - neki srednje veličine u SC svijetu, možda i prema manjima. On bi mogao imati nekoliko zasebnih komponenti, hodnike koji ih povezuju, sustave naoružanja... da ne nabrajam. Obečali su da će bit funkcionalan, da se može njime hodati, pristupati raznim dijelovima. On će se trožit vremenom, oštećivat, hrđat - trebat će ga održavat.

U bitci je moguće da pojedini dijelovi budu oštećeni, pojedine funkcionalnosti bi se time gubile, ali brod kao cjelina još uvijek nije uništen... čak i ako pojedini dijelovi budu uništeni, pa se i odvoje od broda kao cjeline 8jedan blok bude uništen i odleti, ali brod je i dalje funkcionalan)...

 

Dakle tu je bezbroj parametara, brod nije 1 entitet, već 20 zasebnih koji imaju podsustave, koji imaju oštećenja, koji imaju tragove korištenja, hrđu, kvarove. Svaki taj dio može u bilo kojem trenu biti pogođen, zasebno se računa pogodak, zasebno se računa šteta, zasebno se računa utjedaj na modu, brod u cjelini i tome slično.

 

Moja pitanja su:

a) kako će izgledati izračun u borbi - vektori projektila, lasera, ostalog oružja, gdje pogađaju koji modul, kakvu štetu rade, koliko je oštećen, kako to utjeće na ostatak broda

b) ko će to programirat

c) kako će izgledat prijenost podataka između pojedinog računala i servera u trenutku kad se desi velika bitka sa 2 150-metarska broda, 5 100-150 metarskih, 15 od 50m-100m i 200njak manjih od 50m

 

I tu leži odgovor zašto ova igra nikada neće biti gotova

Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Star Citizen

E, da, lista planeta koji "neće biti generički" na koje se može slijetat, postoje ground misije (u biti nisam siguran u ovo više, bile su obečane, bile su dodane, ne znam što je sa time trenutno, al trebali smo imati i ground misije i hodati tim planetima i igru u igri imat)

 

https://starcitizen.fandom.com/wiki/List_of_star_systems

 

Dakle samo brodove i planete da rade, da sada krenu i da ne znam kakav tim ujetnika da imaju da ih samo izgenerira bez ikakvih funkcionalnosti, imaju sigurno desetljeće posla

 

Primjeti ovu izjavu "92 are habitble" - dakle no man's sky ih ima toliko, vjerujem, ali su svi generički i random generirani, ovdje je obečano da to sigurno neće biti slučaj.

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.6.2020 11:34 (Rhodin).
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Star Citizen
Rhodin kaže...

Gle, da ne ulazim u sva suluda obečanja - alienske jezike, pismo, kulturu (obečali barem 2 jezika, poput esperanta ili klingonskog, sa riječnikom, gramatikom i zasebnim pismos), AI osoba u svemirskim postajama gdje je svaki "entitet za sebe bez generičkih razgovora, koji te pamti i reagira na tebe ovisno o postupcima"... znači već ovo je ludost i projekt za sebe

 

Problem je u brodovima i detaljima koji su obečani - ogromni MODULARNI brodovi, gdje je svaki modul entitet za sebe i ima svoju fiziku. Zamisli da si kupio 50 metarski brod - neki srednje veličine u SC svijetu, možda i prema manjima. On bi mogao imati nekoliko zasebnih komponenti, hodnike koji ih povezuju, sustave naoružanja... da ne nabrajam. Obečali su da će bit funkcionalan, da se može njime hodati, pristupati raznim dijelovima. On će se trožit vremenom, oštećivat, hrđat - trebat će ga održavat.

U bitci je moguće da pojedini dijelovi budu oštećeni, pojedine funkcionalnosti bi se time gubile, ali brod kao cjelina još uvijek nije uništen... čak i ako pojedini dijelovi budu uništeni, pa se i odvoje od broda kao cjeline 8jedan blok bude uništen i odleti, ali brod je i dalje funkcionalan)...

 

Dakle tu je bezbroj parametara, brod nije 1 entitet, već 20 zasebnih koji imaju podsustave, koji imaju oštećenja, koji imaju tragove korištenja, hrđu, kvarove. Svaki taj dio može u bilo kojem trenu biti pogođen, zasebno se računa pogodak, zasebno se računa šteta, zasebno se računa utjedaj na modu, brod u cjelini i tome slično.

 

Moja pitanja su:

a) kako će izgledati izračun u borbi - vektori projektila, lasera, ostalog oružja, gdje pogađaju koji modul, kakvu štetu rade, koliko je oštećen, kako to utjeće na ostatak broda

b) ko će to programirat

c) kako će izgledat prijenost podataka između pojedinog računala i servera u trenutku kad se desi velika bitka sa 2 150-metarska broda, 5 100-150 metarskih, 15 od 50m-100m i 200njak manjih od 50m

 

I tu leži odgovor zašto ova igra nikada neće biti gotova

 

ove stvari koje si naveo su dovoljne da te glava zaboli istog trena. Ja se sjećam kad sam čitao kako će se popravljati brod, to trebaš biti inženjer strojarstva i to ozbiljan tip da bi imao pojam o tome što oni pričaju.

 

Previše svega se tu obećalo i previše je komplicirano, a singleplayer igra SQ42 visi nigdje, a to su stvarno ruku na srce mogli završiti

15 godina
offline
Star Citizen

Pa da, ali onda ima dodatno, ekonomija, proizvode koje možeš transportirat, mining ili čista trgovina, space pirates, frakcije...

 

Da je 10% toga bilo obečano, bilo bi super za 10 godina razvoja igre, ali ne, sve je moralo ići korak dalje, bliže savršenstvu, bliže realnosti, "simulacija, a ne arkada" - ako ulaziš u brod to mora imati sve animacije, od otvaranja vrata/hatcha, do ulaska, hodanja... sjedanje u kokpit mora imat svoje, brod mora imat inventar, hodnike, prostorije... nisi mogo kliknut na ulasku i bit smješten u svoje sjedalo i krenut letit... Do perverzija prilaska planetu, protokola slijetanja, i pune animacije iz svemira u luku, opet, izlaz iz broda, hodanje lukom, prolazak kroz neku kontrolu...

Trgovina ne može biti samo izbornik na planetu, ne, mora biti prostorija sa ljudima sa trgovcima od kojih kupuješ, koji pričaju različitim jezicima, nisu svi iste rase, nemaju svi isti inventar...

 

A sve što sam htio je moderni freelancer.

 

90% ovoga se može "scrapat" u cilju izdavanja igre, kad se konačno shvati koliko je suludo uopće bilo planirat tako nešto. Može... teoretski mžoe, nitko nije baš za to dao pare, to su bili milestoneovi... ali brodovi, na žalost, ne. Netko tko je kupio 480-metarsku mrcinu za 3000$ očekuje da će ona biti u igri. Dodatna perverzija je što je obečana i za SQ42 tako da i single player igra pati zbog toga.

 

Bio je ship pack za 27000$

 

To su sve brodovi koji su rasprodani - znači koliko ih je bilo ponuđeno, toliko je prodano, barem po tvorcima ovog naslova. ako ne budu implementirani u igru, moraju vratiti novac, ili ne mogu izdat igru, vrlo jednostavno. Javelina je u prvom batch bilo 200 po 2500$ , dakle 0.5mil$ moraju vratiti samo ako taj brod neće biti u igri, a ima gro sličnih. Za prvi bath. zatim cijena raste na 3000$ i ponovo ulazi u prodaju gdje ih je prodano sam Bog zna koliko...

 

Dakle ko će to, kako, i u kojem periodu implementirat?

 

Taj javelin, koji je trenutno najveći (480 metara treba izmodelirat i napunit sadržajem, samo to je projekt za sebe) može primiti 12 do 18 članova posade... dakle opcija a) imaš sebe plus 11 hired cremana, opcija b) imaš sebe plus 11-17 prijatelja.

brod mora biti funkcionalan za obje opcije, moraš dakle imat isprograminar AI za članove posade koji obavljaju određene zadatke, ili radne stanice za prijatelje/clan membere koji ti se pridružuju tamo.

 

Taj brod, kao takav, da netko sada ide radit igru "space simulation - 18 member start ship flight simulation" kao single player igru, ima što raditi koju godinu, na način kako je taj brod zamišljen i prodan - habanje dijelova, hrđa, kvarovi, oštećenja od udaraca u svemiru, borbe.... ali ne... CR ga je morao smjestiti u MMO sa 100njak drugih brodova sličnih mehanika, u persistent svemir, u živu simulaciju borbe, leta, slijetanja...

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 5.6.2020 12:30 (Rhodin).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Star Citizen

 

pa napisati post o tome na forumu je pothvat, a ne nešto stvarno izvesti. Pa da su 2012. najavili da će igra izaći 2032. opet bi bilo nerealno

4 godine
protjeran
offline
Star Citizen

Ma "igra" (da, pod navodnicima), je teski sh1t. Najlakse je u samom pocetku obecavati brda i doline, a kada se to treba ostvariti onda nista, ali eto mozemo biti sretni sto smo dobili zlatnu ribicu i sugaman/rucnik :)

 

Vec sam davno bio govorio, oni su pogrijesili sto su poceli praviti sve odjednom i normalno da ce doci do problema gdje nece imati nista ponuditi tipa jos se sjecam onoga streama kako lik pravi dio mape, a jedan lik linkao jedan video na youtubeu kako je neki profesionalac napravio preko 2 puta vecu mapu sa puno vise detalja i za to mu je bilo potrebno manje od dana, a oni to reklamiraju kao da 10 timova rade na mapi.

 

I onda reklamiraju igra ce imati planete, moci ce se sletiti na planete i onda kasnije izbace video kako idu prema planeti (animacija. nista korisno, cisti gubitak vremena), obidu dio planeta na visokoj visini i onda pazi ovo.... slete na JEDAN JEDINI DIO gdje brod moze sletiti tj platforma.... pa mislim se zbog cega? Imas cijeli planet za sletiti, ali ne... kasnije smo vidili zasto kada su izbacili video o zadacima/quest/mission kako god.... znaci igra je cisti gubitak vremena, sletili na tu platformu, onda lik izade iz broda, dode ispod broda, udre neku pucu i BUM, rampa se spusta sa roverom, autom kako god... i onda ide tamo u pm (citaj trosenje vremena) da bi ubio 4-5 aliena, rijesio neki signal i tako 3 puta i to je to.  Ako ti je zadatak rijesiti neki misterij signala iz broda, pa onda ces ga locirati sa svoga broda, tu se spustit i amen, ali ne...

 

Isto tako prebacivanje paketa, dobijes paket preneses ga na brod i tako to, pa sto je ova igra? SECOND LIFE?

 

I jos se sjecam da su rekli ako imas brod recimo gdje moze primiti 10 posade i tu ima razlike, tipa mining ili fighting nebitno, ako imas 10 npcova sporije ce rudariti, a ako imas 10 prijatelja onda ce brze rudariti, pa mislim se koji QURAC?

 

Upravljanje brodom i oruzja:  Vau....znaci cisti VAUUUU. Znaci ides raditi PVP i ti moras u SVEMIRU sa toliko TEHNOLOGIJE hvatat lika tj ciljat u njega ili malo ispred njega da bi ga pogodio....metkom?? Sto je ovo?

Onda imas hvata ti boze sto ne postojis one rakete sto prate....ali naravno i to moraju usrati pa su smanjili dmg....   da, to je igra u svemiru... bolje da su uzeli u primjer star trek nego izmisljali svoja neka oruzja, isto tako mislim da ce ljudi imati vise zabave u star trek bridge commander sa kobayashi maru modom nego u ovom star citizenu.

 

 

Ukratko: Gubljenje vremena + second life

 
2 3 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Star Citizen

nekoć davno sam igrao second life. bio sam član vampirske sekte... good times

Moj PC  
1 0 hvala 0
7 godina
offline
Star Citizen

Osobno se neslazem sa nekim skepticima ovdje. Aktivno igram vec 3g. I mogu rec da iako je SC u Alphi pruze vise uzitka od mnogih gotovih igara. Ja mozda ovo gledam sa svog stajalista , imam 35+ godina i SC definitivno nije za ekipu koja igra igre tipa fortnite i sl. gluposti ja osobno te igre nepodnosim i mislim da su za do 15g. SC je igra u kojoj mozes doslovno uzivat u svemu pogotovo predivnim krajolicima. Spustanje iz svemira na planetu je nesto sto nijedna igra nema, dozivit izlazak ili zalazak sunca je nesto posebno "like real life". Nista se brzo nedesava u ovoj igri brzo, za sve treba truda i vremena, mislim da mlađa publika nece bas uzivat i cjenit sto ova igra pruza, ali pruža jako puno. Ima bugova naravno pogotova kada je freefly dodu novi testirat i nisu zadovoljni, ali ti sta dodu na freefly neznaju da su tada serveri totalno u banani te nis nefunkcionira kako treba. Sada kada je freefly zavrsio mozes bit u igri 10 sati da nedobis niti jedan error ili bug zavisi koji gameplay radis, ali da bugova ima jbg. jos je alpha ali da je jedna od najboljih igara trenutno mislim da je i bit ce jos i bolja. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 6.6.2020 11:51 (netmajstor).
 
1 6 hvala 0
7 godina
offline
Star Citizen

vidim da ovu temu prate samo oni koji zapravo nepodrzavaju ovu igru.....ja vam savjetujem da posjetite discord link koji sam stavio gore, ima nas jako puno koji cemo vam pomoc oko svega u igri i objasnit sto nije jasno :) Bilo kakvih problema da imate samo pitajte ekipe ima vise nego dovoljno...

Dean
 
1 4 hvala 0
8 godina
offline
Star Citizen

kupio sam igru u razvoju , što znači da je podržavam ali sumnjam da ću dobiti ikada gotov proizvod !

waaagh ;
 
4 1 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Re: Star Citizen
netmajstor kaže...

vidim da ovu temu prate samo oni koji zapravo nepodrzavaju ovu igru.....ja vam savjetujem da posjetite discord link koji sam stavio gore, ima nas jako puno koji cemo vam pomoc oko svega u igri i objasnit sto nije jasno :) Bilo kakvih problema da imate samo pitajte ekipe ima vise nego dovoljno...

 

1. Ti kao da si nasao ovu "igru" upravo sada.... ovdje su ljudi koji su sudjelovali u kickstarteru nadajuci se da ce ispuniti sva obecanja i sto smo dobili? Nista. Sto drugo reci tebi kao covjeku kojem su super krajolici, izlazak/zalazak sunca -.- Sto ne govoris o samoj igri, o obecanjima itd? Ne bi me cudilo da posaljes nekoga sa toga diskorda ovdje i da rece kako mu je "igra" super jer ima na stranici puca gdje pise "fly now"...

 

 

2. Sto ocekivati kada ti na stranici te vase hr organizacije stoji affilate kod.... iskoristite sve pogodnosti blabla...pa reci sto TI dobivas tim linkom, a ne samo covjeku koji zeli kupiti igru govoris  "za X UEC koristite taj kod" -.-

 

3. Hr ili balkanski gild u svakoj igri je osuden na propast iz 4 razloga:

 

a) Previse neaktivnih i onda ostane tu neka mala ekipa

b) Previse neaktivnih i onda se pridruzite nekoj stranoj organizaciji/gildu

c) Previse neaktivnih i onda pocnete zvat strance u organizaciju/gild

d) Iz X razloga organizacija/gild nikada nece biti u top 50

Poruka je uređivana zadnji put ned 7.6.2020 22:21 (SuperHeroj).
7 godina
offline
Star Citizen

Ja stvarno nerazumijem zašto si ti uopće na ovoj temi....rađe otvori novu temu Star Citizen skeptik ;)

Dean
 
0 4 hvala 0
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Star Citizen, Star Citizen - nickovi
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice