A jel imaju susjedi problema?
nisam nikoga pojedinacno pitao da li ima problema kao ja, tako da ne mogu sa sigurnoscu tvrditi kakvo je stanje kod njih
u zgradi cca 55 stanova, ali vise je novih zgrada u blizini
A jel imaju susjedi problema?
nisam nikoga pojedinacno pitao da li ima problema kao ja, tako da ne mogu sa sigurnoscu tvrditi kakvo je stanje kod njih
u zgradi cca 55 stanova, ali vise je novih zgrada u blizini
da nije u pitanju TV marke Le Go, pa takva skockana slika?
Dalimse. Ne ustrucabvaj se pitaj stanare za kvalitetu. Grozno ti je brzina
Placas za sranje od Bnet usluge.
Ne zamjeri malo salio (i ja imam LG) ma da te malo nasmijem
Za sve koji ste nedavno otišli sa Bneta, kako ste rješavali vraćanje modema/routera ?
Prespojen sam na drugog operatera 01.03. i u 4. mjesecu dobio račun za taj jedan dan a za modem mi je u prethodnim razgovorima sa SZK rečeno da će poslati kurira (svog ili neku od dostavnih službi).
Modem cijelo vrijeme stoji zapakiran u originalnoj ambalaži i čeka, nitko se iz Bneta nije javio ni na koji način. U međuvremenu sam ih zvao zbog jedne prijašnje reklamacije i opet nisu ni spomenuli modem.
I naravno, jutros sam dobio račun za "Trošak nevraćene opreme", 345,53 Kn :)
Zovem SZK, i teta izbjegava odgovor kako su uopće mogli napraviti tako nešto, i mrtva hladna veli da oni, eto, nisu organizirali automatsko prikupljanje i da ja pošaljem modem njima pa će oni stornirati taj račun.
Dakle, daju krive upute, ne pokupe vlastitu opremu i onda bez ikakvog upozorenja ili opomene ispostavljaju račun i na kraju nikom ništa, i još moram gubiti vrijeme na slanje modema.
Eto, još jedno prekrasno iskustvo sa Bnetom ... čuvajte svaki račun, modem, snimajte razgovore sa SZK jer su očito spremni na sve.
Za sve koji ste nedavno otišli sa Bneta, kako ste rješavali vraćanje modema/routera ?
.
A moj sinko kako sam vraćao modem Bnet-u hmm.. najebo sam im se mamice zbog toga eto kako.
Nakon 8-9 godina kod njih i bez puno problema sa njima skoro nikako u tom vremenu na kraju kad sam odlepršao na max3 za 209kn +15+5 sport plus i prošireni a oni me htjeli ovako ko tebe zajebavat sa modemom i tv boxom.
Al jbg meni sreća da sam u ZG pa kad sam vidio nakon 10tak dana da nikakva kurirska služba nedolazi a ni namjerava doć otišo ja osobno vratit opremu na adresu agram servis kanalski put 1 to je na žitnjaku u zagrebu.
Fino dobio potvrdu o vraćenim tv boxu i modemu odmah skenirao i poslao im e-mailom samo da ih se rješim kad odma sutra dobio opomenu o nevračenoj opremi koje vip budale auu jesam im se svima u vip-u i bnet-u mamice izjebo preko telefona spustili mi slušalicu
I na kraju ipak sam ih se rješio tako će isto proć i ovi t.comovci za dvije godine ako nedadnu ovaku dobru ponudu ako me žele zadržat a ako ne eto opet mene na Bnet.
Nedavno mi je bnet zamijenio conax hd receiver ( onaj sa karticom) za kaon vm1200 koji radi bez kartice, slika na hd programima mi je vidljivo losija ima ko slicnih iskustava
pozdrav
Nedavno mi je bnet zamijenio conax hd receiver ( onaj sa karticom) za kaon vm1200 koji radi bez kartice, slika na hd programima mi je vidljivo losija ima ko slicnih iskustava
pozdrav
Kako su dosli do tebe da ti zamjene tu opremu, pisali dopis ili zvali na telefon.
Zasto si na to pristao, jesu te stavili na kakve muke da na to pristanes ili...
Zvali me na telefon da ce uskoro prestat sa radom conax kartice i da moraju zamijeniti uredaj
Za sve koji ste nedavno otišli sa Bneta, kako ste rješavali vraćanje modema/routera ?
Prespojen sam na drugog operatera 01.03. i u 4. mjesecu dobio račun za taj jedan dan a za modem mi je u prethodnim razgovorima sa SZK rečeno da će poslati kurira (svog ili neku od dostavnih službi).
Modem cijelo vrijeme stoji zapakiran u originalnoj ambalaži i čeka, nitko se iz Bneta nije javio ni na koji način. U međuvremenu sam ih zvao zbog jedne prijašnje reklamacije i opet nisu ni spomenuli modem.
I naravno, jutros sam dobio račun za "Trošak nevraćene opreme", 345,53 Kn :)
Zovem SZK, i teta izbjegava odgovor kako su uopće mogli napraviti tako nešto, i mrtva hladna veli da oni, eto, nisu organizirali automatsko prikupljanje i da ja pošaljem modem njima pa će oni stornirati taj račun.
Dakle, daju krive upute, ne pokupe vlastitu opremu i onda bez ikakvog upozorenja ili opomene ispostavljaju račun i na kraju nikom ništa, i još moram gubiti vrijeme na slanje modema.
Eto, još jedno prekrasno iskustvo sa Bnetom ... čuvajte svaki račun, modem, snimajte razgovore sa SZK jer su očito spremni na sve.
Meni su isto rekli da će kurirska služba doći po modem odnosno jel' to želim rekao sam da može 4.5.2018 mi je prestala usluga.
Jel se može samo odnjeti u njihovu poslovnicu?
Nemožeš im to predat u poslovnici nikako!
A što će tebi kurirska služba doć na vrijeme po to pa preuzet prije će mujo na mars na magaretu nego ti dočekaš njihovu kurirsku.Prije češ dobit opomenu i račun zašto im to nisi vratio
Šalji to poštom na Agram servis kanalski put 1 ili ako si u ZG najbolje osobno i traži neku potvrdu za to sve jer sa njima nikad nisi siguran.
Veli teta iz SDK da je Slavonska avenija 22D (u biti, ista lokacija, valjda su samo administrativno uredili adrese).
Treba poslati sa opcijom da troškove slanja snosi primatelj.
Zvali me na telefon da ce uskoro prestat sa radom conax kartice i da moraju zamijeniti uredaj
A kad bi to po njima te kartice prestale sa radom, jesu ti rekli neki rok na telefon ili ti je mozda nesto rekao serviser kad ti je umjesto starog TTC STB-a na karticu stavljao novi STB Kaon VM1200.
Zvali me na telefon da ce uskoro prestat sa radom conax kartice i da moraju zamijeniti uredaj
A kad bi to po njima te kartice prestale sa radom, jesu ti rekli neki rok na telefon ili ti je mozda nesto rekao serviser kad ti je umjesto starog TTC STB-a na karticu stavljao novi STB Kaon VM1200.
negdi sam procita da moraju zaminit sve stb ove do kraja ovog mjeseca, ako se ne varam, ja sam budala sto sam im dao da mi odnesu stari hd Stb, jer sam ga platio u kesu da ne uzimam ugovor na 2 godine, iako je ovaj kaon moderniji , mogu se vracari propustene serije filmovi na odredenim kanalima, ali kazem hd slika mi je vidljivo losija pogotovo na history hd-u i na national geographic hd, zvao ih ja al ispadas lud, cak sam uzeo novi tv posto mi je stari vec bio pri kraju
Slazem se guraju mi nesto sto ne zelim, ne zanimaju me nikakve dodatne opcije kao sto navodis vracanje/snimanje i ostale takve stvari, ocu gledati samo TV programe sa jednim daljinskim u ruci i sa nikakvom dodatnom hrpom njihovih kabela i dodatnim uredjajima i njihovim svjetlecim lampicama oko TV-a. Sad su ti uredjaji ljepo spremljeni u njihovim orginalnim kutijama i pohranjeni na ormar a kartica je preko Cam modula utaknuta u TV.
...mene osobno ne smetaju dva daljinska posto sam ionako imao dva do sada, a i kabel je samo jedan extra, ionako mi se ne vide posto mi je takav element ispod tv-a, al me smetaju njihove lazi i makljaze, teta koja me zvala mi je rekla, ostat ce vama conax kartica, samo cemo vam staviti noviji receiver...
ps kaon podrzava hdmi cec ako kome to znaci
Nedavno mi je bnet zamijenio conax hd receiver ( onaj sa karticom) za kaon vm1200 koji radi bez kartice, slika na hd programima mi je vidljivo losija ima ko slicnih iskustava
pozdrav
Lijepo ti njima pisi mail na sluzbu za korisnike i zali se na kvalitetu HD programa, neka ti zamjene tog Kaona za drugi, mozda ce na drugom Kaon STB-u biti bolja slika na HD programima, meni dok sam prije imao STB Albis 9300 slika mi je cak bila i bolja nego direktno sa antene sa odasiljaca, kao da je taj STB jos malo dignuo i iscistio TV sliku.
Znam da Kaonov daljinski preko CEC-a moze upravljati i TV-om (kod Samsung TV to se rijesi automatski), ali ipak meni to nije to.
Kako si imao dva daljinska ako ti je B.net kartica preko Cam modula bila utaknuta u TV.
@corto04maltese10: Iz tvojeg posta nemogu skuziti jel ti imas stari STB na karticu ili samo rogoboris protiv takve zamjene za novi STB.
Mene zvali u travnju u cca 10 dana 3 puta, rekao sam im da nisam zainteresiran za novi STB Kaon VM1200, sad cekam da vidim dokle dugo cu jos moci gledati preko B.net kartice TV programe.
Nedavno mi je bnet zamijenio conax hd receiver ( onaj sa karticom) za kaon vm1200 koji radi bez kartice, slika na hd programima mi je vidljivo losija ima ko slicnih iskustava
pozdrav
Lijepo ti njima pisi mail na sluzbu za korisnike i zali se na kvalitetu HD programa, neka ti zamjene tog Kaona za drugi, mozda ce na drugom Kaon STB-u biti bolja slika na HD programima, meni dok sam prije imao STB Albis 9300 slika mi je cak bila i bolja nego direktno sa antene sa odasiljaca, kao da je taj STB jos malo dignuo i iscistio TV sliku.
Znam da Kaonov daljinski preko CEC-a moze upravljati i TV-om (kod Samsung TV to se rijesi automatski), ali ipak meni to nije to.
Kako si imao dva daljinska ako ti je B.net kartica preko Cam modula bila utaknuta u TV.
Nisam imao cam modul vec onaj stariji hd receiver TTC ili kako se vec zove, probat cu trazit zamjenu kaona, jedino mi nije jasno na nekim programima je slika ok, ispadam lud al skoro 10 godina sam imao taj ttc hd receiver i slika mi je uvik bila savrsena, pošto često gledam history hd vidin iz aviona da je slika losija. Al služba za korisnike je igra živaca, da mi nije bnet najpovoljniji davno bi vec otiša od njih, drzi me sto im je internet odličan.
meni hdmi cec na sonyu jedino gasi Kaona kad mijenjan input, tipa kad idem na netflix ili you tube, druge funkcije ne rade
Onda si stvarno bio naviknut na dva daljinska, ali ako ti TV ima na sebi mjesto za umetnuti Cam modul i karticu, mogao si godinama imati samo jedan daljinski uz ulaganje od cca 300 kn za Conax modul, a taj ogromhni stari TTC prijemnik mogao si pospremiti da ti ne smeta oko TV-a.
romano-st@ Mislim da ti je do kablaže . Zovi njih da dođu i vide. Imao sam sve njihove uređaje ( TT-a, Conax,Albis 8100 i 9300 i Kaona) . Slika je uvijek bila ista. Mala razlika je bila jedino kad sam prešao sa Conaxa na Albisa , ali to je što je došao HDMI kabel kojeg do onda nije bilo. I ta razlika se vidila na SD kanalima, a ne na HD. Uvijek može biti da je i do Kaona, ali to bi bila stvarno rijetkost. Svejedno, opet moraš zvati njih.
LP na B-net za 45 kn uz ugovor na 2 g. 7 kanala.
LP na B-net za 45 kn uz ugovor na 2 g. 7 kanala.
Mislim da je 5 kanala plus 7 kanala iz Sportivo paketa.
pozdrav,
registrirao sam se na forum iskljucivo zbog zavrsetka ugovora sa Bnetom...taj robovski odnos zavrsava za 5 mjeseci...pitam vas da li imate iskustva s time? na koje smicalice trebam paziti i da li je prerano da im sad pismeno posaljem zahtjev za zavrsetkom ugovora, iako ugovor zavrsava u 11. mjesecu? mislim, da ne bi bilo da nisu dobili zahtjev ili se zahtjev izgubio itd.
ne vidim razlog da im 5 mjeseci prije šalješ zahtjev za prekidom.. na početku zadnjeg mjeseca ja sasvim dovoljno..zahtjev možeš odnit ili u poslovnicu ili poslat mailom..
jedino šta tribaš pazit je, ako ti se neda ić do poslovnice, da im naglasiš da to nisi u mogučnosti iz nebitnih razloga i da ti daju mail na koji ćeš ima poslat potpisan taj zahtjev i to je to
Za sve one koji ne razumiju, analogni kanali se ne gase jer je nekom direktoru palo na pamet kolegi Bugov moljac uništiti život i dati mu čak dva daljinska upravljača kako bi on mogao vrtiti kanale naprijed nazad nego da se oslobodi još frekvencija za internet. Analogni kanal je jednostavno preskup za operatera, na mjestu gdje stane jedan televizijski kanal mogu ugurati jednog novog korisnika koji će plaćati novi paket vrijedan 200-tinjak kuna za razliku od analognog signala na kojem ne zarade ništa.
hvala puno!