Meni ne radi od subote, 29.09. kada su prešli na A1. Od onda se sa njima prepucavam. Svima u ulazu radi, ali meni ne, a ja sam korisnik B-Bneta sa najduljim stažom kod njih. Očito ni sami ne znaju što su napravili. Navodno da ih nema baš malo broj sa istim problemima. Nikad nisam bio na Webmailu pa ne znam kakav mi je prije bio tamo e-mail. Od prvog dana koristim MS office sa Outlookom, najprije 2003 i onda 2013 na Win7 i do tada nikavih preblema. Do jučer nisam mogao sa starom lozinkom ni na webmail pa su mi dali novu provjerenu i to sada radi, ali ne preko IE11. Ni kod njih to ne prolazi, ali prolazi preko Firefox-a i Chrome. Čak mislim da nisam nikad ni mogao sa IE 9, 10 i 11 na webmail. Najveći je problem što su mi bitni mailovi došli na ime.prezime@xnet.hr, a ja ih ne mogu nigdje vidjet.
Mislim koga vraga nisu sve to najprije pustili u testnu okolinu i onda sve pustili u produkciju. Vjerojatno ću radi ovoga nakon 12 god. morati promijeniti operatera, jer ovo je čisti amaterizam. Pričao sam prije par godina sa jednim tehničarom koji mi je došao zamijeniti Ruter pa mi je rekao sa su svi kvalitetni radnici koji su znali svoj posao otpušteni ili su sami otišli kada ih je preuzeo Vip. Ovo je očito još gore. Očito nemaju više niti jednog koji se bar malo razumije u to. Ne žalim pisat Hakomu ili austrijskom A1 da pošalje nekog da to otklone. Ono što znam da se to desilo u Austriji, bili bi već otpušteni.