Bnet - iskustva općenito ? izdvojena tema

poruka: 4.148
|
čitano: 1.659.141
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Bnet - iskustva općenito ?

Odem jedan dan u A1 poslovnicu i kažem da me zanima što su mi telefonom skemijali za bnet internet... Prvo pitanje djelatnika je bilo koju tarifu na mobitelu koristim. Usluga katastrofa. To je kao da dođem u kaufland/kkonzum/špar/birajdućan i kažem dajte mi kilu krmenadla a da me djelatnik pita povijest bolesti...

 

Trenutno imam 150/15.

 

Zbrljali zadnji račun i naplatili više jer mi je istekla promo akcija ubrzaj do 120 mbita. Na računu je to pisalo u sklopu teksta da nemam dugovanja bla bla bla... Nikako nije podebljano bilo. Mislim svi gledamo cifru i da platimo.

I to sam prigovorio djelatniku i rekao je da nije njihovo da obavještavaju kada je kraj promocije nego da bi to sam korisnik morao znati. Onda mu dam primjer kako me uvijek obavijesti osiguravajuća kuća za auto da trebam produžiti osiguranje. I još me neljubazno otpratio. To je očito novi oblik života.

 
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Bnet - iskustva općenito ?

meni 2 puta istekao ugovor kod bneta. jednom dok je bnet jos bio 'zaseban' a drugi puta sad kad je sve A1

 

nikad nitko nije zvao niti poslao mail, HT redovito zove recimo...

 
4 0 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Bnet - iskustva općenito ?

Otišla NBA liga sa A1(Bnet-a) skroz naskroz 

A na maxtv dalazi NBA TV poseban Arena kanal samo za NBA i prenosit će puno više i kvalitetnije nego što je to dosad bio slučaj na SK kanalima.

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
spiderhr kaže...

 

Zbrljali zadnji račun i naplatili više jer mi je istekla promo akcija ubrzaj do 120 mbita. Na računu je to pisalo u sklopu teksta da nemam dugovanja bla bla bla... Nikako nije podebljano bilo. Mislim svi gledamo cifru i da platimo.

I to sam prigovorio djelatniku i rekao je da nije njihovo da obavještavaju kada je kraj promocije nego da bi to sam korisnik morao znati. Onda mu dam primjer kako me uvijek obavijesti osiguravajuća kuća za auto da trebam produžiti osiguranje. I još me neljubazno otpratio. To je očito novi oblik života.

 Mene su zvali iz SZK i rekli da će stornirati iznos od 100kn i da platim 161 Kn

 

14 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
Ziga kaže...

 Mene su zvali iz SZK i rekli da će stornirati iznos od 100kn i da platim 161 Kn

 

 

Meni su ispravili račun tek kada sam zvao.

16 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
spiderhr kaže...

 

Meni su ispravili račun tek kada sam zvao.

 ja sam pisao prigovor i onda su zvali, inače ne gine ti plaćanje punog iznosa ako ti ne reagiraš prvi 

6 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
Bio dobar dok ga nije kupio A1. Kad mi je istekla ugovorna obveza bnet mi je dao 120Mb/s za 10 kuna, ali trajno ne promotivno bez ugovorne obveze. Dosao A1 i to jednostavno ukinuo (iako imam snimljen razgovor s bnetom da je to za mene trajna, a ne promotivna cijena) i rekao da predjem na promotivni paket 150mb/s za 15kn.Ja rekao da se ne svađam dalje dobro. Kad ono posli mjesec dana jos ništa od brzine. Zovem a zena kaze da nisu mogli uključiti nego samo ako predjem na drugi paket u ugovornu obvezu. Nitko ni da na zove da nece ukljuciti, a usmeni ugovor obvezuje. Pogledam cijene na internetu, vidim akcija, kažem ok po javno dostupnim cijenama. A oni da za mene vrijede daleko nepovoljnije cijene jer sam vec njihov korisnik. Ja kazem dobro onda raskinimo ugovor po potpisimo novi. E to nemoze jer ako raskinimo oni vise nece pristati na novi. Sto radi Hakom kad si A1 ovo dopušta? Iz principa idem drugom, ali za ovu diskriminaciju ce dobiti tuzbu na EU sudu jer su prekrsili i pravila EU. A tužiti ce ih sama EU, a ja samo dati dokaze. Zamisli da u dućanu jedne cijene vrijede za tebe a druge za drugog. Samo u HR.
 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Bnet - iskustva općenito ?

Meni su prebacili na 150 mbita i smanjili taj sporni račun. Žena ljubazna na telefonu ali u poslovnici tip potpuna suprotnost. Drzak na kraju i još na početku me pita za tarifu na mobilnom a rekao sam da sam došao u svezi bneta.

 

Očito je to taj novi oblik života. Biti drzak prema korisnicima jer tko korisnike je.e i pokupimo im pare...

Poruka je uređivana zadnji put uto 23.7.2019 20:17 (spiderhr).
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
Hoggy kaže...
Bio dobar dok ga nije kupio A1. Kad mi je istekla ugovorna obveza bnet mi je dao 120Mb/s za 10 kuna, ali trajno ne promotivno bez ugovorne obveze. Dosao A1 i to jednostavno ukinuo (iako imam snimljen razgovor s bnetom da je to za mene trajna, a ne promotivna cijena) i rekao da predjem na promotivni paket 150mb/s za 15kn.Ja rekao da se ne svađam dalje dobro. Kad ono posli mjesec dana jos ništa od brzine. Zovem a zena kaze da nisu mogli uključiti nego samo ako predjem na drugi paket u ugovornu obvezu. Nitko ni da na zove da nece ukljuciti, a usmeni ugovor obvezuje. Pogledam cijene na internetu, vidim akcija, kažem ok po javno dostupnim cijenama. A oni da za mene vrijede daleko nepovoljnije cijene jer sam vec njihov korisnik. Ja kazem dobro onda raskinimo ugovor po potpisimo novi. E to nemoze jer ako raskinimo oni vise nece pristati na novi. Sto radi Hakom kad si A1 ovo dopušta? Iz principa idem drugom, ali za ovu diskriminaciju ce dobiti tuzbu na EU sudu jer su prekrsili i pravila EU. A tužiti ce ih sama EU, a ja samo dati dokaze. Zamisli da u dućanu jedne cijene vrijede za tebe a druge za drugog. Samo u HR.

 u ducanu mogu jedne cijene vrijediti za tebe, a druge cijene za drugog. to je potpuno legitimno i zakonito.

6 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
Dan1234567890, odredjeni EU ured misli da nije tako kako ti kažeš, a to je bitnije od toga što ti ili ja mislimo. . Da su prekršena samo moja prava to bio morao dokazivati ja prvo preko hakoma. I nikog nije briga. Ovo se koliko vidim to se tiče njih al oni se nece oni žaliti hakomu. Probaj katoliku u dućanu naplatiti jednu cijenu, ateistu drugu ili Nijemcu jednu, Hrvatu drugu a Šveđaninu treću pa ceš vidjeti koliko je to legalno. Probaj dijeliti cijene na crnce i bijelce... To se nisu usudili niti u ovakvoj državi, osim A1. Mozda im se ne svidja moja vjeroispovijest koju su saznali pa me maltretiraju? Ko ce ga znati, al dugoročno razuma baš i nemaju. Javno oglasena cijena vrijedi za sve jednako. Cak i da imaš ugovornu obvezu možeš raskinuti ugovor, platiti penale po ugovoru i sklopiti novi. Smijete se obostrano, dobrovoljno, dogovoriti o cijeni, al ako dogovora nema vrijedi javno oglašena cijena za sve. Sve drugo je diskriminacija.
15 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?

-primjer koji navodiš bi bila diskriminacija (po spolu, rasi, boji kože..) no tog nema u slučaju kad korisnik dobije nižu cijenu, jer nije spol, rasa, vjera bila kriterij.. da je to bi tad bilo kažnjivo.

-problem je 'samo' što nismo navikli da neke javne usluga mogu biti stvar cjenkanja, tj cijena mora biti istaknuta.. ali popust nije cijena, tj cijena je tad i dalje ista. (knjigovodsveno-pravne čarolije.. kao da kažemo nije govno nego se pas posro.. ali nije 'isto'). :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
Hoggy kaže...
Dan1234567890, odredjeni EU ured misli da nije tako kako ti kažeš, a to je bitnije od toga što ti ili ja mislimo. . Da su prekršena samo moja prava to bio morao dokazivati ja prvo preko hakoma. I nikog nije briga. Ovo se koliko vidim to se tiče njih al oni se nece oni žaliti hakomu. Probaj katoliku u dućanu naplatiti jednu cijenu, ateistu drugu ili Nijemcu jednu, Hrvatu drugu a Šveđaninu treću pa ceš vidjeti koliko je to legalno. Probaj dijeliti cijene na crnce i bijelce... To se nisu usudili niti u ovakvoj državi, osim A1. Mozda im se ne svidja moja vjeroispovijest koju su saznali pa me maltretiraju? Ko ce ga znati, al dugoročno razuma baš i nemaju. Javno oglasena cijena vrijedi za sve jednako. Cak i da imaš ugovornu obvezu možeš raskinuti ugovor, platiti penale po ugovoru i sklopiti novi. Smijete se obostrano, dobrovoljno, dogovoriti o cijeni, al ako dogovora nema vrijedi javno oglašena cijena za sve. Sve drugo je diskriminacija.

 ovo sto si napisao je ok. ali to nema veze sa ovim o čemu pričamo i to mogu raditi; citat iz tvog posta: "Ja kazem dobro onda raskinimo ugovor po potpisimo novi. E to nemoze jer ako raskinimo oni vise nece pristati na novi."

 

Potpuno zakonito i ništa nije sporno. Odredili su da je to za nove korisnike, koji nemaju ugovornu obvezu i ne vrijedi za tebe koji si vec pod ugovorom.

Cijene i uvjeti nisu za sve isti, npr., banke imaju drugacije kamate za razlicite skupine klijenata i naknade. Isto tako i teleoperateri. Nitko im ne moze reci kako ce s tobom suradivati i po kojim uvjetima. To oni određuju, a ti mozes ili ne moras prihvatiti (zato postoji tržište). Naravno, unutar zakonskih okvira.

 

Drugačije cijene nisu moguće zbog vjere i ovih gluposti sto si napisao...uf u koju raspravu sam se upleo, mislio sam da je jasno o cemu govorim...cijena i uvjeti ne moraju biti jednaki za sve.

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.7.2019 11:38 (Dan1234567890).
15 godina
online
Bnet - iskustva općenito ?

Ne znam je li istina ali čuo sam da ćemo od 01.09. moći raskidati ugovore bez ikakvih sankcija pod uvjetom da vratimo dobivene uređaje ili ih platimo ako to nismo učinili u startu . Ako je tako ja sa svima raskidam prvi dan.

Moj PC  
0 1 hvala 0
6 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
Dan1234567890, vidim da je život na Balkanu utjecao. Doduse i ja sam mislio kao i ti u principu. Prvo ja nemam nikakvu ugovornu obvezu kako navodis. Imam pravo raskinuti ugovor i tada sam jedanak kao i svi ostali. Čak i pod ugovornom obvezom mogu raskinuti ugovor uz ugovorom propisane penale. Operater ima pravo ne sklopiti ugovor ako nemoze dati uslugu ili ako misli da nećeš redovno financirati. (i ja sam mislio da jednostavno nemora sklopiti bez razloga) Sve ostalo kao kod mene je u normalnim drzavama nemoguće i nelogicno prvo zato jer u recimo eu državi u kojoj sam živio vjerojatno više nitko ne bi otišao u A1 iz principa i da je besplatno na ovakvu objavu ako je istinita. To se zove gradjanska svijest. Nešto sto Hrvati jos nemaju. Dakle, Ili je riječ o diskriminaciji i/ili nepostenoj poslovnoj praksi. Dakle npr ako musliman dođe i zatraži uslugu u Stockholmu i moze je platiti te je moguće provesti a operater odbije i nije u stanju objasniti zašto dobit ce takvu kaznu da ce početi otpustati ljude. Posli toga to više nikom nece pasti na pamet. Javno oglašene cijene po zakonu moraju biti dostupne svima. Ti ne moraš biti operater ali ako npr nudis usluge postoji skup pravila po kojima smiješ odbiti uslugu za svaku djelatnost. Takav skup razlikuje onda diskriminaciju od poslovnih razloga. Kao što sam rekao ne brini ti ko je u pravu, EU ured misli drugačije i ako dobro govoriš engleski kao ja dobro su objasnili neke detalje o pravnoj stečevini eu-a. Vidis tebi je to normalno i zakonito, a njima ogromno krsenje pravne stečevine. Ja kao pojedinac sam nebitan ni neke odštete meni niti me to zanima. To uopće nije u igri ureda niti 'EU' tu brani mene. Nismo ni svjesni koliko smo izmanipulirani kad su nam ovakve stvari normalne! I meni su bile, al mom (bivsem) pravniku koji sada živi u drugoj državi EUa i sasvim slučajno sam potegao temu- nisu. Nekoliko slučajeva iz različitih područja i bit ce svima jasno. Cak i u HR. Nemam namjeru nikom pametovati.
Imaš pravo na svoje mišljenje, ja za svoje, a eu ured za svoje.
13 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
movie kaže...

Ne znam je li istina ali čuo sam da ćemo od 01.09. moći raskidati ugovore bez ikakvih sankcija pod uvjetom da vratimo dobivene uređaje ili ih platimo ako to nismo učinili u startu . Ako je tako ja sa svima raskidam prvi dan.

 Nije mi jasno na što točno misliš, ali nema šanse da možeš raskinuti ugovor iz čista mira. Onda nema smisla sklapati ugovore. Ako misliš da je to po ovom novom pravilniku od Hakoma, on je prolongiran do 01.01.2020.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 25.7.2019 23:55 (stipest).
9 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?

 Dodatno, pojam kvara u finalnoj je verziji pravilnika definiran isključivo kao “potpuni prekid usluge”što znači da teleoperateri neće biti dužni plaćati penale ili u zakonskom roku otklanjati kvarove onda kad oni potrošačima čine samo povremeni prekid usluge, a što nije najbolje rješenje za korisnike.

Uh uh :) Sad kad budes pod kvarom pa ti 14ti dan donesu mobilni ruter da imas kakav takav internet s ogranicenjem 100mb :P Ili tako neke gluposti :)

15 godina
online
Re: Bnet - iskustva općenito ?
stipest kaže...

 Nije mi jasno na što točno misliš, ali nema šanse da možeš raskinuti ugovor iz čista mira. Onda nema smisla sklapati ugovore. Ako misliš da je to po ovom novom pravilniku od Hakoma, on je prolongiran do 01.01.2020.

 

Neka nova europska regulativa na nivou cijele europske unije kojom možeš raskidati ugovor ako nisi zadovoljan uslugom. Nisam istraživao pa ne znam ali vidim da ljudi oko mene o tome svakodnevno pričaju i čekaju taj 01.09.  Pošto o tome slušam zadnjih dana a nitko ne zna točno objasniti zato sam pitao ovdje.

10 godina
offline
Bnet - iskustva općenito ?

Kakve su im sad to fore. Stigla danas pismena obavijest da od 1. rujna uvode naknadu od 20 kn za pristup uslugama fiksne mreže.
Raskid ugovora je moguć od 2. do 31. kolovoza 2019.

 

https://www.a1.hr/obavijest-korisnicima

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 30.7.2019 16:14 (kiki_b).
 
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
kiki_b kaže...

Kakve su im sad to fore. Stigla danas pismena obavijest da od 1. rujna uvode naknadu od 20 kn za pristup uslugama fiksne mreže.
Raskid ugovora je moguć od 2. do 31. kolovoza 2019.

 

https://www.a1.hr/obavijest-korisnicima

 

 Eto sad znamo zasto imaju mogucnost raskida ugovora svi :)

 

Sad je samo pitanje zasto uvode tu naknadu, hoce i tcom i ostali to uvest (jer je doslo na razini EU) ili je to neka njihova politika :)

5 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
kiki_b kaže...

Kakve su im sad to fore. Stigla danas pismena obavijest da od 1. rujna uvode naknadu od 20 kn za pristup uslugama fiksne mreže.
Raskid ugovora je moguć od 2. do 31. kolovoza 2019.

 

https://www.a1.hr/obavijest-korisnicima

 

Mudro od njih. U doba godišnjih odmora dok nitko ne mari za obavijesti potiho dižu cijenu.

Potrudit ću se javiti svima za koje znam da su na a1 za ovo, a čim se vratim s godišnjeg pravac k njima podnijeti zahtjev za raskid. 

10 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
areal kaže...

Mudro od njih. U doba godišnjih odmora dok nitko ne mari za obavijesti potiho dižu cijenu.

Potrudit ću se javiti svima za koje znam da su na a1 za ovo, a čim se vratim s godišnjeg pravac k njima podnijeti zahtjev za raskid. 

Slažem se.
Ciljaš da će ponuditi popust onda? Jer koja je alternativa? Imali su OK ponude, gdje se mogao popust izgurat.

Prošao sam, Amis, Bnet, i sad taj A1.
Nisam imao nekih problema sa uslugom, no ovih dodatnih 20kn također mi se nikako ne sviđa.

5 godina
offline
Bnet - iskustva općenito ?

nista ja tamo ne kuzim:D

 

jel to vrijedi tipa za 2d paket bnet int+tv?

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Bnet - iskustva općenito ?
Na naplatu dolazi avantura sa Planet sport kanalima i Ligom prvaka koja je (pre)plaćena iznosom od 15 miljuna Eura koliko iznose plaćena prava za 3 godine a povrata uloženog nema i neće biti.
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
SeaCucumber2 kaže...

nista ja tamo ne kuzim:D

 

jel to vrijedi tipa za 2d paket bnet int+tv?

 Da. Zadnja stavka ti je na koje se sve pakete odnosi.

5 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?

aha tnx.

 

ma koji debili, a razlog uvodena toga je vrhunski, pazi treba ulagati u sustav, no shit ono...

kakve fore

 

nista traziti bolje nesto ako se moze

10 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?

hm...sad mene zanima ovaj prekid ugovora bez naknade...hm hm hm...meni je ukupni račun za bnet usluge 329kn (jedan račun)...sa time da mi je 115kn el. romobil za ženu i 214kn usluge interneta, TV-a i fiksne linije...da li ja mogu raskinut lijepo ugovor i otići t-scumu,a da ovima ne platim niti kune više..niti za usluge  niti za romobil. Bio sam baš jako zadovoljan bnetom, ali nekako kao a se nešto promijenilo nakon što se preimenovao u A1. Kao povećali mi brzinu za 10kn, a od povećanja niti "p"...sad ovo 20kn više, ma baš gamadski potez

Steam ID: MasterG ; Origin ID: MasterGCro
9 godina
offline
Bnet - iskustva općenito ?

Raskidom ugovora sve se prestaje placat, tako i ta otplata romobila

 
1 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
sandokan111 kaže...

Raskidom ugovora sve se prestaje placat, tako i ta otplata romobila

 Ne bi baš reko, to je otplata romobila u ratama, slično kak plaćaš karticom na rate, ak ukineš karticu i dalje ćeš morat podmirit dugovanja.

Music for life!!
9 godina
offline
Re: Bnet - iskustva općenito ?
malij kaže...

Ne bi baš reko, to je otplata romobila u ratama, slično kak plaćaš karticom na rate, ak ukineš karticu i dalje ćeš morat podmirit dugovanja.

 Ako je dio promotivne cijene prilikom potpisivanja ugovora, raskidom ugovora ne placaju se penali koji su inace ugovorom propisani, jer je prvi ugovorne stavke prekrsio A1.

 

To sto si ti opisao nema veze s ovim, ti ukidanjem kartice nisi raskinuo ugovor pri placanju na rate, ugovor i dalje postoji izmedju fizicke osobe (tebe) i tog s kim si potpisao, ti si samo ukinuo jedno platezno sredstvo. U ovom slucaju (ako je to ono sto je on opisao), romobil je dio ugovora. Raskidom ugovora prestaju sve obveze ugovorom propisane, pa tako i placanje doticnog romobila. U normalnim uvjetima ugovorom su propisani penali ako se ugovor prijevremeno raskine, samo kako oni prvi mjenjaju stavke, penali ne postoje, ergo, raskid ugovora bez ikakvih posljedica.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice