Kad god imam nekih problema s uslugom, nesto me zanima, i kad trazim potvrdu stanja, zvrcben broj, kad tamo svi mi nude sklapanje UO.
Tehnicka sluzba, odjel Racuni, Info o postavkama, cim vide da sam slobodan, odmah banu s pitanjem, da li znam da mi je istekao UO.
Ono, koji mentalitet. Ako zelite koristiti telekom usluge, obavezno UO. Hm.... ma sto bi razmisljao zasto je to tako.
Mentalitet? Koji je to mentalitet? Poslovni?
Ne, to je čisto nepatvoreno maltretiranje. Svaki put doživim isto, jer i sam nemam ugovornu obavezu. I svaki put moram barem triput naglasiti da ni u ludilu ne pokušaju promijeniti moj status bez mog pristanka, pogotovo da mi prešutno ne uvale ugovornu obavezu jer su mi aktivirali neku opciju. Tako da 100% razumijem što je napisao Jebodiah, jer se to i meni događa.
Odluka o ugovornoj obavezi je samo moja, ali ne i providera. Na drugoj mreži su me toliko maltretirali pozivima na mobitel, da sam sve te brojeve stavio pod blokadu u dialeru. Uzmeš uslugu providera, uredno ju plaćaš i želiš mir.
A pozivateljima uredno kažem da želim njihov broj, da ja njima prodam svoje usluge. Da vidiš zbunjole i izvlačenja, pa i prostota. Ali misle da me mogu nazivati 0-24h.