T-Com Internet izdvojena tema

poruka: 19.374
|
čitano: 6.325.589
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Jebodiah kaže...

Kad god imam nekih problema s uslugom, nesto me zanima, i kad trazim potvrdu stanja, zvrcben broj, kad tamo svi mi nude sklapanje UO.

Tehnicka sluzba, odjel  Racuni, Info o postavkama, cim vide da sam slobodan, odmah banu s pitanjem, da li znam da mi je istekao UO.

Ono, koji mentalitet. Ako zelite koristiti telekom usluge, obavezno UO. Hm.... ma sto bi razmisljao zasto je to tako.

 

Mentalitet? Koji je to mentalitet? Poslovni?

 Ne, to je čisto nepatvoreno maltretiranje. Svaki put doživim isto, jer i sam nemam ugovornu obavezu. I svaki put moram barem triput naglasiti da ni u ludilu ne pokušaju promijeniti moj status bez mog pristanka, pogotovo da mi prešutno ne uvale ugovornu obavezu jer su mi aktivirali neku opciju. Tako da 100% razumijem što je napisao Jebodiah, jer se to i meni događa.


Odluka o ugovornoj obavezi je samo moja, ali ne i providera. Na drugoj mreži su me toliko maltretirali pozivima na mobitel, da sam sve te brojeve stavio pod blokadu u dialeru. Uzmeš uslugu providera, uredno ju plaćaš i želiš mir.

 

A pozivateljima uredno kažem da želim njihov broj, da ja njima prodam svoje usluge. Da vidiš zbunjole i izvlačenja, pa i prostota. Ali misle da me mogu nazivati 0-24h.

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.10.2021 11:21 (zelenapaprika).
15 godina
offline
Re: T-Com Internet
zelenapaprika kaže...
Jebodiah kaže...

Kad god imam nekih problema s uslugom, nesto me zanima, i kad trazim potvrdu stanja, zvrcben broj, kad tamo svi mi nude sklapanje UO.

Tehnicka sluzba, odjel  Racuni, Info o postavkama, cim vide da sam slobodan, odmah banu s pitanjem, da li znam da mi je istekao UO.

Ono, koji mentalitet. Ako zelite koristiti telekom usluge, obavezno UO. Hm.... ma sto bi razmisljao zasto je to tako.

 

Mentalitet? Koji je to mentalitet? Poslovni?

 Ne, to je čisto nepatvoreno maltretiranje. Svaki put doživim isto, jer i sam nemam ugovornu obavezu. I svaki put moram barem triput naglasiti da ni u ludilu ne pokušaju promijeniti moj status bez mog pristanka, pogotovo da mi prešutno ne uvale ugovornu obavezu jer su mi aktivirali neku opciju. Tako da 100% razumijem što je napisao Jebodiah, jer se to i meni događa.


Odluka o ugovornoj obavezi je samo moja, ali ne i providera. Na drugoj mreži su me toliko maltretirali pozivima na mobitel, da sam sve te brojeve stavio pod blokadu u dialeru. Uzmeš uslugu providera, uredno ju plaćaš i želiš mir.

 

A pozivateljima uredno kažem da želim njihov broj, da ja njima prodam svoje usluge. Da vidiš zbunjole i izvlačenja, pa i prostota. Ali misle da me mogu nazivati 0-24h.

 

Sve je to uzajamna suradnja. Oni hoće više novaca ili tvoju vjernost na dulji period, ti žicaš više opcija i usluga. Ako možeš ti njih zvati ponekad, mogu i oni tebe zvati ponekad.

Ne vidim nikakav problem. Ako ti to što nude ne odgovara, lijepo se zahvališ na ponudi i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju.

 

Većini ljudi je ok imati ugovornu obvezu pogotovo u fiksnoj telefoniji gdje se stvari ne mijenjaju godinama, naravno da svakom ne odgovara.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
9 godina
offline
T-Com Internet

Imam pitanje za forumaše koji koriste Max tv

ili Evo tv (sportski paket)

Da li je Hrvatska nogometna liga uvijek na areni 1&2 ili je 

raštrkana na Arene 1-6. (ili možda 1-10)

Hvala.

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.10.2021 15:31 (lola25).
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: T-Com Internet
Dosadnije tekme su ti na Arena 1 i 2,a bolje većinom na Arena 3...nema na čemu! 😉
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.10.2021 15:31 (Mali322).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: T-Com Internet
vacs kaže...

cisto info radi ako je nekome promaklo, najnize cijene sto se mogu dobiti na ht-u uz ugovor na 24 mj. su:

 

- Max2 (flat net i flat telefon) na bakru: 149kn

- Max2 (flat net i flat telefon) na optici: 169kn

- Max3 (flat net, flat telefon i osnovni MaxTV) na bakru: 209kn

- Max3 (flat net, flat telefon i osnovni MaxTV) na optici: 249kn

 

dodaci za MaxTV: 

- MAX Arena 5kn 

- MAX Sport plus 15kn 

- Prošireni paket 5kn

- HBO Premium 5kn

- dodatni MAXTV prijemnik 10kn

 

ove cijene se mogu dobiti (nas 15ak je dobilo ovo bez problema, 4 u zadnja tri tjedna) putem fejs chata, chata na stranici ili 0800 9000, cak ne treba ni prijetiti odlaskom vec se samo treba javiti npr:

 

Pozdrav, zanima me Max paket prema cjeniku POSEBNIH PONUDA kako je definirano na stranici 4 u trećem paragrafu "uz ugovornu obavezu od 24 mjeseca po cijeni od: MAX2 paket od 119,20 kn bez PDV-a odnosno 149,00 kn s PDV-om na bakrenoj infrastrukturi"

 

ili za

 

Pozdrav, zanima me Max3 paket prema cjeniku POSEBNIH PONUDA kako je definirano na stranici 4 u trećem paragrafu, "uz ugovornu obavezu od 24 mjeseca po cijeni od: MAX3 paket od 167,20 kn bez PDV-a odnosno 209,00 kn s PDV-om na bakrenoj infrastrukturi" te na stranici 8 "Trajna ponuda za privatne i poslovne korisnike za dodatne programske tv pakete uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca od 14.4.2017. Iznos mjesečne naknade iznosi: MAX Arena 5kn (4kn bez PDV-a), MAX Sport plus 15kn (12kn bez PDV-a), Prošireni paket 5kn (4kn bez PDV-a), HBO Premium 5kn. + dodatni MAXTV prijemnik 10kn." (izbaciti visak programa)

 

te priloziti ovu sliku iz privitka

 

ako nekog zanima i najpovoljnija mobilna tarifa, na pretplatu ali bez ugovorne obveze je bonbon (vrijedi i za postojece pretplatnike):

 

4.9. Ponuda kombinacije
Od 21.6.2021. novi korisnici bonbon pretplate mogu ostvariti ponudu Velika kombinacija za 55 kn (s PDV), Jako velika kombinacija za 70 kn (s PDV) te Jako jako velika kombinacija za 100 kn (s PDV). Korisnici koji ostvare ponudu mogu ju koristiti 24 mjeseca od dodjele.

 

Za 55kn se dobije: 2400min, 6gb i 300sms
Za 70kn se dobije: 2400min, 20gb i 300sms
Za 100kn se dobije: 2400min, 40gb i 300sms

 

neiskoristeno se prenosi u iduci mjesec, nema uspostave poziva, ali nema ni 5G

 

znaci samo se treba prebaciti na pretplatu, po aktiviranju broja se treba javiti sluzbi za korisnike da je pretplata aktivna te da zelite da se broj doda u promociju gore navedenu, nakon sms-a da je promocija aktivna aktivirate jednu od kombinacija, cijena ce pisati puna ali ce naplatiti 40kn manje

 

eto uzivajte

 

 Potvrđujem da sam dobio Max3 ugovor na 2g plus par ovih maxtv dodataka za cca 236kn. zahvaljujući ovoj poruki, iako sam gledao prije ovaj cjenik ali nisam baš sve uspio pohvatati. Inače su računi bili bez ugovora 450-500kn ovisi ako se koji film uzeo a sad je duplo manje tako da hvala puno.

9 godina
offline
Re: T-Com Internet

.

Poruka je uređivana zadnji put uto 26.10.2021 18:13 (lola25).
9 godina
offline
Re: T-Com Internet
Mali322 kaže...
Dosadnije tekme su ti na Arena 1 i 2,a bolje većinom na Arena 3...nema na čemu! 😉

 

Govoriš o HNL?

4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Bitanga kaže...

 

Sve je to uzajamna suradnja. Oni hoće više novaca ili tvoju vjernost na dulji period, ti žicaš više opcija i usluga. Ako možeš ti njih zvati ponekad, mogu i oni tebe zvati ponekad.

Ne vidim nikakav problem. Ako ti to što nude ne odgovara, lijepo se zahvališ na ponudi i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju.

 

Većini ljudi je ok imati ugovornu obvezu pogotovo u fiksnoj telefoniji gdje se stvari ne mijenjaju godinama, naravno da svakom ne odgovara.

 Kod potpisivanja ugovora nisam nigdje pristao da me se naziva. Prijavio sam se za newsletter koji mi stiže e-mailom i to mi je prihvatljivo. Ali nazivanje nije.

 

Tako da to nije međusobna suradnja, jer jedna strana to ne želi. Za suradnju je potrebno minimalno dvoje, dvije, dvojica. Odabrao sam što želim, potvrdio to ugovorom ili zahtjevom za aktiviranje neke opcije i to je to.

 

Zar zbilja misliš da to nisam napravio nekoliko desetatak puta: "i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju"? Zvao 0800 9000, dopisivao se putem Facebooka, zamolio pozivatelje da si zabilježe da više ne zovu... Registar ne zovi? Ne pomaže. Osim toga, želim da me kontaktiraju neke druge firme.

 

Nisam od onih kojima odgovara ugovorna obaveza. Život me je naučio tome. I držim se toga. Ako nešto ne mogu dobiti bez ugovorne obaveze - sorry, ništa od "suradnje".

 

Problem je da 1.) danas sklopim novi ugovor s telekomom 2.) sutra zovu i nude sve ispočetka kao da jučer nisam potpisao ugovor. I to se nastavlja mjesecima. City connect, Oaza d.o.o., sam HT i svi ostali... Jedan dan je jedna firma zvala prvo u ime HT-a, drugi u ime Iskona. Napomenuo sam i da su me zvali triput u 48 sati. S tri različite novčane ponude za usluge HT-a, ali iste usluge. I kažem im, ne zovite više. I opet zovu. To treba riješiti putem sudske tužbe. I nikako drugačije.

 

 

 

4 godine
offline
Re: T-Com Internet
lola25 kaže...

Imam pitanje za forumaše koji koriste Max tv

ili Evo tv (sportski paket)

Da li je Hrvatska nogometna liga uvijek na areni 1&2 ili je 

raštrkana na Arene 1-6. (ili možda 1-10)

Hvala.

 Evo tv ima HNTV.

 

 

15 godina
offline
Re: T-Com Internet
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...

 

Sve je to uzajamna suradnja. Oni hoće više novaca ili tvoju vjernost na dulji period, ti žicaš više opcija i usluga. Ako možeš ti njih zvati ponekad, mogu i oni tebe zvati ponekad.

Ne vidim nikakav problem. Ako ti to što nude ne odgovara, lijepo se zahvališ na ponudi i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju.

 

Većini ljudi je ok imati ugovornu obvezu pogotovo u fiksnoj telefoniji gdje se stvari ne mijenjaju godinama, naravno da svakom ne odgovara.

 Kod potpisivanja ugovora nisam nigdje pristao da me se naziva. Prijavio sam se za newsletter koji mi stiže e-mailom i to mi je prihvatljivo. Ali nazivanje nije.

 

Tako da to nije međusobna suradnja, jer jedna strana to ne želi. Za suradnju je potrebno minimalno dvoje, dvije, dvojica. Odabrao sam što želim, potvrdio to ugovorom ili zahtjevom za aktiviranje neke opcije i to je to.

 

Zar zbilja misliš da to nisam napravio nekoliko desetatak puta: "i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju"? Zvao 0800 9000, dopisivao se putem Facebooka, zamolio pozivatelje da si zabilježe da više ne zovu... Registar ne zovi? Ne pomaže. Osim toga, želim da me kontaktiraju neke druge firme.

 

Nisam od onih kojima odgovara ugovorna obaveza. Život me je naučio tome. I držim se toga. Ako nešto ne mogu dobiti bez ugovorne obaveze - sorry, ništa od "suradnje".

 

Problem je da 1.) danas sklopim novi ugovor s telekomom 2.) sutra zovu i nude sve ispočetka kao da jučer nisam potpisao ugovor. I to se nastavlja mjesecima. City connect, Oaza d.o.o., sam HT i svi ostali... Jedan dan je jedna firma zvala prvo u ime HT-a, drugi u ime Iskona. Napomenuo sam i da su me zvali triput u 48 sati. S tri različite novčane ponude za usluge HT-a, ali iste usluge. I kažem im, ne zovite više. I opet zovu. To treba riješiti putem sudske tužbe. I nikako drugačije.

 

 

Ne vjerujem da je toliko dramatično kako opisuješ. A i uvijek se možeš ne javiti kao i na bilo koji drugi tel. poziv.

Mene recimo nervira ona njihova automatska sekretarica koja te nazove da provjeri kako si zadovoljan rješavanjem problema odnosno jel problem riješen. 

 

Tužba je uvijek opcija, ali prije toga prijavi ih HAKOMu. HAKOM poprilično dobro reagira. Nama su kao od šale riješili problem upravitelja koji je godinama odbijao dopustiti operaterima uvođenje optike u našu zgradu, i još je zaradio tužbu zbog malverzacija sa antenskim sustavom i korištenjem naše zgrade za svoju opremu bez dopuštenja i naknade (za kabelsku).

 

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-izbjeci-primanje-poziva-i-ili-poruka-u-okviru-promidzbe-i-ili-prodaje-putem-telefona/2733

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-podnijeti-prigovor-izravno-hakom-u/2725

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-se-zaliti-hakom-u-elektronickim-putem/2727

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.10.2021 21:06 (Bitanga).
4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Bitanga kaže...
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...

 

Sve je to uzajamna suradnja. Oni hoće više novaca ili tvoju vjernost na dulji period, ti žicaš više opcija i usluga. Ako možeš ti njih zvati ponekad, mogu i oni tebe zvati ponekad.

Ne vidim nikakav problem. Ako ti to što nude ne odgovara, lijepo se zahvališ na ponudi i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju.

 

Većini ljudi je ok imati ugovornu obvezu pogotovo u fiksnoj telefoniji gdje se stvari ne mijenjaju godinama, naravno da svakom ne odgovara.

 Kod potpisivanja ugovora nisam nigdje pristao da me se naziva. Prijavio sam se za newsletter koji mi stiže e-mailom i to mi je prihvatljivo. Ali nazivanje nije.

 

Tako da to nije međusobna suradnja, jer jedna strana to ne želi. Za suradnju je potrebno minimalno dvoje, dvije, dvojica. Odabrao sam što želim, potvrdio to ugovorom ili zahtjevom za aktiviranje neke opcije i to je to.

 

Zar zbilja misliš da to nisam napravio nekoliko desetatak puta: "i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju"? Zvao 0800 9000, dopisivao se putem Facebooka, zamolio pozivatelje da si zabilježe da više ne zovu... Registar ne zovi? Ne pomaže. Osim toga, želim da me kontaktiraju neke druge firme.

 

Nisam od onih kojima odgovara ugovorna obaveza. Život me je naučio tome. I držim se toga. Ako nešto ne mogu dobiti bez ugovorne obaveze - sorry, ništa od "suradnje".

 

Problem je da 1.) danas sklopim novi ugovor s telekomom 2.) sutra zovu i nude sve ispočetka kao da jučer nisam potpisao ugovor. I to se nastavlja mjesecima. City connect, Oaza d.o.o., sam HT i svi ostali... Jedan dan je jedna firma zvala prvo u ime HT-a, drugi u ime Iskona. Napomenuo sam i da su me zvali triput u 48 sati. S tri različite novčane ponude za usluge HT-a, ali iste usluge. I kažem im, ne zovite više. I opet zovu. To treba riješiti putem sudske tužbe. I nikako drugačije.

 

 

Ne vjerujem da je toliko dramatično kako opisuješ. A i uvijek se možeš ne javiti kao i na bilo koji drugi tel. poziv.

Mene recimo nervira ona njihova automatska sekretarica koja te nazove da provjeri kako si zadovoljan rješavanjem problema odnosno jel problem riješen. 

 

Tužba je uvijek opcija, ali prije toga prijavi ih HAKOMu. HAKOM poprilično dobro reagira. Nama su kao od šale riješili problem upravitelja koji je godinama odbijao dopustiti operaterima uvođenje optike u našu zgradu, i još je zaradio tužbu zbog malverzacija sa antenskim sustavom i korištenjem naše zgrade za svoju opremu bez dopuštenja i naknade (za kabelsku).

 

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-izbjeci-primanje-poziva-i-ili-poruka-u-okviru-promidzbe-i-ili-prodaje-putem-telefona/2733

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-podnijeti-prigovor-izravno-hakom-u/2725

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-se-zaliti-hakom-u-elektronickim-putem/2727

 Zovu oni godinama. Da ja bilo koga nazivam toliko dugo i uporno, došla bi mi policija na vrata.

 

Prvi link je registar "ne zovi" i za njega sam napisao da nije rješenje.

15 godina
offline
Re: T-Com Internet
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...

 

Sve je to uzajamna suradnja. Oni hoće više novaca ili tvoju vjernost na dulji period, ti žicaš više opcija i usluga. Ako možeš ti njih zvati ponekad, mogu i oni tebe zvati ponekad.

Ne vidim nikakav problem. Ako ti to što nude ne odgovara, lijepo se zahvališ na ponudi i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju.

 

Većini ljudi je ok imati ugovornu obvezu pogotovo u fiksnoj telefoniji gdje se stvari ne mijenjaju godinama, naravno da svakom ne odgovara.

 Kod potpisivanja ugovora nisam nigdje pristao da me se naziva. Prijavio sam se za newsletter koji mi stiže e-mailom i to mi je prihvatljivo. Ali nazivanje nije.

 

Tako da to nije međusobna suradnja, jer jedna strana to ne želi. Za suradnju je potrebno minimalno dvoje, dvije, dvojica. Odabrao sam što želim, potvrdio to ugovorom ili zahtjevom za aktiviranje neke opcije i to je to.

 

Zar zbilja misliš da to nisam napravio nekoliko desetatak puta: "i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju"? Zvao 0800 9000, dopisivao se putem Facebooka, zamolio pozivatelje da si zabilježe da više ne zovu... Registar ne zovi? Ne pomaže. Osim toga, želim da me kontaktiraju neke druge firme.

 

Nisam od onih kojima odgovara ugovorna obaveza. Život me je naučio tome. I držim se toga. Ako nešto ne mogu dobiti bez ugovorne obaveze - sorry, ništa od "suradnje".

 

Problem je da 1.) danas sklopim novi ugovor s telekomom 2.) sutra zovu i nude sve ispočetka kao da jučer nisam potpisao ugovor. I to se nastavlja mjesecima. City connect, Oaza d.o.o., sam HT i svi ostali... Jedan dan je jedna firma zvala prvo u ime HT-a, drugi u ime Iskona. Napomenuo sam i da su me zvali triput u 48 sati. S tri različite novčane ponude za usluge HT-a, ali iste usluge. I kažem im, ne zovite više. I opet zovu. To treba riješiti putem sudske tužbe. I nikako drugačije.

 

 

Ne vjerujem da je toliko dramatično kako opisuješ. A i uvijek se možeš ne javiti kao i na bilo koji drugi tel. poziv.

Mene recimo nervira ona njihova automatska sekretarica koja te nazove da provjeri kako si zadovoljan rješavanjem problema odnosno jel problem riješen. 

 

Tužba je uvijek opcija, ali prije toga prijavi ih HAKOMu. HAKOM poprilično dobro reagira. Nama su kao od šale riješili problem upravitelja koji je godinama odbijao dopustiti operaterima uvođenje optike u našu zgradu, i još je zaradio tužbu zbog malverzacija sa antenskim sustavom i korištenjem naše zgrade za svoju opremu bez dopuštenja i naknade (za kabelsku).

 

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-izbjeci-primanje-poziva-i-ili-poruka-u-okviru-promidzbe-i-ili-prodaje-putem-telefona/2733

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-podnijeti-prigovor-izravno-hakom-u/2725

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-se-zaliti-hakom-u-elektronickim-putem/2727

 Zovu oni godinama. Da ja bilo koga nazivam toliko dugo i uporno, došla bi mi policija na vrata.

 

Prvi link je registar "ne zovi" i za njega sam napisao da nije rješenje.

 

Ova tri linka zajedno su hintovi kako doći do HAKOM procedure.

Prvo moraš službeno tražiti od HTa, a kad ne riješe problem, onda ideš na HAKOM.

Sve piše tu. Kad ne pomaže lijepim riječima, onda ovo mora upaliti. HAKOM rješava takve stvari efikasno, boje ih se svi. Kolegica s posla je vratila tisuće i tisuće kuna od poštarina na osnovu neisporučenih poštanskih pošiljki u roku, kad ne pomažu lijepe riječi, tu je HAKOM.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.10.2021 22:43 (Bitanga).
16 godina
offline
T-Com Internet

Zato ovaj post ima tematiku iskustva.

Slazem se, uvijek normalnim razgovorom rjesavati.

Mene ne zove iz Telekoma institucije (bilo koji). Ko me zna, zna.

Zbog zdravstvenih hendikepa (slabovidna i nagluha osoba), naucen sam, da upozorim sugovornika na otezano komunikacuju. I sve ide OK. Nista drugacije nije, ni povisiti ton niti osvjetljavati itd.

Pa vjerujem da oni (HT.A1) o mom  korisnickom profilu imaju naznaceno kao osoba s hendikepom. i ne zovu me. Hvala.

Mene zovu ovi s nagradama. Nisam ih imao prije, ali dok je bio agent za HT (firma za HT sklapa UO, kak li vec) me zeznuo. Sve brojeve (fiksni i A1 prepaid) je dao na javnost. A da o tome nismo pricali, a prekasno saznao.

Ah.... sad moras na finjaka sve zvati i zamoliti, koliko je u njihovoj moci, to popraviti.

Jednostavno mi je bezveze, da mi jedan usosi, ja moram za njim sredivati. Slamperaj.

Treba biti dobro pripremljen, ima tu dosta informirati. Samo neka i druga strana ima vremena to sredivati, a ne sve na brzinu kao sto je bilo kod mene.

OK.

Zelenapaprika

Mislio sam, malo na tvoj racun, nasaliti se. Ali nisam bio siguran sto sam procitao. Pa nakon treceg citanja. sam odustao. Vise bi to bila malo neukusna sala. Ali eto da znas.

 

Svima govorim pa i sebi, Ima nas forumasa, koji jednostavno ne zelimo citati javna preklapanja. To vrijedi za sve.

Ovdje se nalazimo s teskocama, s iskustvom koji mogu pitati i pomoci.

 

P.S. ne znam, da li pri potpisivanju UO dobivamo e-mail?
ja nemam pojma kako glasi moj e-mail i kako ih mogu vidjeti. Zbilja od 2019 otkad sam uveo FTTH, nisam ni pomislio na to.

Cini mi se, da bi morao cesce tako rano ustati, pa da mi nesto padne na pamet, poput ovog s e-maila.
Eto sad moram traziti jel li mi zvrkan ostavo sto... od potpisivanja. A mogo sam lijepo spavati... svasta

Moj PC  
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Bitanga kaže...
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...

 

Sve je to uzajamna suradnja. Oni hoće više novaca ili tvoju vjernost na dulji period, ti žicaš više opcija i usluga. Ako možeš ti njih zvati ponekad, mogu i oni tebe zvati ponekad.

Ne vidim nikakav problem. Ako ti to što nude ne odgovara, lijepo se zahvališ na ponudi i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju.

 

Većini ljudi je ok imati ugovornu obvezu pogotovo u fiksnoj telefoniji gdje se stvari ne mijenjaju godinama, naravno da svakom ne odgovara.

 Kod potpisivanja ugovora nisam nigdje pristao da me se naziva. Prijavio sam se za newsletter koji mi stiže e-mailom i to mi je prihvatljivo. Ali nazivanje nije.

 

Tako da to nije međusobna suradnja, jer jedna strana to ne želi. Za suradnju je potrebno minimalno dvoje, dvije, dvojica. Odabrao sam što želim, potvrdio to ugovorom ili zahtjevom za aktiviranje neke opcije i to je to.

 

Zar zbilja misliš da to nisam napravio nekoliko desetatak puta: "i zamoliš da te više ne zovu po tom pitanju"? Zvao 0800 9000, dopisivao se putem Facebooka, zamolio pozivatelje da si zabilježe da više ne zovu... Registar ne zovi? Ne pomaže. Osim toga, želim da me kontaktiraju neke druge firme.

 

Nisam od onih kojima odgovara ugovorna obaveza. Život me je naučio tome. I držim se toga. Ako nešto ne mogu dobiti bez ugovorne obaveze - sorry, ništa od "suradnje".

 

Problem je da 1.) danas sklopim novi ugovor s telekomom 2.) sutra zovu i nude sve ispočetka kao da jučer nisam potpisao ugovor. I to se nastavlja mjesecima. City connect, Oaza d.o.o., sam HT i svi ostali... Jedan dan je jedna firma zvala prvo u ime HT-a, drugi u ime Iskona. Napomenuo sam i da su me zvali triput u 48 sati. S tri različite novčane ponude za usluge HT-a, ali iste usluge. I kažem im, ne zovite više. I opet zovu. To treba riješiti putem sudske tužbe. I nikako drugačije.

 

 

Ne vjerujem da je toliko dramatično kako opisuješ. A i uvijek se možeš ne javiti kao i na bilo koji drugi tel. poziv.

Mene recimo nervira ona njihova automatska sekretarica koja te nazove da provjeri kako si zadovoljan rješavanjem problema odnosno jel problem riješen. 

 

Tužba je uvijek opcija, ali prije toga prijavi ih HAKOMu. HAKOM poprilično dobro reagira. Nama su kao od šale riješili problem upravitelja koji je godinama odbijao dopustiti operaterima uvođenje optike u našu zgradu, i još je zaradio tužbu zbog malverzacija sa antenskim sustavom i korištenjem naše zgrade za svoju opremu bez dopuštenja i naknade (za kabelsku).

 

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-izbjeci-primanje-poziva-i-ili-poruka-u-okviru-promidzbe-i-ili-prodaje-putem-telefona/2733

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-podnijeti-prigovor-izravno-hakom-u/2725

https://www.hakom.hr/hr/mogu-li-se-zaliti-hakom-u-elektronickim-putem/2727

 Zovu oni godinama. Da ja bilo koga nazivam toliko dugo i uporno, došla bi mi policija na vrata.

 

Prvi link je registar "ne zovi" i za njega sam napisao da nije rješenje.

 

Ova tri linka zajedno su hintovi kako doći do HAKOM procedure.

Prvo moraš službeno tražiti od HTa, a kad ne riješe problem, onda ideš na HAKOM.

Sve piše tu. Kad ne pomaže lijepim riječima, onda ovo mora upaliti. HAKOM rješava takve stvari efikasno, boje ih se svi. Kolegica s posla je vratila tisuće i tisuće kuna od poštarina na osnovu neisporučenih poštanskih pošiljki u roku, kad ne pomažu lijepe riječi, tu je HAKOM.

 Da ne ponavljam sve ispočetka, jer to previše zagađuje temu, napravio sam sve što sam mislio napraviti u komunikaciji s HT-om tijekom više godina. Ako nastave zvati, idem nekim drugim putem u okviru zakona ove države. S tim bih završio jer sam sve već napisao.

4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Jebodiah kaže...

Zato ovaj post ima tematiku iskustva.

Slazem se, uvijek normalnim razgovorom rjesavati.

Mene ne zove iz Telekoma institucije (bilo koji). Ko me zna, zna.

Zbog zdravstvenih hendikepa (slabovidna i nagluha osoba), naucen sam, da upozorim sugovornika na otezano komunikacuju. I sve ide OK. Nista drugacije nije, ni povisiti ton niti osvjetljavati itd.

Pa vjerujem da oni (HT.A1) o mom  korisnickom profilu imaju naznaceno kao osoba s hendikepom. i ne zovu me. Hvala.

Mene zovu ovi s nagradama. Nisam ih imao prije, ali dok je bio agent za HT (firma za HT sklapa UO, kak li vec) me zeznuo. Sve brojeve (fiksni i A1 prepaid) je dao na javnost. A da o tome nismo pricali, a prekasno saznao.

Ah.... sad moras na finjaka sve zvati i zamoliti, koliko je u njihovoj moci, to popraviti.

Jednostavno mi je bezveze, da mi jedan usosi, ja moram za njim sredivati. Slamperaj.

Treba biti dobro pripremljen, ima tu dosta informirati. Samo neka i druga strana ima vremena to sredivati, a ne sve na brzinu kao sto je bilo kod mene.

OK.

Zelenapaprika

Mislio sam, malo na tvoj racun, nasaliti se. Ali nisam bio siguran sto sam procitao. Pa nakon treceg citanja. sam odustao. Vise bi to bila malo neukusna sala. Ali eto da znas.

 

Svima govorim pa i sebi, Ima nas forumasa, koji jednostavno ne zelimo citati javna preklapanja. To vrijedi za sve.

Ovdje se nalazimo s teskocama, s iskustvom koji mogu pitati i pomoci.

 

P.S. ne znam, da li pri potpisivanju UO dobivamo e-mail?
ja nemam pojma kako glasi moj e-mail i kako ih mogu vidjeti. Zbilja od 2019 otkad sam uveo FTTH, nisam ni pomislio na to.

Cini mi se, da bi morao cesce tako rano ustati, pa da mi nesto padne na pamet, poput ovog s e-maila.
Eto sad moram traziti jel li mi zvrkan ostavo sto... od potpisivanja. A mogo sam lijepo spavati... svasta

 Ne znam u čemu bi se sastojala ta šala, ali meni je ovaj problem s nazivanjem odavno prestao biti šaljivim. Nije HT jedini. Donedavno sam bio jednom uslugom na A1 i oni su također bjesomučno zvali, ali na mobitel (jer drugi broj nisu imali), pa sam njihove brojeve uredno blokirao u mobitelu. Ako nešto želim, sam ću nazvati i zatražiti. Ne mora me se nazivati svakih par dana ili tjedana i nuditi još i još i još.

 

Ne znam što su to javna preklapanja.

 

Od HAKOMovog alata nemam koristi. Ne znam jeste li pročitali obrazac za registar "Ne zovi"? U njemu piše: "upisom telefonskog broja u registar povlačim sve privole koje sam prethodno izričito dao pojedinim trgovcima, na temelju kojih su me mogli kontaktirati za svoje promidžbene poruke i aktivnosti te me isti više ne smiju pozivati niti slati SMS/MMS poruke". Znači, blokiraš sve, a ne samo jednoga koji te zove. Nema selektivne zabrane - želim blokirati samo HT. To nije moguće.

 

Pisati prigovore HAKOM-u nakon toliko poruka HT-u tijekom više godina kojima nisam postigao ništa? Pa da su htjeli, negdje bi zapisali da se više ne zove određeni broj i gotovo. Tko ima vremena prolaziti sve korake koje HAKOM propisuje?

 

 

 

Ne znaš e-mail? Nazovi 0800 9000 i pitaj ili se ulogiraj na moj telekom portal.

 

I sretno s korištenjem tog e-maila. HT već jako dugo koristi prastari TLS protokol 1.0, koji je zastario i nikako da to poprave. Da, dragi forumaši i o tome sam im pisao (Facebook) pa su, kao i prethodnih godina, najavili kako će njihove službe to popraviti, a nisu. Pa sam npr. u Thunderbirdu morao uključiti podršku pod security.tls.version.min za stari TLS 1.0 koje je potpuno neadekvatan za 2021. godinu, jer nisam mogao slati e-mail putem HT-ovih servera.

 

Taj problem možete vidjeti i kod korištenja HT-ovog Webmaila. Sličice u prilogu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.10.2021 8:45 (zelenapaprika).
15 godina
offline
Re: T-Com Internet
zelenapaprika kaže...

 Ne znam u čemu bi se sastojala ta šala, ali meni je ovaj problem s nazivanjem odavno prestao biti šaljivim. Nije HT jedini. Donedavno sam bio jednom uslugom na A1 i oni su također bjesomučno zvali, ali na mobitel (jer drugi broj nisu imali), pa sam njihove brojeve uredno blokirao u mobitelu. Ako nešto želim, sam ću nazvati i zatražiti. Ne mora me se nazivati svakih par dana ili tjedana i nuditi još i još i još.

 

Ne znam što su to javna preklapanja.

 

Od HAKOMovog alata nemam koristi. Ne znam jeste li pročitali obrazac za registar "Ne zovi"? U njemu piše: "upisom telefonskog broja u registar povlačim sve privole koje sam prethodno izričito dao pojedinim trgovcima, na temelju kojih su me mogli kontaktirati za svoje promidžbene poruke i aktivnosti te me isti više ne smiju pozivati niti slati SMS/MMS poruke". Znači, blokiraš sve, a ne samo jednoga koji te zove. Nema selektivne zabrane - želim blokirati samo HT. To nije moguće.

 

Pisati prigovore HAKOM-u nakon toliko poruka HT-u tijekom više godina kojima nisam postigao ništa? Pa da su htjeli, negdje bi zapisali da se više ne zove određeni broj i gotovo. Tko ima vremena prolaziti sve korake koje HAKOM propisuje?

 

 

 

Imaš pravo, to vrijeme je bolje uloženo za kukanje po forumu. ;-)

Ili ipak nije tako dramatično kako opisuješ.

 

"Da su htjeli" - zašto bi oni htjeli? Oni bi te htjeli nazvati, a HAKOM je tu da tebe zaštiti ako ti nećeš da te zovu.

Pa pucali bi si u glavu da sami sebi zabrane nazvati svoje korisnike bez da ih netko natjera na to.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Bitanga kaže...

 

 

Imaš pravo, to vrijeme je bolje uloženo za kukanje po forumu. ;-)

Ili ipak nije tako dramatično kako opisuješ.

 

"Da su htjeli" - zašto bi oni htjeli? Oni bi te htjeli nazvati, a HAKOM je tu da tebe zaštiti ako ti nećeš da te zovu.

Pa pucali bi si u glavu da sami sebi zabrane nazvati svoje korisnike bez da ih netko natjera na to.

 

HAKOM? Jesi li pročitao obrazac za registar "Ne zovi"? Jesi li pročitao proceduru na linku broj dva koji si poslao? Jesi li pročitao zašto mi to ne odgovara? Pa tko ima vremena čekati njihove odgovore u dvostupanjskom postupku + HAKOM? Pa koja to firma ide đonom na svojeg korisnika i maltretira ga i dalje nakon što mu je korisnik više puta napisao i rekao (razgovori se tobože snimaju) što da napravi? I onda se kojekve firmice koje zovu u ime HT-a ljute kada im kažeš - ne zanima me. Par njih se htjelo svađati i silom uvaliti ugovor - pa kako nećete, pa ovo, pa ono... I to je sve tebi normalno? Objavi ti svoj kućni broj ili broj mobitela javno, pa da se veselimo tvojoj muci.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.10.2021 10:30 (zelenapaprika).
16 godina
offline
Re: T-Com Internet

Da li ti je na web adresi moj.hrvatskitelekom.hr pod opcijom "Administracija Privola" sve iskljuceno?

 

http://av-gurus.blogspot.com/ | http://www.facebook.com/antivirusna.ekipa | http://www.youtube.com/user/TheDjigibao/videos
9 godina
offline
Re: T-Com Internet

Pa znam da ima, nego pitam da li je HNL na areni 1 i 2 ili je raštrkana na arene 1-6.

15 godina
offline
Re: T-Com Internet
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...

 

 

Imaš pravo, to vrijeme je bolje uloženo za kukanje po forumu. ;-)

Ili ipak nije tako dramatično kako opisuješ.

 

"Da su htjeli" - zašto bi oni htjeli? Oni bi te htjeli nazvati, a HAKOM je tu da tebe zaštiti ako ti nećeš da te zovu.

Pa pucali bi si u glavu da sami sebi zabrane nazvati svoje korisnike bez da ih netko natjera na to.

 

I dalje ne čitaš što ti drugi pišu, nego piliš isto. Kakav HAKOM? Jesi li pročitao obrazac za registar "Ne zovi"? Jesi li pročitao proceduru na linku broj dva koji si poslao? Jesi li pročitao zašto mi to ne odgovara? Nisi.

 

 

Sve sam ja pročitao.

Jesi li ti pročitao da se obratiš HAKOMu ako imaš primjedbe na operatera i kako te tretira? Pa čak i ako ti ne odgovara HAKOM procedura. Lijepo njima to sve objasni zašto ne želiš u registar NE ZOVI pa će reagirati.

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.10.2021 10:32 (Bitanga).
4 godine
offline
Re: T-Com Internet
djigibao kaže...

Da li ti je na web adresi moj.hrvatskitelekom.hr pod opcijom "Administracija Privola" sve iskljuceno?

 

 Da, pročešljano još jednom nedavno.


EDIT: Nemoj misliti da to vanjske firme poštuju.

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.10.2021 10:34 (zelenapaprika).
4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Bitanga kaže...
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...

 

 

Imaš pravo, to vrijeme je bolje uloženo za kukanje po forumu. ;-)

Ili ipak nije tako dramatično kako opisuješ.

 

"Da su htjeli" - zašto bi oni htjeli? Oni bi te htjeli nazvati, a HAKOM je tu da tebe zaštiti ako ti nećeš da te zovu.

Pa pucali bi si u glavu da sami sebi zabrane nazvati svoje korisnike bez da ih netko natjera na to.

 

I dalje ne čitaš što ti drugi pišu, nego piliš isto. Kakav HAKOM? Jesi li pročitao obrazac za registar "Ne zovi"? Jesi li pročitao proceduru na linku broj dva koji si poslao? Jesi li pročitao zašto mi to ne odgovara? Nisi.

 

 

Sve sam ja pročitao, ako si takav u razgovorima sa HTom možda te namjerno zovu da ti dignu živac.

 Da, to je sigurno razlog. Sjednu ujutro za stol i pitaju jedan drugoga - koga ćemo danas provocirati. :-) Ma daj onog papriku, da se nasmijemo.

 

Fakat imaš bujnu maštu. :-)

4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Bitanga kaže...
zelenapaprika kaže...
Bitanga kaže...

 

 

Imaš pravo, to vrijeme je bolje uloženo za kukanje po forumu. ;-)

Ili ipak nije tako dramatično kako opisuješ.

 

"Da su htjeli" - zašto bi oni htjeli? Oni bi te htjeli nazvati, a HAKOM je tu da tebe zaštiti ako ti nećeš da te zovu.

Pa pucali bi si u glavu da sami sebi zabrane nazvati svoje korisnike bez da ih netko natjera na to.

 

I dalje ne čitaš što ti drugi pišu, nego piliš isto. Kakav HAKOM? Jesi li pročitao obrazac za registar "Ne zovi"? Jesi li pročitao proceduru na linku broj dva koji si poslao? Jesi li pročitao zašto mi to ne odgovara? Nisi.

 

 

Sve sam ja pročitao.

Jesi li ti pročitao da se obratiš HAKOMu ako imaš primjedbe na operatera i kako te tretira? Pa čak i ako ti ne odgovara HAKOM procedura. Lijepo njima to sve objasni zašto ne želiš u registar NE ZOVI pa će reagirati.

I dalje piliš po svom. Kakav HAKOM... Oni će nazivati kooperante HT-a i tumačiti im da me ne zovu...

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.10.2021 10:37 (zelenapaprika).
15 godina
offline
Re: T-Com Internet
zelenapaprika kaže...

I dalje piliš po svom. Kakav HAKOM... Oni će nazivati kooperante HT-a i tumačiti im da me ne zovu...

 

Gle, ja sam ti napisao što možeš napraviti, ako treba HAKOM će dići tužbu protiv nekog jer imaju mehanizme za to. Ako je stvarno to toliko maltretiranja da ne možeš živjeti.

Ali ne, ti lijepo tu tipkaj, ili digni privatnu tužbu, to je sigurno bolje.

 

PSN: DrskaBitanga, Xbox: MalaBitanga, Steam: Bitanga, Battle.net: Bitanga#2872, Uplay: DrskaBitanga, Origin: DrskaBitanga, Nintendo Switch Friend Code: SW-7419-2699-7478
4 godine
offline
Re: T-Com Internet
Bitanga kaže...
zelenapaprika kaže...

I dalje piliš po svom. Kakav HAKOM... Oni će nazivati kooperante HT-a i tumačiti im da me ne zovu...

 

Gle, ja sam ti napisao što možeš napraviti, ako treba HAKOM će dići tužbu protiv nekog jer imaju mehanizme za to. Ako je stvarno to toliko maltretiranja da ne možeš živjeti.

Ali ne, ti lijepo tu tipkaj, ili digni privatnu tužbu, to je sigurno bolje.

 

 Hvala ti na savjetima.

13 godina
offline
T-Com Internet

.

LP
Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
T-Com Internet

Može quick info ako netko ima samo optiku preko T-coma, koja je cijena? Može i PP ako je protivno pravilima foruma

 

 

Iskon me davi za ostanak kod njih, ali nismo baš oduševljeni.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
online
Re: T-Com Internet
vacs kaže...

cisto info radi ako je nekome promaklo, najnize cijene sto se mogu dobiti na ht-u uz ugovor na 24 mj. su:

 

- Max2 (flat net i flat telefon) na bakru: 149kn

- Max2 (flat net i flat telefon) na optici: 169kn

- Max3 (flat net, flat telefon i osnovni MaxTV) na bakru: 209kn

- Max3 (flat net, flat telefon i osnovni MaxTV) na optici: 249kn

 

dodaci za MaxTV: 

- MAX Arena 5kn 

- MAX Sport plus 15kn 

- Prošireni paket 5kn

- HBO Premium 5kn

- dodatni MAXTV prijemnik 10kn

 

ove cijene se mogu dobiti (nas 15ak je dobilo ovo bez problema, 4 u zadnja tri tjedna) putem fejs chata, chata na stranici ili 0800 9000, cak ne treba ni prijetiti odlaskom vec se samo treba javiti npr:

 

Pozdrav, zanima me Max paket prema cjeniku POSEBNIH PONUDA kako je definirano na stranici 4 u trećem paragrafu "uz ugovornu obavezu od 24 mjeseca po cijeni od: MAX2 paket od 119,20 kn bez PDV-a odnosno 149,00 kn s PDV-om na bakrenoj infrastrukturi"

 

ili za

 

Pozdrav, zanima me Max3 paket prema cjeniku POSEBNIH PONUDA kako je definirano na stranici 4 u trećem paragrafu, "uz ugovornu obavezu od 24 mjeseca po cijeni od: MAX3 paket od 167,20 kn bez PDV-a odnosno 209,00 kn s PDV-om na bakrenoj infrastrukturi" te na stranici 8 "Trajna ponuda za privatne i poslovne korisnike za dodatne programske tv pakete uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca od 14.4.2017. Iznos mjesečne naknade iznosi: MAX Arena 5kn (4kn bez PDV-a), MAX Sport plus 15kn (12kn bez PDV-a), Prošireni paket 5kn (4kn bez PDV-a), HBO Premium 5kn. + dodatni MAXTV prijemnik 10kn." (izbaciti visak programa)

 

te priloziti ovu sliku iz privitka

 

ako nekog zanima i najpovoljnija mobilna tarifa, na pretplatu ali bez ugovorne obveze je bonbon (vrijedi i za postojece pretplatnike):

 

4.9. Ponuda kombinacije
Od 21.6.2021. novi korisnici bonbon pretplate mogu ostvariti ponudu Velika kombinacija za 55 kn (s PDV), Jako velika kombinacija za 70 kn (s PDV) te Jako jako velika kombinacija za 100 kn (s PDV). Korisnici koji ostvare ponudu mogu ju koristiti 24 mjeseca od dodjele.

 

Za 55kn se dobije: 2400min, 6gb i 300sms
Za 70kn se dobije: 2400min, 20gb i 300sms
Za 100kn se dobije: 2400min, 40gb i 300sms

 

neiskoristeno se prenosi u iduci mjesec, nema uspostave poziva, ali nema ni 5G

 

znaci samo se treba prebaciti na pretplatu, po aktiviranju broja se treba javiti sluzbi za korisnike da je pretplata aktivna te da zelite da se broj doda u promociju gore navedenu, nakon sms-a da je promocija aktivna aktivirate jednu od kombinacija, cijena ce pisati puna ali ce naplatiti 40kn manje

 

eto uzivajte

 

 evo :)

 

kolega se potrudio sve navesti. mozda ti pomogne

4 godine
offline
Re: T-Com Internet
FiTop kaže...

Može quick info ako netko ima samo optiku preko T-coma, koja je cijena? Može i PP ako je protivno pravilima foruma

 

 

Iskon me davi za ostanak kod njih, ali nismo baš oduševljeni.

 https://forum.bug.hr/forum/post/povezivanje-internet/t-com-internet/6429566.aspx

16 godina
offline
T-Com Internet

sorry

gelöscht

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.10.2021 16:46 (Jebodiah).
Moj PC  
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice