Pozdrav, kupio sam laptop sa Samsung PM961 256gb ssd-om. Taj ssd sam izvadio i stavio drugoga, većeg kapaciteta. Ovoga bi prodao pa me zanima da li je i kako moguće za njega ostvariti garanciju?
Garancija na ssd iz laptopa
- poruka: 3
- |
- čitano: 1.239
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
-nikako.. laptop je artikal koji ima garanciju, ne pojedina komponenta u njemu, dok zasebno kupljen ima svoj račun-garanciju. (svaka roba-artikl je za sebe, komponente ili računalo s razlikom da trgovine mogu prodavati 'zdelance' koji mogu imati obje garancije u stilu '2god komplet ili pojedinačno' s nekom njihovom naljepnicom, pojedinačna je u gl duža 3-5g).
edit: + zašto, jer je ssd u lapotpu kupio neki proizvođač i on daje garanciju, ne proizvođač komponente, + u slučaju (većina komponenti se ne popravlja) zamjene robe-artikla, dobiješ novi račun-garanciju ili povrat novca.
Tesko, PM961 je OEM verzija, dok je Retail verzija 960 EVO.
Zato i PM961 ima "0" mjeseci jamstva (jamstvo odredjuje proizvodjac racunala, ne Samsung),
ne mogu se koristiti Samsung Software, kao Magician itd., te se Firmware ne dobija direktno od Samsunga nego od OEM partnera.
https://geizhals.at/?cmp=1511196&cmp=1809075&cmp=1776831&cmp=1486259
U principu ako prodajes, prodaj bez jamstva, i nemas frke.