Početnik u objektnom programiranju

poruka: 10
|
čitano: 3.348
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Početnik u objektnom programiranju

Pozdrav svima,

želio bi pitati o objektnom programiranju,

počeo sam učiti  programirati u javi,

i često sam čuo od drugih da trebam početi usvajati filozofiju objektnog programiranja ili bolje rečeno način razmišljanja,

želio bi pitati za savjet gdje mogu naći neki tutorial kako početi razmišljati na taj način?

ili gdje netko objašnjava tu filozofiju :D

Totalni sam početnik tako da je svaki savjet dobrodošao :)

 
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Početnik u objektnom programiranju

Slobodno kreni na Java tutoriale i usvojit ćeš dovoljno objektnog programiranja.

 

Posebno usvajanje filozofije je imalo smisla dok je C geekove trebalo prešaltati na OOP.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Početnik u objektnom programiranju

Ne bih se složio, jer se mnogi kunu da znaju što je to polimirfizam, enkapsulacija i apstrakcija. Onda ih pitaš npr. za Dekorator, Factory ili IoC i Dependenci Injection. Ili razliku interfacea i apstraktne klase.  Tada totalno zablokiraju.

16 godina
online
Početnik u objektnom programiranju

Iz mog iskustva, nakon što neko vreme provedeš baveći se OOP-om, mozak ti "klikne" na pravi način: naiđeš na problem i potpuno spontano počneš da razmišljaš o rešenju za njega koje je OOP (umesto da se teraš da napraviš klasu i da u nju nabiješ neko ponašanje i da ti je to neprirodno, kao što bude u početku).