Pozdrav!
Dogodilo se to da prilikom uštekavanja kabla disk (eksterni disk Adata DashDrive NH03 Black 3TB USB 3.0) se ne pali, odnosno nema kontakta. Bio sam primoran kupiti novi kabel prije nekih pola godine jer je netko od mojih ukućana slučajno stao na originalni kabel te svinuo USB dio koji se uštekava u računalo. Sad nakon pola godine normalnog korištenja, odjednom više nema kontakt, vjerojatno se radi o portu za punjenje (ovaj 3.0 kao sto sam prilozo sliku) jer ako se jače pritisne unutra i prema dolje, on zasvijetli malo i opet ugasi. Posjedujem originalnu ambalažu i originalni strujni adapter te zamjenski USB 3.0 kabel i uređaj je u garancijskom roku od 36 mjeseci (kupljen 17.01.2018. godine).
Kupljen je bio u protisu, oni su me odmah preusmjerili na MR Servis i rekli da ako nema fizickog ostecenja (a nema stvarno ništa na njemu vidljivo, on stoji na istom mjestu) da mi oni zamijene i daju novi HDD EXT AD 3,5'' NH03 Black 4TB USB 3.1 ali ja imam preko 2TB podataka na disku, ne razumijem onda zašto se zovu SERVIS ako oni ne mogu zalemiti još jednom taj port "za punjenje" i prijenos podataka... Zar ne bi oni morali popraviti moj disk ako je u garantnom roku, pogotovo za takav smiješni kvar? Nije sad da je disk pao, polupao se ili da su unutarnji kvarovi. Rekli su da ako želim da mi oni spase podatke, košta između 1000-3000kn jer moraju slati u vanjski servis.
Molim za pomoć! Hvala!