Bok,
htio bi s vama podijeliti loše iskustvo sa Protis d.o.o.
17.06.2019 na Protis web shopu kupio sam mikro liniju Panasonic SC-PM250EC. Prilikom internet kupnje mogao sam odabrati osobno preuzimanje u poslovnici ili dostavu.
Odabrao sam osobno preuzimanje. 19.6.2019 sam preuzeo liniju u zapakiranoj kutiji i zaputio se nakon par dana na more jer sam ju uzeo za more.
Na moru sam otkrio da jako slabo lovi FM signal i to na mjestu gdje je prastari radio lovio dobro. Probao sam sa još jednom antenom i ista stvar.
Odlučio sam promijeniti liniju za jači model Sonya uz naravno nadoplatu. Poslao sam pristojan mail Protisu, dobio sam odgovor da nema niti zamjene niti povrata novca i ako
mislim da je uređaj neispravan, da ga donesem da ide na reklamaciju. Ponovno sam poslao mail da je uređaj ispravan ali da to nije to što sam očekivao. Napomenuo sam da imam apsolutno svu ambalažu
(kutiju, papire, papir u kojem su zamotani zvučnici) i da molim za razumijevanje. Čak sam napomenuo da radim u firmi koja s njima posluje i da sam jedan od odgovornih za nabavu. Opet nailazim na nerazumijevanje.
Zvao sam državni inspektorat, objasnio cijeli slučaj. Rekli su mi da se uređaj može vratiti bez opravdanja jer roba kupljena preko interneta podliježe pravilu jednostranog raskida ugovora u roku 14 dana.
Kada sam im to poslao rekli su da moja kupnja ne podliježe pravilima kupnje preko interneta jer sam preuzeo robu u poslovnici. Ponovno sam kontaktirao državni inspektorat gdje su me upozorili da mi ne govore istinu
i da je već prekršaj što me nisu upozorili da imam pravo za raskid 14 dana od dana preuzimanja. Ponovno im šaljem mail i pokušavam i trudim se na maksimalno pristojan način riješiti problem gdje im govorim da samo
želim nadoplatiti za drugi uređaj. Opet nailazim na odgovor da ne može i da ako mislim da je uređaj neispravan...blabla. Preko facebooka pokušavam kontaktirati člana uprave Protisa, opet na pristojan način i molim za par minuta samo da objasnim problem. Normalno ne dobivam odgovor. Šaljem im na mail da ću onda ispuniti obrazac za jednostrani raskid ugovora i poslatu ugovor i liniju u Sisak
jer je tamo sjedište Protisa. Dobivam odgovor da me mole da šaljem o valstitom trošku. Pristojno se zahvaljujem i odlazim na poštu i o vlastitom trošku šaljem sve HP ekspresom u Sisak. To je bilo 2.7.2019. Danas 4.7.2019 vidim da je bio pokušaj dostave ali da nitko nije preuzeo.
Nadam se da se neće dogoditi da ne zaprime pošiljku pa da mi se vrati. Pogotovo ne razumijem čemu toliki otpor oko zamjene uređaja od 699 kn. To mi se nikada nije dogodilo i evo upozorenje za sve koji tamo kupuju. Oni imaju dobre cijene i ja do sada nisam imao problema ali nikada nisam ništa mijenjao. Tako da najjeftinije nije uvijek i najjefitinije. Izvještavati ću kako se stvar riješava.
Isprike na podužem postu i pozdrav,
p.s. sad vidim da sam postao u krivu grupu pa bi molio admina da preseli temu IT trgovine. isprike
Nino