PROTIS - loše iskustvo zaključana tema

poruka: 18
|
čitano: 6.005
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
PROTIS - loše iskustvo

Bok,

 

htio bi s vama podijeliti loše iskustvo sa Protis d.o.o.

17.06.2019 na Protis web shopu kupio sam mikro liniju Panasonic SC-PM250EC. Prilikom internet kupnje mogao sam odabrati osobno preuzimanje u poslovnici ili dostavu.

Odabrao sam osobno preuzimanje. 19.6.2019 sam preuzeo liniju u zapakiranoj kutiji i zaputio se nakon par dana na more jer sam ju uzeo za more.

Na moru sam otkrio da jako slabo lovi FM signal i to na mjestu gdje je prastari radio lovio dobro. Probao sam sa još jednom antenom i ista stvar.

Odlučio sam promijeniti liniju za jači model Sonya uz naravno nadoplatu. Poslao sam pristojan mail Protisu, dobio sam odgovor da nema niti zamjene niti povrata novca i ako

mislim da je uređaj neispravan, da ga donesem da ide na reklamaciju. Ponovno sam poslao mail da je uređaj ispravan ali da to nije to što sam očekivao. Napomenuo sam da imam apsolutno svu ambalažu

(kutiju, papire, papir u kojem su zamotani zvučnici) i da molim za razumijevanje. Čak sam napomenuo da radim u firmi koja s njima posluje i da sam jedan od odgovornih za nabavu. Opet nailazim na nerazumijevanje.

Zvao sam državni inspektorat, objasnio cijeli slučaj. Rekli su mi da se uređaj može vratiti bez opravdanja jer roba kupljena preko interneta podliježe pravilu jednostranog raskida ugovora u roku 14 dana.

Kada sam im to poslao rekli su da moja kupnja ne podliježe pravilima kupnje preko interneta jer sam preuzeo robu u poslovnici. Ponovno sam kontaktirao državni inspektorat gdje su me upozorili da mi ne govore istinu

i da je već prekršaj što me nisu upozorili da imam pravo za raskid 14 dana od dana preuzimanja. Ponovno im šaljem mail i pokušavam i trudim se na maksimalno pristojan način riješiti problem gdje im govorim da samo

želim nadoplatiti za drugi uređaj. Opet nailazim na odgovor da ne može i da ako mislim da je uređaj neispravan...blabla. Preko facebooka pokušavam kontaktirati člana uprave Protisa, opet na pristojan način i molim za par minuta samo da objasnim problem. Normalno ne dobivam odgovor. Šaljem im na mail da ću onda ispuniti obrazac za jednostrani raskid ugovora i poslatu ugovor i liniju u Sisak

jer je tamo sjedište Protisa. Dobivam odgovor da me mole da šaljem o valstitom trošku. Pristojno se zahvaljujem i odlazim na poštu i o vlastitom trošku šaljem sve HP ekspresom u Sisak. To je bilo 2.7.2019. Danas 4.7.2019 vidim da je bio pokušaj dostave ali da nitko nije preuzeo.

 

Nadam se da se neće dogoditi da ne zaprime pošiljku pa da mi se vrati. Pogotovo ne razumijem čemu toliki otpor oko zamjene uređaja od 699 kn. To mi se nikada nije dogodilo i evo upozorenje za sve koji tamo kupuju. Oni imaju dobre cijene i ja do sada nisam imao problema ali nikada nisam ništa mijenjao. Tako da najjeftinije nije uvijek i najjefitinije. Izvještavati ću kako se stvar riješava.

Isprike na podužem postu i pozdrav,

 

p.s. sad vidim da sam postao u krivu grupu pa bi molio admina da preseli temu  IT trgovine. isprike

 

Nino

Poruka je uređivana zadnji put čet 4.7.2019 15:44 (tookie).
Moj PC  
1 0 hvala 2
7 godina
protjeran
offline
PROTIS - loše iskustvo

https://www.bug.hr/forum/topic/it-trgovine/protishr-dojmovi/234308.aspx?page=2&jumpto=5718791&sort=asc&view=flat

 

 

Mislim da ti ne shvacas neke osnovne stvari - i kako mozes raditi u odjelu nabave,

kad ne razumijes razliku od sjedista poduzeca i mjesto poslovnice?

 

Pa ne saljes robu u sjediste - tko ce ga tamo preuzeti? Cistacica?

Vlasnik firme? Naravno da nece, to nije njegov posao.

 

Saljes u mjesto poslovnice. Ako uredjaj ne radi kako spada,

salje se na servis, i onda ide ili popravak ili zamjena.

Ako nije moguce popravak ili zamjena za isti - ili

ako poslovnica dobije zeleno svjetlo od Sony servisa

da se moze napraviti povrat sredstava - onda mozes kupiti ili drugi uredjaj ili potpuni povrat sredstava.

 

Zao mi je, ali mislim da grijesis u koracima... citanja i razumjevanja. Sva sreca pa nisi adresirao na Sony Japan.

Moj PC  
0 5 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo

Bok,

 

razumijem dobro razliku. Na stranici od protisa se može skinuti obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Na njemu je navedeno da se ugovor i roba u roku od 14 dana moraju poslati na adresu H.N. preporoda 35, Sisak.

Isto tako imaš 14 dana da vratiš uređaj čak i ako ti se ne sviđa.

 

Tako da mislim da nisam pogriješio u koracima.

 

Pozdav,

Nino

Poruka je uređivana zadnji put čet 4.7.2019 15:58 (tookie).
6 godina
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
Čitatelj kaže...

https://www.bug.hr/forum/topic/it-trgovine/protishr-dojmovi/234308.aspx?page=2&jumpto=5718791&sort=asc&view=flat

 

 

Mislim da ti ne shvacas neke osnovne stvari - i kako mozes raditi u odjelu nabave,

kad ne razumijes razliku od sjedista poduzeca i mjesto poslovnice?

 

Pa ne saljes robu u sjediste - tko ce ga tamo preuzeti? Cistacica?

Vlasnik firme? Naravno da nece, to nije njegov posao.

 

Saljes u mjesto poslovnice. Ako uredjaj ne radi kako spada,

salje se na servis, i onda ide ili popravak ili zamjena.

Ako nije moguce popravak ili zamjena za isti - ili

ako poslovnica dobije zeleno svjetlo od Sony servisa

da se moze napraviti povrat sredstava - onda mozes kupiti ili drugi uredjaj ili potpuni povrat sredstava.

 

Zao mi je, ali mislim da grijesis u koracima... citanja i razumjevanja. Sva sreca pa nisi adresirao na Sony Japan.

Nema greške u koracima, osim što možda nije poslao to u poslovnicu gdje je kupio. Ti si napravio grešku u razumijevanju, ne tvrdi da uređaj nije ispravan već da nije zadovoljan kako radi i kao takav ga može vratiti u poslovnicu bez ikakvog daljnjeg objašnjenja. (pretpostavljam da je uređaj bez tragova korištenja i oštećenja kao što je već napomenuo da ima svu ambalažu).

8 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
love2ml86 kaže...

Nema greške u koracima, osim što možda nije poslao to u poslovnicu gdje je kupio. Ti si napravio grešku u razumijevanju, ne tvrdi da uređaj nije ispravan već da nije zadovoljan kako radi i kao takav ga može vratiti u poslovnicu bez ikakvog daljnjeg objašnjenja. (pretpostavljam da je uređaj bez tragova korištenja i oštećenja kao što je već napomenuo da ima svu ambalažu).

 

Ja sam htio poslati u poslovnicu ali baš izričito piše na njihovoj stranici i na ugovoru da to mora ići u Sisak. Uređaj je naravno bez tragova korištenja i ima svu pripadajuću ambalažu. Kažem prvi puta sam naišao na tako nešto i još ne vjerujem da takva firma može poslovati. Nisam stvarno bio niti bezobrazan nego sam samo htio zamjenu..a ponašaju se kao da sam kupio BMW, slupao ga i sad tražim zamjenu.

 

Pozdrav

6 godina
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
tookie kaže...

 

Ja sam htio poslati u poslovnicu ali baš izričito piše na njihovoj stranici i na ugovoru da to mora ići u Sisak. Uređaj je naravno bez tragova korištenja i ima svu pripadajuću ambalažu. Kažem prvi puta sam naišao na tako nešto i još ne vjerujem da takva firma može poslovati. Nisam stvarno bio niti bezobrazan nego sam samo htio zamjenu..a ponašaju se kao da sam kupio BMW, slupao ga i sad tražim zamjenu.

 

Pozdrav

Ako tako piše ti si napravio svoj dio, imaš i pisane dokaze u obliku mailova i potvrde od pošte kada si paket poslao tako da si na miru, jedino ne znam ako si nastavio sa prijavom inspektoratu?

5 godina
offline
PROTIS - loše iskustvo

Bas me zanima kako ce se ova trakavica sa protisom odviti. Kod njih ne mozes niti naruciti robu, a da ju pouzecem platis.

No, budimo iskreni. Namjerno nisi napisao u opcoj protishr temi, jer mislis da je i ovo neki oblik pritiska na trgovinu. Naslov teme se bas ono istice kao go*** u puncu. Jos si samo trebao nadodati da su lopovi

 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
tookie kaže...

Bok,

 

razumijem dobro razliku. Na stranici od protisa se može skinuti obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Na njemu je navedeno da se ugovor i roba u roku od 14 dana moraju poslati na adresu H.N. preporoda 35, Sisak.

Isto tako imaš 14 dana da vratiš uređaj čak i ako ti se ne sviđa.

 

Tako da mislim da nisam pogriješio u koracima.

 

Pozdav,

Nino

 

I koji dio nisi razumio? Adresa za raskid ugovora nije ista kao i adresa za slanje robe.

Tu je ionako samo postanski sanducic - nema niti ureda niti poslovnice - jer tu je prije bila registrirana DVD Teka "Spider",

njeni vlasnici su kasnije osnovali Protis, registrirali ga na adresu gdje su imali sjediste u Sisku, na pocetku su radili iz Siska,

te su kasnije preselili poslovnicu u ZG, dok je sjediste i adresa firme i dalje u SK.

 

Dakle - krivo si poslao. A u danasnje vrijeme se raskidi ne salju postom, nego mailom. Dobrodosli u 2019.

Sta je slijedece? Golub pismonos? 1919 ponovno?

 

love2ml86 kaže...

Nema greške u koracima, osim što možda nije poslao to u poslovnicu gdje je kupio. Ti si napravio grešku u razumijevanju, ne tvrdi da uređaj nije ispravan već da nije zadovoljan kako radi i kao takav ga može vratiti u poslovnicu bez ikakvog daljnjeg objašnjenja. (pretpostavljam da je uređaj bez tragova korištenja i oštećenja kao što je već napomenuo da ima svu ambalažu).

 

Ako je slab signal FM radija - onda je uredjaj neispravan. Ili kak bi neki rekli "ima fizicki nedostatak". 

8 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
love2ml86 kaže...
tookie kaže...

 

Ja sam htio poslati u poslovnicu ali baš izričito piše na njihovoj stranici i na ugovoru da to mora ići u Sisak. Uređaj je naravno bez tragova korištenja i ima svu pripadajuću ambalažu. Kažem prvi puta sam naišao na tako nešto i još ne vjerujem da takva firma može poslovati. Nisam stvarno bio niti bezobrazan nego sam samo htio zamjenu..a ponašaju se kao da sam kupio BMW, slupao ga i sad tražim zamjenu.

 

Pozdrav

Ako tako piše ti si napravio svoj dio, imaš i pisane dokaze u obliku mailova i potvrde od pošte kada si paket poslao tako da si na miru, jedino ne znam ako si nastavio sa prijavom inspektoratu?

 Pa ja to još uvijek želim mirno riješiti, samo neka mi vrate novce, tako da ću pričekati još koji dan.

8 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
Čitatelj kaže...

 

I koji dio nisi razumio? Adresa za raskid ugovora nije ista kao i adresa za slanje robe.

Tu je ionako samo postanski sanducic - nema niti ureda niti poslovnice - jer tu je prije bila registrirana DVD Teka "Spider",

njeni vlasnici su kasnije osnovali Protis, registrirali ga na adresu gdje su imali sjediste u Sisku, na pocetku su radili iz Siska,

te su kasnije preselili poslovnicu u ZG, dok je sjediste i adresa firme i dalje u SK.

 

Dakle - krivo si poslao. A u danasnje vrijeme se raskidi ne salju postom, nego mailom. Dobrodosli u 2019.

Sta je slijedece? Golub pismonos? 1919 ponovno?

 

Gle ne mislim se sa tobom prepirati. Na obrascu za raskid ugovora piše da se mora poslati poštom zajedno sa robom. Ako oni na toj adresi ne zaprime robu nam ni povrata novca.

Isto tako piše da se to može ostvariti isključivo pisanim putem preko pošte. Ne razumijem zašto napadaš i zašto misliš da nisam sve dobro provjerio.

Slažem se sa tobom da ni Sisak ni pošta nemaju smisla ali ako bolje razmisliš pa hebeno im je to. Ljudi odustanu jer im se ne da.

 

Pozdrav

 

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
SamoPitam3 kaže...

Bas me zanima kako ce se ova trakavica sa protisom odviti. Kod njih ne mozes niti naruciti robu, a da ju pouzecem platis.

No, budimo iskreni. Namjerno nisi napisao u opcoj protishr temi, jer mislis da je i ovo neki oblik pritiska na trgovinu. Naslov teme se bas ono istice kao go*** u puncu. Jos si samo trebao nadodati da su lopovi

 hahaahah al stvarno nisam, imam u favoritima link na slaganje pc konfa i poslao. bila bi na naslovnoj foruma iovako ionako. ali dobra ideja. :)

6 godina
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
Čitatelj kaže...

 

Ako je slab signal FM radija - onda je uredjaj neispravan. Ili kak bi neki rekli "ima fizicki nedostatak". 

On nije zadovoljan hvatanjem signala kao što može biti nezadovoljan ako je slika na TV-u lošija od prethodne televizije koju je imao ili da isto tako slabije na antenu hvata signal.

8 godina
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
Koga briga, covjek ima.pravo da to spakuje i vrati nazad, i dobije novce nazad.

A to je nesto sto su mu u trgovini pokusali osporiti, koliko sam shvatio, i to je poanta ove teme....
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
PROTIS - loše iskustvo

Jeli roba placena web shopom ili prilikom preuzimanja?

Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
thebatman kaže...

Jeli roba placena web shopom ili prilikom preuzimanja?

 Roba je plaćena preko web shopa internet bankarstvom.

8 godina
neaktivan
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
Damir22 kaže...
Koga briga, covjek ima.pravo da to spakuje i vrati nazad, i dobije novce nazad.

A to je nesto sto su mu u trgovini pokusali osporiti, koliko sam shvatio, i to je poanta ove teme....

 Ma upravo tako...čak nisam ni novce tražio prvo nego da nadoplatim i uzmem drugu liniju. lol

10 godina
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
tookie kaže...
thebatman kaže...

Jeli roba placena web shopom ili prilikom preuzimanja?

 Roba je plaćena preko web shopa internet bankarstvom.

 U tom slučaju si potpuno u pravu imaš pravo povrata unutar 14 dana, ne znam što im to treba.

 

 

8 godina
offline
Re: PROTIS - loše iskustvo
Nebitno je kako je placena, mogao je platiti i u poslovnici, i dalje vrijedi pravo povrata 14 dana....
Moj PC  
2 2 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice