Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

poruka: 1.692
|
čitano: 738.288
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Dobivene bonus kune na pre-paid racunu, za sta se mogu korisiti?

Nadoplata bona: DA-NE?

http://av-gurus.blogspot.com/ | http://www.facebook.com/antivirusna.ekipa | http://www.youtube.com/user/TheDjigibao/videos
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Za apsolutno baš ništa. Za naknadu za uspostavu poziva, ako imaš pretpotopnu tarifu na kojoj se još naplaćuje.
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

6. Na što mogu trošiti bonus kune?

Bonus kune možete trošiti na:

- pozive unutar Hrvatske prema fiksnim i mobilnim mrežama, uključujući naknadu za uspostavu poziva prema fiksnim i mobilnim mrežama (ne uključujući konferencijske pozive i preusmjeravanja poziva)
- SMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj
- MMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj i prema e-mailu
- podatkovni promet unutar Hrvatske 

 

https://telemach.hr/podrska/usluge/lakoca-koristenja/bonus-ekipa

 

Moj savjet ti je da si te bonus kune radije pretvoriš u MB jer teško da ćeš ih iskoristiti za nešto. Imaju rok trajanja od 30 dana nakon čega se brišu.

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.6.2022 14:26 (Marko :D).
14 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

izlazi mi ugovor u 10 mj za pokucni internet na telemachu sad me zanima dali telemach ima 5g routere ako bi produzivao ugovor i da li bi bolje optiku bolje bilo uvest posto mi opticki kabel prolazi svega desetak metara od mene ?

Samobor je lepa varoš
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Kači se na optiku. 5G još dugo neće biti ono što svi misle da jest, barem ne u Hrvatskoj.
15 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Pitanje:

ako se uzme paket 2STAY, to je 250 GB za 169kn bez ugovora. Ako se želi uzeti još 250 GB onda se plati 30 kn.

U chatu preko fejsa mi cura kaže da se ovo može koristiti samo jednom mjesečno, dok lik preko telefona kaže da je provjerio i da se može koristiti više puta mjesečno.

Ima li netko informaciju tko je u pravu?

TrustNo1
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Uvjeti korištenja dodatne podatkovne opcije 250 GB

 
Točka 6. iz uvjeta korištenja "Opcija se može aktivirati samo jednom za vrijeme trajanja obračunskog razdoblja".

4 godine
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Uzeo bih EON tv ali ne znam može li se uključiti na Panasonic smart tv pomoću EON smart boxa pošto tv nije Android nego ima Linux OS, ovi iz EON-a nemaju pojma samo neke automatske odgovore: Panasonic tv nije naveden u našem popisu.
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
ja-on kaže...
Uzeo bih EON tv ali ne znam može li se uključiti na Panasonic smart tv pomoću EON smart boxa pošto tv nije Android nego ima Linux OS, ovi iz EON-a nemaju pojma samo neke automatske odgovore: Panasonic tv nije naveden u našem popisu.

 Potpuno je nevažno koji je TV u pitanju ako koristiš EON Smart Box. 

Može biti i non smart TV, dok god ima HDMI ulaz u kojeg ćeš spojiti EON Smart Box. Jer ti onda sliku dobivaš na svoj TV ali EON SmartBox je izvor, tj aplikacija, i EON SmartBox je uređaj koji ti u tom slučaju mora biti spojen nna internet. I to samo kabelom, nema wifi-a.

4 godine
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Isto kao i za MAX tv isti kabel sa računala, MAX bi ukinuo
14 godina
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
ja-on kaže...
Isto kao i za MAX tv isti kabel sa računala, MAX bi ukinuo

 Točno tako, i kao što ti za MaxTV nije bilo bitno koji ti je operativni sustav na TV-u tako ti nije bitno ni za EON. Čim koristiš box od davatelja usluge nije ti bitno koji ti je OS na TV-u.

To u slučaju da želiš instaliratri na TV njihov app, a ne korisitti EON Box, tada je bitno koji TV podržava njihov app. I u tom slučaju, po njihovom popisu, Panasonic uopće nije podržan. Ali ne zato jer nije Android TV na njemu, nego zato jer nisu razvili app za njihov OS. Ni moj samsung nema Android TV pa imam EON aplikaciju na njemu. 

A kad smo kod toga, i u ovom slučaju MAX TV 2 go aplikacije, zanimljivo je da sam nedavno bio u nastambi sa podosta Samsung TV-a, na svim "uobičajenim" modelima ima MAX TV 2 go app, ali na dva komada, nažalost ne znam im model, ali dva zadnja kupljena, i veličine negdje oko ili preko 65", nema MAX TV 2 go app na izbor u Samsung app storeu.

12 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Evo i meni stigla optika prije cca tjedan dana, mjerio sam jedan dan bilo je 840 za download, nakon 20 na prošlom provideru ovo je svemirski brod.

 
1 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
zara76 kaže...

Ja sam uzeo paket 3 u 1 za 239kn, 1 gbit, stabilna veza za sada i zadovoljan sam .

 

 

Koji router dođe?

 

Nokia, ali bez WiFi 6?

 

I da li je netko uzeo pojačivač signala, odnosno, da li zna o kakvom se uređaju radi?

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.7.2022 13:23 (get).
14 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

pitanje raskid ugovora za pokucni internet kak to ide jel mogu kaj prije raskinut ugovor bez penala ili moram bas cekat 12.10.2022?

Samobor je lepa varoš
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
geek_boy kaže...

pitanje raskid ugovora za pokucni internet kak to ide jel mogu kaj prije raskinut ugovor bez penala ili moram bas cekat 12.10.2022?

Ugovor možeš raskinuti bez penala u sljedećim slučajevima:

 

1. Nemaš ugovornu obvezu

2. Operater ti ne može isporučiti odgovarajuću uslugu

3. Operater je promijenio stavke ugovora koje tebi ne odgovaraju

 

Ako ništa od toga nije slučaj, ne možeš raskinut ugovor bez penala i moraš čekat kraj ugovorne obveze.

Poruka je uređivana zadnji put sub 9.7.2022 7:23 (Marko :D).
10 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Je li itko uspio aktivirati Unlimited tarifu sa većim popustom od samo 30 kn mjesečno za prvu godinu? 

HZV
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
geek_boy kaže...

pitanje raskid ugovora za pokucni internet kak to ide jel mogu kaj prije raskinut ugovor bez penala ili moram bas cekat 12.10.2022?

 Moglo se bez penala do 30.06. zbog povećanja cijena.

12 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Nokia  Model G-2425G-A

 

mislim da ne podrzava wifi 6

6 godina
neaktivan
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
zara76 kaže...

Nokia  Model G-2425G-A

 

mislim da ne podrzava wifi 6

 Hvala. To mi se čini baš kao minus :(

 

Inače, jesi zadovoljan sa uslugom, mislim na internet?

 

Ja sam planirao uzeti eon trio premium, ali to se ne isplati, tako da ću uzeti eon trio full, i zasebno HBO MAX.

 

Sada sam na T-com-u i zadovoljan sam uslugom u potpunosti, ali sada je prilika za raskinuti uslugu i boostati net na 1Gbit :)

 

A i financijska ušteda će biti. Taman da si kupim ubi-6-pro

 

 

13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Kupiš si vlastiti Wi-Fi 6 router i spojiš ga na njihov. Stvarno ne vidim problem u tome. Njihov koristiš za fiksni telefon, a vlastiti za sve ostalo. Tako ja na A1 već dvije godine koristim i ni najmanjih problema...

 

Bar danas Wi-Fi 6 routeri nisu toliko skupi. Evo, Xiaomi Router AX3200 je trenutno na akciji 415,20 kn u Mi Store.

Poruka je uređivana zadnji put ned 10.7.2022 14:48 (Marko :D).
12 godina
offline
Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Dali imaju pristup 5G mreži ili samo 4G tarife pokućni internet 2STAY PLUS na pretplatu i NET2GO for tourists?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
DDavorin kaže...

Dali imaju pristup 5G mreži ili samo 4G tarife pokućni internet 2STAY PLUS na pretplatu i NET2GO for tourists?

Mislim da trenutno još uvijek smo mobilne tarife imaju pristup 5G mreži, ne i pokućni internet.

12 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
Marko :D kaže...
DDavorin kaže...

Dali imaju pristup 5G mreži ili samo 4G tarife pokućni internet 2STAY PLUS na pretplatu i NET2GO for tourists?

Mislim da trenutno još uvijek smo mobilne tarife imaju pristup 5G mreži, ne i pokućni internet.

 NET2GO for tourists je mobilna tarifa šta je s njom?

13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Pretpostavljam da ima pristup 5G, ali limitiran na 75 Mb/s, kao i ostale tarife na bonove. Treba pitat službu za korisnike...

7 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Marko, u ožujku sam im uputio upit o 5g brzinama na svim njihovim tarifama i do danas još nisu odgovorili....
Bunker
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Uputi opet. Imali su ogromnu gužvu zbog prijelaza s jednoga sustava na drugi i bilo je problema. Uputi im sada i odgovorit će ti.

7 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Marko, jesam, i vidi odgovor: Pozdrav xxxx. Brzine prijenosa podataka na 5G signalu moguće je provjeriti putem stranice: https://telemach.hr/podrska/mobilna-telefonija/tehnicka-podrska/pokrivenost. Korisnici bonova mogu se također spojiti na 5G, ali bi najveću brzinu ostvarivali u slučaju pretplate. Brzina ovisi o nizu čimbenika (uređaj koji se koristi, udaljenost od bazne stanice, na koji način se koristi internet, vremenskim (ne)prilikama i slično) pa u slučaju mobilnih podataka brzinu ne mjerimo ovim putem. No moguće je koristiti primjerice na samom mobitelu Hakometar ili Speedtest. Klara
Bunker
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
bunker kaže...

Marko, jesam, i vidi odgovor: Pozdrav xxxx. Brzine prijenosa podataka na 5G signalu moguće je provjeriti putem stranice: https://telemach.hr/podrska/mobilna-telefonija/tehnicka-podrska/pokrivenost. Korisnici bonova mogu se također spojiti na 5G, ali bi najveću brzinu ostvarivali u slučaju pretplate. Brzina ovisi o nizu čimbenika (uređaj koji se koristi, udaljenost od bazne stanice, na koji način se koristi internet, vremenskim (ne)prilikama i slično) pa u slučaju mobilnih podataka brzinu ne mjerimo ovim putem. No moguće je koristiti primjerice na samom mobitelu Hakometar ili Speedtest. Klara

Kolega, i sam znaš da sve tehničke informacije nećeš saznati na Facebooku niti telefonu nego isključivo na mailu. Pošalji upit preko kontakt forme ili direktno na mail info@telemach.hr, pa vidi što će ti odgovorit.

7 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]

Marko , jedna od glavnih razloga postojanja službi za korisnike je davanje informacija korisnicima. Pa dostupne brzine su nekakva bazična elementarna informacija koju bi svaki taj agent trebao znati onako iz topa makar ga mrtvog pijanog zbudil u pol noći....

Tvoje fanatično branjenje telemacha bi imalo smisla samo ako te netko plaća za to. No kad malo razmislim, tako si ti i avast godinama hvalio i branio, a bome i ccleaner.... No dobro, svi mi nečemu preferiramo , susjede moj dragi...

😉

Bunker
13 godina
offline
Re: Telemach – Fiksne i mobilne usluge [Rasprava]
bunker kaže...
Marko , jedna od glavnih razloga postojanja službi za korisnike je davanje informacija korisnicima. Pa dostupne brzine su nekakva bazična elementarna informacija koju bi svaki taj agent trebao znati onako iz topa makar ga mrtvog pijanog zbudil u pol noći....

Pa gle, možda ni oni sami ne znaju koji su limit brzine za bonaše postavili. 😂

bunker kaže...
Tvoje fanatično branjenje telemacha bi imalo smisla samo ako te netko plaća za to. No kad malo razmislim, tako si ti i avast godinama hvalio i branio, a bome i ccleaner.... No dobro, svi mi nečemu preferiramo , susjede moj dragi...

😉

Nije da ih branim, ali branit ću i preporučivat svima onoga tko mi je zadavao najmanje glavobolje, a to je svakako Telemach. Jer kažem, većih problema s njima nikada nisam imao. Čak i kad bi dobio astronomski račun, za što se žena u poslovnici ispričala, iskrižala ga i rekla da platim toliko koliko ona vidi na računalu, smatrao sam to korektnim. Jer, identična, ako ne još gora situacija me dočekala na A1 koji nisu htjeli napraviti isto nego me s telefona vozali na mail, pa s maila na telefon i onda nakon pisanja prigovora, pozitivno odgovorili na isti, a još se nisu ni ispričali za vlastitu pogrešku. 

S HT-om sam začuđujuće imao identičnih problema, ne osobno ja, ali moji u čije sam ime riješavao te probleme jer se oni baš u to sve ne razumiju. Dakle, kod HT-a je bila situacija da su moji jedne godine uzeli pretplatu + mobitel; ista tarifa, isti mobitel i dok je jedan broj dobio sve obećano, drugi je dobio puno veću cijenu pretplate, a ponuda koju su uzeli bila je identična. Zatim je tu bilo problema s kašnjenjem isporuke uređaja kupljenog preko webshopa, sve je rezultiralo tome da je jedan član obitelji bio bez mobilne usluge kompletno nekih tjedan dana, možda koji dan više. Tog člana obitelji je to toliko sve razljutilo da je po isteku ugovora odmah prešao na Tele2 (prije HT-a bio na Vipu godinama). Danas ta osoba ne želi iz Telemacha, pa čak ni kada je dobila taj astronomski račun jer su stvarno svaki puta prema nama bili korektni. I kada bi se dogodio neki sitan problem, uvijek bi uz ispriku išla neka vrsta obeštećenja kao što već spomenuh. Na kraju je sve rezultiralo time da su 3 od 4 mobitela u kući na Telemachu, a i taj 4 koji je otkad je mobitela u Hrvatskoj na HT-u planira prelazak na Telemach jer dobiva manje po puno višoj cijeni u HT-u.

 

Ne gledam negativno ako se dogodi neki problem; svakome se može dogoditi. Ali gledam negativno ako me netko uporno pravi budalom. Još jedan primjer, A1 popust postojećim korisnicima po isteku ugovorne obveze ne da. Telemach da svima, doslovno; dvoja članova obitelji dobili popust na uređaj, bez obzira što je jedan član obitelji bio na pretplati bez ugovorne obveze. Čak nisu ni tražili popust, čovjek u poslovnici im je odmah rekao da dobivaju popust. Ovoga u A1 nema, nema pa da se na trepavice postaviš. Baš smo o tome pričali na poslu; dvoje kolega s kojima radim, prešlo je iz A1 u Bonbon/Telemach jer usluge su postale preskupe za ono što nude, a popust ne mogu dobiti kao postojeći korisnici. Ideš tamo gdje te najviše cijene...

 

I eto, bar me ti znaš kao bivšeg Avastovog fana. I sam znaš koliko sam ga branio jer sam bio vrlo zadovoljan s istim i nije izazivao probleme. Također znaš i kako sam ga otkantao i krenuo protiv njega na svakom koraku. Upravo to se dogodi kada kompanija krene krivim putem. S Telemachom se može dogoditi isto; mogu krenuti putem Avasta i postati mi od omiljene najomraženija kompanija. Ali eto, do daljnjeg su za mene vrh jer su najbolji omjer cijene i kvalitete i odnos prema korisniku (bar meni) im je na vrhuncu. 

 

Živjeli! 

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice