Dobivene bonus kune na pre-paid racunu, za sta se mogu korisiti?
Nadoplata bona: DA-NE?
Dobivene bonus kune na pre-paid racunu, za sta se mogu korisiti?
Nadoplata bona: DA-NE?
6. Na što mogu trošiti bonus kune?
Bonus kune možete trošiti na:
- pozive unutar Hrvatske prema fiksnim i mobilnim mrežama, uključujući naknadu za uspostavu poziva prema fiksnim i mobilnim mrežama (ne uključujući konferencijske pozive i preusmjeravanja poziva)
- SMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj
- MMS poruke prema mobilnim mrežama u Hrvatskoj i prema e-mailu
- podatkovni promet unutar Hrvatske
https://telemach.hr/podrska/usluge/lakoca-koristenja/bonus-ekipa
Moj savjet ti je da si te bonus kune radije pretvoriš u MB jer teško da ćeš ih iskoristiti za nešto. Imaju rok trajanja od 30 dana nakon čega se brišu.
izlazi mi ugovor u 10 mj za pokucni internet na telemachu sad me zanima dali telemach ima 5g routere ako bi produzivao ugovor i da li bi bolje optiku bolje bilo uvest posto mi opticki kabel prolazi svega desetak metara od mene ?
Pitanje:
ako se uzme paket 2STAY, to je 250 GB za 169kn bez ugovora. Ako se želi uzeti još 250 GB onda se plati 30 kn.
U chatu preko fejsa mi cura kaže da se ovo može koristiti samo jednom mjesečno, dok lik preko telefona kaže da je provjerio i da se može koristiti više puta mjesečno.
Ima li netko informaciju tko je u pravu?
Uvjeti korištenja dodatne podatkovne opcije 250 GB
Točka 6. iz uvjeta korištenja "Opcija se može aktivirati samo jednom za vrijeme trajanja obračunskog razdoblja".
Potpuno je nevažno koji je TV u pitanju ako koristiš EON Smart Box.
Može biti i non smart TV, dok god ima HDMI ulaz u kojeg ćeš spojiti EON Smart Box. Jer ti onda sliku dobivaš na svoj TV ali EON SmartBox je izvor, tj aplikacija, i EON SmartBox je uređaj koji ti u tom slučaju mora biti spojen nna internet. I to samo kabelom, nema wifi-a.
Točno tako, i kao što ti za MaxTV nije bilo bitno koji ti je operativni sustav na TV-u tako ti nije bitno ni za EON. Čim koristiš box od davatelja usluge nije ti bitno koji ti je OS na TV-u.
To u slučaju da želiš instaliratri na TV njihov app, a ne korisitti EON Box, tada je bitno koji TV podržava njihov app. I u tom slučaju, po njihovom popisu, Panasonic uopće nije podržan. Ali ne zato jer nije Android TV na njemu, nego zato jer nisu razvili app za njihov OS. Ni moj samsung nema Android TV pa imam EON aplikaciju na njemu.
A kad smo kod toga, i u ovom slučaju MAX TV 2 go aplikacije, zanimljivo je da sam nedavno bio u nastambi sa podosta Samsung TV-a, na svim "uobičajenim" modelima ima MAX TV 2 go app, ali na dva komada, nažalost ne znam im model, ali dva zadnja kupljena, i veličine negdje oko ili preko 65", nema MAX TV 2 go app na izbor u Samsung app storeu.
Evo i meni stigla optika prije cca tjedan dana, mjerio sam jedan dan bilo je 840 za download, nakon 20 na prošlom provideru ovo je svemirski brod.
Ja sam uzeo paket 3 u 1 za 239kn, 1 gbit, stabilna veza za sada i zadovoljan sam .
Koji router dođe?
Nokia, ali bez WiFi 6?
I da li je netko uzeo pojačivač signala, odnosno, da li zna o kakvom se uređaju radi?
pitanje raskid ugovora za pokucni internet kak to ide jel mogu kaj prije raskinut ugovor bez penala ili moram bas cekat 12.10.2022?
pitanje raskid ugovora za pokucni internet kak to ide jel mogu kaj prije raskinut ugovor bez penala ili moram bas cekat 12.10.2022?
Ugovor možeš raskinuti bez penala u sljedećim slučajevima:
1. Nemaš ugovornu obvezu
2. Operater ti ne može isporučiti odgovarajuću uslugu
3. Operater je promijenio stavke ugovora koje tebi ne odgovaraju
Ako ništa od toga nije slučaj, ne možeš raskinut ugovor bez penala i moraš čekat kraj ugovorne obveze.
Je li itko uspio aktivirati Unlimited tarifu sa većim popustom od samo 30 kn mjesečno za prvu godinu?
pitanje raskid ugovora za pokucni internet kak to ide jel mogu kaj prije raskinut ugovor bez penala ili moram bas cekat 12.10.2022?
Moglo se bez penala do 30.06. zbog povećanja cijena.
Nokia Model G-2425G-A
mislim da ne podrzava wifi 6
Nokia Model G-2425G-A
mislim da ne podrzava wifi 6
Hvala. To mi se čini baš kao minus :(
Inače, jesi zadovoljan sa uslugom, mislim na internet?
Ja sam planirao uzeti eon trio premium, ali to se ne isplati, tako da ću uzeti eon trio full, i zasebno HBO MAX.
Sada sam na T-com-u i zadovoljan sam uslugom u potpunosti, ali sada je prilika za raskinuti uslugu i boostati net na 1Gbit :)
A i financijska ušteda će biti. Taman da si kupim ubi-6-pro
Kupiš si vlastiti Wi-Fi 6 router i spojiš ga na njihov. Stvarno ne vidim problem u tome. Njihov koristiš za fiksni telefon, a vlastiti za sve ostalo. Tako ja na A1 već dvije godine koristim i ni najmanjih problema...
Bar danas Wi-Fi 6 routeri nisu toliko skupi. Evo, Xiaomi Router AX3200 je trenutno na akciji 415,20 kn u Mi Store.
Dali imaju pristup 5G mreži ili samo 4G tarife pokućni internet 2STAY PLUS na pretplatu i NET2GO for tourists?
Dali imaju pristup 5G mreži ili samo 4G tarife pokućni internet 2STAY PLUS na pretplatu i NET2GO for tourists?
Mislim da trenutno još uvijek smo mobilne tarife imaju pristup 5G mreži, ne i pokućni internet.
Dali imaju pristup 5G mreži ili samo 4G tarife pokućni internet 2STAY PLUS na pretplatu i NET2GO for tourists?
Mislim da trenutno još uvijek smo mobilne tarife imaju pristup 5G mreži, ne i pokućni internet.
NET2GO for tourists je mobilna tarifa šta je s njom?
Pretpostavljam da ima pristup 5G, ali limitiran na 75 Mb/s, kao i ostale tarife na bonove. Treba pitat službu za korisnike...
Uputi opet. Imali su ogromnu gužvu zbog prijelaza s jednoga sustava na drugi i bilo je problema. Uputi im sada i odgovorit će ti.
Kolega, i sam znaš da sve tehničke informacije nećeš saznati na Facebooku niti telefonu nego isključivo na mailu. Pošalji upit preko kontakt forme ili direktno na mail info@telemach.hr, pa vidi što će ti odgovorit.
Pa gle, možda ni oni sami ne znaju koji su limit brzine za bonaše postavili. 😂
Nije da ih branim, ali branit ću i preporučivat svima onoga tko mi je zadavao najmanje glavobolje, a to je svakako Telemach. Jer kažem, većih problema s njima nikada nisam imao. Čak i kad bi dobio astronomski račun, za što se žena u poslovnici ispričala, iskrižala ga i rekla da platim toliko koliko ona vidi na računalu, smatrao sam to korektnim. Jer, identična, ako ne još gora situacija me dočekala na A1 koji nisu htjeli napraviti isto nego me s telefona vozali na mail, pa s maila na telefon i onda nakon pisanja prigovora, pozitivno odgovorili na isti, a još se nisu ni ispričali za vlastitu pogrešku.
S HT-om sam začuđujuće imao identičnih problema, ne osobno ja, ali moji u čije sam ime riješavao te probleme jer se oni baš u to sve ne razumiju. Dakle, kod HT-a je bila situacija da su moji jedne godine uzeli pretplatu + mobitel; ista tarifa, isti mobitel i dok je jedan broj dobio sve obećano, drugi je dobio puno veću cijenu pretplate, a ponuda koju su uzeli bila je identična. Zatim je tu bilo problema s kašnjenjem isporuke uređaja kupljenog preko webshopa, sve je rezultiralo tome da je jedan član obitelji bio bez mobilne usluge kompletno nekih tjedan dana, možda koji dan više. Tog člana obitelji je to toliko sve razljutilo da je po isteku ugovora odmah prešao na Tele2 (prije HT-a bio na Vipu godinama). Danas ta osoba ne želi iz Telemacha, pa čak ni kada je dobila taj astronomski račun jer su stvarno svaki puta prema nama bili korektni. I kada bi se dogodio neki sitan problem, uvijek bi uz ispriku išla neka vrsta obeštećenja kao što već spomenuh. Na kraju je sve rezultiralo time da su 3 od 4 mobitela u kući na Telemachu, a i taj 4 koji je otkad je mobitela u Hrvatskoj na HT-u planira prelazak na Telemach jer dobiva manje po puno višoj cijeni u HT-u.
Ne gledam negativno ako se dogodi neki problem; svakome se može dogoditi. Ali gledam negativno ako me netko uporno pravi budalom. Još jedan primjer, A1 popust postojećim korisnicima po isteku ugovorne obveze ne da. Telemach da svima, doslovno; dvoja članova obitelji dobili popust na uređaj, bez obzira što je jedan član obitelji bio na pretplati bez ugovorne obveze. Čak nisu ni tražili popust, čovjek u poslovnici im je odmah rekao da dobivaju popust. Ovoga u A1 nema, nema pa da se na trepavice postaviš. Baš smo o tome pričali na poslu; dvoje kolega s kojima radim, prešlo je iz A1 u Bonbon/Telemach jer usluge su postale preskupe za ono što nude, a popust ne mogu dobiti kao postojeći korisnici. Ideš tamo gdje te najviše cijene...
I eto, bar me ti znaš kao bivšeg Avastovog fana. I sam znaš koliko sam ga branio jer sam bio vrlo zadovoljan s istim i nije izazivao probleme. Također znaš i kako sam ga otkantao i krenuo protiv njega na svakom koraku. Upravo to se dogodi kada kompanija krene krivim putem. S Telemachom se može dogoditi isto; mogu krenuti putem Avasta i postati mi od omiljene najomraženija kompanija. Ali eto, do daljnjeg su za mene vrh jer su najbolji omjer cijene i kvalitete i odnos prema korisniku (bar meni) im je na vrhuncu.
Živjeli!