Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja elekt

poruka: 8
|
čitano: 6.323
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja elekt".
14 godina
offline
Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja elekt

Ova elektrifikacija vozila možda nema toliki ekološki utjecaj, šta je ono rečeno na forumu, zbog neekološke proizvodnje struje (iako po mojoj racunici koja obuhvaća idealne uvjete koje imam za posjedovanje električnog vozila, vozia bi se ultra povoljno, a da ne govorim o električnom motoru, gdje se tako reć voziš besplatno...), ali ovi elektrificirani gadgeti, uključujući električne bicikle... 10km od kuće do ureda, iz predgrađa u grad, u 20 min. Znači imam auto samo zato što imam obitelj a da sam momak ima bi auto zbog cure - ali osim toga ne vidim nikakav drugi razlog za imat auto više. Više od dobrog romobila ne treba u gradu. 

 

I samo pratim razvoj ovih gadgeta. Jedan dan će se kao bicikla moći tako iznajmit putnički dron pa malo prozujat. 

 
1 3 hvala 0
2 godine
protjeran
offline
Re: Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja e

Zašto baš tih 1.6 km prijeći  romobilom , a ne električnim ATV om ili nekim drugim homologiranim sredstvom. Naposljetku i hodanjem.

Zamisli koje uštede u energiji, zdravlju i sl. možemo ostvariti hodanjem ta 1.6 km.

Očito se radi o romobilskom lobiju.

15 godina
offline
Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja elekt

svako doba ima svoj marketing no u pozadini je uvijek isto: zarada proizvođača/dilera. i ništa osim toga.  

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
3 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja e
Jebena zamjena za auto... Pogotovo po kiši i snijegu 😁
Moj PC  
7 0 hvala 0
16 godina
online
Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja elekt

Najveći problem auta je što se ljudi masovno njima voze na posao a u prosjeku u jednom autu se vozi jedan čovjek (a neki od njih čak imaju i više auta).

Idealno zamjensko vozilo za auto bi za takve slučajeve bio nekakav jednosjed s krovom i mjestom za prtljagu.

 

Električni romobil je zamjena za bicikl ili motor a ne auto. A u tom slučaju, ekološki, bolji je bicikl.

Amenoum
 
8 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja e
PaleRider kaže...

Najveći problem auta je što se ljudi masovno njima voze na posao a u prosjeku u jednom autu se vozi jedan čovjek (a neki od njih čak imaju i više auta).

Idealno zamjensko vozilo za auto bi za takve slučajeve bio nekakav jednosjed s krovom i mjestom za prtljagu.

 

Električni romobil je zamjena za bicikl ili motor a ne auto. A u tom slučaju, ekološki, bolji je bicikl.

Ovo bi bila zamjena za auto za većinu ljudi... da ne košta toliko mnogo.

15 godina
offline
Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja elekt

-zanimljive studije koje imaju želju nešto promovirati.. i kao u pravilu oni koji izračunavaju 'previde' par sitnica-faktora.. 'slučajno' da ne pokvare željene rezultate..

-npr, ova studija, .. -kad je rađena? hint, pandemija? što kad u godini pandemije i lockdowna, rada od kuće (time smanjen gradski promet, auti-cesta-gužve).. vs da nema pandemije i povezanih posljedica?

.. što ako je rezultat smanjenja zagađenja, co2 i sl. jednostavno rezultat pandemije, zabrana-ograničenje kretanja + tjedan su bili bez goriva (već zaboravljeno).. kakvi bi rezultati bili bez pandemije? Realni? Kakvi su tad ovi rezultati? .. -> željeni ili studije rade naivci koji svaki put previde 'sitnice', ''slučajno''.. kao mali perica u prvom razredu kad piše zadaću ili test. Jesu li samo naivni, uzimaju li s-bez razloga neke faktore kao što ih ispuštaju-previđaju?

 

-što da pandemije nema i da je razlika recimo zanemariva? što bi to značilo za politiku poticanja-poreza eko + stranke koje drmaju tim fondovima? .. naravno da tad takav neželjeni rezultat studija neće dati, neovisno jesu li ispustili neki važan kriterij iz formule slučajno ili namjerno.. previše interesa-biznisa u svemu da bi se slučajno stvari tako događale. Nema slučajnosti u biznisu, interesima.. tj eliminira se koliko je moguće.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Izračunat ekološki utjecaj šireg prihvaćanja e
Ja za tih 1,6 km se većinom koristim HŽ uslugom...i zadovoljan sam s brzinom s obzirom da putovanje HŽ Šibenik-Rijeka traje 28 sati
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice