Zanimam me koja je formula za izračun potrošnje goriva u određenom stupnju prijenosa (brzini...1,2,3,4,5) ?
Hvala!
Zanimam me koja je formula za izračun potrošnje goriva u određenom stupnju prijenosa (brzini...1,2,3,4,5) ?
Hvala!
Zanimam me koja je formula za izračun potrošnje goriva u određenom stupnju prijenosa (brzini...1,2,3,4,5) ?
Hvala!
Ovisi o kubikaži vozila, materijalima izrade stublina i klipova, tehnološkoj obradi materijela, načinu ubrizgavanja i mješanja smjese, okrentnom momentu stroja u tom času , brzini kretanja , vrsti goriva i vrsti motora ( i sigurno još puno toga što sam sigurno izostavio ) .
Manje više danas ti svi auti imaju putno računalo koje ima opciju prikaza trenutne potršnje, s time da onda zna varirati od 5.nešto pri brzni od 100 Km/h i 1800 okretaja pa do skoro nevjerojatnih 20 litara .
Zanimam me koja je formula za izračun potrošnje goriva u određenom stupnju prijenosa (brzini...1,2,3,4,5) ?
Hvala!
Ovisi o kubikaži vozila, materijalima izrade stublina i klipova, tehnološkoj obradi materijela, načinu ubrizgavanja i mješanja smjese, okrentnom momentu stroja u tom času , brzini kretanja , vrsti goriva i vrsti motora ( i sigurno još puno toga što sam sigurno izostavio ) .
Manje više danas ti svi auti imaju putno računalo koje ima opciju prikaza trenutne potršnje, s time da onda zna varirati od 5.nešto pri brzni od 100 Km/h i 1800 okretaja pa do skoro nevjerojatnih 20 litara .
Na Santa Fe-u od mog starog skoci i na 99 litara pri malo jacem startu :)
Zanimam me koja je formula za izračun potrošnje goriva u određenom stupnju prijenosa (brzini...1,2,3,4,5) ?
Hvala!
Mislim da je to jaaako komplicirana formula, u biti neznam dal takvo nešto uopće postoji...
Ima milijun faktora koji su u igri...
A cuj recimo u trećoj brzini trenutna potrošnja može biti 15 L kad stisneš gas do poda ili 0 L ako voziš nizbrdo i kočiš motorom (znači bez gasa) i okretaji su iznad 2500 rpm
jer onda ECU potpuno isključuje ubrizgavanje.
ECU određuje koliko goriva se ubrizgava u određenom trenutku ovisno o informaciji koje dobiva sa senzora: IAT, MAF, ECT, TPS, lambda sonda...
Sta se tice mjenjača naravno da ce pri istoj brzini kretanja biti manja potrošnja u 4. brzini na 2000 rpm nego u 2. na 5000 rpm
Mene je uvijek zanimalo jeli veća potrošnja na uzbrdici (tipa Split-Klis) u 4. brzini s manje gasa ili u 5. brzini s malo više gasa jer se auto ipak više muči. Kakva su vaša iskustva?
di ces u petoj tamo uzbrdo
u petoj sa više gasa je nesto veca potrošnja zbog vece brzine i broja okretaja motora, veceg opterecenja..
Mene je uvijek zanimalo jeli veća potrošnja na uzbrdici (tipa Split-Klis) u 4. brzini s manje gasa ili u 5. brzini s malo više gasa jer se auto ipak više muči. Kakva su vaša iskustva?
Dugopoljcima je auto dobro ako uz klis moze ic 160 :)
di ces u petoj tamo uzbrdo
u petoj sa više gasa je nesto veca potrošnja zbog vece brzine i broja okretaja motora, veceg opterecenja..
Ja tamo bez greske idem u 5 uzbrdo. Je da jedva ubrzava ali ide :)
Mene je uvijek zanimalo jeli veća potrošnja na uzbrdici (tipa Split-Klis) u 4. brzini s manje gasa ili u 5. brzini s malo više gasa jer se auto ipak više muči. Kakva su vaša iskustva?
Dugopoljcima je auto dobro ako uz klis moze ic 160 :)
di ces u petoj tamo uzbrdo
u petoj sa više gasa je nesto veca potrošnja zbog vece brzine i broja okretaja motora, veceg opterecenja..
Ja tamo bez greske idem u 5 uzbrdo. Je da jedva ubrzava ali ide :)
Moja astra sa 80 KS se muči pošteno uz Klis, ne može na svim dionicama ići u 5. brzini. Osim ako ću forsirat 4. do 5000 RPM
Puno ,fiesta 82 hp po gradu 8-9 litara vozia brzo ,vozia sporo dode mi na isto.