Vožnja bez položenog vozačkog ispita

poruka: 124
|
čitano: 52.871
|
moderatori: XXX-Man, pirat, vincimus, Lazarus Long, DrNasty
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Vožnja bez položenog vozačkog ispita
Vozački sam upisao u 12 mjesecu 2015. i do sada sam položio pravila,prvu pomoć i došao do 12 sata vožnje.
U 3 mjesecu sam kupio skuter i nakon 2 mjeseca sređivanja počeo sam ga voziti prije par dana.
I baš danas sretnem policajca na motoru onako pretjecao me s lijeve strane i dao znak rukom da stanem.
Pitao me za vozačku,ja kažem da nemam. I tako sam mu dao osobnu i prometnu dozvolu i on mi napiše kaznu.
Kazna je 5000 kuna +500 kuna troškova prekršajnog postupka.
Rekao mi je da se može podnijeti žalba u roku od 8 dana i da ću vjerojatno završiti samo s nekim ukorom.
Sad me zanima je li stvarno tako ili je lagao ? Imam li šanse da se izvučem bez kazne?

I recimo da mi odbiju žalbu i da moram platiti kako to ide?
Pitam jer sam student i naravno nemam lipe na računu pa kako će to naplatiti? Imaju li roditelji veze s tim s obzirom da sam punoljetna osoba(19 godina) koja sama odgovara za sebe?
I ovo mi je prvi prekraj
 
0 6 hvala 0
14 godina
offline
Re: Vožnja bez položenog vozačkog ispita

Nema više mame i tate imaš 18+ sad si samostalan. Bit će kazna opravdanje nemaš jer nemaš šare.

 

Prošla su vremena kad smo ko klinic mažnjavali starcima aute i vozikali se po kvartu.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Vožnja bez položenog vozačkog ispita

to su bili divni dani... a sad 90% njih nebi znalo s 18 ni krenit s autom... 

srica pa jos uvik postoje pripizdine di panduri ne zalaze... 

15 godina
offline
Re: Vožnja bez položenog vozačkog ispita

- vozački košta (novac), skuter košta (novac).. za to dvoje si imao novca, imat ćeš i za kaznu.

- možeš se žaliti, tražiti blažu kaznu, morao bi dokazivati socijalni status (neimaštinu..) i uvjeriti sud da nećeš ponoviti djelo.