Nakon prodaje Palit GTX 460 768 MB DDR5, (moj review iz 2010 godine) i nadoplate od 255 kuna uzeo sam Gainward Geforce GTX 650 Ti pa napravio mini review.
Grafička i specifiakcije iste:
*veća slika
Kutija te grafička smještena u kućište:
*veća slika*veća slika
Vidi se da je grafička kartica jako malih dimenzija šta je zgodno ako u kućištu baš i nemate previše mjesta. U pakiranju se ne dobije ništa osim quick guide te CD sa driverima. Također zahtjeva samo jeda 6 pinski konektor. Temperature Grafičke u testovim sew je kretala oko 60 stupnjeva dok je stara GTX 460 imala temperature oko 76 stupnjeva no nakon šta sam promjenio termalnu pastu i tamo su temperature malo pale te se kretale od 67 - 73 stupnja. Ventilator je OSJETNO tiši nego kod stare Palit grafičke, a to se odnosi na sve brzine. Kada ga se stavi na recimo 60% to se jednostavno nemože usporedit koja je razlika u količini proizvedene buke.
Ja sam odmah podesio Core i Memory clockove kao šta ima Golden Sample verzija od Gainwarda jer nema smisla da se drži na defult taktovima. Za daljnje overclockanje ću vidjet sa vremenom. Procesor radi na default taktovima
*veća slika
Da odmah kažem da su performanse naspram GTX 460 sa 768 memorije osjetno bolje. FPS je značajno porastao te je stabilniji čime se dobiva na većoj fluidnosti. Naravno, korstim 1080p rezoluciju i u igrama se kartica sa najnižim AA i FXAA nosi sasvim korektno i igrivo dok kod nekih viših brojeva AA i multisamplinga kartica jednostavno poklekne šta je i normalno za ovaj kalibar grafičke.
Meni se je nadogradnja ekstra isplatila jer sam za 255 kuna dobio Kepler generaciju, novu grafičku karticu sa garancijom i iznenađujući porast performansi. Po meni, da kartica košta kakvih 950 kuna bila bi ekstra povoljna kupnja. Ovako vidim da u Linksu imaju razne nereferentne modele koji znaju imati cijenu i oko 1400/1500 kuna šta ipak smatram da je previše pošto se za jako malo nadoplate može uzeti kvalitetnija grafička. No može se naći za već oko 1000 kuna šta je sasvim korektno, (ja sam GTX 460 kada je izašla platio 1600 kuna ako se ne varam).
Pa evo malo testovi u brojevima šta sam odvrtio, kao šta rekoh 1920x1080 rezolucija monitora).....
3DMark 11 - rezultat
*testiranje vršeno prema ovim pravilima iz Bug Forum 3DMark 11 teme
Unigine Heaven Benchmark 4.0 - rezultat
*testiranje vršeno prema ovim pravilima iz Bug Forum Unigine Heaven Benchmark 4.0 teme
_____________________________________
Hitman Absolution - (FXAA, Global Ilumination i Tesselation ukljulčeni)
- Ultra SSAO High, 16xAF, 0xMSAA
- High, SSAO Off, 8xAF, 0xMSAA
S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat - postavke - rezultat
*rezultati na istim postavkama sa GTX 460
Mafia II - postavke - rezultat
___________________
To su baš odvrćeni benchmark djelovi u igrama, a sada malo ovako laički
Crysis 3
GTX 460 - slika broj jedan - nikakav AA, teksture High GTX 460 - slika broj dva - post proces, shading, shadows i water na medium, AF = 4, ostalo na high
- na određenom mjestu GTX 460 sa postavkama koji pišu ispod slike, (ovi na slicama su postavke od GTX 650 Ti) ima od cca 28 - 36 FPSa dok GTX 650 Ti sa postavkama vidljviim na slikama na tom istom mjestu daje cca 36-55 FPSa
Far Cry 3 - postavke - igra radi fluidno na cca 40 FPSa
Assassins Creed 3 - postavke na maksimum, AA na normal, (sa GTX 460 postvake su bile na medium) i FPS je također porastao te je igra osjetno fluidnija; pa čak i u famoznom Bostonu gdje je prije na ovom mejstu FPS znao biti na oko 22/25 dok sada ne pada ispod 30
Skyrim - jako modani Skyrim, (250 modova, HD teksture itd itd - po ovom guideu šta sam napravio) je dobio cca 15 FPS boosta te mnogo stabilniji framerate i to sa forsiranim 4xAA i 16xAF iz nvidia control panela, (sa GTX 460 je bilo 0xAA te 4xAF)