Kako će umrijeti PC gaming

poruka: 687
|
čitano: 114.345
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Da se odmah ispravim, PC gaming neće umrijeti, no jako skoro će postati samo margina visokobudžetnog gaminga. Preživjet će strategije i RTS-ovi, sve dok developeri ne pronađu povoljno rješenje za velik broj kontrola i učinkovito upravljanje jedinicama (Kinect?), te i njih prebace na profitabilne platforme.

Zašto će umrijeti?

Nije teško zaključiti. Pirati će ga uništiti. Neće doći igra koja će se kopirati i kad će developeri reći „bilo je dosta PC gaminga“, već je piratstvo maligni tumor koji PC gaming godinama uništava.

Kriv je apsolutno svaki igrač koji igra piratske kopije PC igara, bez obzira na državu u kojoj stanuje i svoj ekonomski položaj.


Razlozi koji pronalaze pirati:

 

1.  Igre su preskupe.

 

Igre na stranim webshopovima koštaju 250 kuna potpuno nove, stare 2-3 mjeseca su oko 150 kuna.
Mogu se kupovati kreditnim i debitnim karticama.

 

2. Danas izlaze samo sr*nja koja nisu vrijedna igranja. Gdje su stare legendarne igre?

 

Igre su danas bolje, skuplje i dotjeranije nego ikad. Da nevaljaju, ne bi skidali piratske kopije, već bi igrali iste one stare igre koje toliko hvalite.

 

3. Igre imaju rigorozne DRM zaštite.

 

Igre poput Machineriuma, World of Gooa i Demigoda nemaju nikakve zaštite. Postotak kopija nasuprot orginalnim igrama je veći od 80%, a sva tri naslova su pokupila odlične ocjene kod kritičara i vrlo su dobro prihvaćene od strane igrača.

 

4. Skidam piratske igre da isprobam prije kupnje. Ne želim kupiti mačka u vreći.

 

Igre imaju demo verzije, otvorene Beta verzije i brojne druge načine kako isprobati igru. Čak i da nema ništa od toga, i da koristitite piratsku kopiju za probu, to ne uključuje dva prelaska Dragon Agea u trajanju od 60 sati.

 

5. Igre će kupiti bogate zemlje. Hrvati imaju pametnijih stvari za kupovati.

 

Ne, svi su jednako odgovorni. Ako se proda dvjesto tisuća primjeraka igre od koje se očekivalo dva milijuna, onda niti bogate države nisu zadovoljile prodaju, te je PC gaming nepovoljan za daljnji razvoj. Loša igra nije razlog, budući da primjerice Mafia II u piratskom izdanju višestruko premašuje orginalnu prodaju.

 

6. Igram igre zbog multiplayera. Samo se igre s CD-ključem moraju kupiti.

 

Krivo. Postoje brojne vrhunske igre koje kvalitetu polažu u igru za jednog igrača, poput Mass Effecta, Fallouta, The Elder Scrollsa. Ako se kupuju samo multiplayer igre, samo će se multiplayer razvijati, a tek ćete onda imati razloga za prigovaranje o orginalnosti. Singleplayer za razvoj stoji deseterostruko razvoju multiplayera, a uzima se zdravo za gotovo.

 

7. I na konzolama se piratizira.

 

Da, ali to se ni približno ne očituje kao na PC-u. Forumaši tvrde da PC gaming ne može propasti jer ima deset puta više igrača nego na konzolama. Zašto je onda tolika količina igrača ostvarila ukupnu prodaju Black Opsa manju od 5% u odnosu na verzije za Xbox i PlayStation 3?

 

 

 

Što će se na kraju dogoditi. PC developeri koji su godinama razvijali za PC, sad mu potpuno okreću leđa. Cevat Yerli (Crytek), John Carmack (ID), Robert Bowling (Infinity Ward), Cliffy B (Epic Games), ljudi iza Rockstara i brojnih drugih kompanija, u intervjuima se okreću prema konzolaškom tržištu. Igre se ne mogu razvijati samo zbog multiplayera, jer bi u najkraćem mogućem periodu došlo do zasićenja tržišta i potpune nezainteresiranosti igrača.

Tvrtke poput Rockstara zarađuju više nego kad su nosili teret PC-a uz sebe, jer igrači umjesto da piratiziraju na PC-u, nerijetko kupe konzolašku verziju. Vjerujem da će istim stopama krenuti i Crytek, nakon ovomjesečnog debakla s leakanim Crysisom 2, koji će vrlo vjerojatno propasti na PC tržištu i veći dio vrhnja ubrati na konzolama.

Izdavači navode kako je prerizično raditi velike uloge na PC-u, osobito u ekskluzivama, stoga će igre imati značajno manje budžete, biti značajno slabije kvalitete i rjeđe izlaziti. Isto tako, nitko neće riskirati s novim franšizama, već će ići u izradu provjerenih nastavaka.

Danas, čak i igre koje bi bile savršene kao PC ekskluzive, poput Witchera 2, moraju imati verziju za konzole u vidu kao jedini mogući opstanak tvrtke ukoliko piratija uništi igru.

PC gamin danas opstaje samo zbog dvije stvari:

1. Xbox-a 360 – Zbog slične arhitekture, konverzija igara za PC je vrlo jednostavna. Da je arhitektura komplicirana kao ona za PlayStation, nitko se ne bi zamarao s konverzijama za parsto tisuća primjeraka više.

2. Konzola općenito – Moćna generacija konzola pomaže PC gamingu u stagnaciji hardvera. Isti hardver koji e 2008. gurao igre na visokim postavaka, radi to i dan danas. DirectX 10 i DirectX 11 nisu pokazali apsolutno nikakav napredak u odnosu na prastari DirectX 9, a teselacija i slične sprdačine su samo mrtvo slovo na papiru. Da je potrebno svakih 12 mjeseci kupiti novu grafičku karticu od 2000 kuna za te dvije i po vrijedne PC igre godišnje, već dugo nitko ne bi bio PC igrač.

 

 

 

Kao zaključak, godinama sam bio igrač na PC-u, arogantan i ignorantan kao velik broj srednjoškolaca na Bugovom forumu. Hardver je bio moćan, igre izgledale predivno, a PC je vrvio fantastičnim ekskluzivama. Danas, uz popularnost torrenta i širokopojasnog interneta, piratstvo je toliko uzelo maha da će uskoro potpuno iskorjeniti pojam „PC gaming“. Kvaliteta igara na PC-u je u posljednjih nekoliko godina jako pala, i sad dobiva samo mrvice od elitne igraće kreme koja izlazi na konzolama. PC igrači su sami krivi, a i to malo što imaju, uništit će skidanjem leakanih Beta verzija i vodeći se nevaljalim gorenavedenim argumentima kojima opravdavaju piratiju. Barem imajte obraza, recite – KRADEM i nije me briga. Svaki zabijte zadnji čavao u lijes PC Gaminga.

 

 
61 145 hvala 11
15 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Sinatra kaže...

 

Kao zaključak, godinama sam bio igrač na PC-u, arogantan i ignorantan kao velik broj srednjoškolaca na Bugovom forumu. Hardver je bio moćan, igre izgledale predivno, a PC je vrvio fantastičnim ekskluzivama. Danas, uz popularnost torrenta i širokopojasnog interneta, piratstvo je toliko uzelo maha da će uskoro potpuno iskorjeniti pojam „PC gaming“. Kvaliteta igara na PC-u je u posljednjih nekoliko godina jako pala, i sad dobiva samo mrvice od elitne igraće kreme koja izlazi na konzolama. PC igrači su sami krivi, a i to malo što imaju, uništit će skidanjem leakanih Beta verzija i vodeći se nevaljalim gorenavedenim argumentima kojima opravdavaju piratiju. Barem imajte obraza, recite – KRADEM i nije me briga. Svaki zabijte zadnji čavao u lijes PC Gaminga.

 

Ovdje si apsolutno u pravu.

Nesto mi se dogadja. Dopiydilo mi je piydit :(
15 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming
World Championships: 7, GP started: 269, GP wins: 91, Podium finishes: 154, Pole positions: 68, Fastest laps: 76, Points: 1,441
 
44 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

kad sam vidio naslov teme, uopće nisam sumnjao ko je autor {#}, ajde, stvaraš reputaciju.

 

E sad, koja je poanta, osim ponovnog nabrajanja svega što si rekao u temi o PS i piratstvu i počinjanja flamewara, ne kužim? Jel pozivaš ljude da ne piratiziraju? Samo objavljuješ manifest?

iddqd
 
23 0 hvala 0
16 godina
offline
Kako će umrijeti PC gaming

To što se developeri okreću izradi igara za ps3 i x360 ne znači da će PC gaming umrijeti. Ukreću se jer se tamo vrti velika lova.

 

Btw, dobra igra će se dobro prodati na PC-u ako ona to zaslužuje. Ne brini se ti za Crysis 2, siguran sam kako će imati rekordne prihode.

 

I dalje ima timova koji su vjerni PC-u jer su svjesni njihovih potencijala i nikada se nisu žalili na piratstvo upravo zbog toga što su isporučili kvalitetan proizvod. EA bi bio lud kada bi odlučili da BF3 bude ekskluziva za PC, to bi za njih značio veliki gubitak jer će si igra sigurno masovno prodati na konzolama.

 

Oni koji se najviše žale na piratstvo je Crytek koji uporno želi prodati svoj engine kroz svoje igre koje igrači ne vole zbog neoriginalne priče, a igra je često služila samo kao test igra nove konfiguracije.

 

Također, kako možeš reći da igre umiru, ako se Bad Company 2 prodao u više primjeraka na PC-u nego na obe konzole zajedno.

 

Još jedan razlog piratstva su i bahate i pohlepne kompanije koje samo zanima novac, a kvaliteta igre je u drugom planu, tu je svjež primjer Black Ops koji još nije dobio kvalitetan patch koji će optmizirati igru. Još je gora situacija na PS3. Kompanije bi se trebale ugledati na Valve koji sluša želje igrača i stalno izbaciju nove patcheve, DLC i to čak besplatno kako bi se igrači stalno vračali njihovim igrama. Jesu li se oni ikada žalili na piratstvo?

 

Dok god je dobrih izdavačkih kuća koje slušaju želje igrača PC gaming neće umrijeti!

I'm just sayin'
Moj PC  
47 0 hvala 3
16 godina
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Let the games begin.

 

Iako mislim da si previše radikalan u stavovima, te isto tako puno previše negativan u komentiranju bilo čega - imaš donekle pravo.

 

Gaming na PC neće umrijeti ni nestati, ali će se sigurno drastično promijeniti. Pozdravljam opciju još žešćih DRM-ova, hardverskih banova i bilo čega sličnoga. Samo to može smanjiti piratstvo.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
 
15 9 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

sve sto si nabrojao je cisti bullshit za mene...

 

recimo ja kupujem zadnjih par godina igre kao sto nikad nisam prijasnjih godina.. velika vecina otpada na STEAM ali bome i na boxane verzije..  

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Si

1.  Igre su preskupe.

 

Igre na stranim webshopovima koštaju 250 kuna potpuno nove, stare 2-3 mjeseca su oko 150 kuna.
Mogu se kupovati kreditnim i debitnim karticama.


 

7. I na konzolama se piratizira.

 

Da, ali to se ni približno ne očituje kao na PC-u. Forumaši tvrde da PC gaming ne može propasti jer ima deset puta više igrača nego na konzolama. Zašto je onda tolika količina igrača ostvarila ukupnu prodaju Black Opsa manju od 5% u odnosu na verzije za Xbox i PlayStation 3?

 

 

1. Igre su preskupe! Razmisli malo, ako kupiš svaki mjesec npr. 2-3 igre (ako ima išta dobro) i one koštaju ajd rećemo 180 kn (konzole još skuplje), znači potrošit ćeš na igre 540 kn. Sad ti reci da nije puno 540 kn. I još moraš čekati da te igre dođu iz stranih zemalja.

 

7. Samo za usporedbu, ako Killzone 3 ne premaši broj downloada Crysis-a 2 onda me pokopaj živog.

 

Pogledaj samo igre: Crysis 2,Killzone 3,Far Cry 2,C&C 4,Dragon age 2,Just Cause 2,Cod 2,3,4,5,6,7,  sve te igre su samo nastavci,prequali. Ne kažem ja da su loše, ali nemaju originalnosti.

Bilo bi zgodno... Ali nije potrebno.
13 godina
protjeran
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Koliko tipkanja za ne reci nista pametno.

 

PC gaming ce te debelo nadzivjeti. 

 
51 1 hvala 1
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Frentt kaže...

1. Igre su preskupe! Razmisli malo, ako kupiš svaki mjesec npr. 2-3 igre (ako ima išta dobro) i one koštaju ajd rećemo 180 kn (konzole još skuplje), znači potrošit ćeš na igre 540 kn. Sad ti reci da nije puno 540 kn. I još moraš čekati da te igre dođu iz stranih zemalja.

Igre nisu preskupe. Tko igra 3 naslova mjesečno? Tko ima tolko vremena? Tko može uživati u igri koju igra samo da bi ju prešao? Sa jednom igrom, ako ju odabereš kako treba i ako ćeš uživati u njoj, provest ćeš igrajući je dovoljno vremena da ti neće biti skupa.

 

Imam prosječnu hrvatsku plaću i kupujem 1 igru mjesečno, a dalje tvrdim - igre nisu preskupe ako si dovoljno inteligentan da ne kupuješ u Algoritmu.

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Sinatra kaže...

 

2. Danas izlaze samo sr*nja koja nisu vrijedna igranja. Gdje su stare legendarne igre?

Jedino se s tim slazem. Ja stvarno neznam koju sam noviju igru igrao vise od 10min(ima mozda dvije-tri), a i mozda je problem u meni sto nemam vise volje.

Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet. Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe.
14 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

eto, idem ja dat svoj doprinos i idem kupit black ops u algoritam, tak da mozemo docekati i nastavak... nemorate mi zahvaljivati:D

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Igre su u pravilu preskupe (barem razvikani hitovi) jer pružaju premalo. Danas je normalno da igra "traje" ispod 10 sati. To je pljačka!

Inaće, imam 30-40 originalnih naslova, tako da mi se nema tko kačit kako kradem. Svaku igru koja mi se svidi i u kojoj vidim potencijala za dužu zabavu kupim.

Nažalost to obično nisu razvikani megahitovi o čijoj prodaji ovisi stabilnost platforme. {#}

Why so serious???
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Frentt kaže...

 

 

 

7. Samo za usporedbu, ako Killzone 3 ne premaši broj downloada Crysis-a 2 onda me pokopaj živog.

 

 

Teško da će K3 nadmašiti broj downloada, ipak treba skinuti 46 GB...

I'm just sayin'
16 godina
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Sa ovom temom ponovo dobivamo ovo

 

 

ššššš - možda su u šumi
Moj PC  
6 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Developeri se nece odrec PCa, ne zaboravite da je ta industrija ipaj pokretac velikim dijelom cijele PC industrije. Developeri nastoje napraviti sustav sto bolji i koji jednistavno nece dosvoliti igranje bez autorizacije sa master serverom. Cak i SP ce biti online ili usko vezan sa online serverima za neku autorizaciju. Isto tako, velike AntiCheat organizacije zajedno sa developerima i publisherima na HW ID banovina i shareanju informacija, pa onaj koji je banan po HWu nece moc nista ...
ptspclan.com | visit us ^^
13 godina
protjeran
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
luka_cro kaže...
Sinatra kaže...

 

2. Danas izlaze samo sr*nja koja nisu vrijedna igranja. Gdje su stare legendarne igre?

Jedino se s tim slazem. Ja stvarno neznam koju sam noviju igru igrao vise od 10min(ima mozda dvije-tri), a i mozda je problem u meni sto nemam vise volje.

to opet nije vezano iskljucivo za pc. sve konzole su probivene, na xboxu se piraterija igra skoro od izlaska... nikakve veze izmedju naslova i teksta koji ga slijedi. ovako je to mogao naslovit "kako ce umrijeti gaming", no opet suvisna i promasena tema.

13 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming

Kao sto njih nije briga oce napravit kvalitetnu igru nego da dobiju sto vise para od igre pa ju izbace prije nego treba na trziste (kao black ops) tako i mene zanima da dam sto manje para za drlog igricu (a dat cu 0kn). Naravno cast iznimkama kao crysis 2 koje ce bit vjerujem vrhunska igrica i nadam se da ce bit battlefield 3 pa cu za te dvije igrice probat izdvojit nesto novaca da ih uzmem i igram najmanje 2-3 godine.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Kako će umrijeti PC gaming
Gdje cu ja koji nemam plate kupovati igre itd... zato moram skidati sa neta a tako i drugi koji nema viska novaca i koji u bolje stvari ulazu novac a za zabavu je lako.
Networking Admin,nemam 15 godina takav mi je nick :)
Moj PC  
2 6 hvala 0
15 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Sinatra kaže...
 Barem imajte obraza, recite – KRADEM i nije me briga. Svaki zabijte zadnji čavao u lijes PC Gaminga.

 

To se radi jer se zakon ne sprovodi.Kako se u americi ljudi ne usude skidat,ima toga tamo ali vrlo malo.Takva je ljudska narav nažalost,uzmi dok ti se dopusti.

koliki mi je da ga pola moran držat u živideru
13 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...

to opet nije vezano iskljucivo za pc. sve konzole su probivene, na xboxu se piraterija igra skoro od izlaska... nikakve veze izmedju naslova i teksta koji ga slijedi. ovako je to mogao naslovit "kako ce umrijeti gaming", no opet suvisna i promasena tema.

Assassins Creed II je na konzolama leakao prije izlaska, pa je svejedno prodano više od osam milijuna primjeraka u prvih tri mjeseca prodaje.

 

MasinGeri kaže...

Kao sto njih nije briga oce napravit kvalitetnu igru nego da dobiju sto vise para od igre pa ju izbace prije nego treba na trziste

 

Razvoj igara je tržišna utrka, s obzirom da postoji ograničen broj žanrova i settinga. Svima je u interesu napraviti najkvalitetniju igru i dobiti što više Game of the Year nagrada, jer tako zaradu mogu generirati kroz dvije godine postojanja.

16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Commodore kaže...

to opet nije vezano iskljucivo za pc. sve konzole su probivene, na xboxu se piraterija igra skoro od izlaska... nikakve veze izmedju naslova i teksta koji ga slijedi. ovako je to mogao naslovit "kako ce umrijeti gaming", no opet suvisna i promasena tema.

Pazi, postoji bitna razlika između piratstva na konzoli, konkretno Xboxu, i piratstva na PC.

 

Kad modificiraš Xbox, gubiš gotovo svu njegovu funkcionalnost ako te banaju. A na kraju krajeva, Xbox Live je toliko prepun sadržaja da se puno, puno manji broj vlasnika odlučuje riskirati. Da ne velim da ti od nedavno blokiraju HDD, koji doduše možeš uz nešto truda vratiti u radno stanje.

Međutim gubiš mogućnost igranja online, u bilo kojoj igri, gubiš kompletan pristup Liveu koji u SAD-u primjerice donosi jako puno toga, od live streama glazbe, do on-demand filmova itd.

Zato se malo ljudi, ako bi gledali u postocima, odlučuje na modifikaciju, previše imaju za izgubiti, i zato će se skinuti puno manje primjeraka piratske igre na konzoli u odnosu na isti naslov na PC.

 

Na PC ne gubiš ništa.

 

Još jednom kažem, treba uvest hardverske banove, pa da vidiš...

Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
Poruka je uređivana zadnji put pon 14.2.2011 11:43 (Danny_HR).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Sinatra kaže...
MasinGeri kaže...

Kao sto njih nije briga oce napravit kvalitetnu igru nego da dobiju sto vise para od igre pa ju izbace prije nego treba na trziste

 

Razvoj igara je tržišna utrka, s obzirom da postoji ograničen broj žanrova i settinga. Svima je u interesu napraviti najkvalitetniju igru i dobiti što više Game of the Year nagrada, jer tako zaradu mogu generirati kroz dvije godine postojanja.

I onda naprave njesra od igre pa moraju izdavat 30 pečeva da pokrpaju sve rupe u igrici.

 

Cinjenica je da su se prije (ne samo igrice) stvari pravile tako da je na prvom mjestu bila kvaliteta a sa kvalitetom je dosla i dobra zarada, danas se to potpuno preokrenulo.

Poruka je uređivana zadnji put pon 14.2.2011 11:51 (MasinGeri).
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...

Pazi, postoji bitna razlika između piratstva na konzoli, konkretno Xboxu, i piratstva na PC.

 

Kad modificiraš Xbox, gubiš gotovo svu njegovu funkcionalnost ako te banaju. A na kraju krajeva, Xbox Live je toliko prepun sadržaja da se puno, puno manji broj vlasnika odlučuje riskirati. Da ne velim da ti od nedavno blokiraju HDD, koji doduše možeš uz nešto truda vratiti u radno stanje.

Međutim gubiš mogućnost igranja online, u bilo kojoj igri, gubiš kompletan pristup Liveu koji u SAD-u primjerice donosi jako puno toga, od live streama glazbe, do on-demand filmova itd.

Zato se malo ljudi, ako bi gledali u postocima, odlučuje na modifikaciju, previše imaju za izgubiti, i zato će se skinuti puno manje primjeraka piratske igre na konzoli u odnosu na isti naslov na PC.

 

Na PC ne gubiš ništa.

 

Još jednom kažem, treba uvest hardverske banove, pa da vidiš...

Ovo će se teško sprovesti jer kupnjom Xboxa ti si na neki način pristao na Microsoftove uvijete korištenja i oni te imaju pravo bannati i napraviti sa konzolom šta žele, ali tko će taj posao raditi na PC, jer je PC nezavisna platforma, nitko ga nema u vlasništu itd.

I'm just sayin'
16 godina
online
Kako će umrijeti PC gaming

Koje gluposti...

Ako će išta ubiti PC gaming (a neće), onda će to biti papci koji na konzoli mirne duše iskeširaju xxx kuna za igru koju odigraju u par sati. I onda još nekoliko xxxx kuna za DLCove koji donesu po još par sati igranja svaki. Firme igraju po principu APP i svaki puta kad otvoriš ovakvu temu, svaki puta kad se buniš kako su izdavači jadni jer im se otima kruh iz usta, svaki taj put zabijaš još jedan čavao u lijes svog voljenog PC gaminga.

 

Već jako dugo nisam gejmer, od vremena Fallouta 2 nisam niti jednu igru završio, jer su sve dosadne, uključivo i HL, Mafiu, Max Payne. OK, možda je Deus Ex bio zanimljiv, ali iskreno - who cares? Imam 30+ godina i niti jedna jedina igra mi ne može ponuditi ništa novo već barem desetljeće. Iznimka su možda jedino još World of Goo, Braid ili neka slična, od nekog manjeg izdavača, ali sve ovo veliko je glomazno precijenjeno smeće.

Da nisam na Linuxu možda bi se upleo u nešto što Oleg propagira u svojoj polumrtvoj temi, ali ovako mi je povremena partija bele ili šaha online puno zanimljivija od bilo čega drugoga.

 

Najkraće moguće - izdavači su piz*e, da mogu jeb*ali bi te u mozak daljinskim kontrolerom, uzeli ti bubreg i još ti to debelo naplatili. Razvojni studio nema skoro ništa s izdavačima, osim što im mora dati prava na igru koju su sami smislili, a ne mogu izaći bez velikog izdavača, jer su im ovi zaključali tržište i nitko te neće prodavati ako iza tebe ne stoji veliko ime.

 

A ovakvi korporacijski trolovi kao Sinatra su tu samo da bi ljude malo pozivali na red. To je ona mrkva iza batine BSA. Pljuc!

Gledam te!
 
27 0 hvala 2
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...
Commodore kaže...

to opet nije vezano iskljucivo za pc. sve konzole su probivene, na xboxu se piraterija igra skoro od izlaska... nikakve veze izmedju naslova i teksta koji ga slijedi. ovako je to mogao naslovit "kako ce umrijeti gaming", no opet suvisna i promasena tema.

Pazi, postoji bitna razlika između piratstva na konzoli, konkretno Xboxu, i piratstva na PC.

 

Kad modificiraš Xbox, gubiš gotovo svu njegovu funkcionalnost ako te banaju. A na kraju krajeva, Xbox Live je toliko prepun sadržaja da se puno, puno manji broj vlasnika odlučuje riskirati. Da ne velim da ti od nedavno blokiraju HDD, koji doduše možeš uz nešto truda vratiti u radno stanje.

Međutim gubiš mogućnost igranja online, u bilo kojoj igri, gubiš kompletan pristup Liveu koji u SAD-u primjerice donosi jako puno toga, od live streama glazbe, do on-demand filmova itd.

Zato se malo ljudi, ako bi gledali u postocima, odlučuje na modifikaciju, previše imaju za izgubiti, i zato će se skinuti puno manje primjeraka piratske igre na konzoli u odnosu na isti naslov na PC.

 

Na PC ne gubiš ništa.

 

Još jednom kažem, treba uvest hardverske banove, pa da vidiš...

 

LOL.Sta će mi banati? Hard disk(SSD), Graficku? Procesor? Maticnu? Ili možda sve zajedno? Od kuda vam takve bistre ideje?
I'll be back
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Apsolutno. Uvođenje online servisa bez kojeg ne možeš igrati igru bilo bi ok.
Ako ti banaju hardver, ne možeš više pristupiti tom servisu.

Sasvim prihvatljivo.
Koliko je izvedivo, ne znam...
Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
16 godina
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
microman kaže...

 

LOL.Sta će mi banati? Hard disk(SSD), Graficku? Procesor? Maticnu? Ili možda sve zajedno? Od kuda vam takve bistre ideje?

Kad ti bannaju podlogu za miš pa ćeš onda razmisliti o skidanju piratskih sadržaja (šala).

 

Ovo će se teško sprovesti (nadam se nikad) na PC-u je on ne služi nužno za gaming, i nitko ga nema u vlasništu (Sony, Microsoft, itd.).

I'm just sayin'
15 godina
offline
Kako će umrijeti PC gaming

cijela priča oko toga nije baš jednostavna

mislim da je sad problem da imamo svi na raspolaganju previše igara odjednom

vraćam se 20+ godina unazad

1987 sam dobio Atari 520 ST

U to doba igru sam mogao dobiti samo na dva načina

  1. da mi je netko donese iz inozemstva
  2. da je kupim od lokalnog pirata

 

kako je nabavka iz inozemstva bila vrlo rijetka, igre sam nabavljao kod pirata.

ali kako ja nisam imao toliko novaca da se mogu razbacivati morao sam jako pažljivo birati kod kupovine jer izbor tada baš ni kod pirata nije bio prevelik.

i svaka igra koju sam kupio trajala je mjesecima ili godinama.

(prave kvalitetne igre možeš non stop igrati)

 

današnje igre sa te strane su večinom reciklirane kopije starijih uspješnica

čime se odmah otvara mogućnost već viđeno, niš novo

Primjer:

Pirates na Atariju sam igrao 10 godina (igrao sam toliko partija da ti pamet stane) i nikad mi nije bilo dosta

Pirates (novo izdanje za PC prije godinu ili dvije) sam igrao par tjedana i bacio ga u ladicu (nije to to iako je grafički igra u svim pogledima bolja, ali nije to to)

 

da današnjim klincima ponovo date u ruke spectrum, comodeore, amigu i atari, nek prođu sve te igre prije dolaska na moderni PC ili (konzolu) bilo bi interesantno čuti mišljenja

 

današnji marketing se svodi samo što više naslova svakog mjeseca i kvantiteta ubija kvalitetu.

Prije 3 godine sam instalirao wow i od onda nisam pokrenuo ni jednu drugu igru, a wow igram samo 1 do 2 sata dnevno, čak ni u HC neidem (prošetam se malo potrošim vrijeme i zadovoljan sam)

 

konzole neće ubiti PC igre, konzole privlače klince (jer klincu od 3 godine je jako jednostavno pokrenuti igru na konzoli, za igru na kompu treba biti stariji.

no kako odrastaju tako i otkrivaju da je PC puno bolji za igranje od konzole, eto imam prijatelja koji ima PS3 i služi mu za glednje blue-ray filmova, klinci su se PS3 zasitili nakon 3 mjeseca (a krv su mu popili da je nabavi) i sad se igraju na PC-u

 

Edit: i da ima dovoljno love da im kupi igre, ali ni klince više ne zanimaju PS3 igre

Poruka je uređivana zadnji put pon 14.2.2011 12:05 (Darky).
Moj PC  
6 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Kako će umrijeti PC gaming
Danny_HR kaže...
Apsolutno. Uvođenje online servisa bez kojeg ne možeš igrati igru bilo bi ok.
Ako ti banaju hardver, ne možeš više pristupiti tom servisu.

Sasvim prihvatljivo.
Koliko je izvedivo, ne znam...

 

Kad bi EA proizvodila sve komponente onda bi to već odavno imali(sasvim opravdano), no kad imaš minimalno dva neovisna proizvođača koji imaju minimalno pet podvrsta jednog proizvoda do tada je to totalno nemoguće i neizvedivo.Nadalje ako mi i bana primjerice HDD,Sta me sprječava da uzmem drugi koji su usput rečeno ponekad jeftiniji od igre? Slažem se da treba stati piratima na kraj,no hardware-Sko bananje na PC-u je znanstvena fantastika
I'll be back
Poruka je uređivana zadnji put pon 14.2.2011 12:09 (microman).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice