Vodeci dizajner Kinect-a Kudo Tsunoda tvrdi da skoro vise nitko ne igra Fps(pucacine iz prvog lica) na PC-u
i da je tome najvise zasluzan serijal Halo.
Vise na linku .
Kak je netko napisao na N4G "Fail is strong with this one"
Vodeci dizajner Kinect-a Kudo Tsunoda tvrdi da skoro vise nitko ne igra Fps(pucacine iz prvog lica) na PC-u
i da je tome najvise zasluzan serijal Halo.
Vise na linku .
Kak je netko napisao na N4G "Fail is strong with this one"
Vodeci dizajner Kinect-a Kudo Tsunoda tvrdi da skoro vise nitko ne igra Fps(pucacine iz prvog lica) na PC-u
i da je tome najvise zasluzan serijal Halo.
Vise na linku .
Kak je netko napisao na N4G "Fail is strong with this one"
Hahah...dobro se nasmijah...Ko da je Halo jedini yebeni FPS koji je na tržištu. Ma daj...
HALO ( koliko sam igrao trojku ) nije ništa do jedan monotoni, overhypani FPS koji ne nosi ništa novo. Jedino po čemu je poseban je to da je približio FPS žanr na konzole.
Čudno je kako ljudi iz Valvea, Bohemie Interactiva, Dicea nisu izjavili tu izjavu, več pazi --- iz Microsofta...
FACEPALM
Igrao sam Halo,kulju,na Xbox-u. Meni je to dobra igra bila.. Ne znam..spram plejke 2 konačno malo dobre grafike i zvuka na ondašnjoj plazmi,bar to.
Dok je Quake Wars servera online,meni nije dosadno hehe...
Budući da si stavio samo link, ovo ne spada pod kategoriju "Vijesti by forumaši".
...tvrdi da skoro vise nitko ne igra Fps(pucacine iz prvog lica) na PC-u...
Kak je netko napisao na N4G "Fail is strong with this one"
Mislim da nas nisu dobro upoznali... XboxFanBoys :P
Tko je napravio recenziju? Jel možda monty phyton?
Dobar dio vas koji se mega čudi kako određena igra može dobiti određenu ocjenu nemate pojma po kojim se sve kriterijima igra ocjenjuje. COD4 i Assassins Creed za vas su vrh vrhova i sve što nije jedno od toga dvoje ne zaslužuje iznad 70 (karikiram naravno).
Što se pak same teme tiče. Ne radi se o tome da se FPS igre ne igraju na PC, daleko je od toga i svi to znamo. Čovjek se vjerojatno namijerno nespretno izrazio. Međutim, radi se o tome da je broj igrača FPS na konzolama, čak i ako ubrojimo samo COD:MW2 i Halo premašio broj igrača svih FPS igara na PC-u. Jedan Halo sposoban je sam nositi kompletan xbox 360 brand što dovoljno govori o kvaliteti tog naslova (iako je meni osobno prilično neinteresantan).
Zato je konzolaško tržište glavni cilj sve više developera kako FPS tako i ostalih naslova.
Dobro,ruku na srce osjećaj igrivosti je još manji kad dobiješ Halo na španjolskom kao moj frend. Umro sam na to. Još me pita oš se đorat..ja reko,da evo..letim.
Inače ne bi baš volio da se ovo pretvori u konzola vs. PC raspravu,jer iskreno na konzolama sam odrastao i imao sam gotovo sve,nedostaje mi Wii njega nisam probao i Sega Genesis. Ono što mogu reći je da ocjenjivanje igara za PC i konzolu sigurno ne slijedi iste kriterije,te da će kod prvih biti oštrije sankcionirani grafika i zvuk (PC),dok će kod konzolaških inačica i to često biti oprošteno u korist igrivosti.
Mnogo konzolaških igara ne izgleda nikako za današnje PC pojmove pa kao da su s neke druge planete došle,spomenuo bi samo Zelda sagu sa Nintenda64. To je nešto najljepše vjerojatno ikad izašlo, po meni čak i koplje iznad Final Fantasy epa na Plejkama. Igrivost je ono gdje će konzola imati neusporedivu prednost pred PC-om ali mnogi on nas..da kažem možda bolje - vas, to ne vide,zaokupljeni shaderima,clockovima,3d markom i guru3d stranicama.
Kad ste se zadnji put zapitali,da li je bolje imati 25fps i uživati u igri,ili 80,i što? Biti nesretan jer susjed ima 85...
Tržište se dosta degradiralo,neki novi klinci,ja bi rekao..kako PC,tako i konzolitis..sve čeka ista sudbina. 3D čmarkanje..