Recenzije igara

poruka: 32
|
čitano: 23.525
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
online
Recenzije igara

evo otvorio sam ovu temu kako bi vam mogao barem jednom mjesecno napisat kratku recenziju i dozivljaj igre koju trenutno igram ili sam presao,a i kako bi i vi mogli napravit isto ili jednostavno komentirat na moje recenzije.sto se mene tice,nece sve recenzije biti o novoizaslim igricama sto znaci da mogu recenzirat igru koja je izasla prije mjesec dana,pa slijedeci put igru koja je izasla prije par godina itd.

 

za recenziju je potrebno odigrat dio igre (neovisno dali je na pc-u,ili konzolama,ali bilo bi uredu da se napomene na kojoj platformi je odigrana)kako bi uvidjeli sve segmente koji vam se svidjaju,koji ne itd...potreban je mali uvod(kakav je tip igre,tko ju je napravio/izdao,datum kad je izasla u europu i bilo bi pozeljno napomenut ako ima prethodnika te opisat mjesto radnje i glavnog lika u par rijeci).

+ link od trailera ili nesto slicno da se moze i to vidjet

 

poslije tog uvoda krece dio u kojem vi objasnjavate svrhu igre,gameplay (ali bez spoilera), i kako vi gledate na to.uglavnom svoje dozivljaje i mozda komentare kako bi vi popravili/poboljsali ili nesto slicno.budite kreativniOsmijeh 

 

na kraju dolazi zakljucak.napomenut ukratko pluseve i minuse te konacnu ocijenu od 1-5,gdje 1 oznacava ocajno,a 5 odlicno.

 

pa krenimoSmijeh

 

 1. stranica:

 

Singularity

Uncharted Drakes Fortune

Metro 2033

Need For Speed Shift

Operation Flashpoint

Dominions 3

Gran Turismo 5

Pac-man

Harry potter and Deadly Hallows

Dead space 2

Test Drive:Unlimited 2

[url=http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Lollik91][img]http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/pc/Lollik91.png[/img][/url]
Poruka je uređivana zadnji put pon 21.2.2011 21:53 (lollik91).
Moj PC  
7 0 hvala 5
14 godina
online
RE: Recenzije igara

za danas imamo recenziju igre Singularity

Po meni jedna odlicna pucacina s odlicnom pricom i vrlo dobrom atmosferom.Pustena je u prodaju 29.06.2010,ali zbog "novinarskih pogodnosti"(citaj "torrent" xD) ja sam je uspio odigrat i prije izlaska na police. Razvio ju je tim iz Raven Software-a(Soldier of fortune),a izdao ju je Activision.Igra je izasla za PC,xbox 360 i PS3.ja sam svoju odigrao na PC-u.

Radnja je smjestena na svijetu nepoznatom ruskom otoku nazvan Kartaga-12,gdje su ruski znanstvenici 1950-ih pronasli novi element nazvan E99 koji ima nezamislive mogucnosti sto se tice iskoristavanja.Tokom istrazivanja tih mogucnosti dogodila se strasna nesreca koja je poremetila sve,pa i sam tok vremena na tom otoku.Glavni protagonist je vojnik nazvan Nate Renko koji je u sadasnje vrijeme dosao na taj otok kako bi istrazio radijaciju koju odasilje taj otok.

 

Na pocetku vam se srusi helikopter na otok i na vama je da se nadjete s ostatkom prezivjelih iz tima.Kako hodate otokom primijecujete da to nije obicni otok i da nesto nije uredu.Svugdje leze mrtva tijela,poput mumija,nekima su pojedene i utrobe,raskomadani komadi,uglavnom puno krvi a nigdje odgovora na pitanje,sto je moglo uzrokovat tako nesto.Necemo previse otkrivat price,pa cemo preskat neke dijelove.Nakon nekog vremena u igri naci cete tzv. TMD ili Time Manipulation Device koji vam omogucuje (ugrubo receno)kontroliranje starosti okolisa,ljudi,nosenje stvari poput kutija i bacva,stvaranje sfere nazvane Deadlock unutar kojih je vrijeme usporeno,impulsno odbijanje itd. Gledao sam na internetu gameplay od konzola i PC i moram reci da mi se cini totalno drugacija prica iako to nije.Neke stvari su promijenjene kao npr. put kojim se dolazi od tocke A do B,koristenje TMD-a,oruzja i sl.

Sve u svemu,igra mi se jako dopala.Moze se rec da malo vuce na Bioshock+Wolfenstein+malo TimeShifta sa zacinom Dooma i mogu rec da je rezultat bio jedna vrlo adiktivna igra koja vam ne dopusta da se dignete iz stolice dok ne zavrsite.Iako s trajanjem od otprilike 7-8 sati mozda nece zadovoljiti odredjenu publiku,ali moram napomenuti da je u igru implementiran multyplayer kojeg nisam imao mogucnosti odigrati ali mogu misliti da je jako zabavan jer se mogu koristiti neke sposobnosti TMD-a.Takodjer moram napomenuti da je atmosfera na trenutke strasna,pogotovo na pocetku kada se jos upoznajete s igrom.Nije F.E.A.R,ali mene je prepalo

Zvuk vrlo dobar,grafika se vrti na provjerenom UT3 engineu sto znaci da je ugodna oku iako sam primijetio neke bugove tipa nepravilno ucitavanje tekstura,ali nista strasno.AI je solidan,ne trci na metke vec se sklanja (sto se tice vojnika),sto se tice ostalih stvorenja oni su krvozedni tako da ocekujte grupno zaletavanje s pokojom bacenom eksplozivnom bacvom na vas.

 

Zakljucak:Optimizirana,lijepa igra s odlicnom igrivoscu i vrlo dobrom atmosferom ali i ponekim bugom sto se tice tekstura,ali nista sto nemoze bit ispravljeno s jednim patch-om.Moja ocjena je 4.1/5

 

 

Singularity System Requirements*

Intel Processor - Core 2 Duo E8400 3.0GHz

AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 6000+

Nvidia Graphics Card - Geforce 8800 GT 256MB

ATI Graphics Card - Radeon HD 3850

RAM Memory - 2 GB

Hard Disk Space - 8 GB

Direct X - 9

[url=http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Lollik91][img]http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/pc/Lollik91.png[/img][/url]
14 godina
neaktivan
offline
Recenzije igara

Evo da ja bacim jednu recenziju.

 

Igra - Uncharted Drakes Fortune.

Platforma - PS3

Izdana godine - 2007

Žanr - Akcijski,Avanturistički

Razvojni tim - Nsughty Dog

Izdavač -  Sony Computer Entertainment

- Kratki opis -

Igra u prvom licu.Bazira se na potrazi za velepoznatim blagom El Dorada.Glavni lik se zove Nathan Drake.Koji pronalazi trag star 400 godina u lijesu Sira Francisa Drakea koji ga stavlja u ulogu modernog tragaca za blagom.Put ga vodi na mali otok na Pacifiku.Tijekom igre ste najcesce ste sami,ali cesto dobijete i suborca.Od oruzja ima svega i svacega.Grafika je odlicna stvarno se ima sta vidjeti.Igrivost je i vise nego odlicna,igra je jako zanimljiva i napeta sto vas vuce za daljnjim igranjem.Ima dosta zagonetki pa cete morati cesto mozgati.Od protivnika imate svega i svacega od ljudi,životinja do nekih cudnih bića pri kraju igre.Sve u svemu igra je i dan danas jedna od najboljih igara za PS3 i uvijek vrijedi probati.Jendostavno Excluziva.

 

 +  - Odlicna grafika,igrivost,zagonetke,kretanje lika

 -   - Neznam sta bih vam rekao.Smijeh

 

Na kraju ocijena čista 5.

For gamers by gamers
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
RE: Recenzije igara
Pa cemu sluze silne ...pedie? Budem ja sutra jednu napisao :D
Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
15 godina
offline
RE: Recenzije igara
odlicna ideja lollik.
sutra stizu 2 moje recenzije :)
Death has a thousand faces,evil only one.
15 godina
offline
Recenzije igara

Evo recenzije,zapravo je izvađena iz FPS-opedie...

 

 

 

Metro 2033

 

 

 

Sistemski zahtjevi:

 

 

Minimum:

 

 

 

  •  Dual core CPU (any Core 2 Duo or better will do)
  •  DirectX 9, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800, GeForce GT220 and above)
  •   1GB RAM

 

 

Recommended:

 

 

 

  •  Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU
  •  
  •  DirectX 10 compliant graphics card (GeForce GTX 260 and above)
  •  
  • 2GB RAM
  •  

 

 

Optimum:

 

 

 

  •  Core i7 CPU
  •  NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)
  •  As much RAM as possible (8GB+)
  •  Fast HDD or SSD

 

 

 

 

 

Metro 2033 je post-apokaliptični FPS sa horror elementima rađen prema knjizi Dmitry Glukhovskoga istoimenog naziva.

 

Razvojni tim je ukrajinski 4A Games a igru pogoni 4A Engine.

 

Radnja je smještena u post-apokaliptičnoj Moskvi.

 

Igra počinje na površini, a igrač pokušava doći do tornja te ga putem napadne horda mutanata i ubija njega te njegove suputnike.

 

Potom se igra vraća retrospektivno devet dana unazad i krećemo od samog zapleta priče. Upadamo u čizme 20-godišnjaka pod imenom Artyom koji je do svoje dvadesete godine živio mirno i sigurno u jednoj od stanica sa svojim znancima. No sve se mijenja kada u stanicu dolazi njegov praotac Hunter.

 

Nakon Hunterova odlaska Artyom odlučuje poći za njim. Putem se događa jedna čudna stvar i tu avantura počinje.

 

Igra je zapravo linearni FPS te ima vrlo malo RPG-a.

 

Sa sobom možete nositi tri oružja-jednu automatsku,jedan pištolj i jedan shotgun+uvijek koristan nož.

 

U igri bit ćete dosta ograničeni municijom,što čini igru zanimljivom.

 

Stoga je preporučljivo ubijati što više sa nožem kako bi sačuvali dragocjene metke.

 

Atmosfera je odlično dočarana superiornim sjenama,zastrašujućim lokacijama te jezivim zvukom.

 

Treba spomenuti da je grafika,stoga,odlična ali prilično zahtjevna.

 

Igra pati od velikih frame dropova,na mome PC-u raspon fps-a je od 15-110.

 

Čak niti oni na jačim strojevima ne mogu uživati u stabilnom fps-u jer je igra grozno optimizirana.

 

Razvojnom timu se mora na tome donekle oprostiti pošto im je ovo tek prvi projekt koji su izradili.

 

No tu nije kraj manama,Metro 2033 pati od vrlo loseg napucavanja.

 

Bilo da gađate ljude ili mutante,oni će se ponašati kao da ih gađate gumenom lopticom pa je stoga osjećaj napucavanja veoma loš

 

što uvelike narušava cijelu igru uzevši u obzir da je ovo FPS a ne RPG.

 

Trajanje igre je od 8-10h što je OK,niti preduga niti prekratka.

 

 

Zaključak:Igru bih preporučio svima ljubiteljima FPS-a koji vole post-apokalipticne igre sa odlicnom atmosferom.

 

 

 

+:Odlična grafika,dobro izvedena horror atmosfera,mračne lokacije,zastrašujuć zvuk

 

-:Bugovi,AI,loš osjećaj napucavanja,optimiziranost

 

 

 

Ocjena:81/100

 

Death has a thousand faces,evil only one.
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Recenzije igara

Need For Speed Shift(2009)

 

 

 

Sistemski zahtjevi:

 

 

 

 

  •  
  •  Processor – Intel Core 2 Duo 1.6 GHz or faster
  •  Memory – XP: 1 GB RAM; Vista/Windows 7: 1.5 GB RAM
  •  Hard Drive – 6 GB DVD Drive – 8 SPEED
  •  Video Card – 256 MB Video Card, with support for Pixel Shader 3.0*
  •  Sound Card – DirectX 9.0c compatible
  •  DirectX – DirectX 9.0c compatible
  •  Online Multiplayer – 512 Kbps or faster; 2-12 Players
  •  Input – Keyboard, Mouse
  •  Optional – USB Steering Wheel / Dual Analogue Gamepad

 

 

 

 

 

Nakon osrednjeg Prostreeta i poražavajučeg Undercovera,iz tvornice EA Gamesa izašao je NFS Shift.

 

Zapravo,EA je samo izdavač dok je igru pravio tim zaslužan za odlični GTR 2,Slighty Mad Studio.

 

Ono što Shift razlikuje od prošlogodišnjih izdanja je što Shift pokušava biti simulacija.

 

U igri je moguće podešavati razne parametre oko voznog stila poput traction controla,downforce-a itd.

 

Sve te parametre moguće je podesiti prema vlastitom ukusu,tako da igra može naginjati ka arkadi a od nje možete napraviti polu-simulaciju(neću reći simulaciju jer neke stvari fale).

 

 

 

Karijeru počinjemo u BMW M3-ici kao totalni početnik i kroz niz utrka pokušavate napredovati,pobijeđivati i time zarađivati novac za nove auto i modifikaciju istih.

 

 

 

U igru je ubačen sistem "Driver Profile".

 

Nakon svake utrke dobit ćete određeni broj XP-a koji će vam pomoći u otključavanju dodatnih sitnica za vaše jurilice.

 

U Driver Profileu vidjet ćete vaš omjer dobivenih/izgubljenih utrka,trenutačni level te još brojne zanimljive statistike.

 

 

 

Što se tiče vožnje,vidi se da je u taj segment uloženo puno truda i to se na kraju isplatilo.

 

Osjećaju vožnje doprinosi osjećaj brzine, odlična upravljivost,lijepe kontrole te vrlo kvalitetna grafika i zvuk.

 

Jedino što bi vas moglo smetati je čudno proklizivanje auta ako malčice prejako uđete u zavoj što zna živcirati.

 

 

 

Stoga preporučam real-mod za igru

 

 

 

LINK:Real Mod

 

 

 

Što se tiče autiju i mogućnosti modifikacije,tu imate velik izbor.

 

Igra sadrži 70-tak autiju,svi su realno rekreirani i licencirani.

 

Mogućnosti nadogradivosti je dosta dobra s obzirom na tip igre,ipak ovo nije arkada.

 

U "garaži"moći ćete promjeniti engine,suspension,tires pa čak i nitro koji je nekako mlako izveden.

 

Od vizualnog poboljšanja tu su promjena boje,branika,spoilera pa čak i uređenje kokpita o kojemu ću malo kasnije.

 

Po mom mišlljenju bolje je kokpit ostaviti onakav kakav je jer ćete imati veći dojam autentičnosti auta.

 

 

 

Na red dolazi možda najbitnija promjena u cijeloj povijesti serijala.

 

Radi se o mogućnosti upravljanja auta iz njegove kabine.

 

Vrlo je detaljno rekreiran i osjenčan tako da ćete jednostavno uživati u njemu.

 

Još kada uparite malo kvalitetniji volan,vožnja iz kokpita prava je rapsodija.

 

Ako ste tražili igru sa odličnim kokpitom,ne tražite dalje,našli ste je.

 

Ako baš želite uživati preporučam malo skuplji volan,jer sa jefitnijima virtualni volan zna kasniti za pravim što smeta.

 

 

 

 

 

Za kraj ću ponešto reći o tehnikalijama.

 

 

 

Kao što sam već ranije rekao,zvuk i grafika su vrlo dobri.

 

Zvaka jurilica ima specifičan zvuk,to je užitak za uši.

 

Grafika nikako ne posustaje za zvukom,staze su vjerno prenesene a na detaljima se nije štedilo.

 

Momci iz publike djeluje veoma živo i uvjerljivo.

 

A zanimljiv je efekt fokusiranja dok jurite velikim brzinama,volan će vam početi gubiti oštrinu što iznimno pridonosi osjećaju brzine.

 

Nažalost,igra je nešto veće hardverske gladi pa ćete morati investirati u svoje računalo osim ako već nemate konzolu.

 

 

 

Kao jedine zamjerke igri su manjak staza i težina.

 

Oko staza nemam što puno za reći,da ih je bilo bar 5 više bilo bi odlično.

 

Na easy težini,igra je već poprilično teška,tj.protivnici su veoma spretni a k tome i agresivni što će konstantno ljutiti one slabijih živaca.

 

Ali bez obzira na težinu,nervoza,bijes,frustracija su dio ssvakodnevice "pravih"vozača i na to se treba naviknuti.Osmijeh

 

 

 

Zaključak:igru preporučam svim ljuibiteljima racing igara koji su željni dobre zabave.

 

Svejedno bili vi pro-racer ili totalni početnik,Shift će vam svojim odličnim postavkama dati mogućnost da si namjestite težinu igre kako god to vama paše i uživat ćete.

 

 

 

+:Grafika,zvuk,mnogo autiju,kokpit,upravljivost autiju

 

-:Težina,manjak staza

 

Moja ocjena:91/100

 

 

@lollik91,imam prijedlog za temu.

Mogao bi od igra koje smo recenzirali u ovoj temi,staviti ih u 1.post da sve to bude preglednije,nešto kao u "-pedijama"Osmijeh

 

 

Death has a thousand faces,evil only one.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
online
RE: Recenzije igara
luckyluke kaže...

 

@lollik91,imam prijedlog za temu.

Mogao bi od igra koje smo recenzirali u ovoj temi,staviti ih u 1.post da sve to bude preglednije,nešto kao u "-pedijama"Osmijeh

 

 

napravit cu to,imao sam u planu nesto slicno napravit+broj stranice na kojoj se nalazi koja recenzija,ako tema bude bila popularna,kasnije ce biti lakse nac Osmijeh

 

nisi stavio link na real mod,pa si to popravi Osmijeh

[url=http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/Lollik91][img]http://bfbc2.statsverse.com/sig/clean1/pc/Lollik91.png[/img][/url]
14 godina
odjavljen
offline
RE: Recenzije igara

Ajd da i ja nabacim recenziju meni do danas najbolje igre...:)

 

Operation Flashpoint

 

Developer: Bohemia Interactive

Izdavač: Codemasters

Godina izdavanja: 2001.

 

Operation Flashpoint je FPS izdan davne 2001. godine. Radi se o taktičkom FPS-u koji sadrži u sebi sve elemente vojnog simulatora. Igra se igra u prvom licu (iako je tu i podrška za 3rd person view) te se odvija po ogromnim i realnim bojištima (obično po tlu, šumama, koja su neograničena za kretanje i nemaju nikakvih učitavanja).

 

Priča

Operation Flashpoint se zasniva na stvarnom ratu (Cold War) 1985. godine. U toj priči Sovjetski je režim pod generalom Mikhaila Gorbacheva i njegovim reformama Glasnost i Perestroika. No tvrdokorni konzervativni komunisti predvođeni odbjeglim generalom Alekseijom Gubom, koji pod zapovjedništvom drži otok/bazu Kolgujev, zauzimaju obližnji otok Everon, gušeći lokalnu miliciju, sa pretendencijom da u rat uvuče Amerikance. Na drugom obližnjem otoku, Maldenu nalazi se NATO baza pod okriljem američkog pukovnika Blakea. Istraživajući zbog čega je došlo do gubitka kontakta sa Everonom, pukovnik Blake naređuje inavaziju na otok ( ne znajući da su ga okupirali Sovjeti ), zbog činjenice da se helikopter sa vojnicima, koji su trebali ustanoviti stanje, nije vratio. Colonel Blake organizira vojsku (US Nato Forces) i ulazi u rat.

 

Radnja prati 4 lika. Mladi, u početku neiskusni i tek pridošli vojnik David Armstrong, s kojim i počinjemo prvi dio igre. Armstrong se sa treniga seli na bojišta i tu počinje prvi dio igre. Iz misije u misiju, Armstrong obavlja svoje zadatke, no prilikom povratka iz Montignaca (grada u kojem su prethodno napali Rusku bazu) Blackhawk se sruši i Armstrong ostaje sam. Po uputama svojih nadrednih, Armstrong bježi do rečenih koordinata, no tu ga dočekuje ruska baza i gdje Armstrong biva zaroboljen. No ubrzo, Comander Slava, sa Resistance vojskom napada bazu i oslobađa Armstronga i privodi ga u svoj tim i obavljamo par misija sve dok Slava nekontaktira NATO bazu i gdje Armstrong se vraća natrag. Kasnije Armstrong je promoviran u viši rang Lietenuta, te na kraju krajeva Oficerom.

 

Sljedeći lik, Sam Nichols, je Pilot koji upravlja glavnim helikopterima koji se pojavljuju u igri. To je AH-1Z Cobra, Apache AH64, te na kraju A10 Thunderbolt. Nichols, također kasnije na misij gdje sa moćnim A10 Thunderboltom ruše ruske baze također biva zarobljen jer se njegov A10 pokvario i morao je napustiti helikopter i iskočiti i direktno pasti u ruke Rusa. No, Nichols snalažljiv, orjentira se po zvjezdama i uspjeva doći do NATO Baze (naravno ovo je sve neskriptirano, tj. morate se upravo vi kao igrač orjentirati).

 

Tank Zapovjednik, Robert Hammer upravlja tenkovskim vozilima. To su M1A1 Abrams (i najbolji tenk u igri), te M60. Ništa bitno, tank comander i odlučan momak.

 

Zadnji, ali i ne najnevažnij je ujedno i najmoćnij i najvažnij lik, James Gastovski. On je pripadnik specijalne postrojbe Black Ops, te nakon poziva Col. Blakea dolazi u rat i obavlja svoje misije. S njim ćete i   raditi ujednom i najmoćnije misije, koje su uber teške i traže stealth, i prepune su adrenalina i zahtjevaju jako puno sreće i znanja. Gastovski je i odgovoran za kraj rata, gdje prvo uništava prvi protivniči SCUD, te nakon toga i drugi SCUD.

 

Sa suprotne strane, protivnici su naravno Rusi (Soviet). Predvođeni tvdroglavim generalom Aleksei Vasili Ivan Guba, glavni im je zadatak napasti preostale otoke (Everon, Malden, Kolgujev) te iste osvojiti. Pred kraj, Guba i planira usmjeriti SCUD Launcer prema otocima, no u tome neuspjeva jer Gastovski uništava isti SCUD i na kraju ga ubije i izgubi rat.

 

Gameplay

Operation Flashpoint je kao što sam rekao taktička igra koja je prepuna elemenata simulacije. Borbe se odvijaju po ogromnim prostorima, a najčešće u udaljenostima 200-300M, pa sve do nekoliko tisuća kilometara. Oružja koja koristite u igri su napravljena po uzoru na Cold War, a to su AK47, M16, AK74, HK, PK, G36 (Samo u ekspanzij Red Hammer), Sniperi (M21, Dragunov), teža protutenkovska naoružanja (Mine, RPG NH75, LAW, AT4, Carl Gustav, Satchel Charges).

Od tenkova tu su nam sa engleske strane M1A1 Abrams, M60, transporteri M113, protuavionski M113 Vulcan, te vozila poput HMMV. Od helikoptera tu imamo AH1Z Cobra, Apache AH64, uber-napredni i moćni i najteži A10 Thunderbolt, UH60 BlackHawk.

Sa protivničke strane tu su tenkovi T72, T80, BMP, te i najbolji protuavionska Shilka, a od helikoptera tu su Mi17, Mi24, V80. Od vozila tu su Truck, UAZ prjevoznici i sl.

 

Sva oružja su odlično balansirana i imaju svoju balistiku i utjecaj zraka i okoliša na putanju metaka. Tenkovi, helikopteri su izvrsno balansirani i stvarno pokazuje koliko je OFP moćan. Uglavnon na vama je da to isprobate, jer je to apsolutno nemoguće opisati koliko je kvalitetno napravljeno i koliko je zabavno. Nevjerovatno. Ni jedna nova igra nema takav feeling.

 

Jasno, OFP je taktička igra gdje svaki metak u najboljem mogućem slučaju znači teško ranjavanje (onda zovite medic-a), stoga su dobri živci neophodni za igru.

 

Vožnja helikoptera je poseban segment na koji se prvo treba priviknuti. Svi helikopteri imaju različite arsenale naoružanja (TOW, FFAR, Machine Gun, 57mm Rockets), a isto tako i tenkovi (Sabot, Machine Gun).

 

Igra također podržava i vodenu borbu (Brodovi, čamci, transporteri i sl).

 

Što se tiče umjetne inteligencije ona je FENOMENALNA. AI je i dan danas nevjerovatan i protivnici ostavljaju dojam prave - neskripritane umjetne inteligencije i kreću se i koriste prostore i znaju za kakvu takvu taktiku. Skoro pa nevjerovatno, ali igra iz 2001. godine i dan danas ima odličan AI i siguran sam reći bolji od bilo koje igre iz 2010. godine.

 

Također tu je i ponašanje tjela, tako primjerice ako vas metak pogodi u nogu oprostite se sa hodanjem (samo prone i puzanje), a doista trebate imati sreće da vas meak rani, da pritome ostane živi.

 

 

Dizajn igre je također jedan plus. Misije počinju polako, timski, sve do kasnije kada sjedate za bolesno dobre i moćne tenkove i upravljate istima, kao i helikoptere, pa sve do najboljih i najtežih djelova - Stealth misija i recimo uništavanja SCUD Launchera (zadnje dvije misije). Igra sadrži i dijaloge koji su jako zanimljivi i voice acting je odrađen uredno.

 

Izdavanje naredbi suborcima je također dobro rješeno, i kontrole su rješene više nego odlično.

 

Poseban segment igre je i Mission Editor s kojim se možete zabaviti po cjele dane. Mission editor je strašno moćan po pitanju opcija i dozvoljava apsolutno sve i uz minimalno znanje možete napraviti svoju misiju i još održati igru. Igra podržava i MP komponentu, no ona se danas jasno neigra jer je igra jako stara.

 

 

Grafika, ha jasno danas nemoze pratiti nikakav standard, ali to vas nemože odvratiti od igre. Bugova ima doista puno, no patchevi su svakako tu i ispravljaju vellik dio problema.

 

Operation Flashpoint je definitivno po mom mišljenju jedna od najboljih igara, a subjektivnom mišljenju najbolja igra ikada. Toliko zabave, nevjerovatnih elemenata igre, prokleto dobre atmosfere i adrenalina, odlične priče i zanimljivih medusekvenci, fantastičnog i linceciranog soundtracka, se nepropušta. Unatoč godinama, grafici, OFP zaslužuje da ga se instalira i odigra. Nemoguće je doslovno opisati igru pišući tekst, jer OFP trebate kupiti, doživjeti i doista primjetiti igru.

 

If you see the flash it's already too late...

 

 

Orjentacija pomocu zvjezda :-D Orjentacija pomocu zvjezda :-D
Operation Flashpoint
Poruka je uređivana zadnji put sub 6.11.2010 22:53 (Weky).
14 godina
online
RE: Recenzije igara

sve moje novije recenzije se mogu naci ovdje :)

 

 

Mozda imam Alzheimerovu.......ali barem nemam Alzheimerovu xD
13 godina
neaktivan
offline
Recenzije igara

stvarno originalna tema lollik svaka čast {#}

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Dominions 3

Igra: Dominions 3

Platforma: PC

Godina izdanja: 2006.

Developer/publisher: Illwinter/Shrapnel Games

Žanr: Turn based strategija

 

Gameplay

Jednostavan opis ove jedinstvene igre bi glasio - izabereš jednu naciju iz jednog od tri razdoblja, napraviš pretendenta na prijestolje boga, pokušavaš pokorit ostale nacije i njihove pretendente i postati
jedinim, pravim bogom. Međutim, kada se ubace samo brojke koje igra nudi (preko 50 nacija, 3 razdoblja, preko 1500 različitih unita, preko 600 magija raspodjeljeno u 9 grana po 9 levela i 300
magičnih itema), postaje jasnija njena neizmjeriva dubina. Budući da se radi o poprilično složenoj igri, najbolji način da se dobije nekakav osjećaj kako sve to izgleda je korak po korak opisati njen tok.

Prije početka same igre, potrebno je odabrati naciju i razdoblje. Ponuđena su 3 razdoblja (early, middle i late age), te unutar svakog od njih po 20-ak nacija. Nacije su uglavnom inspirirane različitim mitovima ili povjesnim carstvima,
te osiguravaju suludu raznolikost već u prvim klikovima mišem. Od, "dosadnog", Ulma, inspiriranog srednjom Europom, preko Ashdoda, nacije proždrljivih divova (i njihovih štovatelja), do Lovecraftovskog R'lyeha,
podvodne nacije svemiraca i bića iz bezdani čija sama prisutnost (dominion, opisano kasnije) izluđuje "neprilagođene". Neke nacije se protežu kroz sva tri razdoblja, dok je neke moguće izabrati samo u specifićnoj eri.
To ne znači da su developeri bili lijeni i reciklirali sadržaj, već potpuno suprotno - ista nacija se uglavnom drastično razlikuje od jedne ere do druge. Da ilustriram primjerom - early age Ulm se sastoji od barbara koji izvrsno manevriraju
šumama i planinama, šamana koji su iskusni u nature i earth pathovima (isto objašnjeno kasnije) magije itd. Middle age Ulm sačinjavaju jako oklopljene vojske, vitezovi, posebni samostreli, te mage-smithovi iskusni u earth i fire
pathovima, dok late age Ulm čine također teško oklopljene vojske, ali i blood-mageovi, vampiri itd.
Nakon odabira nacije slijedi izrada pretendenta. Prvo je potrebno izabrati njegov ili njen tip, kojih također ima... puno - lichevi, titani, zmajevi, monoliti... sve što možete zamisliti je tu. Odabir tipa je poprilično važan.
Dok npr. fontana krvi (da... ima fontana krvi), može dati izrazito jak bless (još jedan od stotina jedinstvenih koncepata), ona je nepokretna, te vezana uz malo pathova. Neki divovski pretendent može biti izrazito jak, i, ispravno opremljen,
skoro neuništiv, ali nije dobar mage itd. Nakon izbora tipa slijedi odabir pathova magije. Neki imaju prirodan afinitet prema pojedinim pathovima, dok neki nemaju pathova uopće. Pathova sveukupno ima 8 (fire, water, air, earth, nature,
astral, death, blood). Pathovi utječu na igru na više načina. Prvi i najočitijiutjecaj je onaj na spellove - možete castati samo one spellove za koje imate odgovarajuće razine u pathovima. Drugi utjecaj je na bless.
Naime, svećenici imaju mogućnost blagosloviti svete unite na bojnom polju. Utjecaj blessa ovisi o pathovima koje ste uzeli - npr. visoka razina u fire pathu vam daje jak napad, a u wateru obranu itd.
Dok je nekim nacijama bless potpuno nevažan, neke mogu cijelu taktiku graditi oko istoga. Treći utjecaj je na izradu čarobnih itema - možete raditi samo one za koje imate odgovarajuće pathove.
Četvrti je utjecaj na traženje magic site-ova. Svaka provincija ima neki magic site koji daje gemove potrebne za castati spellove i raditi iteme. Šansa da pronađete takav site ovisi o pathovima koje vaš pretendent ili čarobnjak ima
- ako imate vatru, vjerojatno ćete naći site koji vam daje vatrene gemove itd. Nakon pathova slijedi odabir "aktivnosti" vašeg pretendenta. Može biti budan, uspavan (treba mu 1 godina da se probudi i postane aktivan), ili
zarobljen (3 godine do aktivnosti). Potonje dvije mogućnosti vam uskraćuju korištenje pretendenta na određeno vrijeme, ali vam daju dodatne bodove za izradu (prilikom izrade dobijete određen broj bodova. sve košta/daje bodove - npr.
fire lvl 4 košta puno, fire lvl 1 malo, arch lich košta puno, babaroga malo itd.). Konačno slijedi odabir "vaga" i snage vašeg dominiona. Dominion je područje utjecaja vašeg pretendenta - ako imate jak utjecaj, ljudi vjeruju u vas,
vage se naginju da bi odražavali vaše, pretendent postaje jači itd. Vage se mogu ostaviti neutralnima, prebaciti na negativno ili na pozitivno, a postoje vage za - Order/Turmoil, Luck/Misfortune, Productivity/Sloth,
Growth/Death, Magic/Drain.
Konačno, igra. Radi se o turn-based sustavu u kojemu je moguće raditi toliko stvari da nema smisla opisivati (ipak, tu je priručnik od 400 stranica za to). Cilj je pobjediti druge nacije (očito), ali važno je to koliko taktika vam
igra pruža da biste isto postigli. Samo da vam ilustriram mogućnosti dati ću vam par primjera. U jednoj multiplayer igri započeo sam standardnom, dosadnom taktikom, velikih vojska od minotaura i centaura (centauri brane sredinu,
dok minotauri sa strana ulijeću i pokolju zauzete unite). Neprijatelj je prve turnove teško gubio, ali nakon nekog vremena je napravio dobru counter taktiku - sav gold je trošio na astral mageove (koji su mu bili dostupni) i uložio
sav research da bi dobio (astral) magiju koja mu omogućava da mi "mind controla" unite. Ovo inače nije pre jako, ali on je nakupio jako puno mageova i uništio mi glavne vojske bez puno truda. Ja sam probao odgovoriti na to assassin
spellovima (specifično, slao sam leteće majmune da mu otimaju commandere, onda se vojske ne bi mogle kretati i dobio bi na vremenu), ali gad je imao body guardove, tako da je to palo u vodu. Već sam mislio da je gotovo i odlučio se na
jednu rizičnu taktiku - summonat mindless unite (ako su mindless, ne može mi ih otet). Na svu sreću, susjedni igrač je primjetio da bi horda mageova mogla glasiti kraj i za njega te mi odlučio pomoći i kupio mi taman dovoljno vremena
da napravim hordu mindless vine ogrea sa dobrom potporom panova... Long story a bit less long - spomenuti neprijatelj (i saveznik, hehe) su poraženi od moje ruke :P.

Jedna napomena je da igrač nema direktnu kontrolu nad borbama, već postavi raspored, te da naredbe prije borbe, a borbe se automatski odrade.
Premda je single player izrazito zabavan, multiplayer je ono što igri daje dušu. Do 21 igrača, svaki sa potpuno različitom nacijom i taktikom... Multiplayer je, unatoč vremenskoj dužini, izrazito dinamičan, a situacija se može
promjeniti u jednom krugu. Moguć je hotseat, ali glavni način igre je Play By E-Mail ili preko servera. Standardno vrijeme za slanje turnova je, ovisno o stadiju igre, od 24 do 72 sata, tako da igre znaju trajati od tjedan-dva do
par mjeseci.
Jedina zamjerka ovoj igri je (osim ako dubinu smatrate lošom) loše sučelje.

Community

Naravno, za ovakav tip igre, potreban je i dobar community, a community od Dom3 je fenomenalan. Unatoč starosti igre, te njenom underground karakteru, forumi su aktivni, igre uvijek prisutne, mod community aktivan i visoko kvalitetan,
a i patchevi sa novim contentom i balansiranjem se rade još uvijek. Glavni forum nalazi se na stranici http://forum.shrapnelgames.com/forumdisplay.php?f=138, a tu je i IRC kanal na kojem uvijek ima netko da vam odgovori i na
najgluplje upite.

Grafika

Grafika je za većinu ljudi odbojna, ali meni osobno je šarmantna. Uniti su odlično predstavljeni, mape jasne, jedino što magije u borbi izgledaju loše i katkad su teško raspoznatljive (na sreću pišu imena svih castanih
spellova).

Dugotrajnost

Kako se stavlja znak za beskonačnost? Uz gigantnu količinu sadržaja i jedinstvenih koncepata, ni jedna igra nije ista.


Ukupno - 5/5, ali uz napomenu - ova igra DEFINITIVNO nije za svakoga!

 

izbor nacija izbor nacija
fluff fluff
pretender design pretender design
početak početak
kraj kraj
mali uvid u magije mali uvid u magije
vojske vojske
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
RE: Dominions 3

Nakon dugo vremena provedenog u igraoni za volanom (G27) odlučio sam napisati recenziju

 

 

Gran turismo 5
Nakon 6 dugih godina Polyphony Digital je napokon dovršio peti nastavak svoje najpoznatije franšize. Gran Turismo 5 je simulator vožnje, a na početku je odmah vidljivo da su igru radili ljudi zaluđeni vožnjom. Cilj je bio napraviti najbolju simulaciju vožnje, a u tome su i uspjeli. Priče nema, no nije ni potrebna. Ovo je jedna od najvećih Sony-evih ekskluziva stoga mi je drago što sam mlad pa mogu govoriti objektivno, jer nisam pod utjecajem Gran Turismo kulture. Zbog toga vidim nesavršenosti koje neki stariji recezenti koji su sa Gran Turismo franšizom od početka ne vide, ili ne žele vidjeti (bez uvrede, ima tu i dosta iznimaka). Više u nastavku.


GRAFIKA
Svima su nam curile sline kad smo gledali trailere, gameplayove i screenshotove GT5, te smo očekivali veoma mnogo. Nažalost, naša očekivanja nisu ispunjena. Polyphony Digital nas očigledno obasipao lažnim obećanjima. Istina, ponekad igra uistinu izgleda izvrsno, ali to je samo kod određenih staza i određenih (premium) automobila. Teksture variraju od onih sa Playstation 2 konzole do onakvih kakve bi trebale biti. Standard automobila znaju izgledati i loše i solidno, dok Premium automobili izgledaju odlično te su razrađena do najsitnijih detalja. Jedna stvar je impresivna uvijek bila kod GT serijala, a to je broj automobila. U GT5 su dosegli broj 1031, što je još više impresivno spoznajom da će taj broj rasti. Iako je broj staza također velik, ima nekih za koje bi bilo bolje da su izbačene jer kvare dojam. Na takvim stazama okolne teksture kao što su stabla, ljudi, trava ili kamenja izgledaju užasno, uistinu užasno. Osvjetljenje je u vožnji veoma dobro, iako se vidi malo nazubljenost ali i ono zna izgledati loše kad gledate vožnju iz drugih kutova. Moram pohvaliti više kuteva kamere unutar vožnje, iako nema kamere iznutra kod svih auta, te mogućnost korištenja PS eye-a. Ova mogućnost radi veoma dobro, koliko vi pomaknete glavu u bilo kojem smjeru toliko će se pomaknuti kamera unutar auta.  U novi GT je ubačeno i dinamično vrijeme i izmjena dana i noći što izgleda veoma efektno. Dim, snijeg, kiša i ostalo popratni efekti izgledaju solidno. Fizika automobila je najbliža savršenosti od svih simulatora na tržištu. Vaše vozilo će se ponašati drugačije ovisno o podlozi, pogonu, gumama, vremenu i ostalim faktorima koji inače djeluju u stvarnom životu. Žao mi je što model oštećenja nije dobar kao u Burnoutu ili NFS Shiftu. Ipak, oštećenja utječu na vaše vozilo, ali ni ona nisu moguća na svim vozilima. Nakon ovoliko negativnih i pozitivnih stvari vjerovatno ste ostali zbunjeni i pitate se „Pa kako to izgleda unutar vožnje?“ Dosta dobro, čak i izvrsno ukoliko je dovoljno detaljna staza i premium automobil te ako gledate iznutra jer ste dosta udaljeni od ekrana i nemate vremena gledati puno u vožnji. Nema dodatnih efekata kao štu su zamućivanja, gubljenje boje i ostalog za razliku od NFS Shifta. To daje poseban, čisti štih, a i povećaje realizam. U stvarnom životu nema takvih stvari, vi se sami skoncentrirate na stazu te stoga ne vidite unutrašnjost automobila, nema potrebe za zamućivanjem. Zbog toga će netko pomisliti da je osjećaj brzine lošiji, ali to je krivo. Osjećaj brzine je lijepo pogođen, te kao u stvarnom životu drugačiji ovisno o vašem automobilu. Budući da su dugo radili na njoj igra je veoma optimizirana.
OCJENA 70/100


IGRIVOST
Igrivost je dio u kojem GT5 oduševljava. U glavnom izborniku možemo birati između GT i Arcade moda. Prvi mod bi se mogao prevesti kao nekakva kampanja, a Arcade mod više kao rekreacija ili vježba. U njemu se može igrati skupa ne jednoj konzoli, tj. može se igrati split-screen. Radiona staza ili Course Maker je također tu prisutna, iako ne odveć slobodna kao što je to u nekim drugim igrama. Glavni GT mod je podijeljen u dva dijela: A-Spec i B-Spec. A-Spec je mjesto gdje ćete vjerovatno provesti najviše vremena. Ovdje je karijera vas kao vozača, te je ovo glavni dio igre stoga je tu stavljen vaš virtualni dom „My Home“. Njegov izbornik će vam na početku biti previše opsežan, ali to ćete brzo savladati jer je sve u principu jednostavno. Tu će vam se nalaziti saloni, garaža za vaše automobile, licence, posebna natjecanja i photo travel mod. Photo travel omogućuje slikanje vašeg najdražeg automobila na mnogobrojnim lokacijama te podjelu toga. Kao skoro u svakoj igri ovakvog tipa na početku dobijete određenu svotu te s njom započinjete svoju karijeru. Budući da je u novom GT5 prisutno mnogo RPG elemenata, kao što je svima poznato u svakom RPG-u postoje leveli. Isto tako je i sa ovom igrom. U B-Specu ćete biti menadžer, imat ćete mogućnost odabrati jednog od šest vozača kojeg ćete pratiti i napredovati skupljanjem bodova. Kao što sam već rekao, sama vožnja je vrhunska, zbog savršene (koliko može biti) fizike. Za ovu igru izrazito preporučam korištenje volana, ja sam testirao na običnom joysticku, Logitech G25 i G27 te mogu reći da je vožnja za volanom višestruko bolja, preciznija, realnija i zabavnija. Za još potpuniji osjećaj preporučam postolje za volan i PS-eye kameru. Umjetna inteligencija varira (skoro kao i sve ostalo) od glupe do veoma pametne. Ljubitelji GT-a mogu ovo shvatiti kao realnost jer ima manje i više inteligentnih ljudi. Polyphony Digital nas je obradovao i online podrškom. Čini se da nisu previše mislili na okorjele igrače, jer brzina ulaska u vožnju kroz izbornik za neke neće biti dovoljno brza. No, za sve ostale će biti odlična. Sve je veoma stabilno te se bez ikakvih problema može utrkivati makismalni broj vozača, a to je 16. Budući da je fizikalni model odličan utrke su veoma zabavne i nepredvidljive. Ipak, trebalo je ubaciti više modova da bi se privuklo više ljudi, ali obećana su nam redovita ažuriranja pa se nadam da će se to promijeniti. Polyphony, opet si oduševio!
OCJENA 95/100


ZVUK
Ovdje je sve na svom mjestu, iako se nekim ljudima određeni aspekti neće svidjeti. Muzika je standardno Gran Turismo-vska, što znači bez nekakvih rock, metal, rap itd pjesama na koje smo navikli u Need for Speed serijalu. Skoro svaki automobil ima svoj specifičan zvuk. Kažem skoro jer kod nekih standard automobila se to baš i ne vidi, ali njih ćete svejedno manje voziti. Škripe guma, kiša, vjetar, sve je odrađeno kako treba. Zvuk udarca auta od auto je po meni najbolji u ovom žanru. Voice acting bez obzira što nije toliko važan je odrađen korektno.
OCJENA 90/100


TRAJNOST
Nakon kiše kratkih naslova napokon nam je došao jedan koji u singleplayeru dijelu omogućava sate i sate igranja. Samo dok isprobate sva auta proći će mjeseci, još kad zbrojimo online igranje broj sati raste i raste. Napokon, nešto što opravdava svoju cijenu i ne sliči na demo.
OCJENA 95/100


ZAKLJUČAK
Ako ste ljubitelj simulatora vožnje te posjedujete PS3 konzolu dalje ne trebate tražiti. Ovo je najbolja simulacija vožnje, ne samo na PS3-u nego uopće. Možda Polyphony Digital nije izvršio sva svoja obećanja, ali jedno glavno jest. Ponudio nam je najbolju simulaciju vožnje.
OCJENA 88/100         


Autor: Zvonimir Zubić

13 godina
neaktivan
offline
Recenzije igara

 

Pac-man

 

Igra: Pac-man

Platforma: PC

Godina izdanja: 1980.

Developer/publisher: Namco/Midway

Žanr: arcade

 

 

*Gameplay:

 

Igrač  kontrolira  Pac-Mana kroz labirint i jede  točkice.

Kada se sve točkice pojedu, Pac-man se odvodi u sljedeću fazu, tj nivo.

  Četiri neprijatelja (Blinky, Pinky, Inky i Clyde), lutaju labirintom, pokušavaju uhvatiti Pac-Mana.

Ako neprijatelj  dodirne   Pac-Mana, izgubio je život.

  Kad svi su životi bili izgubljeni, igra završava.

U blizini uglova labirinta su četiri veće, bljeskajuće točkice tj. kuglice koje pružaju Pac-Manu  privremenu sposobnost jesti neprijatelja.

  Kada je neprijatelj pojeden,   vraća se u središte okvira gdje se regenerira.

Kroz nivoe neprijatelj je sve brži i brži.

 

*Trajnost:

 

Beskonačno, tj. dok god imate bar jedan ( 1 ) život.

Na  256. nivou igra opet počinje od 1. nivoa ali neprijatelj ubrzava.

 

*Modovi:

 

Do dva igrača.

 

*Grafika:

 

Vertikalno orijentirano, 224 × 288, 16 palete boja.

 

*Sys Req:

 

1 x ZiLOG Z80 @ 3.072 MHz

 

*Ocjena:

 

Čista desetka!

glavni lik glavni lik
gameplay 1 gameplay 1
gameplay 2 gameplay 2
broj igrača broj igrača
neprijatelj neprijatelj
mutikaša i probisvijet
Poruka je uređivana zadnji put sri 2.2.2011 23:17 (prle_zg).
Moj PC  
3 0 hvala 0
14 godina
offline
RE: Recenzije igara

Harry Potter and Deathly Hallows part 1


Novu Harry Potter igru nam je donio Bright Light. Radili su par igara od kojih je samo vrijedna spomena, a to je solidni Create koji je nedavno izašao. Igru je izdao EA. Čini se da su u zadnje vrijeme njihove igre ili veoma loše ili veoma dobre. Primjetio sam da što su novi Harry Potter filmovi kvalitetniji to su igre na njihovu tematiku lošije. Dokaz je ova igra. Za one koji ne prate ovaj serijal priča ide ovako.  Mračne sile su napale svijet običnih ljudi i više nigdje nije sigurno. Na vama je da spasite svijet, a to će ćete učiniti uništavajući dijelove duše zlog čarobnjaka, to jest horkrukse. Igra ne prati potpuno film. Nastavak je pucačina iz trećeg lica sa šuljačkim elementima, s time da umjesto metke koristite čarolije. Igra je izašla za PS3, Xbox360 te osobna računala.


GRAFIKA
Čini se da ljudi koji rade u EA imaju problema sa vidom ako su ovu igru pustili u prodaju. Da je izašla prije pet godina još bi mogla stati, ali u 2010. godini ne. U skoro svim segmentima je ispodprosječna. Teksture su veoma zamuljane i nedetaljne. Ponekad mi se povraćalo kad sam ih vidio. Voda kao da je napravljena za playstation 2, a ne 3. Također zamuljana, a o refleksiji ne trebam niti govoriti. Vegetacija isto drži korak, jer  gore odavno nisam vidio. Stabla su tako ružna da je to strašno, dok je trava za mrvicu, ali stvarno mrvicu bolja. Pokreti su previše ukočeni pa djeluje kao da igrate s robotom, a ne ljudskim bićem. Osvjetljenje je loše, isto tako i efekt odbijanja, a sjene su preoštre. Čarolije su loše napravljene, stoga kvare osjećaj napucavanja, ili čarobiranja. Lokacije su raznovrsne, iako ne kao npr. u nedavno izašlom James Bondu. Neprijatelji su svi slični, svaki treći ili četvrti se ponavlja. Da ne bude da samo pljujem, ima i dobrih strana, koje su rijetke. Odjeća je dobra, te se može vidjeti njeno gužvanje pri pokretima što je napravljeno solidno. Solidno su napravljena i lica samih likova, iako je zvuk ne prati govor kako bi trebao.  Svatko bi logički zaključio da je igra veoma nezahtjevna, ali naprotiv. Iako je ispodprosječna grafika igra traži malo slabiju konfiguraciju od ostalih igara. Jednojezgreni procesor od 2,5 ghz, 1,5 gb radne memorije te grafičku ATI X1600 ili Nvidia Geforce 7600. Broj sličica u sekundi je zaključan na 30 te je na testnoj konfiguraciji tako i ostao.
OCJENA 35/100


IGRIVOST
Iskreno, neznam bi li se smijao ili plakao. Sama ideja je bila dobra, ali njezina izvedba užasna. Cilj je bio kombinirati klasično napucavanje iz trećeg lica i šuljačke misije. Problem što taj cilj nije obavljen. Napucavanje je obična pucačina iz trećeg lica samo što umjesto puški imate štapić. Osjećaj napucavanja nije zadovoljavajuć. Samo ciljanje je polu-automatsko što uvelike olakšava samu igru. Možete koristiti zaklon, no problem što zakloni nisu lijepo raspoređeni te znaju ne raditi kako treba. To se vidi u priloženom videu. Čarolija ima dovoljno, ali nećete imati potrebe ih sve koristi jer ja umjetna inteligencija dovoljno loša da ih sve eliminirate sa jednom. Također, tu su i napitci koji služe kao neka vrsta ručnih granata, ali i to je tako tromo napravljeno da ćete i na to zaboraviti. Misije u kojima se šuljate u svom nevidljvom ogrtaču vas prebacuju u prvo lice, te su kao i ostalo loše. Ovdje se užasna umjetna inteligencija još više ističe. Ljudi uopće ne primjećuju da im nešto stoji iza leđa ili ispred nosa, te imaju svoju rutu koje se tako čvrsto drže da prolaze kroz zidove. Ponekad samo dođu do police ili zida i samo stoje. Vama je jedini cilj ne zabiti se u njih stoga su ovakve misije veoma veoma dosadne. U igru je usputno ubačen i sustav napredovanja koji apsolutno nema nikakvo na igru. Ne možete birati baš ništa, a i level vam se podiže kad to igra želi. Nikakvih rpg elemenata tu nema. Sve još pogoršava te prokleta repetativnost. Igru sam jedva dovršio koliko bila naporna i monotona.
OCJENA 33/100


ZVUK
Iako je glazba licencirana, to se ne bi moglo reći i za likove. Glazba je u nekim trenucim odlična. Voice acting još može proć, čarolije isto tako. Neke stvari ipak nisu zaboravili, kao što se disanje glasnije čuje ispod ogrtača ili cvrčci u noći, iako je to možda i nelogično jer su svi bili u sakoima i kožnim jaketama, a ja dosada nisam čuo cvrčke zimi. Ovo je najbolji dio igre, ali je još uvijek daleko od današnjih igara.
OCJENA 35/100


TRAJNOST
Igra je kratka bez obzira što ima sporednih misija koje uopće nemaju veze sa samom pričom. Može se prijeći za 4h, ali činit će vam se mnogo duže zbog njene montonosti. Multiplayer je izostavljen, a i svejedno ako bi bio kao ostatak igre ne bi ništa vrijedio.
OCJENA 25/100


ZAKLJUČAK
Ovo je jedno od najvećih razočaranja godine. Nipošto ne vrijedi 400kn. Ne preporučujem čak ni okorjelim fanovima, jer samo ćete baciti vrijeme i novac. Zaobiđite u širokom luku i nadajte se da sljedeći nastavak neće biti ovako loš.
OCJENA 32/100

 

Autor: Zvonimir Zubić

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.2.2011 23:15 (Zvonimir Zubić).
13 godina
neaktivan
offline
RE: Recenzije igara

za lollik 91 pitanje. koju mi igricu preporučuješ ili više njih imam pc athlon 64 poc 3000 eam 2gb disc 650 grafika 4650 radeon,zanr  neke vrste akcijske kao assasins creed

nebojsa
14 godina
offline
RE: Recenzije igara

Evo i Dead Space 2

 

Dead Space 2
Nakon odličnog orginala Visceral Games nam je odlučio ponuditi nastavak, što i ne čudi unatoč tome što prodaja nije bila bajna. Za razliku od orginala EA je ovaj put ponudila bolju reklamu (i bolju igru) stoga je omjer prodaje 2:1, naravno u korist nastavka.  Za one koji nisu imali priliku zaigrati ili su već zaboravili Dead Space serijal su akcijski survival horrori, a radnja se logično odvija u budućnosti, i to u dubokom svemiru. Sad ću malo konkretno, glavni lik je još uvijek Isaac Clarke. Jadan čovjek stvarno nema mira. Probudio se u svemirskoj stanici zvanoj Sprawl koja vrvi njegovim najdražim neprijateljima, necromorphima. Za one koji ne znaju necromorphi su oživljena trupla, ali uvrnuta trupla, više ću reći poslije. Ne, ovo nije sve, ovaj put Visceral se više potrudio oko priče koja je zanimljivija, dinamičnija i logičnija. Niti jedan čovjek ne može vidjeti onolike strahote i ostati isti. Isaac se raspada iznutra, što zbog onoga što je vidio, što zbog užasne grižnje savjesti jer je njegova cura umrla na brodu na koji ju je on poslao. Više u nastavku.


GRAFIKA

Možda se nije previše odmakla od orginala, ali još uvijek je izvrsna. Teksture su odlične, iako u vrlo, vrlo rijetkim trenucima znaju biti mutne. Lokacije su ovaj put puno raznovrsnije jer ste u svemirskom gradu. Bit će tu dječjih odjeljaka, crkvi, kolodvora, skladišta, ukratko puno više nego prije i sve su lake za pamtiti jer svaka lokacija ima potpuno drugačiji ambijent i paletu boja. Vodu ćete rijetko viđati, ali isto je odlično napravljena. Budući da ćete se dosta vremena probijati kroz mračna mjesta osvjetljenje je veoma bitno, a napravljeno je izvrsno. Sjene su vrhunske, uvijek onakve kakve trebaju biti. Savršen je i prelazak svjetla i tame, što je pogotovo vidljivo kod zraka Sunca (valjda) što veoma podiže atmosferu. Iskre, plazma, vatra i blicanje sve je popraćeno isto tako vrhunskim osvjetljenjem. Uglavnom, molit ćete da ga bude što više iako imate i svoj izvor svjetla. Halucinacije izgledaju bolje nego u FEAR-u te su odlično pozicionirane. Animacije pokreta lica i tijela su ovog puta puno bolje, jednostavno ćete osjetit težinu svojih koraka, svojih udaraca, svoga oružja. Isaac se kreće prirodnije i lakše nego prije, ali opet je sve to u granicama realizma. Još uvijek ne može skakati, što je također realno ako uzmemo u obzir što sve nosi. Lica ovaj put puno bolje daju do znanja što likovi osjećaju, tako da ćete npr. lako razlikovati luđaka od običnog čovjeka. Ipak, moglo je to i bolje. U ovoj igri važnu stvar igra i fizika jer ćete često kidati udove i lebditi u bestežinskom stanju.  Neprijateljima možete kidati udove, na što vas i sama igra tjera. Kad se ludi necromorph zaleti na vas ne preostaje vam ništa drugo nego da mu skratite noge, tad će vam biti mnogo zgodnije ga dovršiti, a ovo je samo jedan primjer u masi primjera. U bestežinskom stanju će sve lebdjeti oko vas te ovisno o masi objekti će se drugačije kretati. Svi prikazi zdravlja, municije i svega što vam je potrebno je odlično unkomponirano. Vaše fizičko stanje vam se nalazi na leđima u obliku nekakve svjetleće kralježnice, broj municije na vašem oružju, za inventory se pojavi ekran ispred vas, baš ništa nije kao u drugim igrama. Sve je uspješno ubačeno tako da je atmosfera (bar što se vizualne strane tiče) podignuta do maksimuma. Ne bi ja bio ja da ne nađem i ovakvoj igri zamjerku, iako me osobno oduševila. Prvo, animacije u kojima Isaac razgovara (dobro ste čuli on priča) djeluju pomalo ukočeno, ali ništa previše. Drugo, po meni malo veća zamjerka od one prošle jest pogled na grad i nebo. Ponekad znaju biti neispolirani, vide se prijelazi između crne i sive, nebo nedovoljno oštro. Ipak, ovo ne ometa u igri i ne vidi se ako gledate sa malo veće udaljenost (iznad 1,5m).  Treče, i zadnje krv ponekad zna izgledati previše umjetno. AA i AF su odlični,nikakvih zamjerki vrijednih spomena. Dim, vatra, eksplozije sve izgleda odlično.  Depixelizacija u prostoru gdje nema kisika je vrhunska, jedna od boljih koje sam vidio. Moram priznati da sam kod nekih scena ostao bez daha. Zadovoljan sam i brojem opcija u samom meniju. Najbolje od svega što igra ne zahtjeva mnogo te je izvrsno optimizirana. Ovo je jedna od rijetkih igara kod kojih se može vidjeti superiornost osobnih računala, igra puno bolje izgleda. Na testnoj konfiguraciji niti u jednom trenutku nisam osjetio bilo kakvo trzanje.  Za potpuni doživljaj preporučam slušalice i igranje u mraku, te apsolutno ne preporučam maloljetnicima.
OCJENA 90/100


IGRIVOST
Ako ste igrali prvi dio osjećate kao kod kuće. Sve je ispolirano do kraja, a dodano je i nekoliko novih stvari. Na početku ćete primjetiti nešto što odmah razdvaja Dead Space 2 od orginala. Isaac Clarke sad priča, on je čovjek od krvi i mesa, sa svojim strahovima i nagonima. Suosjećat te sa njegovom boli i patnjom i njegovim strahom. Grižnja savjesti uzima sve više i više maha te priviđanja postaju učestalija i strašnija. Razgovori sa samim sobim ubijaju ono malo zdravog razuma što je ostalo u njemu. Baš zbog toga što je sve izgubio Isaac je još opakiji. To je otprilike to. Većina oružja koja ste koristili u orginalu su i ovdje, jedino što im je izmjenjen izgled. Ima par novih kao što je detonator. Sama igra je savršeno izbalansirana. Možete koristiti ruke, noge, okolinu, usporavati neprijatelje, pucati na dva načina i još k tome nešto što sam već rekao, kidati udove. Dodamo li još raznovrsne neprijatelje jednostavnom formulom dobijemo zabavu koja nikako ne može dosaditi. Čim vam dosadi hvatati male vragove dolaze mrcine da vas popljuju nekakvom kiselinom i tako dalje i tako dalje. Borba je napeta jer nikad nećete imati municije na bacanje stoga ćete se morati koristiti svime i svačime, pa čak i udovima od već ubijenih neprijatelja. Iako se ne može mnogo toga izmisliti za uvrnuta hodajuća trupla, umjetna inteligencija daje nekakve znakove inteligencije. Naravno ima i glupih koji samo trče nas vas, dok ima i nekih koji će se prikrasti iza vaših leđa i zaskočiti. Kao i u prvom dijelu i ovdje možete skupljati novac ili kredit te trošiti u dućanu, te možete nadograđivati vaša oružja i odijelo. Nadogradnji je mnogo, a isto tako i odijela koja su ovaj put puno maštovitija. Budući da sve što kupite i nadogradite ostaje igra dobiva replay value. Node-ove koji služe za nadogradnju možete trošiti za ulazak u posebne prostorije. Iako je igra većinom linearna to je sve napravljeno da teče fluidno tako da o tome nećete i misliti. Imat ćete prilika istražiti prostorije za što ćete biti nagrađeni.  Svoju zdravlje obnavljate pomoću paketića koje možete pokupiti, pronaći ili kupiti. Ukoliko ne želite trošiti teško zarađene novce morat ćete zgaziti svakog neprijatelja kojeg ste smaknuli, no ovo ćete ponekad raditi čisto iz ljutnje. Tko je on da bez kucanja upada u sobu i pritom vas prepadne!? Ako ikad slučajno zalutate upalite putokaz koji uvijek točno pokazuje gdje treba ići. Za razliku od prethodnika ovdje vam se od bestežinskog prostora neće povraćati. Možete lebdjeti, a ako izgubite orijenitir pritiskom na tipku Isaac se okreće prema tlu na kojem inače hodate. Da ne bi sve bilo samo akcija i halucinacije imamo i zagonetki. Sve su lako rješive, ali opet dobro dođu za razbijanje monotonije. Tu su i mini igre kod preopterećivanja vodova itd. Ne, to nije sve (zvuči kao reklama za topshop) Visceral Games je odlučio implementirati multiplayer. Nažalost, nije im baš uspjelo. U MP-u možete igrati kao čovjek ili kao necromorph, no cilj je isti. Doći od točke A do točke B pod bilo koju cijenu. Trebali su se više potruditi kad su već odlučili radi MP. Ipak, bolje išta nego ništa. Ovo ne utječe na igru jer su horor igre u srži singleplayer igre. Dead Space 2 briljira u svim aspektima osim multiplayera.
OCJENA 92/100


ZVUK
Dead Space je bio osvojio nagradu za najbolju zvučnu podlogu 2008. godine stoga sam mnogo očekivao. Srećom, nisam ostao razočaran. Dead Space 2 kao i prethodnik obara sa nogu. Vrisak čudovišta, lupanje očajnih ljudi od vrata, frcanje krvi, teški koraci i teško disanje Isaaca sve je tako dobro napravljeno da nikako nisam mogao ostati ravnodušan. Pozadinska glazba se tako dobro uklapa da ju nećete niti primjetiti. Voice acting je ravan onima iz filmovima, svima se lako prepoznaju glasovi, ali bez pretjerivanja kao što smo mogli čuti u Black Opsu. Izlazak izvan broda obara s nogu. Gledate u udaljeni planet, krhotine lete oko vas dok vaše srce luca, a količina kisika sve brže i brže opada. Zvuk je najbolji dio ove igre te podiže atmosferu na sasvim novu razinu.
OCJENA 96/100


TRAJNOST
Igra vam može potrajati od 7-10 sati ovisno o vama i težini koju odaberete. Ukoliko odaberete hardcore moglo bi potrajati iznad 10, ali jedino ako ste stvarno iskusni.  U hardcore modu imate priliku samo 3 puta save-ati, municije je veoma malo, a neprijatelji su opasniji nego ikad. Igra ima replay value. Ponavljanje igre sa već nadograđenim odijelom i oružjem je drugačije iskustvo. Multiplayer je dosadan i neće vam pružiti puno sati zabave. Zbog raznovrsnosti cijela će se igra činiti duža nego što jest.
OCJENA 86/100


ZAKLJUČAK
Dead Space 2 je bez ikakve dvoumice najbolji survival horor nove generacije. Uspjeva oduševiti u svim segmentima. Raznovrsno, zabavno i nadasve atmosferično. Mogu samo reći da vrijedi svake lipe.
OCJENA 89/100


Autor: Zvonimir Zubić

15 godina
offline
Recenzije igara

Iskreno, mislim da je ocjena za DS 2 malo prevelika. Igra je OK kao akcija, survivor TPS, ali kao horor apsolutno kaska za nekim igrama. Igračima koji su novi u tom žanru bit će relativno strašna igra, ali nešto iskusnijim igračima to će biti mlako iskustvo sa nasumičnim sačekušama koje samo stvaraju refleksnu reakciju, a nikakav strah.

We are nothing but the stones to pave the way...
Poruka je uređivana zadnji put pon 7.2.2011 22:38 (Ad4pt3r).
 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
RE: Recenzije igara

Vjerujem da za iskusne više neće izaći horor koji će njih preplašiti. Mene osobno nije toliko koliko je druge recezente od kojih upravo čitam recenzije.

Igra ima meni odličnu atmosferu, zabavnu i raznovrsnu akciju, ali također mislim da Dead Space razvijan više kao survivor horror, sa naglaskom na survivor. Kad staviš na najteže nije ti baš svejedno kad čuješ lupanje.

Opet, ovisi od osobe do osobe, te kako će se ona uživiti u tu igru. Ako se čovjek toliko uživi da poistovjeti sa njezinim glavnim likom veoma će strahovati. Mi, koji već moglo bi se reć rutinski prelazimo igre ne osjećamo strah. Naravno, ima i igara koje su i mene oduševile (ME2 npr).

Uff, kad ovako pričam osjećam se star, a imam tek 16 godina.

Postoje normalne ( . )( . ) Silikonske ( + )( + ) Savršene (o)(o) Nekima je ledeno (^)(^) Neke pripadaju bakama \./\./ ...Ne smijemo zaboraviti ni jako velike (◉ Y ◉) Vrlo male (.)(.) I asimetrične (•
14 godina
online
RE: Recenzije igara
aleksej kaže...

za lollik 91 pitanje. koju mi igricu preporučuješ ili više njih imam pc athlon 64 poc 3000 eam 2gb disc 650 grafika 4650 radeon,zanr  neke vrste akcijske kao assasins creed

obrati se u ovu temu:

 

http://www.bug.hr/forum/topic/igre-opcenito/preporuka-igara-vase-racunalo/63366.aspx

Zvonimir Zubić kaže...

Vjerujem da za iskusne više neće izaći horor koji će njih preplašiti. Mene osobno nije toliko koliko je druge recezente od kojih upravo čitam recenzije.

Igra ima meni odličnu atmosferu, zabavnu i raznovrsnu akciju, ali također mislim da Dead Space razvijan više kao survivor horror, sa naglaskom na survivor. Kad staviš na najteže nije ti baš svejedno kad čuješ lupanje.

Opet, ovisi od osobe do osobe, te kako će se ona uživiti u tu igru. Ako se čovjek toliko uživi da poistovjeti sa njezinim glavnim likom veoma će strahovati. Mi, koji već moglo bi se reć rutinski prelazimo igre ne osjećamo strah. Naravno, ima i igara koje su i mene oduševile (ME2 npr).

Uff, kad ovako pričam osjećam se star, a imam tek 16 godina.

edit: pisao sam roman o tome kak je dead space 2 blago razocaranje i onda mi se google crome odlucio sam od sebe refreshat -.-!!!

naravno izgubio sam sve kaj sam pisao. neda mi se ponovo

 

 

long story short ja bi igri dao 7/10 ,na pocetku je super ali kako se ide dublje u igru ona sve vise blijedi kvalitetom "cimalica" i sadrzajem koji nudi te je zavrsetak poprilicno mlak i antiklimaktican,sto bi moglo znaciti da ce biti i treceg nastavka.

 

sto se tice recenzija i recenzenata opcenito,recenzije moraju biti gramaticki ispravne,sadrzajem intrigantne i opcenito uredne,

 

@ zubic poradi malo na rijecniku,budi sto vise objektivan u ocjenjivanju igara bez obzira da li ti se taj zanr igara svidja ili ne i potrudi se napisat kvalitetan clanak,jer se vidi da ti si jos zelen u tome,mislim nisam ni ja profi ali opet.nemoj koristiti previse slengova i neznam ni ja kakvih neprimjerenih rijeci poput: retardirano,povraca mi se,glupo....bla bla bla itd.to su ti moji savjeti

Mozda imam Alzheimerovu.......ali barem nemam Alzheimerovu xD
Poruka je uređivana zadnji put uto 8.2.2011 18:51 (lollik91).
14 godina
offline
RE: Recenzije igara

Molim te označi mi te riječi koje bi trebao izmjeniti. Do sada sa tim nisam imao problema.

Teško je biti objektivan, ti možeš nabrojiti ono što se nalazi u igri i tako to, a Dead Space 2 na Metacriticu ima prosječnu ocjenu 90.

Hvala na svakom savjetu, i iako se na prvi mah osjećam uvrijeđenim i ugroženim što je prirodno poslije sam zahvalan jer dobivam besplatnu kritiku.

 

Postoje normalne ( . )( . ) Silikonske ( + )( + ) Savršene (o)(o) Nekima je ledeno (^)(^) Neke pripadaju bakama \./\./ ...Ne smijemo zaboraviti ni jako velike (◉ Y ◉) Vrlo male (.)(.) I asimetrične (•
14 godina
online
RE: Recenzije igara
nemas potrebe smatrat se uvrijedjenim jer ja ti samo govorim ono sto bih ja htio vidjet na recenzijama.

kao prvo,pusti ti sta neki metacritic ili neki drugi pisu o nekoj igri,nisam upoznat s raznim internet stranicama koje se bave igrama,smao znam da mnoge od njih primaju inekcije novca da bi igra dobila bolju ocjenu,ne govorim da je ovdje takav slucaj,samo kazem da ih ima.

 

ne razumijem ovo da nisi imao problema s rijecima?mislis,nitko ti nije rekao da ih treba promijeniti ili sta?nije da sam puno stariji od tebe,4 godine,ali svejedno je razlika ogromna,samo kad se sebe sjetim u tvojim godinama,nismo bili razliciti.to je nesto sto ces uvidjet i sam kad ostaris koju godinu.

 

 

a ako oces konkretno o rijecima:

 

Harry Potter grafika- " Da je izašla prije pet godina još bi mogla stati..." di bi mogla stati?svi znamo sta si mislio ali svejedno malo buni....

 

                   "Teksture su veoma zamuljane i nedetaljne. Ponekad mi se povraćalo kad sam ih vidio."-zbilja mi netreba slika o tome kako netko povraca,mogao si jednostavno napisat da su teksture uzasne i uopce im nije mjesto u igri kao takve

 

                  "Da ne bude da samo pljujem"-opet isto,netreba mi slika.sleng u radu...mogao si napisat npr. da se nebi cinilo sve crno,igra ima i svijetlih dijelova...

 

          "iako je zvuk ne prati govor kako bi trebao"-greska u pisanju

 

           igrivost-  tu zbilja nemam primjedbi jer si sve fino srocio i dobro napisao...osim sto si napisao "...sto se vidi u prilozenom videu" -di je video?

 

 

dalje mi se neda traziti,ali imas jos takvih slicnih pogresaka,na kojima bi trebao poraditi,takodjer pravila zareza i tocaka,gdje i kada staviti zareze i kada staviti tocke.to su te male sitnice ali ako se javi neka picajzla poput mene onda smeta :)

 

Mozda imam Alzheimerovu.......ali barem nemam Alzheimerovu xD
Poruka je uređivana zadnji put uto 8.2.2011 19:57 (lollik91).
14 godina
offline
RE: Recenzije igara

Hvala puno, kad samo pročitam ne čini se tako, ali kad razmislim tome nije mjesto u recenziji.

 

A to za video, inače stavljam recenzije za jednu igraonu pa kad tamo stavim recenziju između tekstova ubacim svoj gameplay video da je ljudim lakše "gutat".

Nažalost, nisam još sklopio nikakav ugovor sa šefom, stoga se ne mislim više toliko truditi bezvz. Dao mi je par puta 200 kuna, ali to je to. Znam da sam mlad, ali opet ja sam moram uzdržavati stranicu što nije lagano. Em imam cpu koji nije brz baš za obradu videa, em imam spor internet, em škola koja ne bi bila problem da ja ne želim upisati dobar faks i na kraju majka. Njoj je to sve zezancija ovo ono, meni treba papir i potpis da bi me ona shvatila ozbiljno.

Ja bih najradije nazvao šefa i rekao to to to, ali premlad sam i neznam što reći. Koliko bih trebao tražiti, kako se postaviti?

Ako ništa drugo imam besplatno igranje u igraoni, ali ni za to nemam vremena.

Postoje normalne ( . )( . ) Silikonske ( + )( + ) Savršene (o)(o) Nekima je ledeno (^)(^) Neke pripadaju bakama \./\./ ...Ne smijemo zaboraviti ni jako velike (◉ Y ◉) Vrlo male (.)(.) I asimetrične (•
14 godina
online
RE: Recenzije igara
Zvonimir Zubić kaže...

Hvala puno, kad samo pročitam ne čini se tako, ali kad razmislim tome nije mjesto u recenziji.

 

A to za video, inače stavljam recenzije za jednu igraonu pa kad tamo stavim recenziju između tekstova ubacim svoj gameplay video da je ljudim lakše "gutat".

Nažalost, nisam još sklopio nikakav ugovor sa šefom, stoga se ne mislim više toliko truditi bezvz. Dao mi je par puta 200 kuna, ali to je to. Znam da sam mlad, ali opet ja sam moram uzdržavati stranicu što nije lagano. Em imam cpu koji nije brz baš za obradu videa, em imam spor internet, em škola koja ne bi bila problem da ja ne želim upisati dobar faks i na kraju majka. Njoj je to sve zezancija ovo ono, meni treba papir i potpis da bi me ona shvatila ozbiljno.

Ja bih najradije nazvao šefa i rekao to to to, ali premlad sam i neznam što reći. Koliko bih trebao tražiti, kako se postaviti?

Ako ništa drugo imam besplatno igranje u igraoni, ali ni za to nemam vremena.

probaj se dogovorit s njima da te placaju po recenziji...npr. 20-30 kn po recenziji ili vise,ali s tim da bude vise onda bi morao ic na bolju kvalitetu samog sadrzaja,pretpostavljam da te oni ne mogu zaposliti jer si maloljetan,ako ti je dao po 200 kn par puta,onda dobro...budi sretan,neki ne dobiju ni to

Mozda imam Alzheimerovu.......ali barem nemam Alzheimerovu xD
14 godina
offline
RE: Recenzije igara

Šef je zadovoljan mojim radom, napisao sam ja mnogo toga za njih, dosta toga još nije stavljeno. Meni ne bi bio problem raditi 2-3 recenzije tjedno da su samo recenzije, nego moram još pratiti forum (bannati, mjenjati, upozoravati...) i pisati vijesti. I to nije sve (zvuči kao reklama), moram im stalno davati nekakve ideje kako da privuku ljude u igraonu.

 

Zanima me koliko je onima što pišu za playomaniu honorar? Ja mogu raditi, to nije sporno. Ako je playomania kad je tražila ljude napisala da prima i maloljetnike, ali samo uz odobrenje roditelja mogu i ja onda raditi. Napravio sam sve, osobnu, tekući, radnu knjižicu, neznam više što treba.

Postoje normalne ( . )( . ) Silikonske ( + )( + ) Savršene (o)(o) Nekima je ledeno (^)(^) Neke pripadaju bakama \./\./ ...Ne smijemo zaboraviti ni jako velike (◉ Y ◉) Vrlo male (.)(.) I asimetrične (•
14 godina
offline
RE: Recenzije igara

Test Drive: Unlimited 2


Došao nam je nastavak odličnog Test Drive Unlimiteda, koji mora ispuniti velike čizme. Za igru je zaslužan isti studio, Eden Games, a izdao ju je ponovno Atari. Prethodnik je prije 5 godina uveo dosta novosti u žanr, a najvažnija je sandbox vožnja. Naslov je bio orginalan, ponudio je odličnu grafiku, mnogo automobila i opuštenu atmosferu, a pokupio je i odlične kritike. Nažalost, tako ne možemo opisati TDU 2. Više u nastavku.


Za razliku od prethodnika TDU 2 ima priču, ali užasno nezanimljivu priču. Počinje rođendanskim partyem na kojem odabirete svoga lika, tj. avatara. Potom do vas dolazi vaša cura koja je za vas pripremila iznenađenje, a to iznenađenje vas čeka u garaži. Pogodili ste! To je auto, ali ne bilo koji auto, to je Ferrari California. Naravno, vi se otiđete provozati kad ono opet iznenađenje, ali ovaj put negativno. Budite se za volanom istog tog auta, te dolazite do spoznaje da ste vi vozač te djevojke, a ne njezin dečko. Otac djevojke i ona sama nisu zadovoljni te elegantno dobijate otkaz. No, djevojka se ipak sažali nad vama i ponudi vam drugu priliku jer slučajno ima mjesta za još jednog natjecatelja u automobilskom turniru. Počinjete polagati ispite za različite licence, odlazite u frizera ili po potrebi na plastičnu operaciju. Ovo sve ne bilo toliko grozno da voice acting nije očajan te da su animacije zadovoljavajuće. Zbog svega ovoga ovo više podsjeća na nekakvu parodiju i prije nego što ste rekli keks, evo vas u svijetu glamura.


Radnja se u početku odvija na španjolskom otoku Ibizi koji nikada ne spava, a poslije i na havajskom otoku Oahu.Otoci su ogromni, nude kilometre i kilometre cesta i vjerno su preneseni pomoću mnogih satelitskih i drugih snimki. Problem je što nećete puno istraživati jer ne nude ništa osobito. Ibiza podsjeća na našu Dalmaciju, tako da će se Dalmatinci osjećati kao kod kuće, a razlika između otoka je vidljiva, pogotovo ako gledate topografski. Sve odiše opuštenom atmosferom kao stvorenom za vožnju.


Iako se od igre ovog žanra očekuje samo vožnja, u novom Test Drive-u ima puno više. Vaš glavni cilj je postati slavna osoba, a to ćete postati dostizanjem maksimalnog broja levela (60). Da, dostizanjem najvišeg levela kao u kakvom RPG-u. To je globalni level koji se sastoji od četiri kategorije s 15 razina, a to su competition (utrke), collection (posjedovanje kuća i auta), discovery (istraživanje staza i pronalaženje olupina) i na kraju social (interakcija s drugim igračima). Sistem je jako dobro osmišljen te vam neće biti lako doseći maksimalni level.


Nažalost, kod utrka nema ničeg novog, osim off-roada. Ono što TDU 2 razlikuje od konkurencije su iritantni checkpointovi koji su tu zbog otvorenosti samog otoka. Ni umjetna inteliegencija nije na razini današnjih igara.Vozaču nisu agresivni, ne znaju koristi dobro ručnu, koče kad ne treba, te se u nekim situacijama ponašaju zaista čudno. Kao da ovo nije dosta, cijela utrka je namještena. Uvijek, ali baš uvijek će vam glavni suparnik biti za vratom. Uglavnom, na kojoj god težini igrali neće vam pružiti nekakav izazov. Jedino rješenje protiv ovoga je vožnja protiv drugih igrača, koja je veoma zabavna dok radi. Kažem dok radi jer su i tu prisutni razno tehnički problemi. Od dugih loadinga, nemogućnost logiranja, lista bugova je uistinu dugačka. Tu su i sigurnosni propustu stoga možemo očekivati puno varanja, što je vrlo loše.
Još bi mogli oprostiti ove probleme jer uvijek može izaći patch koji će popraviti di njih, ali ne možemo oprostiti probleme koji se tiču same igrine srži, a to je vozni model. TDU 2 je zapeo između totalne arkade i nekakve simulacije. Iako imamo više modova vožnje (full asistance, sport, hardcore) razlike su neprimjetne. Zaboravite igranje na tipkovnici jer su kontrole previše osjetljive, a kamera trzava. Na volanu je dosta bolje, ali ima i tu problema ovisno od volana do volana, a najbolje je igrati sa kontrolerom. Čini se da je Atari ciljao na konzolašku publiku. Fizikalnih svojstva praktički nema, osjećaj brzine prolazan, a oštećenja  samo vizualna. Tu je dinamična izmjena vremena, koja nije učestala, a i ne utječe puno na samu vožnju. Moramo napomenuti da je okolina skoro neuništiva što je još jedan od nedostataka.
Automobila je mnogo, imaju tri klase, svaki je detaljno opisan i ima mogućnost pogleda iz kokpita. Novac za njih zarađujete utrkivanjem, ludom vožnjom ukoliko ne završite u obližnjem grmu te izvršavanjem posebnih zadatka kao što su prijevoz ljudi, fotografiranje lokacija itd. Razliku između automobila možete osjetiti, ali samo ako vi sami uspoređujete. U samim utrkama je sasvim svejedno koji auto vozite, sve dok ispunjava uvjete natjecanja pobjeđivat ćete. Na kraju krajeva, sve će se svesti na natjecanje sa ostalim igračima.


Sa tehničke strane, igra je prosječna. Auta su odlična iznutra i izvana, a možemo ih i uređivati. Posebno nas je dojmio kokpit koji je detaljan te odlični pokreti kamere tj. naše glave unutar njega. Okolina je oku ugodna, tu su žitna polja, borove šume, pješčane plaže... Ostatak nije baš tako dobro odrađen pogotovo kad pogledamo nedavno izašle naslove kao što su Dirt 2, F1 2010 ili NFS Hot Pursuit. Upadljiv pop-up objekata u daljini, same sjene auta, loša voda, te vremenski uvjeti koji nisu u rangu već spomenutih igara. Dodajte tomu još i užasne likove koji su tako ukočeni i nedetaljni da je to strašno. Pomisli bi ste da je igra barem onda optimizirana, ali ne. Ova igra i tu podbacuje, iako smo imali iznad preporučene konfiguracije fps je znao pasti na dvadesetak sličica kad bi ušli u neke dijelove grada.


Ni zvuk nas nije oduševio. Dok je svaki auto popraćen odličnim zvukom ostatak baš i nije. Voice acting je katastrofa, veoma iritantan i nažalost iste fraze se često ponavljaju. U igri ima i radio, ali samo sa dvije stanice koje ubrzo postanu ponavljajuće. Ako su već odlučili staviti radio u igri trebali su se već potruditi, jer sadržaj uistinu jadan kad ga usporedimo sa GTA IV ili Burnout Paradise. Ne znam zašto je izbačena opcija stavljanja svojih pjesama koja je bila moguća u prošlom nastavku.


Mnogo se očekivalo, a dobilo se malo. Napravljen je korak unazad, a ne korak unaprijed. Ukoliko imate jake živce, te ste veliki ljubitelj prošlog nastavka možete dati šansu novom Test Drive-u. U suprotnom, okrenite se drugim kvalitetnijim igrama. Previše se trudilo oko gluposti umjesto samog voznog modela te smo na kraju dobili proizvod pun bugova.


OCJENA 62/100


Autor: Zvonimir Zubić

 

Test conf: Moj PC

Postoje normalne ( . )( . ) Silikonske ( + )( + ) Savršene (o)(o) Nekima je ledeno (^)(^) Neke pripadaju bakama \./\./ ...Ne smijemo zaboraviti ni jako velike (◉ Y ◉) Vrlo male (.)(.) I asimetrične (•
14 godina
offline
RE: Recenzije igara

Bulletstorm

 

Kreatori Painkillera nam donose još jednu bezumnu pucačinu iz prvog lica. People Can Fly ili po naški Ljudi Mogu Letjeti pod okriljem Electronic Artsa je izdao novi AAA naslov Bulletstorm. Obećana nam je lijepa grafika, jedinstven način igranja, bodovanje naših postupaka i iznad svega zabava. Da li je sve obećano izvršeno? Saznajte u nastavku recenzije.

 

Priča se odvija u 26. stoljeću. Naš glavni lik Grayson Hunt sa svojom posadom se brine o Konfederaciji Planeta, a njihova tajna postrojba se zove Dead Echo. Naravno, ništa nije savršeno te unatoč tome što je sve bilo legalno sve je ispalo pogrešno. Njihov general Sarrano ih je koristio u svoje osobne svrhe bez njihovog znanja te su ne znajući ubijali nevine ljude. Ovo je naravno veoma razljutilo Graysona stoga se odlučio odvojiti i osvetiti za onu što im je učinjeno. Desetak godina kasnije pruža mu se prilika da udari u samo srce Konfederacije i osveti Sarranu. Budući da je naš lik inače alkoholičar sve odluke koje donosi nisu promišljene stoga je u rušenju Konfederacijskog broda i sam stradao. On i njegova posada su prisilno sletjeli na neprijateljski raspoložen planet Stygiu. Samo je preživjeo on i njegov prijatelj koji je upravo postao kiborg, Ishi Sato. Ovdje počinje borba za bijeg doma na kojem ćemo doživjeti brdo akcije.

Osim upečatljivog toilet humora tu je izrazito zabavan gameplay. Iz mase ga izdvaja leash, tj. energetski bič ili uže ovisno kako gledate, koje pronađete nakon što sletite na Stygiu. Pomoću njega primarno povlačite neprijatelje prema sebi, ali može se koristiti i za uništavanje nekih neprijatelja i rješavanje veoma laganih zagonetki. Naravno, tu su standardna oružja kao što su pištolji, sačmarice, poluautomati itd. No, ima tu i nekih manje standardnih kao što je snajper kojemu mi upravljamo putanjom metka (već viđeno u Singluarityu). Da raznovrsnost bude što veća tu je sekundarna vrsta paljbe, ili charge mod. Ova sekundarna paljba ima puno veću razornu moć te ju nije moguće brzo koristiti. Osim što rukavica pomoću koje koristimo bič/uže služi za ubijanje ona u sebi ima ugrađeni program koji mjeri kako ubijamo naše neprijatelje. Ta skillshot mehanika je najvažnija za zabavu koju igra pruža. Svako vaše bolesno maštovito ubijanje neprijatelja će biti nagrađeno bodovima, što maštovitije to više bodova s tim da ako neku seriju ponavljate iznova i iznova ona vrijedi sve manje bodova. Postoji uistinu gomila načina za ubiti neprijatelje, evo nekoliko primjera. Možete uklizati i nabiti neprijatelja, potom ga povući nazad leashom i nabiti nogom prema biljci mesožderki, ili ga možete uhvatiti leashom, nabiti ga u zrak nogom i onda ga pogodit u genitalije, ograničenje je samo mašta. Sve moguće skillshotove možete pogledati u bilo kojem trenutku pritiskom na određenu tipku.

 

Svi bodovi koji zaradite svojim skillshotovima možete koristiti za unaprijeđivanje vašeg biča i oružja te kupovanje municije za isto pomoću dropkitova kojih ima na svakom koraku. Na njih se spajate leashom te kupujete municiju i charge shotove, mijenjate ili nadograđujete oružja. Najbolje od svega je to što do bodova nije teško doći jer svaki put kad neprijatelja udarite nogom ili povučete leashom on se uspori stoga nije teško pogoditi željeni dio tijela. Kao što sam već bio rekao leash ne koristimo samo za povlačenje. Naime, kad ga nadogradimo i dobijemo thumber imamo mogućnost slanja veće grupe neprijatelja u zrak pomoću energetsku kugle što zna biti veoma zabavno i korisno.

Bulletstorm je u svakom pogledu čista pucačka arkada. Sprintanje je neograničeno, uklizivanje izrazito brzo i dugo, leash dosta dug itd. No, ovo ništa ne smeta, naprotiv, ovo podiže dozu zabavu na još viši nivo. Ima tu i scena za pamćenje, jedna od tih je san svakog djelomice destruktivnog dječaka. To je veliki mehanički dinosaur kojeg upravljamo upravo mi, ostalo možete zamisliti sami. Još jedna scena je bježanje ispred ogromne drobilice dok vas pucaju luđaci iz helikoptera.

Da postotak dosade dok igrate igru bude još manji zaslužna je česta izmjena okruženja, neprijatelja, oružja ili toka priče. Jedan trenutak ćete bježati iz spilje, a već drugi letjeti u helikopteru dok za vama trči bjesna zvijer. Ima tu svega i svačega, od bježanja, skakanja, sklizanja, suludih vožnji i epskih borbi. Tu je i nekoliko dosadnih sekvenci, ali ništa preko čega ne možemo proći. Kampanja traje kojih 7-8 sati ovisno na kojoj težini igrate. Ironično je što se tim bio rugao Call of Dutyu njegovoj kratkoći prije nego što je igra izašla te još nekim elementima koje sami koriste. Parodiju možete prijeći za nekih 3 minute, a naziv je Duty Calls.

Igra koristi Unreal 3 engine što se lako prepoznaje u monotonim zatvorenim prostorijama, a i na samom dizajnu protagonista koji kao da su izašli iz Gears of War serijala. Ipak, puno ljepše izgleda na otvorenom prostoru gdje sve pršti od raznovrsnih toplih boja koje su još više istaknute jakim kontrastom. Prekrasne su i zrake sunce koju dodatno podižu atmosferu, a i građevine koje uistinu postižu dojam veličine. Nažalost, PC igrači će imati puno više primjedbi nego konzolaši. Naime, igra nije optimizirana kao što se očekivali te „štuca“ i iznad preporučene konfiguracije. Tu su i poneke zamuljane teksture te nekoliko bugova koji kvare sveukupni dojam. Ni umjetna inteligencija ne oduševljava, kako kod neprijatelja tako i kod vašeg suborca.Zvučna podloga je solidna, voice acting je vrlo dobar, ali ništa specijalno dobar. Zvukovi eksplozija, metaka, komadanja, leasha i ostalog su odlični. Glazba je solidno odrađena, svaka situacija ima pripadajuću podlogu, ali ništa maestralno.

O multiplayeru ne treba reći mnogo, vidi se da je tek reda radi. Kratkotrajna zabava možda, ali za duže staze baš i ne. Tu su dva moda, Anarchy i Echo mod. U Anarchy modu zajedno s tri igrača se branite od valova neprijatelja, a naglasak je na suradnji jer u određenom trenutku morate postići određeni skillshot. Preporučamo igranje samo sa poznatim osobama, jer uvijek ima ljudi koji misle da sve mogu postići sami. Igranje sa prijateljima je zabavno jedno vrijeme, ali i ono dosadi. Bugovi i problemi s vezom su također prisutni. Echo mod je vrlo jednostavan, cilj se sam obraniti od valova neprijatelja i to sa stilom (naravno mislim na skillshot). Sve se bilježi i stavlja na online leaderboards čime igra dobiva na dužini i podiže natjecateljski duh. Nažalost kooperativni način igranja nije podržan u kampanji, a ima sjajne temelje za to. Gotovo uvijek je s vama bar jedan suborac, a poslije i dva.

Ono što se obećali, a to je „Putting fun back in the gun“ je obavljeno.  Ukoliko od igre tražite čistu zabavu upakiranu u lijepu grafiku i k tome još imate ono malo sadističkog u sebi ovo je igra za vas. Odlična kombinacija leasha, udaraca, interakcije s okolinom te staromodnog oružja je tu, stoga iskaljivanje bijesa na hordama neprijatelja neka počne.

OCJENA: 78/100

Testna konfiguracija: Moj PC

Autor: Zvonimir Zubić

Postoje normalne ( . )( . ) Silikonske ( + )( + ) Savršene (o)(o) Nekima je ledeno (^)(^) Neke pripadaju bakama \./\./ ...Ne smijemo zaboraviti ni jako velike (◉ Y ◉) Vrlo male (.)(.) I asimetrične (•
14 godina
neaktivan
offline
Recenzije igara

Teško je danas biti glup,prevelika je konkurencija !!!
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Recenzije igara

Igra:Cobra 11 crash time 4 the syndicate
system reyuriments:operating System: Windows XP SP2 / Windows Vista SP1(radi i na sedmici)
Processor: Intel Pentium 4 at 3.2 GHz / Athlon 64 3200+ or better
Memory: 1 GB for Windows XP / 2 GB for Windows Vista
Hard Drive: 4.2 GB free Hard Drive Space
Video Card (graphics): 256 MB VRAM, DirectX 9.0c compatible card
(Nvidia GeForce 6600 GT / ATI Radeon X800 or better)
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
DirectX: DirectX 9.0c
Controls : Keyboard and Mouse R
moja konfa(nista overclokano igra je na high)

 

Gameplay:igra se odija u gradu koji je podjeljen na 2 dijela.Vi ste policajci Semir Gerkhan i Ben Jager(tko gleda cobru će znati).
Syndicate je zapravo nekakva banda koja se bavi drogom vi u igrici morate loviti njih ima ih oko 60-tak
kada ulovite nekoga on se stvori u policijskoj upravi pa ga morate odvesti do zatvora.
Grafika je odlična(ja igram sve na high ali ipak je dobra i na low)
na high su dobre texure i odsjaj sa auta.
ima podosta auta igra je zanimljiva iako pomalo monotna.
Ocijena 7/10
+:Dobra grafika,Puno automobila za birati,utrke kje možete voziti.
-:Iritanti glasovi,malo misija i monoton

Ono što možeš sutra,ne ostavljaj za danas.
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.2.2012 12:18 (zelenbic).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Recenzije igara

Cobra 11 igre imaju odličnu grafiku. Bolju nego neki "hitovi". A i gameplay je dobar.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice