čitano: 4.530
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
Program za gledati "Hulu.com"

Gledao sam ungdje prije(mislim da je u jednom starom bugu) da ima neki program kojim se može gledati video na toj stranici, tj, da se zaobiđe ono da nisam u "U.S.A.".

Hvala ako tko zna.

S budalama se ne isplati svađati.Prvo te spuste na svoj nivo,a onda te dotuku s iskustvom ! ! !
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan

Ne znam za BUG,ali probaj sa UltraSurfom

oko za oko,pasta za zube

0 0 hvala 1
15 godina
RE: Program za gledati "Hulu.com"
dncrmt kaže...

Ne znam za BUG,ali probaj sa UltraSurfom

Nažalost prepoznalo je da se koristi ovaj program.Plač

Dali netko zna neki drugi.Smijeh

S budalama se ne isplati svađati.Prvo te spuste na svoj nivo,a onda te dotuku s iskustvom ! ! !
14 godina

program se zove Hotspot Shield. besplatan je i radi ko zmaj (ja ga koristim)Cool

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
RE: Program za gledati "Hulu.com"
underdog kaže...

program se zove Hotspot Shield. besplatan je i radi ko zmaj (ja ga koristim)Cool

meni nije radio tj. radio je al su se preeeesporo otvarale  stranice a o videu da ne pricam 

We don't need no education We dont need no thought control No dark sarcasm in the classroom Teachers leave them kids alone Hey! Teachers! Leave them kids alone! All in all it's just another brick in t
15 godina

Hulu.com is one of the best places on the web where you can watch movies and popular TV shows for free. All you need is a web browser with the Flash Player and you are good to go.

Hulu at this is time is only available in US but there’s an a new browser add-on called MediaHint that makes it dead-simple for anyone to access Hulu from anywhere in the world. Just install the extension and there’s absolutely no configuration required.

MediaHint is available for Firefox and Google Chrome (how to install). I was looking at the source code of the Chrome add-on and turns out that it merely changes the proxy server settings of your browser when you try accessing a Hulu video

isprobano i radi {#}

One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie.
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:

vrh stranice