1000$ ...
1000$ ...
Pa ja ću poludit. Pa koji su to likovi, ni garancija to neće priznati.
Ovo stavlja točku na i.
Dajte 1000$, ali drugo ništa ne očekujte, pa ni servis u garantnom roku (joj da jamstvo za neke stvari si morate i nadokupit, joj da pa i punjač, pa i slujke - pa cijena je stvarno sitnica).
Svaka čast Apple, uspio si što drugi nitko nije, doveo si prevaru na novu razinu.
mislio sam da apple ugrađuje samo isprobanu i sazrijelu tehnologiju u svoje uređaje.
Hajde neka bude netko dobar pa mi na kraju balade objasni, što je toliko dobro u tim OLED/POLED display-ima kada im se može dogoditi ovakav fail ?????
Evidentno je da se događalo na svim gadgetima do sada, pa ako već i postoji takav failure, čemu forsiranje nečeg takvog, a "stvar" se ne može riješiti, spriječiti, možda pažljivim nijansiranjem osvjetljenja odgoditi za neko dogledno vrijeme ?!?!
svi proizvodaci priznaju burnin pod garanciju, i NIJE tocno da se dogada samo na oled ekranima. osobno iskustvo.
svi proizvodaci priznaju burnin pod garanciju, i NIJE tocno da se dogada samo na oled ekranima. osobno iskustvo.
Svi osim Apple-a
svi proizvodaci priznaju burnin pod garanciju, i NIJE tocno da se dogada samo na oled ekranima. osobno iskustvo.
Svi osim Apple-a
zasto me ne cudi.. kad im vec prolaze sve nebuloze kod njihovih kupaca, oni samo nastavljaju pljuvat im u facu i smjeskat se..
fora je to gledat ovako sa strane :) kao neka sapunica
"We’ve engineered the Super Retina display to be the best in the industry in reducing the effects of OLED "burn-in.""
lol, koga oni lažu ovdje? Di su oni sposobni napraviti displej? Trebalo je pisati "Samsung has engineered..."
A što se tiče burn-ina, realno je non-issue. Imam ovaj mob nešto preko godine dana, 15-ak mjeseci, i isti je vrag k'o prvi dan. Nikakvog burn-ina i gluposti. A dvije-tri generacije star OLED.
Btw, na jednom prije mobitelu s LCD-om sam imao ozbiljan burn-in pa šta...
I ne razumijem ovu priču recenzenata i budala s color shiftom OLED-a. Pa ima i LCD color shift off-angle.
Hajde neka bude netko dobar pa mi na kraju balade objasni, što je toliko dobro u tim OLED/POLED display-ima kada im se može dogoditi ovakav fail ?????
Evidentno je da se događalo na svim gadgetima do sada, pa ako već i postoji takav failure, čemu forsiranje nečeg takvog, a "stvar" se ne može riješiti, spriječiti, možda pažljivim nijansiranjem osvjetljenja odgoditi za neko dogledno vrijeme ?!?!
Ne znam šta nije bolje... Samo zbog prave crne se ne bih vratio na LCD osim da sam apsolutno primoran. Ne trebaš brinuti o osvjetljenju nimalo. Osim ako je Apple štedio pa ugrađuje nekakve prastare OLED-e.
Već vidim pun oglasnik iksica za koji mjesec s uprženim duckfaceom na njemu.
problem je u juzerima koji nepravilno gledaju u ekran... ne treba gledati u dio ekrana sa burn-inom pa neće biti problema
Već vidim pun oglasnik iksica za koji mjesec s uprženim duckfaceom na njemu.
ili uprzenim govancetom
problem je u juzerima koji nepravilno gledaju u ekran... ne treba gledati u dio ekrana sa burn-inom pa neće biti problema
I drugi proizvođači koriste OLED display-e pa nisam vidio nikakve članke da postoji šansa da se pojavi burn-in nakon godinu dana korištenja. WTF Apple!?
imaju to i jeftiniji telefoni ali nestane kad skineš onu tvorničku naljepnicu s ikonama
Sve firme priznaju jamstvo u slučaju burn in-a unutar jamstvenog roka. Sve osim jedne. Tebi je LED IPS dobar jer nisi probao bolje. A bolje je svjetlosnim godinama. IPS i OLED jednostavno ne idu u istu rečenicu.
Imam 3 Lumije:
950 XL
1020
650
Prve dvije imaju napredni AMOLED, a 650 ima "samo" OLED.
Ni jedna od njih nema "burn-in" efekte, makar sam vidio jednu L650 koja je upekla bas bas gadno.
(izlozbeni primjerak na kojoj je cijelo vrijeme MediaMarkt reklama u gornjem dijelu, izgorilo doslovno)
Na svima se vrti GLANCE ekran sa satom, datumom i informacijama, nikad problema. Ocito nije stvar
samo do tehnologije, nego i kako se koristi.
(izlozbeni primjerak na kojoj je cijelo vrijeme MediaMarkt reklama u gornjem dijelu, izgorilo doslovno)
Normalno... Vidio sam i ja po dućanima upečenih OLED-a na Samsunzima koji stoje tamo i po dvije godine 0-24 prikazuju jedno te istih 5 slika. Ali to nema nikakve veze sa stvarnim svijetom.
Ova cijela priča me podsjeća na dramu sa burn-inom na plazmi zbog čega je praktički izbačena iz proizvodnje iako je bila apsolutno superiorna LCD-u. A eto, imam plazmu u kući skoro 10 godina i nikakvog burn-ina. A nikad je nisam pazio i mazio i ne znam šta, znalo se dogoditi da pauziram nešto i da po par sati stoji slika, bilo scena iz filma, desktop PC-a, sučelje PS-a...
Tu je zapravo pizdunski odnos Apple-a prema svojim kupcima.
Prvo im daju samo godinu dana garancije, dok drugi proizvođači mobilnih uređaja daju dvije godine garancije. E onda povrh toga u ovih godinu dana neće ti ni pokriti taj burn in koji je najvjerojatnije nemoguć da se desi, ali ne oni ni takvu mogućnost ne žele pokrivati.
Razlog takve objave je očito to da vjeruju da će se dešavati taj famozni burn in efekt (a oni to ne žele plaćati), jer ne bi Apple tako brzo reagirao odmah nakon globalnog izbacivanja uređaja.
Stvarno prave budale od kupaca, a što je najbolje kupci će i za to naći opravdanje - nevjerojatni su - trebalo bi napraviti nekakvu studiju - "Koliko dugo Apple može praviti budale od svojih kupaca" - rezultat bi najvjerojatnije bio dugo, jako dugo.
Tu je zapravo pizdunski odnos Apple-a prema svojim kupcima.
Prvo im daju samo godinu dana garancije, dok drugi proizvođači mobilnih uređaja daju dvije godine garancije. E onda povrh toga u ovih godinu dana neće ti ni pokriti taj burn in koji je najvjerojatnije nemoguć da se desi, ali ne oni ni takvu mogućnost ne žele pokrivati.
Razlog takve objave je očito to da vjeruju da će se dešavati taj famozni burn in efekt (a oni to ne žele plaćati), jer ne bi Apple tako brzo reagirao odmah nakon globalnog izbacivanja uređaja.
Stvarno prave budale od kupaca, a što je najbolje kupci će i za to naći opravdanje - nevjerojatni su - trebalo bi napraviti nekakvu studiju -
"Koliko dugo Apple može praviti budale od svojih kupaca"
- rezultat bi najvjerojatnije bio dugo, jako dugo.
Pitanje koje ste postavili kolega je "opće prirode", a onda se kao takvo tiče cijelog spektra Apple proizvoda !
Primjer; moj iPad Air iz 2013 godine, vrhunski komad IT gadgeta, moje skromno subjektivno razmišljanje!
Navedite mi makar jedan razlog zašto sam ja bio budala pa uzeo tako kvalitetan pouzdan komad gadgeta?!?!
U obrazloženju mi slobodno spomenite i usporedite bilo koji android tablet, koji sa datumom proizvodnje u 2013 godini danas parira iPad Air-u, ako ništa po duljini uporabe, samo to?!?!
Tu je zapravo pizdunski odnos Apple-a prema svojim kupcima.
Prvo im daju samo godinu dana garancije, dok drugi proizvođači mobilnih uređaja daju dvije godine garancije. E onda povrh toga u ovih godinu dana neće ti ni pokriti taj burn in koji je najvjerojatnije nemoguć da se desi, ali ne oni ni takvu mogućnost ne žele pokrivati.
Razlog takve objave je očito to da vjeruju da će se dešavati taj famozni burn in efekt (a oni to ne žele plaćati), jer ne bi Apple tako brzo reagirao odmah nakon globalnog izbacivanja uređaja.
Stvarno prave budale od kupaca, a što je najbolje kupci će i za to naći opravdanje - nevjerojatni su - trebalo bi napraviti nekakvu studiju -
"Koliko dugo Apple može praviti budale od svojih kupaca"
- rezultat bi najvjerojatnije bio dugo, jako dugo.
Pitanje koje ste postavili kolega je "opće prirode", a onda se kao takvo tiče cijelog spektra Apple proizvoda !
Primjer; moj iPad Air iz 2013 godine, vrhunski komad IT gadgeta, moje skromno subjektivno razmišljanje!
Navedite mi makar jedan razlog zašto sam ja bio budala pa uzeo tako kvalitetan pouzdan komad gadgeta?!?!
U obrazloženju mi slobodno spomenite i usporedite bilo koji android tablet, koji sa datumom proizvodnje u 2013 godini danas parira iPad Air-u, ako ništa po duljini uporabe, samo to?!?!
Kolega nisam ja rekao da ste Vi budala, nego da trenutačno (sada) Apple od svojih kupaca pravi budale. Zar Vi ne bi htjeli imati 2 godine garancije za njihove uređaje od minimum 800€, ako ja imam na npr. Philips peglu od 700kn i imam garanciju dvije godine (sada banaliziram).
Zašto Apple ne daje garanciju od dvije godine na svoje super skupe uređaje?????????
Zašto svi drugi proizvođači daju??????????
Zašto plaćati maksimum, a zauzvrat dobivati minimum??????
Zašto se svaki dodatni dio za njihov gadget mora masno nadoplaćivati dok je kod drugih proizvođača automatski u kompletu (besplatno) sa uređajem??????
Zato što su to kupci dopustili - eto zato.
Zar ti stvarno misliš da je to ok što Apple danas radi????
Evo par pitanja za tebe, pa mi slobodno odgovori.
Inače ja govorim šta Apple danas radi, ne znam kako se to tiče tvoga iPada Air iz 2013. godine (koliko si ga onda platio trebao bi ti savršeno raditi barem do 2030. )
Aj ne pričajte više gluposti kako svi priznaju burn in pod garanciju.
Kupi npr LG OLED TV recimo 65", platiš ga 30 000 Kn i LG pod garanciju ne priznaje burn in koji se realno može desiti i ljudima se dešava, rijetko, ali ipak se dešava.
I po čemu sad tu apple radi budale od kupaca kad ni za daleko skuplje uređaje proizvođači to ne priznaju pod garanciju.
Kom ne paše ne mora kupiti, stvarno ste više dosadni i s ovcama i blejanjem.
Ako netko hoće spalit svoje neovce na sred ceste, što se to nekog drugog tiče.
Ako nekog želi Iphone X neka si ga kupi koliko god koštao, zašto bi bio ovca.
Svatko ima svoje veselje.
Jedine ovce koje ovdje vidim su dežurni kritičari koji druge nazivaju ovcama jer se konstantno ponavljaju i dosadni su više svima.
Ako ti ne paše iphone kupi si nešto drugo i koga briga za glupe mobitele
I minimalna garancija u EU na koju se kupac može pozvati je 2g neovisno o tome što proizvođač kaže !
Aj ne pričajte više gluposti kako svi priznaju burn in pod garanciju.
da, priznaju, ovdje se prica o mobitelima ako nisi skuzio. dakle; da, svi priznaju osim epla
that's the point
Tu je zapravo pizdunski odnos Apple-a prema svojim kupcima.
Prvo im daju samo godinu dana garancije, dok drugi proizvođači mobilnih uređaja daju dvije godine garancije. E onda povrh toga u ovih godinu dana neće ti ni pokriti taj burn in koji je najvjerojatnije nemoguć da se desi, ali ne oni ni takvu mogućnost ne žele pokrivati.
Razlog takve objave je očito to da vjeruju da će se dešavati taj famozni burn in efekt (a oni to ne žele plaćati), jer ne bi Apple tako brzo reagirao odmah nakon globalnog izbacivanja uređaja.
Stvarno prave budale od kupaca, a što je najbolje kupci će i za to naći opravdanje - nevjerojatni su - trebalo bi napraviti nekakvu studiju -
"Koliko dugo Apple može praviti budale od svojih kupaca"
- rezultat bi najvjerojatnije bio dugo, jako dugo.
Pitanje koje ste postavili kolega je "opće prirode", a onda se kao takvo tiče cijelog spektra Apple proizvoda !
Primjer; moj iPad Air iz 2013 godine, vrhunski komad IT gadgeta, moje skromno subjektivno razmišljanje!
Navedite mi makar jedan razlog zašto sam ja bio budala pa uzeo tako kvalitetan pouzdan komad gadgeta?!?!
U obrazloženju mi slobodno spomenite i usporedite bilo koji android tablet, koji sa datumom proizvodnje u 2013 godini danas parira iPad Air-u, ako ništa po duljini uporabe, samo to?!?!
Kolega nisam ja rekao da ste Vi budala, nego da trenutačno (sada) Apple od svojih kupaca pravi budale. Zar Vi ne bi htjeli imati 2 godine garancije za njihove uređaje od minimum 800€, ako ja imam na npr. Philips peglu od 700kn i imam garanciju dvije godine (sada banaliziram).
Zašto Apple ne daje garanciju od dvije godine na svoje super skupe uređaje?????????
Zašto svi drugi proizvođači daju??????????
Zašto plaćati maksimum, a zauzvrat dobivati minimum??????
Zašto se svaki dodatni dio za njihov gadget mora masno nadoplaćivati dok je kod drugih proizvođača automatski u kompletu (besplatno) sa uređajem??????
Zato što su to kupci dopustili - eto zato.
Zar ti stvarno misliš da je to ok što Apple danas radi????
Evo par pitanja za tebe, pa mi slobodno odgovori.
Inače ja govorim šta Apple danas radi, ne znam kako se to tiče tvoga iPada Air iz 2013. godine (koliko si ga onda platio trebao bi ti savršeno raditi barem do 2030. )
Zašto Mercedes daje samo 2 godine jamstva a ako hoćeš još 2 moraš dodatno platit. Kia daje 7 godina jamstva. Da li znaći da Mercedes svoje kupce radi budalama??? Jel pošteno da platiš Mercedes 100.000 eura a Kiu 20.000 eura i da imaš na Mercedes samo 2 godine garancije.
Zašto Mercedes ne daje garanciju dužu od 2 godine na svoje super skupe automobile?????
Zašto svi ostali daju 5-7 godina garancije???????
Zašto plačati maksimum, a za uzvrat dobit minimum????
Zato što su to kupci dopustili - eto zato.
Zar ti stvarno misliš da je ok što Mercedes danas radi???
Evo par pitanja za tebe pa mi slobodno odgovori.
Također da nadodam jedan prijedlog : Predlažem bojkot Mercedesa, BMW-a i Audija a kupovinu Kie i sličnih proizvođača.
Hvala.
ps Slažem se s večinom da bi se burn in efekt morao priznat pod garancijom...
Aj ne pričajte više gluposti kako svi priznaju burn in pod garanciju.
da, priznaju, ovdje se prica o mobitelima ako nisi skuzio. dakle; da, svi priznaju osim epla
that's the point
Ne nisam skužio , ja sam ti vrlo ograničena shvaćanja, ja ima umjesto zjenica u oku dvije jabučice :)
A jesi ti skužio poantu toga što sam ja napisao ?
Zašto bi apple morao davati to pod garanciju, oni su postavili cijenu uređaja i uvijete garancije, ako ti ne paše srećom imaš jako velik izbor.
Koliko mi je poznato nisu karitas nego kompanija kojoj je kapital na prvom mjestu, to je valjda svima jasno. Ako ti ne paše samo produžiš i svi sretni.
A ako obi rade budale od kupaca, što tek onda rede ovi koji ti naplate 30 000 kn i ne daju karanciju na burn in ? I opet nitko ne spominje ovece u svakom drugom postu kod tih drugih.
"This brand new super retina, top of the line, one of a kind, hd led display, is the same one that some android phones have been using for the past 7 years." Lol (JerryRigEverything)
Zašto Mercedes daje samo 2 godine jamstva a ako hoćeš još 2 moraš dodatno platit. Kia daje 7 godina jamstva. Da li znaći da Mercedes svoje kupce radi budalama??? Jel pošteno da platiš Mercedes 100.000 eura a Kiu 20.000 eura i da imaš na Mercedes samo 2 godine garancije.
Zašto Mercedes ne daje garanciju dužu od 2 godine na svoje super skupe automobile?????
Zašto svi ostali daju 5-7 godina garancije???????
Zašto plačati maksimum, a za uzvrat dobit minimum????
Zato što su to kupci dopustili - eto zato.
Zar ti stvarno misliš da je ok što Mercedes danas radi???
Evo par pitanja za tebe pa mi slobodno odgovori.
Također da nadodam jedan prijedlog : Predlažem bojkot Mercedesa, BMW-a i Audija a kupovinu Kie i sličnih proizvođača.
Hvala.
mercedes u svoje 2 godine pokriva pun kufer stvari dok kia daje 7 godina garancije na fcking limariju...a na sve ostalo sto je moguce nije ni blizu 7 godina ;) znam jer imam 2 kie 2016god. Just saying about that.
Kolega @MasterOfDisaster kad već jebeš s garancijom. LG G3 bio je već 4 puta na servisu zbog rikavanja matične ploče i nakon natezanja frend je dobio tek sad A5 2017. 3 godine natezanja. Normalno da si je kupio drugi mob davnih dana., a ovaj mu je stari koristio. Znaći u 3 godine 4 puta matična riknula. Kad su skužili da ga ne mogu popravit, da li mu A5 2017. Toliko o garanciju i brzom popravku.
Nastavno na garanciju....ekipa prije proda mob nego što im nešto stigne riknut. Evo to često navodim : Iphone 5s - 4 godina, baterija nikad mjenjana - sve radi bez greške. Sad mi nađi Android star 4 godine i javi mi da li još uvijek radi i na kojem je Androidu zapeo.
Da koristim mob 3-4 godine, ma bez razmišljanja bi uzeo X (naviknuo se na ograničenja IOS-a)., pošto mob mjenjam svake godine onda uzimam Andorid i svake godine se guštam godinu dana, pa opet ispočetka.