Električni superautomobil Pininfarina Battista bit

poruka: 19
|
čitano: 1.425
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Električni superautomobil Pininfarina Battista bit".
10 godina
offline
Električni superautomobil Pininfarina Battista bit

Aj super. Kupit ću jednog za po gradu, ić u spizu i vodit maloga na veslanje.

Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Električni superautomobil Pininfarina Battista bit

Ni manje ni više nego 150 primjeraka? Prava slučajnost, tim više što Rimke ima prste u pri... pekmezu. Ne bi me začudilo da se njegovih 150 prodanih C2 nekom magijom povežu s tim Battistom. Pričekajmo...

 
1 3 hvala 0
10 godina
offline
Električni superautomobil Pininfarina Battista bit

Opet naš guru i izumitelj auta, pametne rukavice i ko zna čega ne probija granice autoindustrije i svemira.

 

 

Dakle el.motor(nije njegov) i baterijski sklop(njegov) ugrađuje u tuđi prototip (komada jedan) i moli se Gospi iz Međugorja da proda više od sto komada, pa da mu možda kapne nešto od onih 80 milki.

Kod Engleza mu nije upalilo, pa možda braća Indijci sa tuđim imenom ubodu nešto.

 

 

Morati će baš hebeno izgledati da privuče razmažene bogataše.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Poruka je uređivana zadnji put sri 12.12.2018 23:25 (memulica).
Moj PC  
1 1 hvala 0
5 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
 ludizao kaže...

Ni manje ni više nego 150 primjeraka? Prava slučajnost, tim više što Rimke ima prste u pri... pekmezu. Ne bi me začudilo da se njegovih 150 prodanih C2 nekom magijom povežu s tim Battistom. Pričekajmo...

Hmm... jest da mu je ćaća lopina, jest da je dobar dio one njegove hercegovačke kamarile nerijetko umazan u nekakav pekmez, jest da hightech autoindustrija u rvata zvuči kako zvuči, i jest da s onom bradurinom i s uvijek istom izlizanom spikom koju ponavlja ko izdresirani papagaj i ne ostavlja baš neko povjerenje - iskreno rečeno do prije ovo godine ne bi mu dao dvije kokoške na čuvanje... ali lik je sad već duže u ozbiljnim kombinacijama s gomilom svijetskih igrača te svom silom krokodila i bankstera koji idu u kompletu s njima da bi bilo prodavanje magle.

 

Meni se čini da bi auti mogli dijelit dobar dio "platforme" pa onda ima logike na toliko sličnosti (cijena, specifikacije, broj planiranih komada) među njima. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.1.2019 21:05 (Statsman).
10 godina
offline
Električni superautomobil Pininfarina Battista bit

bum pričekal da rabljenom cijena padne na 1,9 milijuna pa onda ...

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
4 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
Dam se kladit da redakcija bug-a na svakom clanku o rimcu, musku i elektricnim autima ima internu kladionicu o tome koliko ce tema na forumu imati odgovora.
Poruka je uređivana zadnji put čet 13.12.2018 6:51 (bruno1026).
 
3 0 hvala 0
7 godina
offline
Električni superautomobil Pininfarina Battista bit

1400 kW, pa kakve su to baterije koje daju takvu snagu

 
0 0 hvala 0
2 godine
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista

Puno paralelnih grana....

 

 

Kruha i igala...
7 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
mGT kaže...

1400 kW, pa kakve su to baterije koje daju takvu snagu

LiFePO4 - mogu davati i do 20C. Ako ima baterije od 100 kWh, moze ispucati 2 MW van.

2 godine
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista

Sigurno nema LiFePO4 baterije, imaju premalu energetsku gustoću, auto bi bio pretežak s njima.

 

 

Kruha i igala...
9 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
zoki.zlikowski kaže...
mGT kaže...

1400 kW, pa kakve su to baterije koje daju takvu snagu

LiFePO4 - mogu davati i do 20C. Ako ima baterije od 100 kWh, moze ispucati 2 MW van.

 Vau, ovakvu glupost nisam odavno pročitao, a svaki dan ih se načitam.

 

LiFePO4 baterije su po prirodi slabe što se tiče C ratinga, jedino A123 proizvodi jake modele a da išta valjaju. A i one imaju malu gustoću snage, tako da otpadaju.

 

Za veliku snagu u malom pakiranju se ide na najkvalitetniji LiPo.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
7 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
Jakovp kaže...
zoki.zlikowski kaže...
mGT kaže...

1400 kW, pa kakve su to baterije koje daju takvu snagu

LiFePO4 - mogu davati i do 20C. Ako ima baterije od 100 kWh, moze ispucati 2 MW van.

 Vau, ovakvu glupost nisam odavno pročitao, a svaki dan ih se načitam.

 

LiFePO4 baterije su po prirodi slabe što se tiče C ratinga, jedino A123 proizvodi jake modele a da išta valjaju. A i one imaju malu gustoću snage, tako da otpadaju.

 

Za veliku snagu u malom pakiranju se ide na najkvalitetniji LiPo.

Bas mi je simpatican ton kojim mi se s visoka obracas:

 

Discharge (C-rate)1C, 25C on some cells; 40A pulse (2s); 2.50V cut-off (lower that 2V causes damage) 

 

https://batteryuniversity.com/learn/article/types_of_lithium_ion

9 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
zoki.zlikowski kaže...
Jakovp kaže...
zoki.zlikowski kaže...
mGT kaže...

1400 kW, pa kakve su to baterije koje daju takvu snagu

LiFePO4 - mogu davati i do 20C. Ako ima baterije od 100 kWh, moze ispucati 2 MW van.

 Vau, ovakvu glupost nisam odavno pročitao, a svaki dan ih se načitam.

 

LiFePO4 baterije su po prirodi slabe što se tiče C ratinga, jedino A123 proizvodi jake modele a da išta valjaju. A i one imaju malu gustoću snage, tako da otpadaju.

 

Za veliku snagu u malom pakiranju se ide na najkvalitetniji LiPo.

Bas mi je simpatican ton kojim mi se s visoka obracas:

 

Discharge (C-rate)1C, 25C on some cells; 40A pulse (2s); 2.50V cut-off (lower that 2V causes damage) 

 

https://batteryuniversity.com/learn/article/types_of_lithium_ion

 

 

Taj članak je prastar i nema puno veze sa sadašnjom situacijom. Svejedno, lifepo4 nikad nisu bile top performance ćelije, niti neće biti.  A i ovošto si napisao samo potvrđuje što sam rekao, u prosjeku su 1C, a "some cells", kao npr a123 mogu i do 30C. No svejedno nisu dobar izbor, jer u njihovu masu možeš staviti duplo veći kapacitet lipo ćelija koje su 100C, pa računaj koliko je onda taj paket jači od tvog sa najboljim lifepo4 ćelijama.

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
7 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
Jakovp kaže...

Taj članak je prastar i nema puno veze sa sadašnjom situacijom. Svejedno, lifepo4 nikad nisu bile top performance ćelije, niti neće biti.  A i ovošto si napisao samo potvrđuje što sam rekao, u prosjeku su 1C, a "some cells", kao npr a123 mogu i do 30C. No svejedno nisu dobar izbor, jer u njihovu masu možeš staviti duplo veći kapacitet lipo ćelija koje su 100C, pa računaj koliko je onda taj paket jači od tvog sa najboljim lifepo4 ćelijama.

Ne znam je li se sta u Rimcu mijenjalo, ali prvi je bio baziran na upravo tim celijama - LiFePO4.

9 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
Da, i uspijeli su staviti oko 30 kwh. I te A123 celije su brutalno skupe. Sada sa liion ncm ili nca imaju 90 kwh bez beda.

A za hibridni paket za regeru koriste lipo jer on ima samo oko 10 kwh a mora isporuciti barem 500 kw.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
7 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
Jakovp kaže...
Da, i uspijeli su staviti oko 30 kwh. I te A123 celije su brutalno skupe. Sada sa liion ncm ili nca imaju 90 kwh bez beda.

A za hibridni paket za regeru koriste lipo jer on ima samo oko 10 kwh a mora isporuciti barem 500 kw.

 I sad procitaj sto sam ja to netocno rekao? Pitanje je bilo koje su to baterije, jedne su bile zeljezne, a ocito mogu i druge. Nije moj odgovor znacio da ne postoje niti jedne druge nego da barem zeljezne mogu dati tu struju.

9 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
zoki.zlikowski kaže...
Jakovp kaže...
Da, i uspijeli su staviti oko 30 kwh. I te A123 celije su brutalno skupe. Sada sa liion ncm ili nca imaju 90 kwh bez beda.

A za hibridni paket za regeru koriste lipo jer on ima samo oko 10 kwh a mora isporuciti barem 500 kw.

 I sad procitaj sto sam ja to netocno rekao? Pitanje je bilo koje su to baterije, jedne su bile zeljezne, a ocito mogu i druge. Nije moj odgovor znacio da ne postoje niti jedne druge nego da barem zeljezne mogu dati tu struju.

 Ne mogu dati istu struju, jer stane duplo manji kapacitet.

 

Dakle, 30kwh od a123 lifepo4 koje su 20c - 600 kw snage

 

A onda u isti volumen stane duplo veći kapacitet lipo (jer imaju bolju gustoću snage) koje su 100c, i onda imaš:

 

60 kwh puta 100c - 6000 kw snage

 

I još kao bonus duplo veći domet.

 

Kužiš? Uglavnom lifepo4 danas nije izbor za veliku snagu, u biti nije izbor za ništa osim za off grid i podmornice, a i to pomalo postaje upitno.

 

bonus:

 

ili ako idemo na nmc 18650 ćelije, tipa sony vtc6 kakve rimac sada koristi u concept one, one su 10c i stane ih 90 ili 100 kwh u isti volumen:

 

dakle 90 kwh puta 10c - 900 kw snage, i kao extra dobivaš tri puta veći domet.

 

I sad mi objasni koja je prednost lifepo4?

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
7 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
Jakovp kaže...
zoki.zlikowski kaže...
Jakovp kaže...
Da, i uspijeli su staviti oko 30 kwh. I te A123 celije su brutalno skupe. Sada sa liion ncm ili nca imaju 90 kwh bez beda.

A za hibridni paket za regeru koriste lipo jer on ima samo oko 10 kwh a mora isporuciti barem 500 kw.

 I sad procitaj sto sam ja to netocno rekao? Pitanje je bilo koje su to baterije, jedne su bile zeljezne, a ocito mogu i druge. Nije moj odgovor znacio da ne postoje niti jedne druge nego da barem zeljezne mogu dati tu struju.

 Ne mogu dati istu struju, jer stane duplo manji kapacitet.

 

Dakle, 30kwh od a123 lifepo4 koje su 20c - 600 kw snage

 

A onda u isti volumen stane duplo veći kapacitet lipo (jer imaju bolju gustoću snage) koje su 100c, i onda imaš:

 

60 kwh puta 100c - 6000 kw snage

 

I još kao bonus duplo veći domet.

 

Kužiš? Uglavnom lifepo4 danas nije izbor za veliku snagu, u biti nije izbor za ništa osim za off grid i podmornice, a i to pomalo postaje upitno.

 

bonus:

 

ili ako idemo na nmc 18650 ćelije, tipa sony vtc6 kakve rimac sada koristi u concept one, one su 10c i stane ih 90 ili 100 kwh u isti volumen:

 

dakle 90 kwh puta 10c - 900 kw snage, i kao extra dobivaš tri puta veći domet.

 

I sad mi objasni koja je prednost lifepo4?

 

Bilo bi puno jednostavnije samo procitati poruke kako su tekle. mGT postavlja pitanje, postoje li uopce baterije koje mogu dati takvu struju:

mGT kaže...

1400 kW, pa kakve su to baterije koje daju takvu snagu

 

Ja kazem: LiFePO4 - mogu davati i do 20C. Ako ima baterije od 100 kWh, moze ispucati 2 MW van.

 

Jesam li u krivu? Mogu li LiFePO4 dati i do 20C?

 

Ti kazes: "Dakle, 30kwh od a123 lifepo4 koje su 20c - 600 kw snage", dakle potvrdjujes moje rijeci da baterije od 100 kWh mogu dati 2 MW. Ne vidim cemu daljnja rasprava oko teme koja nije spomenuta uopce? Ne znam gdje ja u svojoj izjavi kazem da druge baterije ne mogu dati jace struje?

9 godina
offline
Re: Električni superautomobil Pininfarina Battista
Jedno je sta se moze, a drugo je sto ima smisla.
http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice